Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryan_Adam

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
91
Segítségkérés / Házba Exterioros mappolás
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 11:08:41 »
Ha leteszel egy olyan rendõrséget, a belsejében látsz mindent, a rendõrség oldalát nem. Mindenhova tegyél falat vagy amit akarsz, és az ablakokat meg hagyd úgy.

92
Segítségkérés / Egy darab Álló NPC
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 11:01:59 »
Itt egy In-Game NPC Creator.
Ezzel egyszerûen tudsz csinálni, álló, mozgó és kocsiban vezetõ NPC-t.
Mint ahogy tudod foglalja a slotokat.
Telepítése: 1. -A Filterscriptbe berakod a kellõ cuccokat, a rar. fáljba megtalálod õket.
2. -A server.cfg-be beírod a FS nevét a filterscript sorba.
3. Kell a Filemanager plugins, azt is megtalálod a rar-ban, azt a plugins mappába rakd.
4. A server.cfg be írd be a plugins  sor mellé a plugint, ha hostod van Filemanager.so-t írd, ha házi csak Filemanager.
5. A Rar-ban találsz egy npcmodes mappát, azokat a fájlokat mind tedd bele a npcmodes mappába.
6. A server.cfg-be írd át a maxnpc-t, maxnpc 50
-Fontos dolgok-
A nagy resi után elvesznek a hoston, ha GMX-eled a szerert akkor nem.
Maximum 50NPC-t tudsz lerakni. 25 Járókelõt, 25kocsi vezetõt.
Letöltési link: http://stalin.jecool.net/knpc.zip
Parancsok: /knpc [0-50]  <--- Felvétel/Leállítás
/kremove [NPC ID - ALL]  <--- Tölés ID szerint és lehet egészet is egyszerre.
/knicks <-- Nevük bekacsolnása
Remélem segítettem, Üdv Ryan.

93
Szkript kérések / skin mentés
« Dátum: 2013. Augusztus 19. - 23:40:35 »
#include <dini>

 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);//leader the name of your folder in scriptfiles
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);
if(dini_Exists(file))
{
SetTimerEx(\"SpawnSave\", 100, false, \"d\", playerid);
}
return 1;
}

 

forward SpawnSave(playerid);
public SpawnSave(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"skin\"));
return 1;
}

94
SA-MP: Szerverfejlesztés / LV Iroda
« Dátum: 2013. Augusztus 19. - 01:53:54 »
Szép lett, megy a 1 +! :DD
OFF: Ha oda írod hogy objectek száma, akkor nézd meg hogy mennyi sor van a pawnba  :)
Pl. egybõl látni 213 objectbõl áll.

95
Szkript kérések / Irányjelzõ
« Dátum: 2013. Augusztus 18. - 14:42:12 »
#include <a_samp>
#define BLINK_RATE     400
#define PFLASH_RATE     300
#define LIGHT_KEY      KEY_SUBMISSION
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 50
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new BlinkTime[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(BlinkTime[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new panels, doors, lights, tires;
new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 0);
UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
KillTimer(BlinkTime[playerid]);
SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(LIGHT_KEY))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") == 0)
   {
       new panels, doors, lights, tires;
       new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
      switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\"))
      {
          case 0:{
              lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
               SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 1);
         }
         case 1:{
            lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
            SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 0);
         }
      }
      UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
   }
}
}
if(PRESSED(KEY_CROUCH))
{
    if(IsPublicService(GetPlayerVehicleID(playerid)) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
   switch(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\"))
   {
      case 0:{
          KillTimer(BlinkTime[playerid]);
         BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", PFLASH_RATE, 1, \"i\", playerid);
         SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 1);
      }
      case 1:{
            KillTimer(BlinkTime[playerid]);
                  new panels, doors, lights, tires;
                  new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
         GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
         lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
         UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
         SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 0);
      }
   }
}
}
if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))
{
if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 0)
   {
      new lights;
      KillTimer(BlinkTime[playerid]);
      BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", BLINK_RATE, 1, \"i\", playerid);
              lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
         SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 1);
            SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0);
   }else{
       KillTimer(BlinkTime[playerid]);
      new panels, doors, lights, tires;
      new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
       switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){
           case 0:{
              lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
         }
         case 1:{
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
         }
      }
      UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
      SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0);
   }
}
}
if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
{
if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 0)
   {
      new lights;
      KillTimer(BlinkTime[playerid]);
      BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", BLINK_RATE, 1, \"i\", playerid);
            SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 1);
              lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
         SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0);
   }else{
       KillTimer(BlinkTime[playerid]);
      new panels, doors, lights, tires;
      new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
       switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){
           case 0:{
              lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
         }
         case 1:{
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
         }
      }
      UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
      SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0);
   }
}
}
return 1;
}
forward vBlinker(playerid);
public vBlinker(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") != 1)
{
    new Keys, ud, lr, panels, doors, lights, tires;
    new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetPlayerKeys(playerid, Keys, ud, lr);
GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
if(lr > 0)
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 1)
   {
       KillTimer(BlinkTime[playerid]);
       switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){
           case 0:{
              lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
         }
         case 1:{
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
         }
      }
      UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
       SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0);
       return 1;
   }
}
else if(lr < 0)
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 1)
   {
       KillTimer(BlinkTime[playerid]);
       switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){
           case 0:{
              lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
         }
         case 1:{
                    lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
         }
      }
      UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
       SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0);
       return 1;
   }
}
if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 1)
{
   switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){
       case 0:{
               switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){
                   case 0:{
                 lights = encode_lights(1, 1, 0, 0);
                     SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1);
                   }
                   case 1:{
               lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
               SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0);
                   }
         }
      }
      case 1:{
                  switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){
                   case 0:{
                 lights = encode_lights(0, 0, 1, 1);
                     SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1);
                   }
                   case 1:{
               lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
               SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0);
                   }
         }
      }
   }
}
if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 1)
{
   switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){
       case 0:{
               switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){
                   case 0:{
                 lights = encode_lights(0, 0, 1, 1);
                     SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1);
                   }
                   case 1:{
               lights = encode_lights(1, 1, 1, 1);
               SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0);
                   }
         }
      }
      case 1:{
                  switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){
                   case 0:{
                 lights = encode_lights(1, 1, 0, 0);
                     SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1);
                   }
                   case 1:{
               lights = encode_lights(0, 0, 0, 0);
               SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0);
                   }
         }
      }
   }
}
UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires);
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") == 1)
{
    new d[4];
    new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleDamageStatus(carid, d[0], d[1], d[2], d[3]);
switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\"))
{
   case 0:{
      d[2] = encode_lights(1, 1, 0, 0);
      SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1);
   }
   case 1:{
      d[2] = encode_lights(0, 0, 1, 1);
      SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0);
   }
}
UpdateVehicleDamageStatus(carid, d[0], d[1], d[2], d[3]);
return 1;
}
return 1;
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4) {
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
IsPublicService(carid)
{
    new PS[11] = { 416, 427, 490, 528, 407, 544, 596, 598, 597, 599, 601 };
    for(new i = 0; i < sizeof(PS); i++)
{
if(GetVehicleModel(carid) == PS) return 1;
}
return 0;
}

96
Segítségkérés / Lehetséges Object random mozgatása egy téren?
« Dátum: 2013. Augusztus 18. - 13:42:33 »
Kösz mind kettõtöktõl, repül a \'+\' :D!!

97
Archívum / Small Town Roleplay
« Dátum: 2013. Augusztus 18. - 13:38:47 »
Voltam fent. Háát a mappolás nem nyerte el a tetszésemet, fõleg az a határõrség. A módon nem nagyon lett változtatva. A játékosokra is panaszkédnék de ez a hely nem erre való, na mind1. Sok sikert!

98
Segítségkérés / Lehetséges Object random mozgatása egy téren?
« Dátum: 2013. Augusztus 18. - 01:47:42 »
Üdv.
Azt szeretném kérdezni hogy lehet-e Objecteket pl. 4koordináta közt mozgatni, hogy ne menjen el, ha nem lehetséges esetleg tudtok valami más megoldásokat?
Elég hülyén hangzik, de csak arra gondoltam hogy Random Timerekkel Moveobjectel mozgatni, csak elég sok idõ(bár nem annyira) az összeállítása. Van rá más mód?

99
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Reloaded
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 16:32:22 »
Sok sikert  :D :D
OFF: Miért Defensive RPG amikor Los Santosba fog játszódni?

100
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 12:21:39 »
CMD:stats(playerid)
{
   new Sztring[144];
   new pName[MAX_PLAYER_NAME];
   new Money = GetPlayerMoney(playerid);
   new Score = GetPlayerScore(playerid);
   new hour, minutes;
   new Time = GetPlayerTime(playerid, hour, minutes);
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(Sztring, sizeof(Sztring),\"Név: %s | Szerveren eltöltött idõd: %d | Pénz: %d | Pont: %d\", pName, Time, Money, Score);
   SendClientMessage(playerid, zold, Sztring);
   return 1;
}

101
Általános / Túl sok RP szerver?
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 11:31:51 »
Idézetet írta: Jizzy date=1376727379\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41426\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ryan egy picit belekötnél abba amit mondtál. Sokan nem tudják felfogni, hogy az csak a szerencsétlen idióta 12 éveseket érdekli, hogy mennyire vagytok atom jó scripterek meg mennyire jól scriptelitek meg a WC papírral seggtörlést, verjétek bele a scriptetekbe azért nincs egy player se egyik újonnan nyílt szerveren, senkit nem érdekel mennyire jó a script mert azt hiszitek attól vagytok egyediek a f***t, semmi egyediséget nem tudtok mutatni arra nem vagytok méltóak, hogy felnézzenek a szerveretekre, mert semmi amit nyújtotok, mit gondoltok, mirõl kéne, hogy megmaradjon az emberek fejében a nevetek? Arról, hogy van egy szerver ami ugyanúgy palominoban játszódik ugyanúgy nincsenek meg még az RP alapjai se se karaktertörténet se az, hogy úgy mégis hol játszol milyen városban stb, se az, hogy valami kis egyediség lenne, kommunizmus vagy legál drog vagy bármi ami elüt az összes többi szervertõl semmi, elkezditek írni az 50000000000000 soros módot aztán megnyittok és azt hiszitek ti vagytok a janik, holott egy GF móddal nagyobbat lehetne kaszálni vagy bármivel, ott van pl a United, nem tudom lesz e várostörténet azt se, hogy lesz e karaktertörténet, de nekik nincs is szükség erre, és tudod miért? Mert úgy fogják emlegetni a szervert, hogy \"Hallod jösz arra a szeróra ami Vice Cityben játszódik?\" És ha elkezdték már nem fogják õket letaszítani errõl a trónról, viszont kössétek fel a gatyát, mert ha még valaki mellettük egy RP szerót akar csinalni a Uniteden annak már újat kell mutatni, mert még egy szeró nem lesz ami \"VIce Cityben játszódik.\" És, hogy miért megy annyira a szekér mondjuk a Faynak? Lehet, hogy tele van nonossal, de én mint ottani régi játékos tudom, hogy van RPs réteg és, hogy mi a titok? Õk elkezdték az összes többi LSben játszódó szerver már csak utánzat nulla egyediséggel. Ott van LSRP szintén felhozhatom példának, nekik nem kell várostörténet meg karakterlap, mert õk a nullkõ elkezdték vannak az összes többi utánzat, szóval dobjátok el azt a sz*ros pawnot és találjatok ki valamit, mert így kitörölhetitek a seggeteket null kreativitással 1000es scripter tudással :)
 
Ahogy mondod, már dolgozok egy új projectben, teljesen egyedi lesz, ilyet se látni majd máshol  ;)

102
Archívum / Westend Role Play
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 01:46:34 »
Sok sikert!
A honlap nem nagyon tetszik  :confused:, szerintem válasszatok más témát   ^-^

103
Általános / Túl sok RP szerver?
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 01:38:56 »
Ahogy mondod, de az ilyenekkel nem lehet össze állni.., szinte a most induló RP szervereknek a \"scripter\" 60%-a azt se tudja mi az a pawno  :facepalm:, régebben én is vágytam, minden RP-s egy kis helyen összegyûl, és kis városban nem csak 30percenként látni embereket...  ;)

104
Általános / Hol játszanátok? (RP szerveren legszivesebben..)
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 00:45:18 »
Akkor szerintetek egy mappolt nagyobb falu vagy kissebb városra jönnének?

105
Általános / Hol játszanátok? (RP szerveren legszivesebben..)
« Dátum: 2013. Augusztus 16. - 02:35:08 »
Üdv.
Elkezdtem írni egy RP módot. Már 6000 sornál járok, de nem jutottam el arra a pontra hogy hol játszanátok, mert oda raknám.
1. mapolt sziget, vagy alap Falu/Város legyen.
2. Falu vagy Város legyen?
3. Miért ezen játszanátok?
Várom a kommenteket  ;)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal