Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 976
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2012. január 11. - 19:03:37 »
OFF: Mi a szent sz.ar az, hogy a [REL] tag mindig eltûnik? Már sokszor elõfordult, nem most elõször.
977
Segítségkérés / Szerverre regisztráltak száma« Dátum: 2012. január 11. - 14:39:25 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=16941.msg190019#msg190019
Olvass még vissza az elsõ oldalra, ott le van írva, hogy mi kell hozzá! De egyszerûbb lenne ezt a mód betöltésekor megszámolni és tárolni egy változóban. Minden újabb regisztrációnál pedig csak a változót emelni/olvasni, mivel az úgy sokkal lagg mentesebb lenne. 978
Általános / SA-MP Online Játékosok száma« Dátum: 2012. január 10. - 20:37:33 »
Tehát akkor ez lesz a válasz arra, hogy miért nem tudtam felcsatlakoztatni a botot CNPC-vel 0.3d-n, miközben minden oké volt
Azt írta fentvan, közben nincs fent. ( Persze ezt is ki lehetne játszani, de nem az én tudásommal ) De mondjuk ez elég jó hír, legalább tudjuk, hogy nagyon szépen áll a SA-MP 979
Segítségkérés / Nem meghatározott számú paraméterek egy függvényben« Dátum: 2012. január 10. - 19:43:58 »980
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2012. január 10. - 16:33:03 »
Rengeteg helyen észreveszem, hogy a beírt ID-t IsPlayerConnected() el ellenõrzik le.
Ez pedig felesleges, mivel az sscanf-nél ha az \"u\" paramétert használod, akkor az automatikusan leellenõrzni, hogy a játékos csatlakozva-e van. Ha nincs, akkor 0xFFFF-el fog visszatérni = (65535 = INVALID_PLAYER_ID). Tehát elég lenne ennyit is csinálni: [pawn] if(sscanf(params, \"ui\", player1, score)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /setscore <Játékos ID/Név> <Pont>\"); if(player1 == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\"); [/pawn] 981
Segítségkérés / 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap« Dátum: 2012. január 10. - 15:33:41 »
Próbáld meg a \"MAX_LOADED_ELEMENTS\" értékét magasabbra emelni.
982
Segítségkérés / 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap« Dátum: 2012. január 10. - 03:27:59 »
Azt a hibát amit ír, azt délután folyamán megnézem, most nem a gépemnél vagyok.
Ezt nem igazán értem, bocs. Beraktad a 4 mapot egyszerre, több volt mint 1000 object és crashelt tõle a játék? 983
Leírások/Útmutatók / Pénzcheat elleni védelem« Dátum: 2012. január 10. - 03:23:50 »
Mi lesz a stuntbónusszal meg a tuning garázsokkal? (Kis trükkel lehet is javítani, de az \"meghackelhetõvé\" teszi)
Mert jelen esetben akkor is bannolni fog. Egyébként a ban az nem éppen megfelelõ erre, inkább csak állítsd vissza a pénzét. 984
Segítségkérés / 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap« Dátum: 2012. január 08. - 13:32:02 »
Valamilyen scriptet még mindig nem fordítottál újra a legújabb streamer függvénykönyvtárával, mivel az .AMX-ben megtalalhatóak ( Streamer_RegisterInterface ) ezek a funkciók, amiket a callback hook-ra használ a 2.5.2-es verzió.
Csakhogy ez már törölve lett az új verzióban és helyette a Streamer_CallbackHook(callback, ...) van. 985
Segítségkérés / 0.3c mapok betöltése // report crash 0.3d //LoadMtaMap« Dátum: 2012. január 07. - 23:26:18 »
Rakd be a legújabb streamert, frissítsd a streamer.inc-t és fordíts újra MINDEN scriptet, amiben használod a streamert.
Ennek a bugnak akkor el kell tûnnie. 986
Kihívások / [LM]Arpi vs kurta999« Dátum: 2012. január 07. - 20:01:48 »
Énmár kiestem a formámból, enyém egy rakás sz*r lesz ehhez képest
Inkább a scriptelés, mint a mappolás. Régen fordítva volt. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 08. - 22:26:57 ) Holnap (Hétfõ) délután beadom a mapot! Márcsak az utolsó simítások vannak hátra. Nem valami nagy eresztés, mostanában már nem mappolok és kiestem a formából www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/MyMap.txt http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/MapperLiga/Vortex_1.jpg[/img] http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/MapperLiga/Vortex_2.jpg[/img] 987
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Jármûhöz csatolt objektek létrehozása egyszerûen (MapEditor)« Dátum: 2012. január 06. - 19:22:31 »
[pawn]
new iObject = CreateObject(1111, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0), iCar = CreateVehicle(522, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1); AttachObjectToVehicle(iObject, iCar, -0.01, -0.25, 0.84, 0.00, 0.00, 0.00) [/pawn] 988
Segítségkérés / Változó meghatározása« Dátum: 2012. január 06. - 13:04:20 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0
Itter funkciókkal pofon egyszerû. Ciklust pedig foreach segítségével. 989
Leírások/Útmutatók / [TUT]Örökös rendszám« Dátum: 2012. január 06. - 12:24:56 »
Amúgy nem azér, de ez a rendszám nem a legjobban fog látszódni, mivel 8 karakter a maximum hosszúság, ami jól látszódik.
Színezéssel együtt pedig 32 karakter lehet a rendszám. 990
Segítségkérés / Hogy lehet megolgani hogy a játékosnak minden ütközés után von le 10 et az élet« Dátum: 2012. január 06. - 01:08:37 »
[pawn]public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid)
{ new Float:fHealth; GetPlayerHealth(playerid, fHealth); SetPlayerHealth(playerid, fHealth - 10.0); return 1; } [/pawn] Aztán a GetVehicleHealth()-al tudod specializálni, hogy csak akkor vesz le ha mit én tuggyam ekkorát ütközött |