Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 121
961
Segítségkérés / GM hiba
« Dátum: 2013. március 19. - 22:55:30 »
OnPlayerUpdate alatt valahol return 0 van...

962
Segítségkérés / mysql lekérdezés
« Dátum: 2013. március 18. - 17:02:11 »
mit tovább? ezzel kérdezed le az 5 legmagasabb pontú játékos nevét persze a saját név + score cella és tábla név behelyettesítésével...
ez maga a lekérdezés...

963
Segítségkérés / Kettõ errorocska. :)
« Dátum: 2013. március 18. - 16:19:04 »
return 1;

 
töröld ki...

964
Segítségkérés / mysql lekérdezés
« Dátum: 2013. március 18. - 16:17:55 »
SELECT name FROM users ORDER BY score DESC LIMIT 5

 
remélem a behelyettesítés menni fog :)

965
Segítségkérés / Kettõ errorocska. :)
« Dátum: 2013. március 18. - 16:09:21 »
1. ez 2 warning és nem error :)
Az 1. kódrész elõtt return van szerintem és azért nem futhat le ez a kód...másold be az elötte levõ sort...
Khm....
 
PlayerInfo

966
Segítségkérés / Erre hol tudok rákeresni? :o
« Dátum: 2013. március 18. - 11:18:24 »
ez fekete szín a végén a 65 az alpha érték...azaz attól függ hogy RGBA vagy ARGB-nek használod...
http://www.colorspire.com/rgb-color-wheel/
itt beírod a # után levõ mezõbe az 1. 6 számjegyet és enter ( 16-os számrendszer 0-F-ig ! )
amikor színkódot raksz össze sa-mp-ben ( RGBA színkódot ) az 4 részbõl áll:
R - Red - Piros
G - Green - Zöld
B - Blue - Kék
A - Alpha - Láthatóság
3 színbõl kikevered a neked tetszõt...00-FF ( 0-255 ) ezek az értékek között kell megadnod az egyes színeket...
PL: élénk piros:
RGBA
FF000000
pirosból maximális érték a többibõl semennyi !
Az alpha érték chatben nem látszódik de attól még a chatben használt színeknél is kell definiálni mert RGBA színkódból jön ki a szín ( amit SendClientMessage-nél paraméterként adsz át nem az Embeded színeknél )
Alpha értéknek több helyen is FONTOS szerepe van ! például ha a játékos színét állítod akkor azt állítja mennyire legyen látható a térképen ! ezen kívül még számos dolog láthatóságát tudod vele állítani: TextDraw 3DLabel GangZone.....

967
Segítségkérés / Adminszintek probléma!
« Dátum: 2013. március 17. - 16:40:46 »
hát nem tudom kiírta ezt a parancsot...de vagy nem értett eléggé a scripteléshez vagy csak NAGYON hanyag volt !
ezt a sort cseréld le:
 
if(admins[playerid][fejleszto] !=1 || admins[playerid][adminlvl] <1) return 0;

 
erre:
 
if(admins[playerid][fejleszto]  >=1  || admins[playerid][adminlvl]  >= 2)

 
Akkor tudja használni a parancsot:
HA a fejlesztõ nagyobb/egyenlõ 1-el VAGY admin nagyobb/egyenlõ 2-vel

968
Segítségkérés / Warn parancs!
« Dátum: 2013. március 17. - 08:40:10 »
igazából nincs szükséged 164 cellára :) mivel soha nem fogja kiírni...csak ha ketté bontod az adatot...

969
Segítségkérés / Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Dátum: 2013. március 17. - 08:38:16 »
Idézetet írta: Red-Eye date=1363501502\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
+ vedd ajándéknak a lementett kocsis sziréna helyzeteket
 
köszi de ha szükségem van ilyenre akkor mind a 212 modelt lementik nekem 2 nap alatt :P
mint pl az indexeket :) de lehet ez nem lenne 2 nap :) de azért köszi

970
Segítségkérés / Parancs kivétel.
« Dátum: 2013. március 17. - 00:40:38 »
OnPlayerConnect vagy OnPlayerSpawn alatt bekapcsolod...
 
IsActive [ playerid ] = true ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;

 
de ahogy látom minden spawnnál mutatnia kéne...
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
        StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 0 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 1 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 2 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 3 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 4 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 5 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
       
        IsActive [ playerid ] = true ;
       
        return ( 1 ) ;
}

971
Segítségkérés / Egy adott objekt törlése paranccsal....
« Dátum: 2013. március 16. - 22:44:49 »
akkor cseréld le ezt:
 
if(AVO[vid])

 
erre:
 
if(IsValidObject(AVO[vid]))

 
de a másiknak is mûködnie kéne...

972
Segítségkérés / Warn parancs!
« Dátum: 2013. március 16. - 22:42:53 »
egész számot %d-vel vagy %i-vel tudsz kiiratni...
%s a string ( szöveg ) kiírására van !
ha meg szöveget akarsz akkor sscanf-be szöveget válassz le és ne egész számot...
 
s[MÉRET]

 

Idézetet írta: RolePlay date=1363470076\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35000\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
new id,
indok;
 
azt ez mi akar lenni? :D
ha az új sor miatt írtad akkor az mind1 :)

973
Segítségkérés / Térben
« Dátum: 2013. március 16. - 21:13:09 »
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(178) : error 017: undefined symbol \"MyTextDraw\"[/quote]
Az \"undefined\" nem azt jelenti hogy #define-vel létre kell hozni :)
szerintem neked inkább ez kell:
 
new Text:MyTextDraw;

974
Segítségkérés / xyz elteleportált lv be HIBA.
« Dátum: 2013. március 16. - 20:09:54 »
new string[128];

 
felesleges 128 cella és felesleges 2 tömb névnek és szövegnek :)

975
Segítségkérés / Térben
« Dátum: 2013. március 16. - 20:07:02 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawLetterSize
ezzel tudod a betûméretet állítani...
az eltolást meg úgy ahogy a másik topicban megválaszoltam...

Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal