Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 184
991
Szkript kérések / Objekt Virtual World 1-be
« Dátum: 2012. január 06. - 01:04:29 »
Ha ezt a streamert használod, ha nem akkor használd ezt!
http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0
Alapból pedig nem igen megoldható, csak úgy, hogy CreatePlayerObject()-el csak akkor hozod neki létre, amikor az 1-es world-ben van, ellentétben pedig törlöd.
[pawn]
CreateDynamicObject(ModelID, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ, 1);
[/pawn]

992
Csoda is lenne, ha jó lenne..
Milliárd helyen le van írva, hogy NEM model ID-t kell beírni, hanem az OBJECT ID-jét, amit a CreateObject() visszaadott!

993
Segítségkérés / Bath command linux alatt? Hova hogyan miképp?
« Dátum: 2012. január 05. - 19:34:50 »
Köszönöm a segítséget, ez megvan!
Esetleg valaki nem tudna egy fordítót, amivel linuxon lehet átfordítani a forráskódot ( C++ ) .so-ra?
GCC-vel szarakodtam, de hiába olvastam hozzá a readme-t, az nem akar menni.
Vagy az is nagy segítség lenne még, ha valaki adna hozzá egy normális leírást.

994
Kihívások / [LM]Arpi vs kurta999
« Dátum: 2012. január 04. - 22:33:23 »
>\" post=\"209223\" timestamp=\"1325696142\"]
Feladat a fõposztban !
 
[/quote]
Bocs, de én itt semmit nem látok O_o

995
Segítségkérés / Bath command linux alatt? Hova hogyan miképp?
« Dátum: 2012. január 04. - 20:43:46 »
Oké, én mondjuk neten így kerestem rá de normálisat nem találtam.
Egyébként kösz, késõbb megpróbálom.
ÕÕ izé, a \"Start\" menüt hol hozod elõ?
Bocs, de én ehhez full hülye vagyok.
Azzal is sz*rakodtam és ..-se találtam.
E: Kösz, csak megtalálom.

996
Segítségkérés / Bath command linux alatt? Hova hogyan miképp?
« Dátum: 2012. január 04. - 20:23:52 »
Magyarul, kösz.

997
Segítségkérés / Bath command linux alatt? Hova hogyan miképp?
« Dátum: 2012. január 04. - 20:08:21 »
Valaki letudná nekem írni, hogy linuxon hogy a fas-zomba tudom ezeket a parancsokat lefuttatni?
Lassan két órája ezzel baszakodok, és arra ne jöttem rá, hova a ... -ba kell beírni egy ... parancsot.
Úgy, mint windowson pl: Windows Gomb + R ( Futtatás ) és ide beírod, h shutdown.
Nade linuxon ezt hova kell?
SA-MP Wiki-n a Putty-val kapcsolatba írt valamit, de az is kur.va nagy segítség, mivel annak is csak a forráskdját találtam a neten..

998
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2012. január 04. - 17:59:47 »
Kell, de kivéve ekkor:
using namespace std;
De cin helyett is van getchar vagy scanf és még ezer egy megoldás.

999
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2012. január 04. - 17:55:25 »
Idézetet írta: Sheet date=1325695309\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
using namespace std;
 :D
 
Inkább printf, az átláthatóbb.
Rühelem ezt az std módszert.
A cin-t szoktam csak használni, a cout-ot soha..

1000
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2012. január 04. - 17:32:13 »
Unatkoztam :D
A forráskód lefordításához C++ szükséges.
A scriptet én írtam a GTA Wiki alapján, kivéve az alapot, ami megnyitja a folyamatot, mert azzal nemvolt kedvem sz*rakodni :D
További információkat/memóriacímeket itt érhetsz el:
http://www.gtamodding.com/index.php?title=Memory_Addresses_%28SA%29
Ha átnézted, akkor rájössz, hogy pl. a SetPlayerAmmo()-t milyen nehéz  megcsinálni, vagy az UpdateVehicleDamageStatus()-t.
 

#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <conio.h>
float
g_FloatValue = 0;
// SetVehicleMass(float fMass)
#define SetVehicleMass(fMass) \\
g_FloatValue = fMass; \\
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)(CVehicle + 140), &g_FloatValue, sizeof(g_FloatValue), 0)
// SetVehicleTurnMass(float fTurnMass)
#define SetVehicleTurnMass(fTurnMass) \\
g_FloatValue = fTurnMass; \\
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)(CVehicle + 144), &g_FloatValue, sizeof(g_FloatValue), 0)
// SetVehicleWheelSize(float fWheelSize)
#define SetVehicleWheelSize(fWheelSize) \\
g_FloatValue = fWheelSize; \\
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)(CVehicle + 1112), &g_FloatValue, sizeof(g_FloatValue), 0)
int main()
{
DWORD WindowProcessID;
HWND WindowHandle = FindWindow(NULL, L\"GTA:SA:MP\");
if(WindowHandle == NULL)
{
printf(\"Nincs nyitva az ablak ( GTA:SA:MP )!\");
return 1;
}
GetWindowThreadProcessId(WindowHandle, &WindowProcessID);
HANDLE process = OpenProcess(STANDARD_RIGHTS_REQUIRED | PROCESS_ALL_ACCESS | SYNCHRONIZE | 0xFFF, FALSE, WindowProcessID);
while(1) // Végtelen ciklus, hogy ne álljon le.
{
if(GetAsyncKeyState(VK_NUMPAD9)) // Ha NUM 9-et nyomsz, ezt változtasd meg, ha nem tetszik..
{
   int
      CVehiclePointer1; // Jármûre való mutató, ha nagyobb, mint 0, ( > 0 ), akkor kocsiaban van. Ellentétben gyalog
   ReadProcessMemory(process, (LPCVOID)0xBA18FC, &CVehiclePointer1, sizeof(CVehiclePointer1), 0);
   printf(\"CVehiclePointer1 = 0x%x\\n\", CVehiclePointer1);
   if(CVehiclePointer1 != NULL)
   {
      DWORD
         CVehicle; // Mutató a CVehicle pool-ra. Ha ez 0, akkor szintén nincs kocsiban.
      ReadProcessMemory(process, (LPCVOID)0xB6F980, &CVehicle, sizeof(CVehicle), 0); // Kiolvassuk a CVehicle pool értékét, és megkapjuk mennyi. Ez az \"alap\" címe a jelenlegi kocsinak. Minden kocsinak más.
      // Ehhez kell hozzáadni egy megadott értéket, ami a wikin kintvan és még azt kiolvasni vagy átírni a memóriában.
      if(CVehicle != NULL) // Mutató a CVehicle pool-ra. Ha ez 0, akkor szintén nincs kocsiban.
      {
         printf(\"CVehicle = 0x%x\\n\", CVehicle); //
         // Ide írhatod a fent definált funkciókat. Csak a JELENLEGI kocsira vonatkozik, amiben ülsz!
         SetVehicleMass(6500.0);
         SetVehicleTurnMass(6500.0);
         SetVehicleWheelSize(3.5);
      }
   }
   else // Ha gyalok van, akk csinálunk vmi szart..
   {
      // ReadProcessMemory(process, (LPCVOID)0xB6F5F0, &CPlayer, sizeof(CPlayer), 0); // Kiolvassuk a címet, és megkapjuk a CPlayer alap címet. Ezzel lehet manipulálni :D
   }
}
}
getch();
}

 
Szedd le a scriptet, meg is van kommentolva, hogy hogyan kell használni.
\"SetWheelSize.png\"
Átállítottam a kerék méretét :D

1001
Kihívások / [LM]Arpi vs kurta999
« Dátum: 2012. január 03. - 23:36:37 »
>\" post=\"209007\" timestamp=\"1325621308\"]
Szerintem maradjunk nálam
Vagy döntsétek el
 
[/quote]
Ha vállalod, akkor megegyeztünk :D

1002
Kihívások / [LM]Arpi vs kurta999
« Dátum: 2012. január 03. - 20:14:40 »
Atya úr isten..
Hülye vagy ember?
Mapper ligára az az étterem map, az volt az utolsó mapom és elég is lett belõle.
De elfogadhatom..
Bírónak valaki olyat akarok, aki már elég rég óta itt van a fórumon.

1003
Segítségkérés / Crash help!!!
« Dátum: 2012. január 03. - 16:34:24 »
Ha az a map sok modellbõl áll, akkor crashelhet.
Van egy ilyen SA-MP bug, ami úgymond 0.3b után jött elõ, hogy felemelték az object limitet 400-ra.
Létre hozhatsz 400 objectot, csak nem lehet mindegyik másfajta model, mert akkor crashelni fog.
Ezt a bugot már jelentették is, de úgy veszem észre, hogy lebasszák magasról az egészet.
0.3d-ben pedig 1000 az objectlimit, szóval ha betöltesz egy 900+ objectbõl álló mapot, akkor meglehet az esélyed, hogy crashelni fogsz a fent leírtak miatt.
Próbád meg az objectok látótávolságát visszavenni, vagy ha streamerrel használod, akkor az egyszerre betölthetõ dolgokat visszavenni.
Én szerveremen is elég sok crash van ezmiatt. ( Én mondjuk ~45 ezer objectot használok maximum látóhatárral, persze Streamer Pluginnal )

1004
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2012. január 03. - 16:22:46 »
Valószínûleg a \"jtext\" buffer mérete kicsit, másold be azt, ahol a \"jtext\" -et hozod létre!

1005
Segítségkérés / Életbug
« Dátum: 2012. január 02. - 21:45:24 »
Idézetet írta: Cannonn date=1325536558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15176\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van, ezt használom gteam helyett! Nem lehetne valamit tenni, hogy tudják sebezni az egy csapatban lévõk egymást is? :D
 
Nem, az direkt úgy van, hogy egy csapatban lévõk nem sebezhetik egymást.
Régen én is ezen buktam be.
Használj akkor PVar-t ha a globális változós megoldás nem tetszik :D
De a \"gTeam\" az jobb, mint a PVar.

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal