Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 121
901
Segítségkérés / Tanulási tanmenet, segítség.
« Dátum: 2013. július 29. - 13:57:44 »
Idézetet írta: Josh date=1375096315\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40588\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
,,Egyedi\'\' kijelzõk. (pénz, pont, ölések, halálok, élet)
Ez egy timer-el frissül másodpercenként.
A kérdésem a következõ lenne, mit ajánlotok amivel folytathatnám? És ha a jelenlegi dolgokba hibát találtok arra is írjatok valamit.
 
szerintem folytathatod azzal hogy nem másodpercenként frissül a textdraw mert feleslegesen terheled ezzel a szervert :)
5 adatot jelenítesz meg:
pénz, pont, ölések, halálok, élet
szerintem elég lenne csak akkor frissíteni a TD-t ha valamelyik adat módosul...
Ugye a pontot te módosítod valahol a kódban elég ott 1 frissítõ függvényt meghívni...
ezek az események az ölések/halálok + életnél jól jönnek:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage
a pénz az 1 picit más tészta ha bent hagyod a stunt bonus-t akkor a másodperces frissítésnél összevetheted a \"régi\" és az \"új\" pénzt
régi: eltárolod a változóban a TD-ben kiírt értéket
új: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerMoney
ha nem azonos a 2 érték akkor hívod meg a TD frissítõ függvényt
ha kikapcsolod a stunbonust akkor elég akkor frissíteni amikor módosítod a pénzt...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EnableStuntBonusForAll
amennyiben jól megy az angol akkor az aláírásomban levõ wiki-s linkek elég nagy segítséget nyújthatnak :)
de ha kevésbé megy akkor is segíthetnek valamennyire :)
További sok sikert a scripteléshez :)
U.I.:
 

Igen, ezen gondolkodtam, viszont a random CP-kel stb.. még nem igazán vagyok tisztába, de utánanézek, és hát... Hátha :D
 
[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerCheckpoint
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterCheckpoint

902
Segítségkérés / ID szerint betöltés
« Dátum: 2013. július 29. - 11:42:15 »
ha csak ezt a 3 adatot akarod eltárolni akkor nem kell enum
 
new Float:Positions[5][3];

 

ADATBEOLVASÁS beolvasottszoveg tömbbe
//
new ID,Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ;
if(!sscanf(beolvasottszoveg,\"sfff\",ID,PosX,PosY,PosZ))
{
Position[iD][0] = PosX;
Position[iD][1] = PosY;
Position[iD][2] = PosZ;
}

 
Fájl tartalma:
 
0,0.0,0.2,0.3
1,1.0,1.2,1.3
2,2.0,2.2,2.3
3,3.0,3.2,3.3
4,4.0,4.2,4.3

 
de am nem muszáj ID-t sem eltárolni...betudod tölteni úgyis hogy 1 változó értékét növeled amikor bejárod az adatokat...és annak a változónak az értékére hivatkozol IDként
 
Position[PosX] = x;
Position[PosY] = y;
Position[PosZ] = z;

903
Segítségkérés / ID szerint betöltés
« Dátum: 2013. július 28. - 22:27:27 »
hát úgy mented a fájlba hogy eltárolod az ID-t is
 
0,x,y,z
1,x,y,z
3,x,y,z
6,x,y,z
...

 
és amikor betöltöd akkor az 1. adatot ID-ként kezeled...
így érted a kérdést?
 
enum TLocation
{
Id,
Float:LocX, // The X-position of the location
Float:LocY, // The Y-position of the location
Float:LocZ // The Z-position of the location
}

 
itt az \"Id\" mit takar?
 
ALocations[TLocation][LocX] = x;
ALocations[TLocation][LocY] = y;
ALocations[TLocation][LocZ] = z;
{

 
TLocation? oda egy index-et kéne adnom és nem az enum nevét :) és miért van { utána?
konkrétan mit akarsz megoldani ezzel a kóddal? mert én nem látom :)

904
Segítségkérés / Dialog gondom
« Dátum: 2013. július 22. - 21:57:20 »
1+

 
innen vedd ki a + jelet !

905
Segítségkérés / Álló NPC
« Dátum: 2013. július 22. - 02:09:49 »
én most a maxnpc-t 2-re állítottam és 3 NPC-t akartam spawnolni...
 
Console input: loadfs del
[02:01:10]   Filterscript \'del.amx\' loaded.
[02:01:10] Incoming connection: 127.0.0.1:1773
[02:01:10] [npc:join] Jessica has joined the server (0:127.0.0.1)
Console input: loadfs del2
[02:01:13]   Filterscript \'del2.amx\' loaded.
[02:01:14] Incoming connection: 127.0.0.1:1777
[02:01:14] [npc:join] Jessica2 has joined the server (1:127.0.0.1)
Console input: loadfs del3
[02:01:16]   Filterscript \'del3.amx\' loaded.
[02:01:16] Incoming connection: 127.0.0.1:1779
[/quote]
ez a 3. eredménye:
 
[02:01:16] Incoming connection: 127.0.0.1:1779[/quote]
neked a logban nincs bejövõ csatlakozás a script betöltés után?
fordítsd újra a pwn-t mert lehet az AMX nem is ebbõl a kódból lett...

906
Segítségkérés / Álló NPC
« Dátum: 2013. július 22. - 01:51:31 »
[01:47:04] Incoming connection: 127.0.0.1:1675[/quote]
még ezt sem írja ki?
próbáltad másik móddal?
mert én friss szerverbe beraktam a scriptet átneveztem 1 amx-et pultos.amx-re és a maxnpc-t átírtam 10-re és mûködik...
rcon varlist-el nézd meg hogy a maxnpc biztos nem 0 mert lehet a mód vagy valamelyik FS módosítja...

907
Segítségkérés / Álló NPC
« Dátum: 2013. július 22. - 01:43:45 »
npcmodes mappában benne van a pultos.amx fájl?

908
Segítségkérés / Álló NPC
« Dátum: 2013. július 22. - 01:25:45 »
NPC sikeresen felcsatlakozik?
és sikeresen le is spawnol?
nekem ilyen események futnak le miután betöltök 1 npc scriptet
 

[01:20:38]   Filterscript \'del.amx\' loaded.
[01:20:38] Incoming connection: 127.0.0.1:1451
[01:20:38] [npc:join] Teszt has joined the server (0:127.0.0.1)
[01:20:38] OnPlayerConnect(0);
[01:20:41] OnPlayerRequestClass(0,0);
[01:20:41] OnPlayerRequestSpawn(0);
[01:20:41] OnPlayerStateChange(0,8,0);
[01:20:41] OnPlayerSpawn(0);

 
nekem ennyi csak az NPC scriptem.



#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"Teszt\",\"Teszt\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
 
ezzel a scriptel iratom ki az eseményeket:
http://hun-rp.com/script/events.pwn
nézd meg neked milyen események futnak le amikor betöltöd a scriptet...

909
Segítségkérés / Álló NPC
« Dátum: 2013. július 22. - 01:16:51 »
server.cfg-ben ugye nem 0 a maxnpc ?
 
maxnpc 0[/quote]

911
Segítségkérés / [error 001] SEGÍTSÉG!!
« Dátum: 2013. április 26. - 11:34:37 »
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEP, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"FEHER\"Belépés\",\"\"FEHER\"Írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépés\",\"Kilépés\");

 
erre a sorra jelzi...mégpedig ezért:
 
\"\"FEHER\"Belépés\",\"\"FEHER\"Írd be a jelszavad a belépéshez!\"

912
Segítségkérés / CheckForWalkingTeleport
« Dátum: 2013. április 25. - 11:17:24 »
ha nem jelennek meg azt jelenti nem fut le a kód......
szóval ahol meghívod a függvényt ott is csinálj ellenõrzéseket !

913
Segítségkérés / CheckForWalkingTeleport
« Dátum: 2013. április 25. - 09:27:03 »
és biztos itt a hiba?
ajánlom figyelmedbe ezt a módszert talán segít:
http://sampforum.hu/index.php?topic=18616.0

915
Segítségkérés / Nem látszik a pénz
« Dátum: 2013. április 23. - 21:47:14 »

Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal