Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - sanyo
1
« Dátum: 2011. január 22. - 21:45:46 »
Itt van ez a fórum,tele leírásokkal,én pl. elolvastam az összeset,nem 5 perc de megéri.
én is nekiélok elolvasni:D
2
« Dátum: 2011. január 22. - 21:37:33 »
nem irnád le nekem egybe az egészet hogy en már csak bemásoljam a pwn be?
Már bocs Sanyo, de így nem tanulsz meg scriptelni, ha csak bemásolod és annyi... :dodge: Ez csak egy tipp, csinálj amit akarsz [/quote] de elmondanád nekem te hogy tanultál meg scriptelni?
3
« Dátum: 2011. január 22. - 21:34:27 »
Egyszerû Üzemanyag Filterscript készítése Mindenek elõtt, Deklarációk Szükségünk lesz Alapvetõ Declarációkra amiben eltároljuk az üzemanyag értékeit. #include <a_samp> #undef MAX_VEHICLES #define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren // max játékos #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 30 // ide írd mennyi a slot limit! new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármûvenként forward timer_fuel_lower(); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez forward timer_refuel(playerid); //Idõzítõ a jármû tankoláshoz new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; //Üzemanyag TextDraw Szabványos üzemanyag érték beálítása (Itt volt valami blabla amit nem tudtam lefordítani de az biztos lényegtelen) public OnFilterScriptInit()//Amikor a FilterScript betöltõdik { for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) { fuel = 100; //Alapértéknek minden jármû 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum } SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez return 1; } Elkészítjük a TextDrawot amikor a játékos spawnol Beálítjuk a textdraw pozícióját és effektusait. public OnPlayerSpawn(playerid) { td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Fuel: 100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); //Csinálunk neki egy szép hátteret TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); //Méret TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); //Árnyék =) return 1; } Megmutatjuk/Elrejtjük az üzemanyag szintet ha a játékos beszáll a jármûbe vagy elhagyja Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos NINCS a kocsiban public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string); TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van } else { TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban return 1; } Most megcsináljuk a Tankolás parancsot public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/refuel\",cmdtext,true,7)) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are not in an vehicle!\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are already refuelling!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot if (GetPlayerMoney(playerid) - 80 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You dont have enough money!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük! GivePlayerMoney(playerid,-80); //De ha van akkor leveszünk -80$-t SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Refuelling...\"); //Kicseréli a TextDrawot SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt return 1; } return 0; } REMEK! Elérkeztél az utolsó lépéshez aminél az idõzítõket(timer) beálítjuk public timer_fuel_lower() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol new vid = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezetõ fuel[vid] = fuel[vid] -1; //Csökkenés mértéke if (fuel[vid]<1) //Ha elfogyott a benzin { fuel[vid] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idõzítõ lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból! RemovePlayerFromVehicle(i); //Kiszedjük a játékost a jármûvébõl! GameTextForPlayer(i,\"~r~You are out of ~w~fuel~r~!\",5000,4); //Szöveg megmutatása } } new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //String elõkészítése a következõ üzemanyag értékhez TextDrawSetString(td_fuel,string); //textDraw frissítése } return 1; } public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Fuel:100\"); //TextDraw frissítése TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról } EREDETI LEÍRÁS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169284 EREDETI SZERZÕ: gamer931215 LEFORDÍTOTTA: ALPHAHa valami hibát találsz kérlek jelezd!(Helyenként nem 100% osan ugyan az van leírva mert úgy kicsit értelmetlen dolog jött volna ki!) egybe leirnátok nekem vagy beraknátok scriotbe?
4
« Dátum: 2011. január 22. - 20:59:47 »
csinltam egy ilyen tuning auto lerakot vagy mit!! igy néz ki de error van!! segitsetek
#include <a_samp> public OnVehicleSpawn(vehicleid) { if(vehicleid == blacksultan) { AddVehicleComponent(562,-2693.1592,222.8470,3.9116,92.6099,1,1,1010); AddVehicleComponent(562,-2689.1553,204.9687,3.9950,2.0890,1,1,1028); return 1; } return 1; }
5
« Dátum: 2011. január 22. - 20:59:31 »
csinltam egy ilyen tuning auto lerakot vagy mit!! igy néz ki de error van!! segitsetek #include <a_samp> public OnVehicleSpawn(vehicleid) { if(vehicleid == blacksultan) { AddVehicleComponent(562,-2693.1592,222.8470,3.9116,92.6099,1,1,1010); AddVehicleComponent(562,-2689.1553,204.9687,3.9950,2.0890,1,1,1028); return 1; } return 1; }
6
« Dátum: 2011. január 22. - 20:51:25 »
nem irnád le nekem egybe az egészet hogy en már csak bemásoljam a pwn be?
7
« Dátum: 2011. január 22. - 20:37:48 »
ha magyar vagy, akk biztos 3x buktál nyelvtanból
1 szer se xd
8
« Dátum: 2011. január 22. - 18:41:07 »
és magyarországon élek: szabolcs-szatmár-bereg megyében. kemecsén
9
« Dátum: 2011. január 22. - 18:39:57 »
véletlenûl odairtam! Edit: és magyarországon élek: szabolcs-szatmár-bereg megyében. kemecsén IceMan: Még 1x DuplaPostolsz nem leszünk jóban!
10
« Dátum: 2011. január 22. - 14:41:17 »
ojan szerverem amit csinaltam azon müjödik de amit bérelek azon nem! miért?
11
« Dátum: 2011. január 22. - 12:24:41 »
igen sajnos nem tudom miert ir errort
12
« Dátum: 2011. január 22. - 11:23:56 »
és nem tudod mmiert ir errort?
13
« Dátum: 2011. január 22. - 11:22:36 »
oké de én kezdõ vagyok:D E: és nem tudod mmiert ir errort?
14
« Dátum: 2011. január 22. - 09:42:38 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=118379 itt talaltam valamit de nem tudom letölteni:S nagyom béna vagyok!még kezdõ
na találatam de errort ir:( #include <a_samp> #include <dini> #define MAX_HOUSES 200 #pragma unused strtok enum houseinfo { HouseNames[60], //To save into the file HouseCost, //The house cost HouseOwner[24], // The house owners Name Float:PickupX, // PickupX Float:PickupY, //PickupY Float:PickupZ, //PickupZ Float:TeleX, //The house location Float:TeleY, //The house location Float:TeleZ, //The house location Interior, //The house Interior HouseSell, //House sell price Owned, Virtual } new HouseInfo[MAX_HOUSES][houseinfo]; //It saves all the info in this variable. new HouseCount = -1; //House count new PickupID[MAX_HOUSES]; new InHouse[MAX_PLAYERS] = -1; stock CreateHouse(Filename[], Cost, Float:Pickupx, Float:Pickupy, Float:Pickupz, Float:Telex, Float:Teley, Float:Telez, interior, sell) { if(!dini_Exists(\"Owners.ini\")) { dini_Create(\"Owners.ini\"); } HouseCount ++; new ID = HouseCount; //HouseID format(HouseInfo[iD][HouseNames], 60, \"%s\", Filename); //Saves the HouseName into a variable HouseInfo[iD][HouseCost] = Cost; HouseInfo[iD][PickupX] = Pickupx; HouseInfo[iD][Virtual] = 2000000 + ID; HouseInfo[iD][PickupY] = Pickupy; HouseInfo[iD][PickupZ] = Pickupz; HouseInfo[iD][TeleX] = Telex; HouseInfo[iD][TeleY] = Teley; HouseInfo[iD][TeleZ] = Telez; HouseInfo[iD][interior] = interior; HouseInfo[iD][HouseSell] = sell; format(HouseInfo[iD][HouseOwner], 24, \"gj9043jg-er((23\"); if(strlen(dini_Get(\"Owners.ini\", Filename))) //This is to see if there is any owner. { format(HouseInfo[iD][HouseOwner], 24, \"%s\", dini_Get(\"Owners.ini\", Filename)); HouseInfo[iD][Owned] = 1; } PickupID[iD] = CreatePickup(1273, 23, Pickupx, Pickupy, Pickupz, -1); //Creates the pickup . Create3DTextLabel(\"House\", 0x00A0F6AA, Pickupx, Pickupy, Pickupz + 0.75, 15.0, 0, 1); } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) //Pickup callback { for(new J; J<MAX_HOUSES; J++) //Loops through all houses { if(pickupid == PickupID[J]) //If the pickupid is one of our house ones { new str[75]; if(HouseInfo[J][Owned] == 1) { format(str, sizeof(str), \"~r~House Info~n~~g~Owner: ~w~%s\", HouseInfo[J][HouseOwner]); } if(HouseInfo[J][Owned] == 0) { format(str, sizeof(str), \"~r~House Info~n~~g~Owner: ~w~Nobody\"); SendClientMessage(playerid, 0x67F6F6AA, \"This house is up for sale! Type /buy to buy it\"); } new str2[100]; format(str2, sizeof(str2), \"~g~Cost price:~w~ %d ~n~~g~Sell Price:~w~ %d\", HouseInfo[J][HouseCost], HouseInfo[J][HouseSell]); new str3[175]; format(str3, sizeof(str3), \"%s~n~%s\", str, str2); GameTextForPlayer(playerid, str3, 3500, 3); return 1; } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext) { if (strcmp(\"/buy\", cmdtext, true, 10) == 0) { for(new i; i<MAX_HOUSES; i++) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ])) continue; new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24); for(new S; S<MAX_HOUSES; S++) { if(!strcmp(dini_Get(\"Owned.ini\", HouseInfo[HouseNames]), Pname)) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You already have a house!\"); } if(GetPlayerMoney(playerid) < HouseInfo[HouseCost]) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t have enough money to buy this house\"); if(HouseInfo[Owned] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"This house is already owned!\"); GivePlayerMoney(playerid, - HouseInfo[HouseCost]); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~House Purchased!\", 2000, 3); HouseInfo[Owned] = 1; GetPlayerName(playerid, Pname, 24); format(HouseInfo[HouseOwner], 24, \"%s\", Pname); dini_Set(\"Owners.ini\", HouseInfo[HouseNames], Pname); return 1; } SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\"); return 1; } if (strcmp(\"/sell\", cmdtext, true, 10) == 0) { for(new i; i<MAX_HOUSES; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ])) { new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24); if(strcmp(Pname, HouseInfo[HouseOwner])) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t own this house!\"); GivePlayerMoney(playerid, HouseInfo[HouseSell]); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~House Sold!\", 2000, 3); HouseInfo[Owned] = 0; format(HouseInfo[HouseOwner], 24, \"0943jt3u9*egjlfd\"); dini_Unset(\"Owners.ini\", HouseInfo[HouseNames]); return 1; } } SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\"); return 1; } if (strcmp(\"/enter\", cmdtext, true, 10) == 0) { for(new i; i<MAX_HOUSES; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ])) { new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24); if(strcmp(Pname, HouseInfo[HouseOwner])) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t own this house!\"); SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[TeleX], HouseInfo[TeleY], HouseInfo[TeleZ]); SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[interior]); InHouse[playerid] = i; SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseInfo[Virtual]); SendClientMessage(playerid, 0x00C4F6AA, \"You have entered your house\"); return 1; } } SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\"); return 1; } if (strcmp(\"/exit\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(InHouse[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not in a house\"); SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupX], HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupY], HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupZ]); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, 0x00C4F6AA, \"You have exited your house\"); InHouse[playerid] = -1; return 1; } return 0; } ezt irja: C:\\DOCUME~1\\sanyo\\Asztal\\garhause.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: \"dini\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
segits lecci IceMan: Használd a [ code ] [ /code ] -t !
|