Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tarack

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
1
Segítségkérés / Responsive dxDrawRectangle & dxDrawText
« Dátum: 2018. december 30. - 00:58:54 »
Ez a cucc nem a see modbol van egyébként? Ott van hasonló cucc, sőt..

2
Segítségkérés / setElementModel hiba
« Dátum: 2018. április 22. - 20:59:28 »
Hogyha a \"setskin\" parancsot más parancsra módosítod, akkor működik?

3
Segítségkérés / Kérdés
« Dátum: 2018. április 22. - 20:57:22 »
getElementModel-t használj!

4
Segítségkérés / Szerelő rendszer
« Dátum: 2018. április 21. - 10:40:23 »
Ez szinte konkrétan egy junk kód, nagyon rosszul van megírva. Szerver oldalra nem nehéz átvinni, csupán pár triggerServerEvent és triggerClientEvent (root-nak) kell ;)

5
Segítségkérés / Szerelő rendszer
« Dátum: 2018. április 21. - 08:43:54 »
Ezt még anno én írtam valakinek. Lol. :)

6
Segítségkérés / Sokkoló + Desert eagle megvalósítás
« Dátum: 2017. augusztus 26. - 18:17:33 »
Idézetet írta: id100 date=1503752644


   
      custom-weapons github :) 
   
   
      Nézz rá, az már egy alapként szolgálhat. (De nem teljes a kód. Kb félkész)
   


Köszönöm, megnézem! :)

7
Segítségkérés / Sokkoló + Desert eagle megvalósítás
« Dátum: 2017. augusztus 26. - 14:51:34 »
Igen, de ezzel az a baj, hogy nem lehet levenni a giveWeapon-al készített weaponok alpháját, ahogy én tudom legalábbis. (Mivel boolean értéked ad vissza, nem Weapon handle-t)
 
:)
 
 
 
Esetleg valaki, egyéb megoldás?
 
 
 
Köszönettel, Tarack.

8
Segítségkérés / Sokkoló + Desert eagle megvalósítás
« Dátum: 2017. augusztus 26. - 14:27:06 »
Sziasztok, kedves Fórumozók!
 
A kérdésem csak annyi lenne hogy a SeeMTA pl hogyan tudta megoldani azt, hogy legyen desert eagle is a játékban meg sokkóló is. Mire van modolva?
 
Mivel az nem elég, ha a Desertre rakok shaderrel egy textúrát, mivel a modellje is teljesen más magának a sokkolónak.
 
Replace TXD + DFF-el meg azért nem menne, mivel akkor a Deagle is replacelődne sokkolóra.
 
 
 
Akkor mégis, hogyan van megoldva?
 
 
 
Minden választ előre köszönök!
 
Minden jót kíván, Tarack.

9
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 00:19:16 »
Igen az is egy megoldás :) 
 
További szép estét! 
 
 
 
~ Tarack ~

10
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 18:24:25 »
Nekem működik :)

11
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 18:08:48 »
Próbáld akkor leállítani, mikor a kamera elérte a megadott pozíciót a setCameraTarget(localPlayer,localPlayer)-el :)

12
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 17:35:21 »
Ha erre a kameramozgásra gondolsz, akkor ez a leghasznosabb kis script ami kellhet neked:
 
 
 
 
 

local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
 
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
   sm.moov = 0
end
end
 
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
   local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
   local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
   setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
 
function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
if(sm.moov == 1)then return false end
sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
setElementAlpha(sm.object1,0)
setElementAlpha(sm.object2,0)
setObjectScale(sm.object1,0.01)
setObjectScale(sm.object2,0.01)
moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
sm.moov = 1
setTimer(removeCamHandler,time,1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
return true
end

 
 
 
Forrás: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SmoothMoveCamera
 
 
 
Meghívása: (Az idő millisec-ben értendő!)
 

smoothMoveCamera(honnanX,honnanY,honnanZ,hovaX,hovaY,hovaZ,idő)

13
Segítségkérés / Blur (avagy shader) alatt shader renderelése.
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 19:48:17 »
Üdvözletem! :)
 
A kérdésem a következő lenne:
 
Adott egy Blur Shader, illetve több másik shader (teszem azt DOF, stb..)
Hogyan lehetne megoldani azt, hogy a Blur Shader mögötti DOF, Paletta, stb.. shader is látszódjon,
 
ne kapcsoljon ki amikor a blur van renderelve?
 
 
 
Miden választ előre, nagyon szépen köszönök! :)

14
Segítségkérés / 2 mta kliens elindátsa 1 gépen
« Dátum: 2017. augusztus 21. - 19:45:56 »
Én is virtuális környezetben végzem a második személyi tesztjeimet. Igaz, én VMware-t használok. FPS eléggé jó benne, ha minden driver megfelelően van feltelepítve az adott virtuális gépre. Windows 7 operációs rendszert használok. :) Serialszám igaz egyezik a kliensgépével de semmi gond :)

15
Segítségkérés / Kép élsimítása?
« Dátum: 2017. augusztus 19. - 12:27:29 »
:)

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal