Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SkooLleer

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. november 06. - 13:27:28 »
Rendben, köszönöm. Összejött.^^  :thumbsup: Köszönöm a segítséget.

2
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. november 05. - 22:03:09 »
Idézetet írta: Nicolas date=1478378560\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63510\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
127.0.0.1 es adressről probáld, bár nálam natolt hálózaton ipv4 ről is hibátlan.  A szerver elérési URL jét se felejtsd átírni.
 
Megpróbálom köszönöm :) Kaphatnék arra választ hogy ez min változtatna hogy ettől esetlegesen elindulna? (csak mert érdekel)
ill. a szerver elérési url-je alatt mire gondolsz?

3
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. november 05. - 17:36:16 »
Sziasztok!
Szeretném itthon megnézegetni a Social Gaming mod nagyját. Viszont bejelentkezés nélkül ez nem nagyon jön össze.
A problémám az lenne ugyanis, hogyha regisztrálni, illetve bejelentkezni szeretnék ,azonnal megjelenik egy piros \'ERROR\' felirat a login panel fölött.
A php fájlok a helyükön <-átírva a mysql, az mx_connection-ben átírva a mysql, illetve a php fájlok címe, illetve az api-ban is minden ami kell át van írva.
(Hibaüzenet nincs.)
Mi lehet még a probléma? Előre is köszönöm a válaszokat. :wave:
\'Nem,nem szeretnék szervert csinálni, ugyanis teljesen más a gondolkodásmódom.\'

4
Archívum / Villogó gif
« Dátum: 2014. július 11. - 01:02:31 »
Áhh értem , és van hozzá bármilyen \"template\" vagy valami amivel elérhetem körülbelül ugyanazt a hatást?

5
Archívum / Villogó gif
« Dátum: 2014. július 10. - 22:03:26 »
Sziasztok! Azt szeretném megtudni hogy hogyan lehet csinálni olyan szöveget ami villog le és fel mint a seemta illetve az AceMTA bal fenti oldalán található. Valaki esetleg tudja ?
Linkek:
http://forum.see-game.com/
http://acemta.hu/

6
Archívum / Automatikus Szeverüzenetek
« Dátum: 2014. július 08. - 08:54:23 »
Köszi szépen :D megnézem :P

7
Archívum / Automatikus Szeverüzenetek
« Dátum: 2014. július 07. - 19:21:20 »
Sziasztok! Szeretnék egy olyan scriptet ami , automatikusan küldd szerverüzeneteket . Példa:
10 percenként
A rangokért /rangok !
Szóval valami ilyen scriptet szeretnék szerezni , találtam 2 ilyet viszont egyszerûen nem akarja kiírni a dolgokat :/

8
Archívum / Automatikus Gate
« Dátum: 2014. július 05. - 13:04:52 »
Sziasztok!
Szeretném tõletek megkérdezni hogy ebbõl a script sorból hogy lehet azt kivenni hogy ne automatikusan csukódjon le a gate hanem manuálisan?
 

elseif (distance16<=1) and (open==false) then
   if (exports.global:hasItem(thePlayer, 64) or exports.global:hasItem(thePlayer, 108)) then
   open = true
    which = 16
   outputChatBox(\"Határ sorompó nyitva!!\", thePlayer, 0, 255, 0)
   moveObject(objGateh3, 1000, 50.324725799561, -1534.8117431641, 5.1300001907349, 0, -90, 0)
   setTimer(closePDSideGarageGate, 5000, 1, thePlayer)

 
Elõre is köszi!

9
Archívum / Adminszolgálati kép
« Dátum: 2014. július 04. - 19:23:33 »
:D, na senki semmi ? :/

10
Archívum / /givegun parancs bugg.
« Dátum: 2014. július 04. - 12:43:42 »
anticheat-system kivan kapcsolva , vagy kivan véve a [weapon hack] részleg , nézd végig ;)

11
Archívum / Adminszolgálati kép
« Dátum: 2014. július 04. - 09:01:32 »
Sziasztok!
Szeretnék egy olyan scriptet találni hogy mikor egy adott admin , belép az adminszolgálatba , ne az legyen kinnt hogy milyen admin és stb.. hanem mondjuk egy képet betenni a scriptbe és mikor belép az admin szolgálatba a feje felett lesz a kép , ha pedig kilép eltûnik az adott kép.
Tudna erre nekem valaki egy megoldást?
Üdv.
Dávid

12
Archívum / Carshop-system resource
« Dátum: 2014. július 03. - 16:12:11 »
Megoldva , köszi szépen :)

13
Archívum / Carshop-system resource
« Dátum: 2014. július 03. - 10:26:37 »
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a szerveremen van egy resource ami hibás , és nemtudom hogy mi lehet a hiba így gondoltam titeket kérdezlek meg ! Maga a script ez:
 

local mysql = exports.mysql
local priceCache = { }
local vehiclecount = { }
carshopPickup = createPickup(544.4990234375, -1292.7890625, 17.2421875, 3, 1239)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(carshopPickup, \"shopid\", 1, false)
boatshopPickup = createPickup(715.35546875, -1705.5791015625, 2.4296875, 3, 1239)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(boatshopPickup, \"shopid\", 2, false)
cheapcarshopPickup = createPickup( 2131.8115234375, -1151.3212890625, 24.060283660889, 3, 1239)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(cheapcarshopPickup, \"shopid\", 3, false)
function pickupUse(thePlayer)
if getElementData(source, \"shopid\") then
if getElementData(thePlayer, \"license.car\") == 1 then
   triggerClientEvent(thePlayer, \"showCarshopUI\", thePlayer, getElementData(source, \"shopid\"))
else
   outputChatBox(\"Csak jogosítvánnyal tudsz jármûvet venni.\", thePlayer, 255, 0, 0)
end
end
cancelEvent()
end
addEventHandler(\"onPickupHit\", getResourceRootElement(), pickupUse)
function test(thePlayer)
triggerClientEvent(thePlayer, \"showCarshopUI\", thePlayer, 4)
end
addCommandHandler(\"testgui\",test)
local function copy( t )
if type(t) == \'table\' then
local r = {}
for k, v in pairs( t ) do
   r[k] = copy( v )
end
return r
else
return t
end
end
local function countVehicles( )
vehiclecount = {}
for key, value in pairs( getElementsByType( \"vehicle\" ) ) do
if isElement( value ) then
   local model = getElementModel( value )
   if vehiclecount[ model ] then
      vehiclecount[ model ] = vehiclecount[ model ] + 1
   else
      vehiclecount[ model ] = 1
   end
end
end
end
 
function buildPriceCache(shopID)
priceCache[shopID] = { }
if tonumber(shopID) == 4 then
local activeShop = copy( g_shops[shopID] )
for key, value in ipairs( activeShop ) do
   if value[1] and value[2] and vehiclecount[ value[1] ] then
      priceCache[shopID][ value[1] ] = value[1]
   end
end
return
end
local activeShop = copy( g_shops[shopID] )
for key, value in ipairs( activeShop ) do
if value[1] and value[2] and vehiclecount[ value[1] ] then
   priceCache[shopID][ value[1] ] = value[2] + ( vehiclecount[ value[1] ] or 0 ) * 600
end
end
end
function buyCar(id, cost, col1, col2, x, y, z, rz, px, py, pz, prz, shopID)
countVehicles()
buildPriceCache(shopID)
--[[if not(priceCache[shopID][id]) then
exports.logs:logMessage(\"[CAR SHOP] \" .. getPlayerIP(client)..\" \\ \".. getPlayerName( client ) .. \"  tried to buy an \" .. getVehicleNameFromModel( id ) .. \" at an non existing shop for $\".. cost..\")\", 32)
return
end]]
--[[if not (priceCache[shopID][id] == cost) then
exports.logs:logMessage(\"[CAR SHOP] \" .. getPlayerIP(client)..\" \\ \" .. getPlayerName( client ) .. \"  tried to buy an \" .. getVehicleNameFromModel( id ) .. \" at shop \".. shopID ..\" for $\".. cost..\")\", 32)
return
end]]
if exports.global:hasMoney(client, cost) then
if not ( getElementData(client, \"loggedin\") == 1 ) then
   name = getPlayerName(client)
   exports.global:sendMessageToAdmins(\"\")
   return
end
if shopID == 4 then
   for key, value in pairs( getElementsByType( \"vehicle\" ) ) do
      if isElement( value ) then
         if getElementData(value, \"owner\") == getElementData(client, \"dbid\") then
            if getElementData(value, \"rent\") == 1 then
               outputChatBox(\"You are already renting a vehicle\",client,250,255,0)
               return
            end
         end
      end
   end
end
if exports.global:canPlayerBuyVehicle(client) then
   outputChatBox(\"Megvetted \" .. getVehicleNameFromModel(id) .. \" nevû kocsi \" .. cost .. \" FT-ért.\", client, 255, 194, 14)
   if shopID == 1 then
      outputChatBox(\"Sikeresen megvetted a kocsit! Ahoz, hogy ne tûnjön el parkold le a /park parancsal.\", client, 255, 194, 14)
      outputChatBox(\"\", client, 255, 0, 0)
   elseif shopID == 2 then
      outputChatBox(\"Sikeresen megvetted a kocsit! Ahoz, hogy ne tûnjön el parkold le a /park parancsal.\", client, 255, 194, 14)
      outputChatBox(\"\", client, 255, 0, 0)
   end
   outputChatBox(\"Ha nem parkolod le a kocsidat, akkor törlésre kerül.\", client, 255, 0, 0)
   outputChatBox(\"Nyomj \'k\'-t a kocsi kinyitásához.\", client, 255, 194, 14)
   makeCar(client, id, cost, col1, col2, x, y, z, rz, px, py, pz, prz,shopID)
else
   outputChatBox(\"Neked túl sok kocsid van.\", client, 255, 0, 0)
end
 
end
end
addEvent(\"buyCar\", true)
addEventHandler(\"buyCar\", getRootElement(), buyCar)
function tinyid( ) -- finds the smallest ID in the SQL instead of auto increment
local result = mysql:query_fetch_assoc(\"SELECT MIN(e1.id+1) AS nextID FROM vehicles AS e1 LEFT JOIN vehicles AS e2 ON e1.id +1 = e2.id WHERE e2.id IS NULL\")
if result then
local id = tonumber(result[\"nextID\"]) or 1
return id
end
return false
end
 
function makeCar(thePlayer, id, cost, col1, col2, x, y, z, rz, px, py, pz, prz, shopID,ids)
if not exports.global:takeMoney(thePlayer, cost) then
return
end
if not exports.global:canPlayerBuyVehicle(source) then
return
end
local rx = 0
local ry = 0
setElementPosition(thePlayer, px, py, pz)
setPedRotation(thePlayer, prz)
local username = getPlayerName(thePlayer)
local dbid = getElementData(thePlayer, \"dbid\")
local letter1 = string.char(math.random(65,90))
local letter2 = string.char(math.random(65,90))
local plate = letter1 .. letter2 .. math.random(0, 9) .. \" \" .. math.random(1000, 9999)
local locked = 0
local ids = tinyid()
 
local insertid = mysql:query_insert_free(\"INSERT INTO vehicles SET model=\'\" .. mysql:escape_string(id) .. \"\',id=\'\" .. mysql:escape_string(ids) .. \"\', x=\'\" .. mysql:escape_string(x) .. \"\', y=\'\" .. mysql:escape_string(y) .. \"\', z=\'\" .. mysql:escape_string(z) .. \"\', rotx=\'\" .. mysql:escape_string(rx) .. \"\', roty=\'\" .. mysql:escape_string(ry) .. \"\', rotz=\'\" .. mysql:escape_string(rz) .. \"\', color1=\'\" .. mysql:escape_string(col1) .. \"\', color2=\'\" .. mysql:escape_string(col2) .. \"\', faction=\'-1\', owner=\'\" .. mysql:escape_string(dbid) .. \"\', plate=\'\" .. mysql:escape_string(plate) .. \"\', currx=\'\" .. mysql:escape_string(x) .. \"\', curry=\'\" .. mysql:escape_string(y) .. \"\', currz=\'\" .. mysql:escape_string(z) .. \"\', currrx=\'0\', currry=\'0\', currrz=\'\" .. mysql:escape_string(rz) .. \"\', locked=\'\" .. mysql:escape_string(locked) .. \"\'\")
local rent
if (insertid) then
local veh = call( getResourceFromName( \"vehicle-system\" ), \"createShopVehicle\", insertid, id, x, y, z, 0, 0, rz, plate)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"fuel\", 100, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"Impounded\", 0)
setVehicleRespawnPosition(veh, x, y, z, 0, 0, rz)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"respawnposition\", {x, y, z, 0, 0, rz}, false)
setVehicleLocked(veh, false)
setVehicleColor(veh, col1, col2, col1, col2)
setVehicleOverrideLights(veh, 1)
setVehicleEngineState(veh, false)
setVehicleFuelTankExplodable(veh, false)
-- make sure it\'s an unique key
call( getResourceFromName( \"item-system\" ), \"deleteAll\", 3, insertid )
exports.global:giveItem( thePlayer, 3, insertid )
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"fuel\", 100, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"engine\", 0, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"oldx\", x, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"oldy\", y, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"oldz\", z, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"faction\", -1)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"owner\", dbid, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"job\", 0, false)
if shopID == 4 then
   rent = 1
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"rent\", 1, false)
   platetext = \"Rented\"..math.random(1,10000)..\"\"
   local query = mysql:query_free(\"UPDATE vehicles SET rent =\'\" .. mysql:escape_string(rent) .. \"\',plate=\'\" .. mysql:escape_string(platetext) .. \"\', rentcost=\'\" .. mysql:escape_string(cost) .. \"\' WHERE id=\'\" .. mysql:escape_string(insertid) .. \"\' LIMIT 1\")
else
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"rent\", 0, false)
end
exports[\'vehicle-system\']:reloadVehicle(insertid)
if getVehicleType(veh) == \"Boat\" then
   exports.global:givePlayerAchievement(thePlayer, 27)
elseif shopID == 4 then
else
   exports.global:givePlayerAchievement(thePlayer, 17) -- my ride
end
exports.logs:logMessage(\"[CAR SHOP] \" .. getPlayerName( thePlayer ) .. \" bought car #\" .. insertid .. \" (\" .. getVehicleNameFromModel( id ) .. \")\", 9)
end
end

 
A probléma az hogy mikor egy ember odamegy venni autót , bármit mondjuk egy BMX et , kiírja hogy \"Neked túl sok kocsid van\" , pedig nincs is egyetlen jármûve sem az adott embernek . Így gondoltam ebben a kódban lehet a probléma . Véleményem szerint az lehet a probléma hogy nem adja át a mysql nek az adatot vagy nem veszi le ! Légyszives nézze át valaki sürgõs probléma lenne! Privátban is elfogadom a választ !
Üdv.
Dávid

14
Archívum / Notifications(infobox)
« Dátum: 2014. július 03. - 10:21:47 »
Áhh köszi szépen :D

15
Archívum / Notifications(infobox)
« Dátum: 2014. július 02. - 17:54:32 »
Sziasztok!
Szeretném beüzemelni az infobox(notifications) plugint , viszont sehogy sem megy! Valaki segítene ebben?

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal