Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tomee

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26
91
Segítségkérés / /penztarca
« Dátum: 2013. május 30. - 22:01:33 »
Igazából ennek jónak kell lennie, de itt a valakis megoldásnál nem kell a format.
 

                ProxDetector(15.0, playerid, \"Valaki megnézi a pénztárcája tartalmát.\", COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);

92
Segítségkérés / Objektekre írás
« Dátum: 2013. május 30. - 07:48:59 »
Ezzel lehet, de még nem jöttem rá, hogy hogyan. Bár bevallom nem is foglalkoztam vele
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText

93
Segítségkérés / Összes játékosra ható parancs
« Dátum: 2013. május 30. - 07:47:40 »
Öm, alapból a játékban mindenkinek fullos skillpontja van. De ha tudtad és konkrét célod van vele akkor
 
CMD:maxskill(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    for(new id; id<GetMaxPlayers(); id++)
   {
             SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_PISTOL,          999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,    999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,        999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_SHOTGUN,          999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,    999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,    999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_MICRO_UZI,           999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_MP5,             999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_AK47,              999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_M4,             999);
    SetPlayerSkillLevel(id, WEAPONSKILL_SNIPERRIFLE,       999);
          }
        return 1;
}
return 1;
}
CMD:maxskill(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    for(new id; id<GetMaxPlayers(); id++)
   {
       for(new i; i<11; i++)
      {
                SetPlayerSkillLevel(id, i, 999);
   }
          }
        return 1;
}
return 1;
}

 
Habár a 2-at nem mondanám fixre, hogy mûködõ képes.

94
Segítségkérés / Pénzeldobás darabszámra
« Dátum: 2013. május 30. - 07:37:12 »
Nem tudom használsz-e sscanf-t. De ha igen akkor.
 

if(egyezik(param[1],\"pénz\") || egyezik(param[1],\"penz\"))
{
new penz;
if(sscanf(params, \"i\", penz)) SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"*Használat: /eldob pénz [mennyiség]\");
else if (penz > GetPlayerMoney(playerid) SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs nálad ennyi pénz.\");
else {
   GivePlayerMoney(playerid, -penz);
   return 1;
}
}
}

95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Id a név melett gond
« Dátum: 2013. május 29. - 19:49:17 »
SendClientMessageToAll(playerid, string);
Itt, öm a playerid helyett színt kellene írni

96
Egy változóra lenne szükség, ami az adott fegyver skilljét tárolja játékon belül.
 

new Skill[MAX_PLAYERS[;
OnPlayerConnect()
Skill[playerid] = dini_Int( file, név );
OnPlayerSpawn()
SetPlayerSkillLevel( playerid, Skill[playerid] );

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerSkillLevel

97
Így hozzáadja, a már meglévõ pénz összeget és +ba a 100-at.
  GivePlayerMoney( i , 100 );

98
Segítségkérés / eredeti pénz mutatása
« Dátum: 2013. május 27. - 07:46:47 »
GivePlayerMoney(playerid, pénz);
Szerintem a módban a pénz adás, valami egyedileg kialakított dologgal mûködik. Valószínûleg azokat majd át kell írnod.

99
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2013. május 26. - 09:09:15 »
Ugye van a  OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
 
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
if(logged[ playerid ] == 0)
{
    //Beadja a dialogot hogy regisztrálni vagy egyéb
}
else SpawnPlayer(playerid);//Ha meghal akkor ez fog jönni.
return 0;
}

 
Szóval ha meghal a játékos akkor a Meghalt változó 1-lesz. És ha meghal akkor az  OnPlayerRequestClass-nál egybõl spawnolja a játékost és akkor innen jön a OnPlayerSpawn.
És ha meghal azon belül.
 

if(GetPVarInt(playerid, \"Meghalt\") == 1)
                {
                    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 0 );//Igen lenullázódik, mert nem lesz rá szükség.
                    switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])//És itt van a két spawn, ha az 1-s csapatban van akkor ide ha a 2-ben akkor oda
                        {
                                case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
                                case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
                        }
                        return 1;
                }

100
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2013. május 25. - 21:00:50 »
Ennél picit több van, de ez a lényege.
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 1 );
    return 1;
}

 
és innen az OnPlayerSpawn lesz
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Meghalt\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 0 );
    switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])
   {
      case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
      case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
   }
   return 1;
}
        switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])
{
   case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
   case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
}
}
return 1;
}

 
Eleinte ez sem ilyen volt, még csak változó sem volt, hanem egybõl vittem a OnplayerSpawn-hoz mondván, úgyis leteszi. Hát nem

101
Segítségkérés / Halál utáni spawn
« Dátum: 2013. május 25. - 17:47:40 »
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, ami számomra elég érdekes, mert még ilyen nem volt.
Eddig tök simán megtudtam oldani, hogy ha meghal egy játékos akkor spawnolja ide vagy oda. Viszont most az a helyzet, hoogy ha meghal, bármit csinálok  a 0.0 0.0 0.0 koordinátán teszi le a játékost és a másik játékos CJ skinnel látja az illetõt, de az az illetõ saját magát a rendes skinébe.
Mi lehet a probléma?

102
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:csoport létrehozás
« Dátum: 2013. május 23. - 15:28:17 »
Oh, miért hova kell nyitom?

103
Segítségkérés / csoport létrehozás
« Dátum: 2013. május 23. - 14:55:50 »
Sziasztok
(FIGYELEM: A leírásban a group, csoport, party szó használata egyet jelent)
Nem terveztem, hogy segítséget kérek, vagy publikálom a cuccost, deee most már az van, hogy nem tudok mit kezdeni vele.
Szóval, egy MMO rphez hasonló group dolgot akarok létrehozni.
/invite | /uninvite | /leave
És ezen belül, mutassa a csoportban levõ tagok nevét oldalt egy textdraw. Nagyjából minden nagyon szuperül mûködik. Csak lehet kicsit zavarosra sikerült, mert sok dologra figyelni kell.
Invelésnél pl.: A játékos aki invel már csoportban van-e, ha nincs akkor létrehozzon egyet. Ha akit invel már csoportban van ne tudja, vagy ha már abban a csoportban van. És ha belép akkor jelezze a textdraw oldalt az új tag nevét mindenkinek.
Ha csoportban van, de nem õ hozta létre akkor ne tudjon.
Uninvite pl.: Ha nem õ a csoport létrehozója akkor ne tudjon kirúgni. Ha csak ketten vannak és az utolsó embert is kirúgja akkor õt is távolítsa el a csoport. Ha ki lett rúgva a játékos akkor a textdraw aszerint változzon
Leave pl.: Ha õ a leader akkor átadja másnak a leaderséget, vagy ha csak ketten vannak akkor a másikat is kivegye a groupból. Ha többen vannak, akkor változzon a bent levõ tagoknál a textdraw
//*************************************
Szóval, nagyjából minden szépen mûködik. Pár dolgot leszámítva.
Mikor invel a játékos akkor elsõ invelésnél azt jelzi \"Unknown Command\" majd mikor másodjára csinálja akkor már szépen be inveli a játékost és oldalt megjelenik a textdraw.
Uninvnél van a legtöbb problémám. Mikor kirúg valakit a játékos akkor kiírja, hogy kirúgta, de mellette jelzi azt is, hogy \"Unknown Command\". Éss mellette a textdraw nem akar változni.
A /leave meg háát azt nem tudom hogy mûködik, mert jelenleg csak NPCken próbáltam.
Nagyon hálás lennék ha valaki tudna segíteni benne.
itt a script: link törölve

104
Segítségkérés / Kapu nyitás!
« Dátum: 2013. május 21. - 23:25:53 »
Próbáld így.
 
if( Compare(command, \"/nyit\") )
{
//Mentõ Kapu Nyitás
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2454.3652, 100.8504, 23.5104) )
{
        if( playerInfo[playerid][LeaderWork] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Használatához Mentõsnek kell lenned.\" );
        MoveObject(Mentokapu,2454.3652, 100.8504, 22.0904, 2.5);
}
//Rendõrség Kapu Nyitás
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2261.9919, -88.3629, 23.5251) )
{
        if( playerInfo[playerid][LeaderWork] != 2 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Használatához Rendõrnek kell lenned.\" );
        MoveObject(RendorsegKapu,2261.9919, -88.3629, 22.1051, 2.5);
}
//Szerelõ Kapu Nyitás
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2355.0046, -85.5453, 25.4547) )
{
        if( playerInfo[playerid][LeaderWork] != 3 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Használatához Szerelõnek kell lenned.\" );
        MoveObject(SzereloKapu,2355.0046, -85.5453, 24.0547, 2.5);
}
     else return  SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Nem vagy egy kapu közelében sem!\" );
}
if( Compare(command, \"/zár\") )
{
//Mentõ Kapu Zárás
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2454.3652, 100.8504, 23.5104) )
{
        if( playerInfo[playerid][LeaderWork] != 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Használatához Mentõsnek kell lenned.\" );
        MoveObject(Mentokapu,2454.3652, 100.8504, 23.5104, 2.5);
}
//Rendõrség Kapu Zárás
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2261.9919, -88.3629, 22.1051) )
{
        if( playerInfo[playerid][LeaderWork] != 2 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Használatához Rendõrnek kell lenned.\" );
        MoveObject(RendorsegKapu,2261.9919, -88.3629, 23.5251, 2.5);
}
//Szerelõ Kapu Zárás
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2355.0046, -85.5453, 24.0547) )
{
        if( playerInfo[playerid][LeaderWork] != 3 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Használatához Szerelõnek kell lenned.\" );
        MoveObject(SzereloKapu,2355.0046, -85.5453, 25.4547, 2.5);
}
    else return  SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"&#8226; {ffffff}Nem vagy kapu közelében!\" );
}

105
Segítségkérés / Lista dialog hiba
« Dátum: 2013. május 21. - 18:56:18 »
Öm és hol kezdõdik a hiba?
Ha tippelnem kellene a stringes megoldások rosszak. Bár a strcat nem tudom mit takar

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal