Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 121
931
Segítségkérés / Óra
« Dátum: 2013. április 20. - 14:38:12 »

932
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2013. április 16. - 19:24:38 »
elsiklottatok a legnagyobb hiba fölött :)
 
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 1 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
{
SetObjectRot(pdajto,0.00, 0.00, 90.00);
cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
     return 1;
}

 
nem látsz semmi furcsát? :)

933
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2013. április 16. - 18:37:02 »
A nevedet látva beugrott, hogy páran tisztelnek téged, akkor szerintem ezen tisztelethez képest segíts is, ne pedig rosszul, mikor már a helyes megoldás is ki lett posztolva.[/quote]
nézd meg mit is írtam ki.....az eredeti kódból indultam ki :)
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1554.1825,-1253.1516,8606.0859))

 

if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 1 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");

 
Ha a játékos XYZ pozíciótól 5.0-s távolságon belül van
Ha a játékos nem rendõr és nem tag akkor írja ki az üzenetet és visszatérés miatt nem fut le az alatta levõ kód !
Szerintem van elég tapasztalatom hogy megtudjak oldani egy ilyen hibát de azért kösz hogy kioktatsz :P:D
most nem taglalnám mi volt elb*szva mert láttam egy olyan hibát amit senki nem vett észre és attól volt ekkora gond ! ( vagy ha észre is vette valaki akkor nem javította )

934
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2013. április 16. - 17:31:38 »
a helyes kód valahogy így néz ki:
 
CMD:nyit(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1554.1825,-1253.1516,8606.0859))
{
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 1 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
         SetObjectRot(pdajto,0.00, 0.00, 90.00);
        cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
         return 1;
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,135.2556,1946.8518,19.3614))
     {
         if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 9 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
         MoveObject(area51bejarat, 121.00, 1941.54, 21.67, 2.00);
       cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
       return 1;
}
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,286.9180,1821.3264,18.0773))
     {
         if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 9 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
        MoveObject(area51repterbejarat, 285.99, 1834.00, 19.95, 2.00);
         cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
          return 1;
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy kapu közelében!\");
return 1;
}

935
Szkript kérések / Egy autóba "beszállhatóság"
« Dátum: 2013. április 14. - 15:06:22 »
Azért nem mûködött amit a többiek írtak mert akkor akarták kirakni az embert a jármûbõl amikor még bent sem volt !!! kicsit utána kéne olvasni a callback-eknek :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterVehicle
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange
2 megoldást leírtam...
1: amikor száll be a játékos a jármûbe akkor visszaállítja a pozíciójára de nem ezt ajánlom mivel lagg esetén nem mûködik megfelelõen !
2: amikor a játékos beszállt a kocsiba akkor kirakja belõle...
Mind2 kód csak akkor engedi a jármûvet használni ha [sajt]-al kezdõdik a játékos neve !
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(vehicleid == 5 || vehicleid == 8) // Jármû ID-k
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
       if(strfind(name,\"[sajt]\",true)) // Név \'elõtag\'
       {
           new Float:x,Float:y,Float:z;
           GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
           SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
           SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF,\"Nem tartozol a Sajthoz !\");
       }
}
    return 1;
}

 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicleid == 5 || vehicleid == 8) // Jármû ID-k
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
          if(strfind(name,\"[sajt]\",true)) // Név \'elõtag\'
          {
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF,\"Nem tartozol a Sajthoz !\");
          }
}
}
    return 1;
}

936
Segítségkérés / /say - Levágja a szöveg végét
« Dátum: 2013. április 11. - 06:43:41 »
[Lo_.\" post=413017\" timestamp=\"1365595906]
Ajánlom neked:
 
CMD:say(playerid, params[])
{
    new beszelo[MAX_PLAYER_NAME], string[1900];
    GetPlayerName(playerid, beszelo, sizeof(beszelo));
    if(sscanf(params, \"s\", params[0])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /say [szöveg]\");
    format(string, sizeof(string), \"{ABCDEF}%s {375FFF}katonatiszt mondja: {FF9900}%s\", beszelo, params[0]);
    return SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
}

 
Itt a \"string[512]\"-nek a string ketrecet kellett feljebb vinni.
 
[/quote]
még az 512 is túl sok!!!
Ezt a \"ketrec\" dolgot szerintem Zyzu leírásából vetted...olvasd el ott a kommentemet is :) van 1 tömböd és annak cellái vannak...ez nem állatkert :D de ha tévednék akkor bocs :D
45+20+128-1-5+1=188 ennyi lehetne max ennek a szövegnek a hossza...
45 = {ABCDEF} {375FFF}katonatiszt mondja: {FF9900}
20 = Játékos Max név hossza ( nem 24! )
128 = Max Parancs szöveg hossz
-1 = String végét jelzõ karakter
-5 = \"/say \"
1 = String végét jelzõ karakter
de a chatbe nem tudsz ennyi karaktert megjeleníteni 1 SORBAN ! ezért kell törni és 2 sorban küldeni az üzenetet :)
de lehetne spórolni a karakterekkel :)
szöveg elejére tök felesleges ez: {ABCDEF}
 
SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);

 
0xB3D5B2AA helyett RGBA-ba átalakítva kell megadni és máris 8 karakterrel kevesebb :)
Mondjuk itt nem a színezés a gond mivel azt nem jeleníti meg a chatben mint karaktereket...
Végeztem 1 tesztet...



Az 1. sort megjelenítette a 2.-at már nem...
1. sor: 140 karakter
2. sor: 148 karakter
Szóval ha 2 sorba akarod törni, a karakterek számát kell figyelembe venni és nem a megjelenítettet !
 
SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"12345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890\");
SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,\"{FFFFFF}12345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890\");

937
Segítségkérés / OnDialogResponse Hiba
« Dátum: 2013. április 02. - 23:45:51 »
nekem ezzel a kóddal jött az a hiba üzenet mint neked :) szóval \"véletlen\" az OnFilterScriptInit-et az OnPlayerConnect után zártam...nézd meg hogy nálad is ez e a probléma...
 
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
}

938
Segítségkérés / TextDrawEditor hiba
« Dátum: 2013. április 02. - 21:48:19 »
lehet hogy másik kódban ugyanaz a dialog id kezelés
vagy return 1; van az OnDialogResponse alatt és nem hívódik meg az editorban az esemény...

939
Segítségkérés / duda hang
« Dátum: 2013. április 02. - 20:27:30 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerPlaySound
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID
 
You can find all available Sound ID\'s in the file located at you GTA San Andreas folder, at \\data\\AudioEvents.txt[/quote]
horn = duda
WEB:
 
3200 - Air horn
3201 - Air horn (longer then previous one)
SOUND_SWEETS_HORN    1147
1147 car horn
[/quote]
TXT:
 
SOUND_AIR_HORN 1164
SOUND_BANK_AIR_HORN 1827
SOUND__AIR_HORN_L 3200
SOUND__AIR_HORN_R 3201
[/quote]
szóval csak a wikit kellett volna használnod és megtaláltad volna a választ... :)

940
Segítségkérés / Egy object, több játékosnak
« Dátum: 2013. április 01. - 17:57:20 »
itt a megoldás hogy \"fejenként\" hozod létre a tárgyat :D
de szerintem ha csatolt tárgyat akarsz akkor inkább ezt ajánlom:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject

941
Segítségkérés / OnPlayerClickTextdraw
« Dátum: 2013. március 24. - 12:15:28 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw
 
Returning 1/true in this callback will prevent it being called in other scripts. This should be used to signal that the textdraw on which they clicked was \'found\' and no further processing is needed. You should return 0/false if the textdraw on which they clicked wasn\'t found, just like in OnPlayerCommandText.[/quote]
lehet hogy 1 másik scriptben return 1; van és azért nem fut le a módodban / scriptedben...

942
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 12:13:13 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1364120288\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35235\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hihi.
Meg talán nem az OnGameModeInit alá kellene írni.  :D :D
 
erre írtam hogy nem megy ez neki :S

943
Segítségkérés / OnPlayerClickTextdraw
« Dátum: 2013. március 24. - 12:11:12 »
mivel kódot nem adtál ezért megkérdezem...
használod ezeket?
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetSelectable
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SelectTextDraw
és ugye véletlen sem ezzel akarod kiválasztani:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SelectObject
mert ugyanúgy megjelenik a kurzor mind2nél...

944
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 09:12:48 »
new rang

 
tegyél a végére 1 \";\"-t !
 

public OnGameModeInit()
{
if(strcmp(cmd, \"/adakozásk\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adakozaskatonasag\", true) == 0)

 
az aláírásomban vannak wikis linkek olvasd el õket...vagy itt keress leírásokat mert eléggé nem megy ez neked így :S

945
Segítségkérés / Házak Törlése
« Dátum: 2013. március 22. - 23:53:19 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1363982705\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35178\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv. PPC módba lehet olyat csinálni hogy egy admin tudja törölni azokat a házakat és boltokat amiknek már tulajdonosa van?
Köszönöm a segítséget
 
Igen lehet ha megírod...

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal