Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 136
946
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerSelectObject(playerid, ...
« Dátum: 2012. június 06. - 12:05:39 »
OnPlayerSelectObject
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSelectObject
Ez az eljárás meghívódik ha egy játékos kiválaszt egy objectet, miközben a SelectObject() használatban van számára.
Paraméterei:
 
OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)

 


  • playerid   Játékos azonosítószáma. (aki kiválasztotta az objectet)


  • type   az object típusa mely lehet \"1 - SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\" vagy \"2 - SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\"


  • objectid A kiválasztott object azonosítószáma


  • Float:fX A kiválasztott object X pozíciója.


  • Float:fY A kiválasztott object Y pozíciója.


  • Float:fZ A kiválasztott object Z pozíciója.


Ez a visszahívás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    printf(\"Player %d selected object %d\", playerid, objectid);
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"You now are able to edit your object!\");
    return 1;
}

 
Ez a visszahívás csak akkor mûködik ha a SelectObject be van kapcsolva.
SelectObject

947
Kérdések, Segítség / Wamp Server
« Dátum: 2012. június 04. - 20:32:02 »


OFF de még mekkora, de nem hagyhatom ki.  >:D
 
Idézetet írta: Yakuza™ date=1338716872\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22319\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi az a wifi? xdd
Mobilneten ... :D
 
Mi az a mobilnet?


Mit raktál rá \"egy olyat\"?

948
Idézetet írta: Dialog date=1338814659\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22306\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jah a Reloadeden hetente voltak újitások de ha volt újítás nem 1-1 dolog került be hanem 30-60-100 feljelsztés egyszerre,nézd meg a modot bele vannak írva a fejlesztések
 
30 vagy 60 vagy 100, most mennyi fejlesztés került bele egyszerre?
Egyetlen egy samp verzió frissítéskor sincs ennyi újdonság, nem hogy egy módban vazze.
Én nem is vagyok elszállva ettõl a módtól, igaz a legfõbb érv hogy utálom a RP-t, de azért fura hogy mennyien próbálják elindítani nulla szintû pawn ismeretekkel ezt a módot, hát kitartás majd csak sikerül.  >:D

949
Beszélgetés / Milyen Monitorod van?
« Dátum: 2012. június 03. - 10:57:11 »
Samsung SyncMaster 226BW
Gyártó    
Samsung
Fõ tulajdonságok
 
  • Monitor típusa    LCD

  • Kompatibilitás    PC és Mac

  • Képarány    Szélesvásznú

  • Csatlakozók    Analog, DVI

  • Szín    fekete


Jellemzõk
 
  • Képátló mérete    22 inch

  • Laposképernyõ    Igen

  • Kijelzõ típusa    TFT aktív mátrix

  • Képarány    16:10

  • Kontraszt arány    700:1

  • Képpont mérete    0.282 mm

  • Fényerõ    300 cd/m2

  • Színmélység    16.7 millió

  • Horizontális látószög    160 fok

  • Vertikális látószög    160 fok

  • Késleltetési idõ    2 ms


Videó
 
  • Maximális felbontás    1680 x 1050 pixel

Egyéb jellemzõk
 
  • Hangszórók    Nincs beépített hangszóró

  • Fogyasztás    55 W

  • Termékadatok

  • Modell    226BW

  • Termékvonal    SyncMaster


Termékleírás
 
  • Méret: 22\" wide

  • Felbontás: 1680x1050

  • Válaszidõ: 2 ms

  • Kontrasztarány: 1000:1,3000:1(Dinamikus)

  • Fényerõ: 300cd/m2

  • Látószög: 160/160

  • Képponttávolság: 0,282 mm

  • Színmélység: 16,7 millió

  • Bemenetek: D-Sub, DVI

  • Fogyasztás: 55W

  • Méret: 514x422x219mm(állvánnyal)

  • Súly: 4,9 kg


Méretek
 
  • Magasság    42,2 cm

  • Szélesség    51,5 cm

  • Mélység    32,9 cm

  • Súly    4,9 kg


\"front2.jpg\"

950
Én nem vagyok benne biztos hogy a hozzáértõk túl sok mindent felhasználnának belõle, csak kíváncsiságból ránéznek hogy mit is alkottak benne, én alig néztem bele és a parancs szerkezet felépítésébõl ítélve én egy rakás parancsot réginek(szolid meghatározás részemrõl) nevezném, strtok algoritmust beleépítve egy parancsba akkor láttam mikor elkezdtem foglalkozni pawn-al, emellett rengeteg parancs nincs lezárva return hiányzik (felesleges \"egyezik\" keresés).
Egy kérdésem lenne:
Szerver indításkor egy array változónak minek kell az értékét for ciklussal nullára vagy false értékre beállítani, alapból nem azaz értéke?
Tovább nem nézem, amúgy tényleg sok munka lehetett összehozni, grat hozzá, de a mysql plugin változása miatt (THREAD) rengeteg munka lenne kijavítani modernizálni az egészet, és még az összes parancsot is optimalizálni (zcmd vagy ycmd ...  plugin sscanf használata stb.), hát sok sikert azoknak akik belefognak. Én is csak azt tudom javasolni amit Chuck írt, írjanak sajátot és csak részleteket vegyenek ki belõle, mert akkor tudni fogják hogy mire is való és tudni fogják hol keressék a szkriptjükben.
Ez egy százezer soros See mód amit kiismerni felér egy új mód írásával.

951
Segítségkérés / 1 élet
« Dátum: 2012. június 02. - 09:57:34 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1338618661\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22286\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogy lehet megcsinálni, hogy törlõdjön a mentés ha meghal?
 
@Norby
Mikor meghal a játékos és nem mikor kilép a szerverrõl.
A fájl törlés ilyen esetben gyorsabb mint minden egyes adatot nullára változtatni a fájlban.
Mikor újra szükség van rá akkor meg létre lehet hozni újra a fájlt.

952
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2012. június 02. - 09:53:07 »
Idézetet írta: Norby date=1338623202\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22281\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mysql_query(); elõtt kell használni a mysql_store_result()-t el kell tárolni az adatokat...
 
@Norby
utána

953
Beszélgetés / LCD vagy LED?
« Dátum: 2012. május 31. - 23:53:23 »
Hát köszönöm a szavazatokat, ezek szerint eldõlt számomra, hogy LED tévé lesz vásárolva a közeljövõben.
Naivan hiszek a többségnek.  :D

954
Beszélgetés / Mennyi 2+1x0 ?
« Dátum: 2012. május 31. - 23:49:29 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1338500116\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22214\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy újabb trollkodó Fail téma... Köszönjük emese.
 
Így van, mondjuk nekem se, meg neked se kellett volna írni hozzászólást, mivel csak szavazni kellene, ez áll a first posztban. Így ha betartanád akkor nem tudtad volna leszólni te se. Ez is fail.
[gmod]A témát le is zárom, elvileg csak a szavazás lehetõség marad.[/gmod]

955
Beszélgetés / Mennyi 2+1x0 ?
« Dátum: 2012. május 31. - 22:47:03 »
http://www.lmgtfy.com/?q=2%2B1*0%3F
Ha azt mondják hogy a szorzás magasabb precedenciával rendelkezik akkor egyértelmû a dolog, zárójelek közé kell tenni a szorzás jel két oldalát
(1*0)  = 0;
így megkapjuk a szorzás értékét, ezek után el lehet végezni a többi mûveletet.
Amúgy ilyen kérdést feltenni úgy kellett volna hogy a hozzászólások tiltva vannak és csak szavazni lehet az egészre. (ha egyáltalán megoldható)
Még annyit hozzáfûznék hogy a magasabb precedencia csak egyetlen egy mûveleti jelnél lép érvénybe visszafelé és nem az összesre ami elõtte szerepel
Kezdõ példa:
 
2+2+2+2+2+2*0 = ?

 
Értelmezés:
 
2+2+2+2+2+2*0
[/quote]
A szorzás jel magasabb precedenciával rendelkezik mint egy összeadás, de csak egy összeadás jelnél a példában, ezt pirossal kiemeltem.
Általános iskolában tanulták sokan hogy a zárójelek közti mûveletek elõbb kerülnek végrehajtásra, a fenti példát tehát a számítógép a következõképpen értelmezi, a magasabb precedencia végett:
 
2+2+2+2+2+(2*0) =
2+2+2+2+2+0 = 10

 
Sokan elkövetik azt a hibát hogy szépen sorban egymás után bepötyögik az értékeket egy számológépbe és azt az értéket veszik igaznak, de mivel egyenként vannak végrehajtva a mûveletek így a számológép nem tudja a magasabb precedenciát alkalmazni és helytelen értéket ad vissza:
A következõ egyenletet:
 
2+2+2+2+2+2*0=?

 
ebben a sorrendben lehet bepötyögni egy számológépbe és ez végett kapni rossz eredményt
 
(2+2) = 4
(4+2) = 6
(6+2) = 8
(8+2) = 10
(10+2) = 12
(12*0) = 0

 
mert a számológép ezt az egyenletet így értelmezi az egyenként bevitt mûveletek miatt:
 
(((((2 + 2) + 2) + 2) + 2) + 2) * 0 = 0

 
ez végett kapni rossz eredményt, mert nem ez szerepel kérdésként hanem ez:
 
2+2+2+2+2+2*0=?

956
Segítségkérés / sscanf2
« Dátum: 2012. május 30. - 23:13:51 »
Idézetet írta: Yakuza™ date=1338403126\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22173\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kadaradam mostmár nem ír hibát.
De nem adja be a dialogot a playernek akit kitiltok :/
 
Hát õ.........
Ha elõbb megjelenítenéd a dialogot és utána bannolnád az illetõt, akkor lenne esély rá hogy megjelenítse.
Helyes:
 
ShowPlayerDialog(...
Ban(..

 
Helytelen:
 

Ban(..
ShowPlayerDialog(...

957
Archívum / Figyelem felhívás
« Dátum: 2012. május 29. - 19:40:11 »
Idézetet írta: IXT date=1338305411\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22112\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
összezuhantam. elmegyek lelkésznek hátha istenben megtalálom a boldogságot.
Amúgy ez olyan hülye szabály. Már tényleg ott tartunk hogy semmit nem lehet  :(
 
Nem tudom ezen mit tartasz hülye szabálynak?
Az hogy nem száz darab óriás képet akarunk nézni fórum aláírásban, mert akkor egy személy hozzászólása egy oldal lesz, ami csak annyi hogy


zsír ment a +
(meg  8 kép)
 

958
Archívum / Figyelem felhívás
« Dátum: 2012. május 29. - 14:17:45 »
Idézetet írta: TrYp date=1338270632\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22112\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én nekem lenne egy kérdésem. Nekem az aláírásomban a 2. kép nagynak számít? Vagy maradhat ?
 
így jó, olyan mintha együtt lenne a kettõ
 
[/quote]
Én módosítottam olyanra amilyen most neki az aláírása, így bíztam benne hogy megfelel.  8)

959
Segítségkérés / else problémák
« Dátum: 2012. május 28. - 17:38:44 »
Hát az hogy nincs se \"else\" se \"return\" ott ahol kellene.
Két értékkel térhet vissza egy if feltétel vizsgálat ami 1 vagy 0 ezeket szokás igaznak vagy hamisnak is említeni de maradjunk a 0-nál és az 1-nél.
Ahogy a parancs le van írva semmi nem szerepel benne ami eligazítaná a helyes útirányba,
akármivel is tért vissza az \"if(sscanf(...\"
Most vagy ide egy return:
 
       if (sscanf(params,\"ss\", ember,indok)) return SendClientMessage(playerid,SZURKE, \"Használat: /ban [Név] [indok]\");
    {

 
vagy ide egy else:
 
       if (sscanf(params,\"ss\", ember,indok)) SendClientMessage(playerid,SZURKE, \"Használat: /ban [Név] [indok]\");
    else {

960
törölve

Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal