Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 916
SA-MP: Szerverfejlesztés / Headshot effektek« Dátum: 2012. január 31. - 20:47:48 »
Nem azért, de én ezt nem igazán mondanám leírásnak.
Inkább a Scriptek/Módok témába kellett volna nyitnod. 917
Segítségkérés / Fájlból való kiolvasás.« Dátum: 2012. január 31. - 14:04:59 »
Az sscanf-os részt totál hülyén használtad meg rossz helyre is raktad.
Próbád így: [pawn] public OnFilterScriptInit() { new File:vehfile = fopen(\"vehicles.txt\", io_read); new params[256]; new Model, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, C1, C2, RD, T[MAX_PLAYER_NAME]; new kocsik; if(vehfile) { while(fread(vehfile,params)) { sscanf(params,\"p<,>dffffddds[24]\",Model,X,Y,Z,A,C1,C2,RD,T); printf(\"CreateVehicle(%d, %f, %f, %f, %f, %d, %d, %d);\",Model,X,Y,Z,A,C1,C2,RD); // Itt mindenhol 0 található. printf(\"Tulaja^: %s\",T); // Itt semmit sem ír... printf(\"%s\",params); // És itt kiírja a sort rendesen. kocsik++; } printf(\"%d DB kocsi betöltve.\",kocsik); } return 1; } [/pawn] 918
Segítségkérés / Rendszám Kocsi Lekérésnél« Dátum: 2012. január 29. - 10:51:56 »
[pawn]SetVehicleNumberPlate(VehicleID, \"{FF0000}MyCar\");[/pawn]
919
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.« Dátum: 2012. január 28. - 23:07:35 »
Kicsit bordel van, de nembaj
920
Leírások/Útmutatók / [TUT] [UNIT] Hosszú szöveg a párbeszédpanelbe« Dátum: 2012. január 28. - 22:59:11 »
Öreg téma, de ennyit hozzátennék:
Ez a legjobb és a legegyszerûbb megoldás:
921
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[TUT]GangZone készitése« Dátum: 2012. január 28. - 13:02:05 »
Na szóval ez a titka..
Régen már tudtam, csak elfelejtettem.. Én úgy szoktam, hog MinX, MinY, MaxX, MaY és villogott mint a picsa. De ezekszerint tényleg így kell, mert régen is volt ilyen problémám és azt hiszem, hogy ezt a megoldást javasolták. Köszi a leírást, majd ezt megfogom próbálni. 922
Segítségkérés / Random Idõ« Dátum: 2012. január 27. - 21:53:12 »
Minek hozol létre globálisan egy változót?
Az feleslegesen lefoglal a script indulásakor 4bájtot és csak egyszer használod. Egyszerûbb magában a funkcióban létrehozni, és az fel is szabadul, amikor a funkció visszatér.
923
Segítségkérés / playaudiostreamer« Dátum: 2012. január 27. - 20:24:49 »
Nem.
/audiomsg parancsal lehet ki/be kapcsolni, de ezt csak a játékos tudja állítani saját magának. 924
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szerver router mellett« Dátum: 2012. január 27. - 14:56:26 »
user
user vagy admin admin ha ezse akkor nézd meg a papíron.. 925
Segítségkérés / sscanf2 Failed.« Dátum: 2012. január 26. - 18:41:36 »
.NET Framework 3.0, 3.5, 4.0 fentvan?
Ha nincs, rakd fel mindet. 926
Segítségkérés / Melyik mysql plugin a jobb?« Dátum: 2012. január 25. - 06:47:01 »
Van, a fetch_row asszem másképp mûködik.
Egyébként Ethan-é szerintem is egy rakás szar. BlueG-nek pedig most fog kijönni az R7-es verzió, (meg ne kérdezd mikor, mert nemtom) arra leszek kiváncsi, hogy mit sikerül benne összehozni neki 927
Segítségkérés / Mi a baja ennek a "/bug" parancsnak?« Dátum: 2012. január 23. - 22:21:39 »
Próbáld így:
[pawn] #define fcheck(%1) \\ if(!fexist(\"%1\")) fclose(fopen(\"%1\", io_write)) CMD:bug(playerid,params[ ]) { new szBug[128 + 1], szFormat[180]; if(sscanf(params, \"s[128]\", szBug)) return SendClientMessage(playerid, INCORRECT, \"Használat: /bug [bug jelentése]\"); fcheck(\"bugok.txt\"); new File:bugfile = fopen(\"bugok.txt\", io_append); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(szFormat, sizeof(szFormat), \"%s bug jelentése: %s\\r\\n\", pName, szBug); fwrite(bugfile, szFormat); fclose(bugfile); SendClientMessage(playerid, -1, \"Bug jelentés kézbesítve az adminoknak. ( A rendszer ment minden jelentést! )\"); return 1; } [/pawn] 928
Segítségkérés / Jó lesz így ez?« Dátum: 2012. január 23. - 22:16:17 »
ZCMD-s parancsokat a globális névtérbe kell írni, tehát nem bele semilyen callback-ba, csak simán a módba.
Ezenkívül pedig nem kezeli az ékezetes karaktereket. 929
Segítségkérés / GetMaxPlayers() / MAX_PLAYERS melyik a jobb?« Dátum: 2012. január 23. - 18:50:16 »930
Segítségkérés / GetMaxPlayers() / MAX_PLAYERS melyik a jobb?« Dátum: 2012. január 23. - 07:06:47 »
a foreach a leggyorsabb, mivel az nem hívja meg még az IsPlayerConnected()-ot sem. Azt megoldja egy tömb olvasásával, ami sokkal gyorsabb, mint a funkció meghívása.
[pawn] foreach(Player, i)[/pawn] Ebbõl ez lesz: [pawn]for (new i = YSI_gSPlayer; _:i != -1; i = YSI_gAPlayer)[/pawn] Ennyi. Semmi ellenõrzés. Ezalá mehet a kódod és fut. |