Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Flash

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 318
991
Segítségkérés / [SA-MP]Automata üzenet
« Dátum: 2015. június 06. - 20:41:58 »
[mod]Zárok.[/mod]

992
Segítségkérés / FTP-röl zene inditás
« Dátum: 2015. június 06. - 20:41:38 »
[mod]Ha megoldódott a kérésed, zárd a témát.[/mod]

993
Segítségkérés / Samp lampa script
« Dátum: 2015. június 06. - 20:40:58 »
[mod]Zárok![/mod]

994
Segítségkérés / Skin választó készités
« Dátum: 2015. június 06. - 20:39:56 »
Erre ezt ajánlom: http://sampforum.hu/index.php?topic=56988
Hozzá járó eljárás: OnPlayerRequestClass

995
Archívum / Phoenix Roleplay (Áthelyezve, új topic, törlésre vár...)
« Dátum: 2015. június 05. - 23:20:06 »
Igényesnek tűnik.. hajrá!

996
Segítségkérés / Mit jelent "pazarlóan" megírni egy játékmódot?
« Dátum: 2015. június 02. - 22:42:02 »
Kovacs_Richard lene egy kérdésem ami régóta érdekel.
Mi a különbség ez:
 
new count = CountPlayerHouses(playerid);
for(new i = 0; i < count; i++)

 
és ez között:
 
for(new i = 0; i < CountPlayerHouses(playerid); i++)

 
?
Sose értettem. páran így csinálják ezt, én nem. Én mindig a 2. verzión szoktam csinálni a dolgokat.. szóval? :)

997
Segítségkérés / MySQL probléma
« Dátum: 2015. június 02. - 22:39:47 »
[mod]Ha megoldódott zárj.[/mod]
[mod]Zárok.[/mod]

998
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. május 30. - 17:47:10 »
Úgy látom Diego, hogy már megbeszéltétek ezt a problémát, bár nem voltam jelen így nem tudok mit hozzá fűzni.
Egyébként amíg meg nem nyílik a szerver, a Fórumnak a szabályzatát 100x lehet módosítani.. Nyugodtan szóljon be érte bárki, csak nekünk segít vele!
Viszont kicsit nem tetszett, hogy: \"2 nap múlva valakinek eszébe jut felmenni a fórumra\" - Hát a fórummal nem nagyon foglalkozunk, én legalább is. A szerverbe tesszük össze a fejünket, hogy előbb azt fejlesszük!
Martin: Azért te is beláthatnád és én a helyedbe nem tartanám nevetségesnek azt, hogy távoztál a csapatból. Most az RCRP-n elég magas posztba vagy ha jól tudom. Megértem a jó szándékodat is, de ez így úgyse működött volna szóval elhagylak, keress mást aki ezután ki fog elégíteni.
:)


A szerverről annyit, hogy folyik a fejlesztés.. ha érdekel valakit épp a tűzoltók munkáját fejlesztgetem, frappáns ötletekkel ellátva, azután pár alapmunkának a megírása lesz a feladat.

999
Segítségkérés / Sscanf probléma
« Dátum: 2015. május 30. - 17:21:32 »
Nem rég volt ilyen probléma egy fórumozónak.
http://sampforum.hu/index.php?topic=58259.0

1000
Szkript kérések / Automata hostnév váltó
« Dátum: 2015. május 29. - 10:59:17 »
[mod]Na akkor zárom a témát![/mod]

1001
Szkript kérések / Automata hostnév váltó
« Dátum: 2015. május 28. - 07:56:45 »
Ebben az esetben tökmindegy hogy hányas verzióra van megírva a szkript. Ha egy ilyet találsz 0.3b-n még az is jó 0.3.7-es verzióra.

1002
Segítségkérés / Meg loptak!!
« Dátum: 2015. május 26. - 11:21:09 »
És te ebben mit vársz segítséget a Fórumtól? Ezt neked kell elintézned.
[mod]Zárok![/mod]

1003
Függvények / GetPlayerCameraTargetActor
« Dátum: 2015. május 25. - 19:19:38 »
GetPlayerCameraTargetActor


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott actora néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
Példaszkript:
 
new bool:ActorHandsup[MAX_ACTORS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    EnablePlayerCameraTarget(playerid, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    // Find out what actor (if any) the player is LOOKING at
    new playerTargetActor = GetPlayerCameraTargetActor(playerid);
    // If they ARE looking at ANY actor
    if(playerTargetActor != INVALID_ACTOR_ID)
    {
        // Store the player\'s weapon so we can check if they are armed
        new playerWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
        // Get the player\'s keys so we can check if they are aiming
        new keys, updown, leftright;
        GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
        // If the actor hasn\'t put its hands up yet, AND the player is ARMED
        if(!ActorHandsup[playerTargetActor] && playerWeapon >= 22 && playerWeapon <= 42 && keys & KEY_AIM)
        {
            // Apply \'hands up\' animation
            ApplyActorAnimation(playerTargetActor, \"SHOP\", \"SHP_HandsUp_Scr\",4.1,0,0,0,1,0);
            // Set \'ActorHandsup\' to true, so the animation won\'t keep being reapplied
            ActorHandsup[playerTargetActor] = true;
        }
    }
    return 1;
}

1004
Függvények / GetPlayerCameraTargetPlayer
« Dátum: 2015. május 25. - 19:16:01 »
GetPlayerCameraTargetPlayer


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott játékosra néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
Példaszkript:
 
new playerTarget = GetPlayerCameraTargetPlayer(playerid);
if(IsPlayerAdmin(playerTarget))
{
    GameTextForPlayer(playerid, \"Looking at an admin\", 3000, 3);
}

1005
Függvények / GetPlayerCameraTargetVehicle
« Dátum: 2015. május 25. - 19:14:06 »
GetPlayerCameraTargetVehicle


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott járműre néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
VisszatéréseHa INVALID_VEHICLE_ID  adja vissza, playerid nem nézi semmilyen járművet.
Példaszkript:
 
new globalVehicleID;
public OnGameModeInit()
{
    globalVehicleID = CreateVehicle(596, 0, 0, 3, 0, 0, 0, -1, -1, -1);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    EnablePlayerCameraTarget(playerid, true);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/check\", true))
    {
        new vehicleid = GetPlayerCameraTargetVehicle(playerid);
        if(vehicleid == globalVehicleID)
        {
             SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re looking at your vehicle!\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re not looking at your vehicle.\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 318
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal