| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - sanyo
			
			
				
				
					1 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 21:45:46 »
					 
					Itt van ez a fórum,tele leírásokkal,én pl. elolvastam az összeset,nem 5 perc de megéri.
 
 én is nekiélok elolvasni:D
					 
			
				
				
					2 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 21:37:33 »
					 
					 
 Már bocs Sanyo, de így nem tanulsz meg scriptelni, ha csak bemásolod és annyi... :dodge: Ez csak egy tipp, csinálj amit akarsznem irnád le nekem egybe az egészet hogy en már csak bemásoljam a pwn be?
 
 
  
 [/quote]
 de elmondanád nekem te hogy tanultál meg scriptelni?
 
			
				
				
					3 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 21:34:27 »
					 
					 
 Egyszerû Üzemanyag Filterscript készítése Mindenek elõtt, Deklarációk Szükségünk lesz Alapvetõ Declarációkra amiben eltároljuk az üzemanyag értékeit.  #include <a_samp>
 #undef MAX_VEHICLES
 #define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren
 // max játékos
 #undef MAX_PLAYERS
 #define MAX_PLAYERS 30 // ide írd mennyi a slot limit!
 new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármûvenként
 forward timer_fuel_lower(); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
 forward timer_refuel(playerid); //Idõzítõ a jármû tankoláshoz
 new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol
 new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; //Üzemanyag TextDraw
 Szabványos üzemanyag érték beálítása (Itt volt valami blabla amit nem tudtam lefordítani de az biztos lényegtelen)  public OnFilterScriptInit()//Amikor a FilterScript betöltõdik
 {
 for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
 fuel = 100; //Alapértéknek minden jármû 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum
 }
 SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
 return 1;
 }
 Elkészítjük a TextDrawot amikor a játékos spawnol Beálítjuk a textdraw pozícióját és effektusait.  public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Fuel: 100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba
 TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); //Csinálunk neki egy szép hátteret
 TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása
 TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); //Méret
 TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín
 TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); //Árnyék =)
 return 1;
 }
 Megmutatjuk/Elrejtjük az üzemanyag szintet ha a játékos beszáll a jármûbe vagy elhagyja Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos NINCS a kocsiban  public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
 {
 if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
 {
 new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
 new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten
 TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
 TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van
 } else {
 TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban
 return 1;
 }
 Most megcsináljuk a Tankolás parancsot  public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
 if (!strcmp(\"/refuel\",cmdtext,true,7)) {
 if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are not in an vehicle!\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
 if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are already refuelling!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
 if (GetPlayerMoney(playerid) - 80 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You dont have enough money!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
 GivePlayerMoney(playerid,-80); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
 SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
 TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
 isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
 TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Refuelling...\"); //Kicseréli a TextDrawot
 SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
 return 1;
 }
 return 0;
 }
 REMEK! Elérkeztél az utolsó lépéshez aminél az idõzítõket(timer) beálítjuk  EREDETI LEÍRÁS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169284public timer_fuel_lower()
 {
 for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak
 if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol
 new vid = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét
 if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezetõ
 fuel[vid] = fuel[vid] -1; //Csökkenés mértéke
 if (fuel[vid]<1) //Ha elfogyott a benzin
 {
 fuel[vid] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idõzítõ lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból!
 RemovePlayerFromVehicle(i); //Kiszedjük a játékost a jármûvébõl!
 GameTextForPlayer(i,\"~r~You are out of ~w~fuel~r~!\",5000,4); //Szöveg megmutatása
 }
 }
 new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //String elõkészítése a következõ üzemanyag értékhez
 TextDrawSetString(td_fuel,string); //textDraw frissítése
 }
 return 1;
 }
 public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
 {
 new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
 fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra
 isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost
 TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Fuel:100\"); //TextDraw frissítése
 TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról
 }
 EREDETI SZERZÕ: gamer931215
 LEFORDÍTOTTA: ALPHA
 Ha valami hibát találsz kérlek jelezd!(Helyenként nem 100% osan ugyan az van leírva mert úgy kicsit értelmetlen dolog jött volna ki!)  egybe leirnátok nekem vagy beraknátok scriotbe?
					 
			
				
				
					4 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 20:59:47 »
					 
					csinltam egy ilyen tuning auto lerakot vagy mit!! igy néz ki de error van!! segitsetek
 
 #include <a_samp> public OnVehicleSpawn(vehicleid) { if(vehicleid == blacksultan) {     AddVehicleComponent(562,-2693.1592,222.8470,3.9116,92.6099,1,1,1010);    AddVehicleComponent(562,-2689.1553,204.9687,3.9950,2.0890,1,1,1028); return 1; } return 1; }
					 
			
				
				
					5 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 20:59:31 »
					 
					csinltam egy ilyen tuning auto lerakot vagy mit!! igy néz ki de error van!! segitsetek #include <a_samp>public OnVehicleSpawn(vehicleid)
 {
 if(vehicleid == blacksultan)
 {
 AddVehicleComponent(562,-2693.1592,222.8470,3.9116,92.6099,1,1,1010);
 AddVehicleComponent(562,-2689.1553,204.9687,3.9950,2.0890,1,1,1028);
 return 1;
 }
 return 1;
 }
 
			
				
				
					6 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 20:51:25 »
					 
					nem irnád le nekem egybe az egészet hogy en már csak bemásoljam a pwn be?
					 
			
				
				
					7 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 20:37:48 »
					 
					ha magyar vagy, akk biztos 3x buktál nyelvtanból
 
 1 szer se xd
					 
			
				
				
					8 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 18:41:07 »
					 
					és magyarországon élek: szabolcs-szatmár-bereg megyében. kemecsén
					 
			
				
				
					9 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 18:39:57 »
					 
					véletlenûl odairtam!Edit: és magyarországon élek: szabolcs-szatmár-bereg megyében. kemecsén
 IceMan: Még 1x DuplaPostolsz nem leszünk jóban!
 
			
				
				
					10 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 14:41:17 »
					 
					ojan szerverem amit csinaltam azon müjödik de amit bérelek azon nem! miért?
					 
			
				
				
					11 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 12:24:41 »
					 
					igen sajnos nem tudom miert ir errort
					 
			
				
				
					12 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 11:23:56 »
					 
					és nem tudod mmiert ir errort?
					 
			
				
				
					13 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 11:22:36 »
					 
					oké de én kezdõ vagyok:DE:
 és nem tudod mmiert ir errort?
 
			
				
				
					14 
						
						« Dátum: 2011. január 22. - 09:42:38 »
					 
					http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=118379 itt talaltam valamit de nem tudom letölteni:S nagyom béna vagyok!még kezdõ 
 na találatam de errort ir:(  #include <a_samp>#include <dini>
 #define MAX_HOUSES 200
 #pragma unused strtok
 enum houseinfo
 {
 HouseNames[60], //To save into the file
 HouseCost, //The house cost
 HouseOwner[24], // The house owners Name
 Float:PickupX, // PickupX
 Float:PickupY, //PickupY
 Float:PickupZ, //PickupZ
 Float:TeleX, //The house location
 Float:TeleY, //The house location
 Float:TeleZ, //The house location
 Interior, //The house Interior
 HouseSell, //House sell price
 Owned,
 Virtual
 }
 new HouseInfo[MAX_HOUSES][houseinfo]; //It saves all the info in this variable.
 new HouseCount = -1; //House count
 new PickupID[MAX_HOUSES];
 new InHouse[MAX_PLAYERS] = -1;
 stock CreateHouse(Filename[], Cost, Float:Pickupx, Float:Pickupy, Float:Pickupz, Float:Telex, Float:Teley, Float:Telez, interior, sell)
 {
 if(!dini_Exists(\"Owners.ini\"))
 {
 dini_Create(\"Owners.ini\");
 }
 HouseCount ++;
 new ID = HouseCount; //HouseID
 format(HouseInfo[iD][HouseNames], 60, \"%s\", Filename); //Saves the HouseName into a variable
 HouseInfo[iD][HouseCost] = Cost;
 HouseInfo[iD][PickupX] = Pickupx;
 HouseInfo[iD][Virtual] = 2000000 + ID;
 HouseInfo[iD][PickupY] = Pickupy;
 HouseInfo[iD][PickupZ] = Pickupz;
 HouseInfo[iD][TeleX] = Telex;
 HouseInfo[iD][TeleY] = Teley;
 HouseInfo[iD][TeleZ] = Telez;
 HouseInfo[iD][interior] = interior;
 HouseInfo[iD][HouseSell] = sell;
 format(HouseInfo[iD][HouseOwner], 24, \"gj9043jg-er((23\");
 if(strlen(dini_Get(\"Owners.ini\", Filename))) //This is to see if there is any owner.
 {
 format(HouseInfo[iD][HouseOwner], 24, \"%s\", dini_Get(\"Owners.ini\", Filename));
 HouseInfo[iD][Owned] = 1;
 }
 PickupID[iD] = CreatePickup(1273, 23, Pickupx, Pickupy, Pickupz, -1); //Creates the pickup
  . Create3DTextLabel(\"House\", 0x00A0F6AA, Pickupx, Pickupy, Pickupz + 0.75, 15.0, 0, 1);
 }
 public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) //Pickup callback
 {
 for(new J; J<MAX_HOUSES; J++) //Loops through all houses
 {
 if(pickupid == PickupID[J]) //If the pickupid is one of our house ones
 {
 new str[75];
 if(HouseInfo[J][Owned] == 1)
 {
 format(str, sizeof(str), \"~r~House Info~n~~g~Owner: ~w~%s\", HouseInfo[J][HouseOwner]);
 }
 if(HouseInfo[J][Owned] == 0)
 {
 format(str, sizeof(str), \"~r~House Info~n~~g~Owner: ~w~Nobody\");
 SendClientMessage(playerid, 0x67F6F6AA, \"This house is up for sale! Type /buy to buy it\");
 }
 new str2[100];
 format(str2, sizeof(str2), \"~g~Cost price:~w~ %d ~n~~g~Sell Price:~w~ %d\", HouseInfo[J][HouseCost], HouseInfo[J][HouseSell]);
 new str3[175];
 format(str3, sizeof(str3), \"%s~n~%s\", str, str2);
 GameTextForPlayer(playerid, str3, 3500, 3);
 return 1;
 }
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 {
 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext)
 {
 if (strcmp(\"/buy\", cmdtext, true, 10) == 0)
 {
 for(new i; i<MAX_HOUSES; i++)
 {
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ])) continue;
 new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
 for(new S; S<MAX_HOUSES; S++)
 {
 if(!strcmp(dini_Get(\"Owned.ini\", HouseInfo
 [HouseNames]), Pname)) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You already have a house!\");}
 if(GetPlayerMoney(playerid) < HouseInfo[HouseCost]) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t have enough money to buy this house\");
 if(HouseInfo[Owned] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"This house is already owned!\");
 GivePlayerMoney(playerid, - HouseInfo[HouseCost]);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~r~House Purchased!\", 2000, 3);
 HouseInfo[Owned] = 1;
 GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
 format(HouseInfo[HouseOwner], 24, \"%s\", Pname);
 dini_Set(\"Owners.ini\", HouseInfo[HouseNames], Pname);
 return 1;
 }
 SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\");
 return 1;
 }
 if (strcmp(\"/sell\", cmdtext, true, 10) == 0)
 {
 for(new i; i<MAX_HOUSES; i++)
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ]))
 {
 new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
 if(strcmp(Pname, HouseInfo[HouseOwner])) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t own this house!\");
 GivePlayerMoney(playerid, HouseInfo[HouseSell]);
 GameTextForPlayer(playerid, \"~r~House Sold!\", 2000, 3);
 HouseInfo[Owned] = 0;
 format(HouseInfo[HouseOwner], 24, \"0943jt3u9*egjlfd\");
 dini_Unset(\"Owners.ini\", HouseInfo[HouseNames]);
 return 1;
 }
 }
 SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\");
 return 1;
 }
 if (strcmp(\"/enter\", cmdtext, true, 10) == 0)
 {
 for(new i; i<MAX_HOUSES; i++)
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ]))
 {
 new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
 if(strcmp(Pname, HouseInfo[HouseOwner])) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t own this house!\");
 SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[TeleX], HouseInfo[TeleY], HouseInfo[TeleZ]);
 SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[interior]);
 InHouse[playerid] = i;
 SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseInfo[Virtual]);
 SendClientMessage(playerid, 0x00C4F6AA, \"You have entered your house\");
 return 1;
 }
 }
 SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\");
 return 1;
 }
 if (strcmp(\"/exit\", cmdtext, true, 10) == 0)
 {
 if(InHouse[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not in a house\");
 SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupX], HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupY], HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupZ]);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
 SendClientMessage(playerid, 0x00C4F6AA, \"You have exited your house\");
 InHouse[playerid] = -1;
 return 1;
 }
 return 0;
 }
 
 ezt irja: C:\\DOCUME~1\\sanyo\\Asztal\\garhause.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: \"dini\"
 Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 1 Error.
 
 segits lecci IceMan:  Használd a [ code ] [ /code ] -t !
					 |