Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ChuckNorris
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 239
976
« Dátum: 2012. január 29. - 03:37:26 »
Már bocs, de elõször is: Kicsit idegesít hogy mindenki leirogatja hogy hová megy el, nem érdekel senkit, bõven elég annyi hogy elmész, nem kell 36487 leírnod az URL-t. Lenyugodva: Túlreagálod a dolgokat. Ha így döntöttél akkor azt sajnáljuk, de tegyél amit jónak látsz. Komolyan, egy apróság miatt mész el. És de: ez egy apróság csak felfújva. Az RP kapott egy alfórumot. És akkor most RP fórum leszünk azért mert van egy kicsi alfórumjuk? El kell fogadnod hogy az RP az egyik legnagyobb játékstílus, azért mert te nem szereted nem vesszük el a lehetõséget sokaktól akik szeretik.Tudod mi a megoldás? Nem látogatod azt az alfórumot és akkor nem idegeskedsz. Mivel Jamesékkel máshol nem igazán találkozhatsz egyszerre két problémát oldottál meg. Profil -> Profil módosítás -> Fórumok mellõzése Nem szükséges a bolhából elefántot csinálni, de ha mindenképpen ezt akarod akkor csak annyit, hogy sok sikert a továbbiakban.
977
« Dátum: 2012. január 28. - 17:39:02 »
Confederacy RPG... A tökéletes példa. Õk tagadták az LT módot (Elõször egyedinek, majd DT-nek hazudták).
De kiderült nem? Mi a baj? [/quote] Emlékezz csak a 2 nyomtatott oldalnyi postodban amiben eszeveszettül és megcáfolhatatlanul védted... [/quote] Én erre nem emlékszem. Megnéztem a témát az arhívumban (mert olyan is van) és nem is találtam meg 12 oldalon keresztül. Az elején volt egyszer szó róla, de ott sem írtam le hogy az az én véleményem. Ezek után pedig már többször leírtam (még mindig abban a témában) hogy GF.
978
« Dátum: 2012. január 28. - 17:11:45 »
Ezt megkaptam, részben jogos volt. Nem \"szétoltjuk a fórumot\", hanem megemlítjük a hibákat. Megjegyzem, hogy nem 2 perces látogatások eredménye egy-egy post, hanem 6-8 sõt akár több órát is eltöltünk ott. Mellesleg nem mi voltunk az elsõk a témában: http://non-rpg.ucoz.hu/ Ez egy tõlünk független csoport. A tulaj kirohanásai a hiányos szülõi nevelés problémája. Én is általában érvekkel szoktam alátámasztani amit írok... Ha nem tûnt volna fel. Az, hogy F8-okat ritkán csinálok valóban elveszi az erejét és könnyebben cáfolhatóvá válik. Van néhány RP szerver amire egy rossz szavunk nincs. Van amelyik tud róla, hogy arra jártunk és van amelyik nem. Az alábbi dolgokra koncentrálunk (Azt hiszem ezek betartása nem égbekiáltó): - Lopott-e a mód (Forráskód hiányában a bugjai alapján). - Metagaming - Admin visszaélés - Ha extrém marhaságok vannak akkor említjük meg a scripteket és a mapolást. - A saját szabályzatuk betartása és betartatása. Ti a fórum moderátorai vagyok. Mi az RP szinté. Bocsánat ha rossz helyre írtam, de ez illet legjobban a problémára.
A probléma az hogy megkövetelitek a PDRP szintet ahoz hogy ne kössetek belé egy szerverbe. Ne várjátok már el hogy minden RP szervernek legyen egy Indije és egy Epsilonja. Mindegy, hanyagoljuk a témát mert ez lassan átmegy OFFba.
979
« Dátum: 2012. január 28. - 01:36:48 »
Confederacy RPG... A tökéletes példa. Õk tagadták az LT módot (Elõször egyedinek, majd DT-nek hazudták).
De kiderült nem? Mi a baj? Én a DT módot csak bugjairól ismerem. Több bug és kivitelezés erõsen hajaz LT-re. Csak akkor lehet ugyanaz ugyanúgy bugos ha valaki 1:1 átemelt egy kódrészletet. Két külön ember igen ritkán követ el UGYANOTT hülyeséget. [/quote] Te most nem tudod mekkora hülyeséget írtál. Elõször is: sok hiba van amit a SA:MP-ad és sok hiba van amit a eszközök adnak (pluginok,alap mód stb), sok scriptelési eljárás bugos, sok dolog nem jó. Ez akár különbözõ megoldásoknál is produkálhat egy hibát. Elõzõ hsz-emben leírtam miért nem állja meg a helyét az 1:1 másolás elve de leírom még egyszer egy mondatban: Az RP módok annyira összetettek hogyha egyikbõl kimásolsz egy adott kódrészletet akkor az a másikban nem fog mûködni,itt most a nagy dolgokra kell gondolni mint munka rendszer stb, nem a 10 soros dolgokra. Amúgy sok minden van amit nem is lehet/körülményes máshogy megoldani. A látszatot meg könnyû utánozni.
980
« Dátum: 2012. január 28. - 01:31:10 »
ɐʞzssǝlosz ezen beszólása csípi a szemem egy ideje. A minõséget próbáljuk javítani azáltal, hogy KULTÚRÁLTAN jelentjük a hibákat és felháborodunk a lopott módon. Az, hogy a tulaj nem képes ezt emberhez méltóan kezelni, már nem a mi bajunk. Gentlemen fáradtságos munkával, idejét és erejét erre pazarolva próbál javítani a színvonalon. Válaszul mit kap az egyik moderátortól? (Még csak nem is közönséges tagtól):
Az hogy unalmatokban álneveken mászkáltok más szerverekre és keresitek a kákán a csomót, nem igazán érdekel. Ezzel egyértelmûen súgom, hogy semmilyen gyerekes módszeretek se érdekel. Ui.: Remélem megoldják hogy nem lehet majd hozzászólást írni a hamarosan nyíló szerverek részhez, csak témát lehet indítani. ( Ez elvileg meg lett szavazva.) Edit.: Na így estére megtudtam még se lesz, nyertek a ******.
Nyertek a? Gyökerek? A szitokszót már nem mered? Inkább tiszteletet érdemelne az ilyen megvetõ hozzáállás helyett. ɐʞzssǝlosz 999999999999. alkalommal kérlek: Ha valami nem a te világod, akkor kérlek ne szólj bele. Ez nem Drift. Itt sokkal keményebb szabályok és sokkal szélsõségesebb vélemények vannak. Ez ezzel jár. Én sem próbálok meg ugrálgatni egyik objectrõl a másikra. [/quote] James_Raynor,9999999999.-re kérlek, hogy olvasd el a témát ahova írsz. Itt a moderátorokat akkor jelentheted ha igazságtalanul büntetnek. Egyébként ugyan olyan tagok mint az átlagfelhasználó. Te talán egyszer sem tettél kicsillagozást? Semmiben nem különbözik attól amit ti tesztek. És ahelyett hogy csípi a szemedet el lehetne gondolkodni rajta, engem is zavar hogy mint a vérebek \"vadásztok\" a nem tökéletes RP szerverekre. Már bocs de ki kért meg arra titeket hogy feljárkáljatok a szerverekre csak azért hogy hibákat keressetek meg amibe bele lehet kötni aztán posztolgassátok? Talán játszani kéne inkább a szervereken és aszerint véleményt mondani, nem pedig \"na akkor menjünk fel és aztán oltsuk szét a szerót sampfórumpon\" stílust nyomatni, mert sokaknak nem jön be, többek között nekem sem, ezt nem is tagadom. Szóval inkább húzd meg magadat ahelyett hogy belekötsz a falba is. Kultúráltan felháborodsz a lopott módon? Te csak kultúráltan ne hábodorjál fel semmin, mert ezzel ti okozzátok a legtöbb vitát. Tudod mit jelent az hogy nem szarral dobálni hanem érvelni? Akkor elmondom: Amit Gentelman csinál, az tökéletes és tiszteletreméltó. És tudod miért? Csak õ csinálja jól. Ti akik ezt csináljátok az õ kivételével elbújhattok mind. Ne viszonyítsd magad Gentlemanhoz,mert ég és föld vagytok.
Az, hogy a tulaj nem képes ezt emberhez méltóan kezelni, már nem a mi bajunk.[/quote] Ezaz, az a hülye moderátorok baja igaz? Összességében nem az a baj amit csináltok hanem ahogyan. Remélem érthetõ volt. (Ezt már muszáj volt kiadnom magamból,és jól esett,lehet utálni.)
981
« Dátum: 2012. január 28. - 01:09:27 »
A hazugság dolgot nem értem. Ki hazudik? Aztán, ki mondta hogy LT mód ezután nem tilos? Ti pedig gyönyörûen hergeltétek vele a közösség másik felét a bizonygatásokkal hogy márpedig ez LT, itt az eredménye. Amúgy pedig a két mód már csak a forrásától fogva sem egyezhet teljesen, ettõl még felismerhetõ lesz LT, csak nem kell elvakultnak lenni. Mellesleg az engem nem érdekel hogy egy 56 ezer soros (DT) mód ami egy 26 ezer soros (GF) módból lett készítve tartalmaz pár száz sort más módokból. Végül: Az RP módokban minden összefügg mindennel. Hogyha valaki ki akar szedni valamit és átrakni másikba ahoz érteni kell. Nem csak CTRL+V, sokkal több annál. Ezek a módok már struktúrájuktól fogva különböznek. Hogyha foglalkozik valaki szkripteléssel az tudja mirõl beszélek. Illetve ha meg is kapnám a nem is tudom hány tízezer soros LT módot nem fognám elkezdeni megkeresni az elméletileg létezõ pár száz másik sort DT-ben és ezáltal átnézve 56 K sort. Illetve mint említettem, mivel ilyenkor a struktúrát is át kell tenni ezért valószínûleg jobban megéri sajátot írni, meggyõzõdésem hogy 2 külön struktúrájú kódot több munka egybeépíteni mint újat írni. Ezt valószínûleg csak az értheti aki szkriptel, de lényegtelen. Ennél jobban nem tudom elmagyarázni hogy felejtsétek el az összeesküvés és mód lopás elméleteiteket, mert nem igazak. De eszembe jutott egy érhetõbb példa: Adott egy almafa erdõ és egy cseresznyefa erdõ, old meg hogy a kettõbõl egy erdõ legyen úgy,hogy minden fa terem almát és cseresznyét is!
982
« Dátum: 2012. január 27. - 23:57:37 »
Üdvözletem! Ezt egy hozzászólásban kifejtettem, de az a téma elégé kétes, és ha törölve lesz akkor nem akarom hogy ez elvesszen,ezért áthozom a társalgóba mert fontos dolgot ír le. A téma célja (aki nem értesült volna) a DT,LT és GF módok összehasonlítása, melyik egyezik, melyik nem. ( Ha valaki az ellenkezõjét állítja majd a dolognak könnyû belinkelni a témát...)
Letöltöttem az eredeti GF módot ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=7797&highlight=Godfather ) és a publikált DT módot ( http://sampforum.hu/index.php?topic=12646.0 ) és összehasonlítottam a kettõt. Az eredmény a következõ: A DT mód mérete nagyban meghaladja a GF méretét (forrásfájlok, DT: 2 291 KB, GF: 1 010 KB ). Látszik hogy a DT móddal elég sokat dolgoztak ha lehet így fogalmazni, rengeteg mindennel egészítették ki azt az alap GF módot amibõl a mód készült , de ez nem tudja elfedni a valóságot. Sõt! Semmiféle próbálkozás még csak nem is látszik arra utalóan hogy megpróbálták volna leplezni a forrásban hogy ez egy GF mód. Bizonyítékok: (Mindig a GF módot vettem alapul és hasonlítottam a DT-vel) Szinte az ÖSSZES alap GF eljárás megegyezik a DT módban talált eljárásokkal. (Kivéve természetesen amit a DT fejlesztõk tettek a módba, ez látszik is a magyar neveken. ) Nagyon nagyon sok (nem néztem végig de amennyit megnéztem az igen) változó neve UGYAN AZ mind két módban, ez rengeteg sok (természetesen angol nyelvû) GF változót, és rengeteg magyar hozzáírt változót jelent. Nagyon jól el lehet különíteni õket. Kódrészlet: GF: main() { print(\" \"); print(\" \"); print(\" The Godfather: LS/SF\"); print(\"_____________________\"); print(\" By: Fear & parts of Astro\"); print(\" \"); } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public SearchingHit(playerid) { new string[256]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new searchhit = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DT: main() { print(\" _____________________________\"); print(\" | |\"); print(\" | Desert Towns RPG |\"); print(\" | v0.5 |\"); print(\" | Reform By Vityo |\"); print(\" |____________________________|\"); print(\" \"); print(\" \"); } //--------------------------------------------------------------------------------------------------------- public SearchingHit(playerid) { new string[256]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new searchhit = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
Még a nem hozzáértõk is össze tudják hasonlítani a szavakat. GF: #define MAX_STRING 255 #define CHECKPOINT_NONE 0 #define CHECKPOINT_HOME 12 #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_NEWS 0xFFA500AA #define COLOR_OOC 0xE0FFFFAA #define TEAM_CYAN 1 #define TEAM_BLUE 2 #define TEAM_GREEN 3 #define TEAM_ORANGE 4 #define TEAM_COR 5 #define TEAM_BAR 6 #define TEAM_TAT 7 #define TEAM_CUN 8 #define TEAM_STR 9 #define TEAM_HIT 10 #define TEAM_ADMIN 11 #define OBJECTIVE_COLOR 0x64000064 #define TEAM_GREEN_COLOR 0xFFFFFFAA #define TEAM_JOB_COLOR 0xFFB6C1AA #define TEAM_HIT_COLOR 0xFFFFFF00 #define TEAM_BLUE_COLOR 0x8D8DFF00 #define COLOR_ADD 0x63FF60AA #define TEAM_GROVE_COLOR 0x00D900C8 #define TEAM_VAGOS_COLOR 0xFFC801C8 #define TEAM_BALLAS_COLOR 0xD900D3C8 #define TEAM_AZTECAS_COLOR 0x01FCFFC8 #define TEAM_CYAN_COLOR 0xFF8282AA #define TEAM_ORANGE_COLOR 0xFF830000 #define TEAM_COR_COLOR 0x39393900 #define TEAM_BAR_COLOR 0x00D90000 #define TEAM_TAT_COLOR 0xBDCB9200 #define TEAM_CUN_COLOR 0xD900D300 #define TEAM_STR_COLOR 0x01FCFF00 #define TEAM_ADMIN_COLOR 0x00808000 #define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00 #define COLOR_SPEC 0xBFC0C200 DT: #define MAX_STRING 255 #define CHECKPOINT_NONE 0 #define COLOR_ASKQ 0xFF0000FF #define CHECKPOINT_HOME 12 #define CHECKPOINT_KOCSI 12 #define CHECKPOINT_3 13 #define COLOR_ZOLD 0x33BB44BB #define COLOR_AFK 0xAFAFAFAA #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA #define COLOR_GROVE 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_WARNING 0xFB0000FF #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_LIGHTRED 0xFF0606FF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW 0xDABB3EAA #define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_NEWS 0x458E1DAA #define COLOR_OOC 0x33AA33AA #define TEAM_CYAN 1 #define TEAM_BLUE 2 #define TEAM_GREEN 3 #define TEAM_ORANGE 4 #define TEAM_COR 5 #define TEAM_BAR 6 #define TEAM_TAT 7 #define TEAM_CUN 8 #define TEAM_STR 9 #define TEAM_HIT 10 #define TEAM_ADMIN 11 #define OBJECTIVE_COLOR 0x64000064 #define TEAM_GREEN_COLOR 0xFFFFFFAA #define TEAM_JOB_COLOR 0xFFB6C1AA #define TEAM_HIT_COLOR 0xFFFFFF00 #define TEAM_BLUE_COLOR 0x8D8DFF00 #define TEAM_RADIO_COLOR 0xF2D068FF #define COLOR_ADD 0x63FF60AA #define TEAM_GROVE_COLOR 0x00D900C8 #define TEAM_VAGOS_COLOR 0xFFC801C8 #define TEAM_BALLAS_COLOR 0xD900D3C8 #define TEAM_AZTECAS_COLOR 0x01FCFFC8 #define TEAM_CYAN_COLOR 0xFF8282AA #define TEAM_ORANGE_COLOR 0xFF830000 #define TEAM_COR_COLOR 0x39393900 #define TEAM_BAR_COLOR 0x00D90000 #define TEAM_TAT_COLOR 0xBDCB9200 #define TEAM_CUN_COLOR 0xD900D300 #define TEAM_STR_COLOR 0x01FCFF00 #define TEAM_ADMIN_COLOR 0x00808000 #define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00 #define COLOR_SPEC 0xBFC0C200 Ennyi elég szerintem, a DT NEM LT hanem GF! Aki ezek után sem hiszi ezt el arról inkább nem mondok semmit. Ez arra is nagyon jó példa hogy nem minden az aminek látszik, ha két szerver hasonlít a mód még lehet tök más.
984
« Dátum: 2012. január 26. - 17:38:43 »
Nem nézek Chuck Norris filmeket
985
« Dátum: 2012. január 26. - 16:59:48 »
Letöltöttem az eredeti GF módot ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=7797&highlight=Godfather ) és a publikált DT módot ( http://sampforum.hu/index.php?topic=12646.0 ) és összehasonlítottam a kettõt. Ez kb 10-20 perce történt, azóta vizsgálódom. Az eredmény a következõ: A DT mód mérete nagyban meghaladja a GF méretét (forrásfájlok, DT: 2 291 KB, GF: 1 010 KB ). Látszik hogy a DT móddal elég sokat dolgoztak ha lehet így fogalmazni, rengeteg mindennel egészítették ki azt az alap GF módot amibõl a mód készült , de ez nem tudja elfedni a valóságot. Sõt! Semmiféle próbálkozás még csak nem is látszik arra utalóan hogy megpróbálták volna leplezni a forrásban hogy ez egy GF mód. Bizonyítékok: (Mindig a GF módot vettem alapul és hasonlítottam a DT-vel) Szinte az ÖSSZES alap GF eljárás megegyezik a DT módban talált eljárásokkal. (Kivéve természetesen amit a DT fejlesztõk tettek a módba, ez látszik is a magyar neveken. ) Nagyon nagyon sok (nem néztem végig de amennyit megnéztem az igen) változó neve UGYAN AZ mind két módban, ez rengeteg sok (természetesen angol nyelvû) GF változót, és rengeteg magyar hozzáírt változót jelent. Nagyon jól el lehet különíteni õket. Kódrészlet: GF: main() { print(\" \"); print(\" \"); print(\" The Godfather: LS/SF\"); print(\"_____________________\"); print(\" By: Fear & parts of Astro\"); print(\" \"); } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public SearchingHit(playerid) { new string[256]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new searchhit = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DT: main() { print(\" _____________________________\"); print(\" | |\"); print(\" | Desert Towns RPG |\"); print(\" | v0.5 |\"); print(\" | Reform By Vityo |\"); print(\" |____________________________|\"); print(\" \"); print(\" \"); } //--------------------------------------------------------------------------------------------------------- public SearchingHit(playerid) { new string[256]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new searchhit = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
Még a nem hozzáértõk is össze tudják hasonlítani a szavakat. GF: #define MAX_STRING 255 #define CHECKPOINT_NONE 0 #define CHECKPOINT_HOME 12 #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_NEWS 0xFFA500AA #define COLOR_OOC 0xE0FFFFAA #define TEAM_CYAN 1 #define TEAM_BLUE 2 #define TEAM_GREEN 3 #define TEAM_ORANGE 4 #define TEAM_COR 5 #define TEAM_BAR 6 #define TEAM_TAT 7 #define TEAM_CUN 8 #define TEAM_STR 9 #define TEAM_HIT 10 #define TEAM_ADMIN 11 #define OBJECTIVE_COLOR 0x64000064 #define TEAM_GREEN_COLOR 0xFFFFFFAA #define TEAM_JOB_COLOR 0xFFB6C1AA #define TEAM_HIT_COLOR 0xFFFFFF00 #define TEAM_BLUE_COLOR 0x8D8DFF00 #define COLOR_ADD 0x63FF60AA #define TEAM_GROVE_COLOR 0x00D900C8 #define TEAM_VAGOS_COLOR 0xFFC801C8 #define TEAM_BALLAS_COLOR 0xD900D3C8 #define TEAM_AZTECAS_COLOR 0x01FCFFC8 #define TEAM_CYAN_COLOR 0xFF8282AA #define TEAM_ORANGE_COLOR 0xFF830000 #define TEAM_COR_COLOR 0x39393900 #define TEAM_BAR_COLOR 0x00D90000 #define TEAM_TAT_COLOR 0xBDCB9200 #define TEAM_CUN_COLOR 0xD900D300 #define TEAM_STR_COLOR 0x01FCFF00 #define TEAM_ADMIN_COLOR 0x00808000 #define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00 #define COLOR_SPEC 0xBFC0C200 DT: #define MAX_STRING 255 #define CHECKPOINT_NONE 0 #define COLOR_ASKQ 0xFF0000FF #define CHECKPOINT_HOME 12 #define CHECKPOINT_KOCSI 12 #define CHECKPOINT_3 13 #define COLOR_ZOLD 0x33BB44BB #define COLOR_AFK 0xAFAFAFAA #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA #define COLOR_GROVE 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_WARNING 0xFB0000FF #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_LIGHTRED 0xFF0606FF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW 0xDABB3EAA #define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_NEWS 0x458E1DAA #define COLOR_OOC 0x33AA33AA #define TEAM_CYAN 1 #define TEAM_BLUE 2 #define TEAM_GREEN 3 #define TEAM_ORANGE 4 #define TEAM_COR 5 #define TEAM_BAR 6 #define TEAM_TAT 7 #define TEAM_CUN 8 #define TEAM_STR 9 #define TEAM_HIT 10 #define TEAM_ADMIN 11 #define OBJECTIVE_COLOR 0x64000064 #define TEAM_GREEN_COLOR 0xFFFFFFAA #define TEAM_JOB_COLOR 0xFFB6C1AA #define TEAM_HIT_COLOR 0xFFFFFF00 #define TEAM_BLUE_COLOR 0x8D8DFF00 #define TEAM_RADIO_COLOR 0xF2D068FF #define COLOR_ADD 0x63FF60AA #define TEAM_GROVE_COLOR 0x00D900C8 #define TEAM_VAGOS_COLOR 0xFFC801C8 #define TEAM_BALLAS_COLOR 0xD900D3C8 #define TEAM_AZTECAS_COLOR 0x01FCFFC8 #define TEAM_CYAN_COLOR 0xFF8282AA #define TEAM_ORANGE_COLOR 0xFF830000 #define TEAM_COR_COLOR 0x39393900 #define TEAM_BAR_COLOR 0x00D90000 #define TEAM_TAT_COLOR 0xBDCB9200 #define TEAM_CUN_COLOR 0xD900D300 #define TEAM_STR_COLOR 0x01FCFF00 #define TEAM_ADMIN_COLOR 0x00808000 #define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00 #define COLOR_SPEC 0xBFC0C200 Ennyi elég szerintem, a DT NEM LT hanem GF! Aki ezek után sem hiszi ezt el arról inkább nem mondok semmit. Ez arra is nagyon jó példa hogy nem minden az aminek látszik, ha két szerver hasonlít a mód még lehet tök más.
986
« Dátum: 2012. január 25. - 23:27:03 »
Ahogy egy moderátor írta, a DT mód publikálva van, viszont itt egy bizonyíték, hogy a DT mód LT mód. Full ugyanazo ka tabban a színek. Nem az, hogy piros, zöld, kék, hanem a színskálán ugyanaz a kód. Mindjárt felmegyek és még gyüjtögetek, ki tudja mikor lesz még ilyen alkalom bizonyítani, hogy DT = LT.
Random TAB:
[/quote] Ez nem bizonyíték. A színeket megcsinálni 3 perc.
987
« Dátum: 2012. január 25. - 23:19:20 »
Van pár téma ami ki van emelve és van pár ami nem. Ennyi bõven elég. A témát zárom.
988
« Dátum: 2012. január 25. - 19:27:06 »
A témához hozzá lehet szólni de a készítõ script lopás miatt ki lett tiltva.
989
« Dátum: 2012. január 25. - 19:11:31 »
Azt sem tudom hogy kezdjem el. Elõször is, ScreaM-rõl. Megbeszéltük vele a dolgot, nem \"néztem el\" direkt az incidenst. Az hogy nem nyilvánosság elõtt történt a dolog az pedig annak tudható be hogy senkinek semmi köze ahoz hogy ScreaM milyen büntetést kapott vagy leszidást. Megtörtént. Legyen ennyi elég. Inkább azon gondolkozzatok el, hogy sok olyan ember van a fórumon akiknek a hozzászólásai trágárkodásból állnak, semmi értelmük, stb... Mégsem nyílik nekik téma hogy jaj szabad vélemény nyilvánítás jaj most mi lesz....(Mint ez a téma) DE ha egy Globális Moderátornak rossz napja van akkor egybõl kell csinálni a közbotrányt. Figyelemre méltó.... A hozzászólás törlésekrõl és a \"szorgos adminokról\": A te fórumodon te döntöd el mit törölsz és mit nem. Ezen a fórumon viszont aki nem tud leírni egy hozzászólást anyázás és a sárga földig lehordás nélkül annak a hsz-ei el fognak tûnni. Lehet nem szeretni hogy nincsen tele \"ugatásokkal\" a fórum de ez van, ez soha nem fog változni, békéljetek meg azzal hogy nem engedjük hogy itt éljétek ki magatokat. Ha röhögni akarsz ott a vicc.hu A témátokat már megnyitottam, ezt a témát meg lezárom. A dolog túl van tárgyalva. nem értem miért lett törölve a postom. úgy gondolom eléggé éreztettem vele, hogy egy kis semmiségbõl mekkora dolgot képesek csinálni. szerk.: de mind1.
Mert gyönyörû OFF volt, ott használj iróniát ahol kell, ez itt inkább trollkodásnak jött le. E: Szerintem meg azért lett törölve a postod,mert moderátor létedre elkezdtél flegmázni. [/quote] Õ nem moderátor.
990
« Dátum: 2012. január 25. - 18:56:07 »
OFF End.
1. Ez meg is magyarázott mindent. Egy RP gyûlölõ segít egy szerverben, ahol elvileg RP lesz... No Comment. Miért,szkriptelésben nem tud segíteni? Nekem sem a kedvencem az RP. Akkor nem írhatok (nem tudnék?) megírni egy RP módot? Weboldalban nem tud segíteni? Egybõl bele kell kötni? Amúgy srácok, ezt most magyarázzátok már el, hogyha van pár alap meló egy RP szeróban akkor az már copy? Irdatlan sok pénzben fogadnék hogyha nem lennének akkor meg az lenne a baj. [/quote] PDRP-re miért nem köpköd senki, hogy Copy? (sz*rkazmus) [/quote] Nagyon kérlek ne Epsilonhoz viszonyíts, mindenki tudja hogy kevesen tudnák felmutatni ugyan azt a szintet amit õ, nem elvárás hogy mindenki annyira jó/kreatív legyen. Elég az OFFból.
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 239
|