Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Zsolesszka
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 136
916
« Dátum: 2012. június 20. - 17:33:30 »
Nem teszteltem, de talán így: new v_car[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { v_car[playerid] = 0; return 1; } CMD:v(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nem vagy RCon admin.\"); else { new Float:fpos[4], modelid, msg[50]; if(sscanf(params, \"d\", modelid) || !(400 <= modelid <= 611)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \"Használat: /v [Jármû ID 400-611]\"); GetPlayerPos(playerid, fpos[0], fpos[1], fpos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, fpos[3]); format(msg, sizeof msg, \"Lekértél egy jármûvet!ID-je: %d!\", modelid); SendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, msg); if(v_car[playerid]) DestroyVehicle(v_car[playerid]); v_car[playerid] = CreateVehicle(modelid, fpos[0] + 4, fpos[1], fpos[2], fpos[3], random(255), random(255), 900000); PutPlayerInVehicle(playerid, v_car[playerid], 0); } return 1; }
917
« Dátum: 2012. június 19. - 21:33:52 »
CMD:adfegyver(playerid,params[]) { // a playerid játékos rcon admin vizsgálata (playerid annak a játékosnak az azonosítószáma aki beírta a parancsot. if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 5, \"Nem vagy RCON ADMIN !\"); // Lehetséges változók létrehozása melyek tárolni fogják a beírt adatokat. new target, weaponid, tolteny; // plugin sscanf segítségével a beírt karakterlánc feldarabolása (params) és elhelyezése a létrehozott változókban // a D(-1) jelölés opcionális paraméter melyet nem kötelezõ beírni a parancs részeként, alapértéknek 1-et adtam meg // az u jelölés lehetõvé teszi a parancs használatát játékos név beírására is pl.: /adfegyver king 21 if(sscanf(params, \"udD(1)\", target, weaponid, tolteny)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Használat : /adfegyver [iD] [Fegyverid][Tölteny]\"); // a megadott weaponid ellenõrzése hogy 1 és 46 és közti szám legyen if(weaponid < 1 || weaponid > 46) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Csak 1-46 közt lehetnek a fegyverek!\"); // fegyver odaadása a játékosnak GivePlayerWeapon(target,weaponid,tolteny); // üzenet megjelenítése annak aki beírta a parancsot és annak aki a fegyvert kapja new str[128]; format(str,sizeof(str),\"Fegyvert adtál neki : %s , Fegyver ID:%d, Töltény:%d\",pName(playerid),weaponid,tolteny); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,str); format(str,sizeof(str),\"Fegyvert kaptál tõle : %s\",pName(playerid)); SendClientMessage(target,0xFFFF00AA,str); return 1; }
918
« Dátum: 2012. június 19. - 15:32:36 »
OnFilterScriptExit mikor nem használod tovább filterscriptet, /rcon unloadfs <name> akkor hívódik meg. Rossz helyen van ami alatta van. Tedd Az OnFilterScriptInit() alá, hogy szerver indításkor elinduljon az idõzítõd (SetTimer(..) , és a textdrawokat is oda tedd hogy létrehozásra kerüljenek a filterscript betöltésekor.
919
« Dátum: 2012. június 19. - 14:56:25 »
Eddig csak a fórumon lévõ emberekrõl írtunk. Most meg ide jössz egy más témával amivel hipsterré váltál. Gratulálok.
Errõl én nem tehetek, a fõposztban sehol sem szerepel hogy a fórumokon regisztrált felhasználókról lehet csak írni, de lehet hogy én tévedek és rosszul értelmeztem a fõposztot. Sziasztok! Arra gondoltam,hogy megnyitom ezt a témát. Arról szólna,hogy mindenki leírhatná,hogy õ kit tisztel/kit ismer. Ha rossz helyre nyitottam kérlek helyezzétek át. Remélem nincs még ilyen téma. Ha fölösleges,kérem töröljétek! [/quote]
920
« Dátum: 2012. június 19. - 12:17:26 »
Mindennél jobban tisztelem anyámat, aki a világra hozott és felnevelt, a többiek csak édesanyám után következnek.
921
« Dátum: 2012. június 19. - 08:48:13 »
[gmod]Kiemelés megszüntetve, téma lezárva. Utolsó hozzászólás a témához több mint fél éve történt. És a jelentés szerint nem is megy a szerver.[/gmod]
922
« Dátum: 2012. június 19. - 08:45:06 »
[gmod]Remélem még az este be is fejeztétek egymás oltogatását, innentõl jutalmazva lesz bármilyen sértegetés tartalmú hozzászólás.[/gmod]
923
« Dátum: 2012. június 18. - 11:22:06 »
[gmod]Kicsit szegényes a leírás, kérlek módosítsd szervered témáját a szabályzatnak megfelelõen, 3 napod van rá hogy a többi szerver leírásának színvonalára emeld ezt a témát, addig elérhetõség eltávolítva.[/gmod] [gmod]Többi fórumozónak: Nem kell teleszemetelni a témát, köszönöm.[/gmod]
924
« Dátum: 2012. június 17. - 22:08:50 »
925
« Dátum: 2012. június 17. - 15:20:44 »
igen, de ha sampceben megírom a scriptet és létrehozza az amxet és a npp be meg leforditom akk az amx az ugymarad... am:
what? Nehéz megérteni mi? Kísérletezz majd sikerül egyszer, egyelõre csak te kínlódsz vele, ilyen alap dolgon. Edit: Megnéztem ezt a SAMPCE-t. Nyisd meg a cpp.xml fájlt, írd át erre a fejlécben szereplõ részt: <?xml version=\"1.0\" encoding=\"ISO-8859-1\"?> Majd próbáld ki újra.
cd $(CURRENT_DIRECTORY) \"C:\\samp03e_svr_win32\\pawncc.exe\" \"$(FILE_NAME)\" -; -( [/quote] Talán így esetleg? (mivel az elérési útból gondolva talán kibontottad az egész samp 03e szervert a c meghajtóra)
cd $(CURRENT_DIRECTORY) \"C:\\samp03e_svr_win32\\pawno\\pawncc.exe\" \"$(FILE_NAME)\" -; -( Vagy így? (kérdés hogy a megnyitott .pwn fájl hol található)
cd $(CURRENT_DIRECTORY) \"..\\pawno\\pawncc.exe\" \"$(FILE_NAME)\" -; -(
926
« Dátum: 2012. június 17. - 13:03:15 »
A notepad++-t a fájl karakterkódolás megváltoztatására javasoltam, mivel abban szép legördülõ menübõl felajánlja ezt a lehetõséget. Utána szerkesztheted te a megváltoztatott karakterkódolású .pwn fájlt, bármi mással. Ékezet probléma SAMP-nál akkor van ha a .pwn fájl karakterkódolása nem ANSI és úgy van elkészítve belõle az .amx fájl. A másik hiba: Nyomj egy F6 gombot ás másold ide amit benne látsz.
927
« Dátum: 2012. június 17. - 10:19:07 »
Most logikus hogy ha nem kell megadni egy parancs második paraméterét akkor sscanf-nél annak alapértéke lesz, jelen esetben mínusz egy (-1). (de ezt meglehet változtatni de ez az érték megfelel a célnak) I(-1) EDIT: Megnéztem a pastebin-re feltett parancsot, de nem jó a parancs felépítése nem lehet átlátni mi minek van. Megpróbálom átláthatóbbra tenni de tesztelni nem tudom majd megteszed te, meg javítod a hibákat. EDIT2: Szóval nem tudom hogy megfelelõen mûködik vagy sem, csak kicsit átrendeztem átláthatóbbá, próbáld így folytatni, hátha megkönnyíti a dolgod. CMD:c4(playerid, params[]) { if(Belepve[playerid] != 0) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\"); else if(JatekosInfo[playerid][Megkotozve] && JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Meg vagy kötözve/bilincselve!\"); else if(CsinalVmit[playerid]) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Már csinálsz valamit!\"); else if(JatekosInfo[playerid][borton] && JatekosInfo[playerid][AdminBorton]) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Börtönben?\"); else { new string[256], kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid), mit[50], mennyit; if(sscanf(params,\"s[50]D(-1)\", mit, mennyit)) return SendClientMessage(playerid, SZURKE, \"Használat: /c4 [mit] [mennyit(osszerak esetén)\"); { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //-------------- if(strcmp(mit, \"lerak\", true) == 0) { if(JatekosInfo[playerid][C4] == 0) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs nálad C4!\"); else { if(kocsi) { C4Kocsiban[playerid] = kocsi; format(string,sizeof(string),\"%s felszerel egy C4-et egy jármûbe...\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); format(string,sizeof(string),\"%s felszerel egy C4-et egy jármûbe.(%d)\",nev,kocsi); printf(string); } else { ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); format(string,sizeof(string),\"%s lerak egy C4-et...\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); } tc4[playerid] = SetTimerEx(\"c4szereles\",10000,false,\"i\",playerid); CsinalVmit[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid,false); } return 1; // /c4 lerak parancs vége } //-------------- if(strcmp(mit, \"vesz\", true) == 0) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 2696.9028, -2316.6418, 3.1963)) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy a kikötõnél!\"); else if(Hajo == 0) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A hajó nem érkezett meg a kikötõbe!\"); else if(JatekosInfo[playerid][Penz] < 350000) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs nálad elég pénz!(350000 Ft)\"); else if((JatekosInfo[playerid][MaxTeher] - JatekosInfo[playerid][Teher]) < 1000) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem fér el nálad! (1 kg)\"); else { JatekosInfo[playerid][Penz] -= 350000; JatekosInfo[playerid][Teher] += 1000; JatekosInfo[playerid][Robbanot] ++; SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Vettél egy kg C4-et!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-350k\", 5000, 1); format(string,sizeof(string),\"%s vett egy kg C4-et.\",nev); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); } return 1; // /c4 vesz parancs vége } //-------------- if(strcmp(mit,\"aktival\",true) == 0) { if(C4Lerakva[playerid] == 0) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem raktál le C4-et!\"); else { if(C4Kocsiban[playerid] == 0) { CreateExplosion(C4x[playerid], C4y[playerid], C4z[playerid], 7, 50); C4Lerakva[playerid] = 0; C4x[playerid] = 0.000000; C4y[playerid] = 0.000000; C4z[playerid] = 0.000000; format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Sikeresen felrobbantottad a C4-et!\"); DestroyObject(C4Object[playerid]); } else { new Float:x, Float:y, Float:z; GetVehiclePos(kocsi, x, y, z); CreateExplosion(x, y, z, 7, 50); C4Kocsiban[playerid] = 0; C4Lerakva[playerid] = 0; format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.\",nev); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); format(string,sizeof(string),\"%s felrobbantott egy C4-et.(%d)\",nev,kocsi); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,1); SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Sikeresen felrobbantottad a C4-et!\"); } } return 1; // /c4 vesz parancs vége } //-------------- if(strcmp(mit, \"osszerak\", true) == 0) { if(mennyit == -1 || JatekosInfo[playerid][Robbanot] >= mennyit) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs elég robbanótölteted!\"); else if(JatekosInfo[playerid][Radiovevo] == 0 && JatekosInfo[playerid][Ragasztosz] == 0) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs nálad ragasztószalag/rádióvevõ!\"); else if(CsinalVmit[playerid] == 1) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Már csinálsz valamit!\"); else if(JatekosInfo[playerid][C4] > 0) SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Már van nálad C4!\"); else { new ido = mennyit * 5000; TogglePlayerControllable(playerid,false); tC4Osszerak[playerid] = SetTimerEx(\"c4osszerak\",ido,false,\"ii\",playerid,mennyit); CsinalVmit[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted összerakni a C4-et...\"); format(string,sizeof(string),\"%s elkezdett valamit összeragasztani...\",GetPlayerNameEx(playerid)); ProxDetector(20.0, playerid, string, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); } return 1; // /c4 osszerak parancs vége } } } return 1; } Ilyen fajta elrendezéssel könnyebb kiismerni mi mire való, és a módosítása is sokkal könnyebb.
928
« Dátum: 2012. június 17. - 10:12:24 »
Úgy sem jó,már próbáltam.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 17. - 10:05:03 )
Ha külön csinálok \"CMD:szef megnez\"-et és \"CMD:szef kivesz [mennyit]\",akkor a két parancs nem fog egymásnak bezavarni?
Kétszer létrehozott cmd_szef lesz és emiatt reklamál a pawn fordító. A megoldást leírták korábban. Adj neki alapból -1 értéket.
if(sscanf(params,\"s[128]I(-1)\",mit,mennyit)) return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /c4 [mit] [mennyit(osszerak esetén)\");
[/quote] Írd le pontosan mit szeretnél.
929
« Dátum: 2012. június 17. - 03:13:56 »
Ad meg a rendes elérési utat számára. Nem nagy ügy csak te akadsz fenn rajt. Nem kerested elég kitartóan az ANSI kódolás részt. [hs width=300 height=100] http://img69.imageshack.us/img69/9171/ansimsolata.jpg[/hs]
930
« Dátum: 2012. június 16. - 21:57:35 »
Az a baja, hogy a SAMPCE nem támogatja az ékezetes betûket, mint ahogy asszem a carbonpawn sem.
Vicc. A .pwn fájl karakter kódolását kell ANSI-ra átállítani, persze elõbb select all, ctrl+c majd ANSI-ra átállítani majd ismét select all és ctrl+v. (és menteni és újra fordítani az .amx fájlt) Javaslom a notepad++ -t. http://notepad-plus-plus.org/
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 136
|