Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 184
976
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. január 11. - 19:03:37 »
OFF: Mi a szent sz.ar az, hogy a [REL] tag mindig eltûnik? Már sokszor elõfordult, nem most elõször.

977
Segítségkérés / Szerverre regisztráltak száma
« Dátum: 2012. január 11. - 14:39:25 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=16941.msg190019#msg190019
Olvass még vissza az elsõ oldalra, ott le van írva, hogy mi kell hozzá!
De egyszerûbb lenne ezt a mód betöltésekor megszámolni és tárolni egy változóban.
Minden újabb regisztrációnál pedig csak a változót emelni/olvasni, mivel az úgy sokkal lagg mentesebb lenne.

978
Általános / SA-MP Online Játékosok száma
« Dátum: 2012. január 10. - 20:37:33 »
Tehát akkor ez lesz a válasz arra, hogy miért nem tudtam felcsatlakoztatni a botot CNPC-vel 0.3d-n, miközben minden oké volt :D
Azt írta fentvan, közben nincs fent. ( Persze ezt is ki lehetne játszani, de nem az én tudásommal )
De mondjuk ez elég jó hír, legalább tudjuk, hogy nagyon szépen áll a SA-MP :D

980
Rengeteg helyen észreveszem, hogy a beírt ID-t IsPlayerConnected() el ellenõrzik le.
Ez pedig felesleges, mivel az sscanf-nél ha az \"u\" paramétert használod, akkor az automatikusan leellenõrzni, hogy a játékos csatlakozva-e van. Ha nincs, akkor 0xFFFF-el fog visszatérni = (65535 = INVALID_PLAYER_ID).
Tehát elég lenne ennyit is csinálni:
[pawn]   if(sscanf(params, \"ui\", player1, score)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /setscore <Játékos ID/Név> <Pont>\");
if(player1 == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
[/pawn]

981
Próbáld meg a \"MAX_LOADED_ELEMENTS\" értékét magasabbra emelni.

982
Azt a hibát amit ír, azt délután folyamán megnézem, most nem a gépemnél vagyok.


Ezt nem igazán értem, bocs.
Beraktad a 4 mapot egyszerre, több volt mint 1000 object és crashelt tõle a játék?

983
Leírások/Útmutatók / Pénzcheat elleni védelem
« Dátum: 2012. január 10. - 03:23:50 »
Mi lesz a stuntbónusszal meg a tuning garázsokkal? (Kis trükkel lehet is javítani, de az \"meghackelhetõvé\" teszi)
Mert jelen esetben akkor is bannolni fog.
Egyébként a ban az nem éppen megfelelõ erre, inkább csak állítsd vissza a pénzét.

984
Valamilyen scriptet még mindig nem fordítottál újra a legújabb streamer függvénykönyvtárával, mivel az .AMX-ben megtalalhatóak ( Streamer_RegisterInterface ) ezek a funkciók, amiket a callback hook-ra használ a 2.5.2-es verzió.
Csakhogy ez már törölve lett az új verzióban és helyette a Streamer_CallbackHook(callback, ...) van.

985
Rakd be a legújabb streamert, frissítsd a streamer.inc-t és fordíts újra MINDEN scriptet, amiben használod a streamert.
Ennek a bugnak akkor el kell tûnnie.

986
Kihívások / [LM]Arpi vs kurta999
« Dátum: 2012. január 07. - 20:01:48 »
Énmár kiestem a formámból, enyém egy rakás sz*r lesz ehhez képest :D
Inkább a scriptelés, mint a mappolás.
Régen fordítva volt.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 08. - 22:26:57 )

Holnap (Hétfõ) délután beadom a mapot!
Márcsak az utolsó simítások vannak hátra.


Nem valami nagy eresztés, mostanában már nem mappolok és kiestem a formából :D
www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/MyMap.txt
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/MapperLiga/Vortex_1.jpg[/img]
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/MapperLiga/Vortex_2.jpg[/img]

987
[pawn]
new
iObject = CreateObject(1111, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0),
iCar = CreateVehicle(522, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1);
AttachObjectToVehicle(iObject, iCar, -0.01, -0.25, 0.84,   0.00, 0.00, 0.00)
[/pawn]

988
Segítségkérés / Változó meghatározása
« Dátum: 2012. január 06. - 13:04:20 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0
Itter funkciókkal pofon egyszerû.
Ciklust pedig foreach segítségével.

989
Leírások/Útmutatók / [TUT]Örökös rendszám
« Dátum: 2012. január 06. - 12:24:56 »
Amúgy nem azér, de ez a rendszám nem a legjobban fog látszódni, mivel 8 karakter a maximum hosszúság, ami jól látszódik.
Színezéssel együtt pedig 32 karakter lehet a rendszám.

990
[pawn]public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid)
{
new
   Float:fHealth;
GetPlayerHealth(playerid, fHealth);
SetPlayerHealth(playerid, fHealth - 10.0);
return 1;
}
[/pawn]
Aztán a GetVehicleHealth()-al tudod specializálni, hogy csak akkor vesz le ha mit én tuggyam ekkorát ütközött :D

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal