Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 136
931
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Név ki/be
« Dátum: 2012. június 12. - 16:21:55 »
Ezt egy tök felesleges téma.
Wiki-n a példa használat se sokkal kevesebb:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerNameTagForPlayer
 
//The player who typed /nameoff will not be able to see any other players nametag.
if (strcmp(\"/nameoff\", cmdtext, true) == 0)
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, false);
    GameTextForPlayer(playerid, \"~W~Nametags ~R~off\", 5000, 5);
    return 1;
}

 
Ezért törlöm is a témát.

932
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. június 11. - 21:31:19 »
Csak akkor nyerhetsz, ha magad ellen fogadsz.
 

934
Segítségkérés / invalid function,should return a value
« Dátum: 2012. június 10. - 21:10:19 »
Egyel több \"}\" ilyen jel van, talán itt:
 
                           DestroyObject(C4Object[playerid]);
                  }                              \\\\ } <--EZ.

 
Ez csak tipp mivel nem néztem végig a logikai menetét a parancsnak, a hibát megoldja a törlése, kérdés hogy utána az elvárásoknak megfelelõen mûködik-e majd a parancs.
A másik hiba a Progressbar.inc miatt lehet.

935
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Benzin rendszer
« Dátum: 2012. június 10. - 20:50:22 »
Idézetet írta: Matox date=1339334757\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22687\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fejezzétek be :)
 

936
Segítségkérés / 1-ból 0, 0-ból 1
« Dátum: 2012. június 10. - 17:51:58 »
Egy egyszerûbb megoldás bool változók érték megváltoztatására:
 
   new
bool:bVariable[MAX_PLAYERS];
CMD:ertek(playerid, params[])
{
bVariable[playerid] = true - bVariable[playerid];
if(bVariable[playerid]) // Ha a \'bVariable\' változó értéke \'true\'....
{
   // bla...
} else {
   // bla..
}
return 1;
}

937
Segítségkérés / Belépési hiba
« Dátum: 2012. június 09. - 21:24:34 »
Nem vagyok php zseni, és fogalmam sincs most melyik a kisbetûs titkosítás melyik a nagy, de valamelyiknek jónak kellene lenni:
 
$password = strtoupper(hash( \'whirlpool\', htmlentities(mysql_escape_string($_POST[\'Pass\']))));

 
vagy
 
$password = strtolower(hash( \'whirlpool\', htmlentities(mysql_escape_string($_POST[\'Pass\']))));

 
De mivel ezt írtad:
 
Így kapom a jelszót a szervertõl sqlbe:

    FD9D94340DBD72C11B37EBB0D2A19B4D05E00FD78E4E2CE8923B9EA3A54E900DF181CFB112A8A73228D1F3551680E2AD9701A4FCFB248FA7FA77B95180628BB2[/quote]
[/quote]
Az strtolower változatra gondolok.

938
Segítségkérés / Belépési hiba
« Dátum: 2012. június 09. - 20:05:38 »


Ez egy rövidített válasz mivel az elõbbi regényemet elvitte az áramszünet.
 
Egyszerû a probléma, nem tudni minek használsz md5-öt Whirlpool titkosítást egyszerre, azt se tudni minek külön weblapon titkosítod a jelszavakat.
Mentsd a plugin WP_hash-el a jelszavakat adatbázisba, és loginnál is azt használd és nem lesz probléma.
Ha meg valami weblappal akarod összekötni akkor adatbázisba mentés elõtt használd a módodban az UpperTolower2-t regisztrációnál meg loginnál is.
Az strcmp-s példa meg loginnál lenne hasznos mivel nem tenne kis és nagybetû közt különbséget.
Találd ki hogy neked hogy lenne megfelelõ és állj neki úgy.
Sokféleképpen meg lehet oldani a dolgot.

939
Segítségkérés / Belépési hiba
« Dátum: 2012. június 08. - 22:18:52 »
if(egyezik(md5(tmppass), PlayerInfo[playerid][pKey]))
 
if(strcmp(md5(tmppass), PlayerInfo[playerid][pKey], true)) // true a kis és nagybetûket nem különbözteti meg

 
Vagy pawnban alakítsd át a nagybetûket kisbetûre.
 
stock
UpperToLower2(str[])
{
new
i = 0;
while(str)
{
if((str > 0x40 && str <= 0x5A))
{
   str |= 0x20;   // str[Ch] += 32;
}
++i;
}
}
new hash[] = \"FD9D94340DBD72C11B37EBB0D2A19B4D05E00FD78E4E2CE8923B9EA3A54E900DF181CFB112A8A73228D1F3551680E2AD9701A4FCFB248FA7FA77B95180628BB2\";
UpperToLower2(hash);
printf(\"\\\"%s\\\"\", hash);

 
Vagy php-ban:
http://php.net/manual/en/function.strtolower.php
http://www.php.net/manual/en/function.strtoupper.php

940
Segítségkérés / Login MD5 hash
« Dátum: 2012. június 07. - 22:43:07 »
Nem vagyok egy php zseni de google ezt dobta ki:
http://php.net/manual/en/function.md5.php

941
Segítségkérés / Szerver óra
« Dátum: 2012. június 07. - 07:31:50 »
Idézetet írta: danix99 date=1339010792\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22490\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
am meg lekérdezed a percet, és kivonsz belõle 8-at
 

new h,m,s;
gettime(h,m,s);
m = m-8;

 

És ha 0 perc az idõ, akkor minusz 8 perc lesz az idõ?

942
Segítségkérés / Anti Flood
« Dátum: 2012. június 06. - 18:48:53 »
baseaf.inc
 
#include <a_samp>
static iPlayerChatTime[MAX_PLAYERS];
stock
IsPlayerFlooding(playerid)
{
if(GetTickCount() - iPlayerChatTime[playerid] < 2000)
    return 1;
return 0;
}
public
OnPlayerText(playerid, text[])
{
// Is the player flooding?
if(IsPlayerFlooding(playerid) && !IsPlayerAdmin(playerid))
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"* You can only send a message once every two seconds.\");
    return 0;
}
iPlayerChatTime[playerid] = GetTickCount();
// bla bla..
 
    return 1;
}
public
OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
iPlayerChatTime[playerid] = 0;
return 1;
}
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(IsPlayerFlooding(playerid) && !IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"* You can only use commands once every two seconds.\");
    return 1;
}
iPlayerChatTime[playerid] = GetTickCount();
// command .....
 
return 0;
}

 
Legelsõ filterszkript-be -ként kell beleírni\\betenni.
server.cfg
filterscripts baseaf (többi szkript neve)

943
Segítségkérés / Között
« Dátum: 2012. június 06. - 18:45:00 »
   new
dest_str[32],
first_sub[24],
second_sub[24],
pos,
pos2;
first_sub = \"a\";
second_sub = \"jó\";
dest_str = \"Ez a Sampfórum, jó oldal.\";
pos = strfind(dest_str, first_sub);
pos2 = strfind(dest_str, second_sub);
if(pos != -1 && pos2 != -1)
{
strmid(dest_str, dest_str, pos + strlen(first_sub), pos2);
printf(\"\\\"%s\\\"\", dest_str);
}

944
OnPlayerClickPlayerTextDraw
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickPlayerTextDraw
Ez a visszahívás meghívódik, ha a játékos rákattint egy playertextdraw-ra vagy (ESC) gombbal kilép a select módból (SelectTextDraw).


(mondjuk ezt én nem vettem észre hogy ez is meghívódna ha esc gombbal lépünk ki, csak a másik hívódik meg \"OnPlayerClickTextDraw\")
 
Paraméterei:
OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
 

  • playerid Annak a játékosnak az azonosítószáma aki ráklikkelt egy playertextdraw-ra.


  • playertextid Textdraw azonosítószáma.


Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 
new PlayerText:gPlayerTextDraw[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Create the textdraw
    gPlayerTextDraw[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 10.000000, 141.000000, \"MyTextDraw\");
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 60.000000, 20.000000);
    PlayerTextDrawAlignment(playerid, gPlayerTextDraw[playerid],0);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, gPlayerTextDraw[playerid],0x000000ff);
    PlayerTextDrawFont(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1);
    PlayerTextDrawLetterSize(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 0.250000, 1.000000);
    PlayerTextDrawColor(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 0xffffffff);
    PlayerTextDrawSetProportional(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetShadow(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1);
    // Make it selectable
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, gPlayerTextDraw[playerid], 1); 
    // Show it to the player
    PlayerTextDrawShow(playerid, gPlayerTextDraw[playerid]);
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
    {
        SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == gPlayerTextDraw[playerid])
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"You clicked on a textdraw.\");
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}

945
OnPlayerClickTextDraw
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw
Ez a visszahívás meghívódik, ha a játékos rákattint egy textdraw-ra vagy (ESC) gombbal kilép a select módból (SelectTextDraw).
Paraméterei:
OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
 

  • playerid Annak a játékosnak az azonosítószáma aki ráklikkelt egy textdraw-ra.


  • clickedid Textdraw azonosítószáma.


Ez a visszahívás ha 1-el tér vissza (return 1;) akkor nem kerül meghívásra a többi szkriptben lévõ \"OnPlayerClickTextDraw\", ha szeretnénk hogy másik szkriptben is meghívásra kerüljön akkor (return 0;)-val kell visszatérnie.
Példa:
 
new Text:gTextDraw;
public OnGameModeInit()
{
    gTextDraw = TextDrawCreate(10.000000, 141.000000, \"MyTextDraw\");       
    TextDrawTextSize(gTextDraw,60.000000, 20.000000);
    TextDrawAlignment(gTextDraw,0);
    TextDrawBackgroundColor(gTextDraw,0x000000ff);
    TextDrawFont(gTextDraw,1);
    TextDrawLetterSize(gTextDraw,0.250000, 1.000000);
    TextDrawColor(gTextDraw,0xffffffff);
    TextDrawSetProportional(gTextDraw,1);
    TextDrawSetShadow(gTextDraw,1);
    TextDrawSetSelectable(gTextDraw, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_SUBMISSION)
    {
        SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
    if(clickedid == gTextDraw)
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"You clicked on a textdraw.\");
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}

Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal