Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
Segítségkérés / Munkafizetés« Dátum: 2017. július 08. - 11:18:17 »Idézetet írta: TengeriMalac date=1493792305
ez mind szép és jó, de ha le fogja menteni, már pedig azért enum tagot használ, akkor helytelen a kivitelezés.. enum pInfo{pBankAccount}; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz; 92
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.« Dátum: 2016. február 15. - 00:25:53 »
Ez fura nekem 1 el mentette mindig o.O elnézést akkor kocsimentésnél nekem sajnos -1 el volt ez jó. :nugget:
93
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.« Dátum: 2016. február 13. - 22:05:25 »
Igaz amit mondasz de ha i=0 mikor lefut ezt fogja számolni 1 2 3 4 5 6 egészen 30 ig. És igen a fexist is hiányzot és neki 0 tól kell mert tömb.
Mellesleg... for ciklus több mentés és x helyén 1 nél is lefut az összes szám. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. február 13. - 22:52:48 ) BoltInfo[0][boltPenz1] = dini_Int(file,\"BoltPenz1\"); ez lenne a helyes, de ha for ciklust futtatsz \"jól\" az az x= -1 akkor is rossz mert BoltInfo 94
Segítségkérés / Lövés blokkolás« Dátum: 2016. február 13. - 21:58:20 »
Már nocs de ellent mondasz magadnak.. azt mondod ha nincs lőszere legyen fegyvere az objectes lehet csak mert ha 0 töltény automatán eltünteti a szerver.. ha pedig cèlozni akar akkor lőni is akar tehát addigra szerez lőszert azt leváltod az igazi fegyverre ennyi.. :blink:
95
Segítségkérés / Lövés blokkolás« Dátum: 2016. február 13. - 05:24:55 »
leellenőrzöd a golyómennyiséget, és ha megnyomja bal klikket akkor elrakatod a fegyvert ez key függvény :thumbsup:
lekérdezed h van e nála fegyver elővéve, onplayerupdate alatt majd a keystatechangenál beállítod ha igaz és lőni akar tegye el a fegyver. Vagy onplayertakedamagenál beállítod h 0 sebzés legyen. (ha a trollokat akarod kiszűrni) 96
Segítségkérés / Élet adás percenként hogyan?« Dátum: 2016. február 12. - 22:52:47 »
nemrég volt egy ilyen topic... keressetek már rá az ilyen alap dolgokra :angel:
sry ha sértő :whistle: 97
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.« Dátum: 2016. február 12. - 22:41:13 »
tömb....
new Float:Bolt[MAX_BOLT][3] szerinted ha 0ról indul h érzékelje a 0 számot? x=0 // tehát az 1 2 3 lesz beolvasva de a tömb az 0 1 2... és a te első boltod a 0-án van vagy -1ről indítsad... vagy értékváltás de nem hinném h 3 bolthoz \"for\" ciklus kéne... elég a tömbszámot beírni akkor de mind 2 esetben működni fog :yawn: 98
Segítségkérés / Ajto hiba! Segitsetek!« Dátum: 2016. február 12. - 22:33:08 »
Tisztelt Kovacs!
:facepalm: Ezt hogyan lehet megoldani hogy van egy ajto rendszerem es csak Y gombba leheesen bemenni mert igy ha belemesz a pickupba es egybol beteleportal.Itt a teleportalas kodja :[/quote] 99
Segítségkérés / Ajto hiba! Segitsetek!« Dátum: 2016. február 09. - 13:02:53 »
áthelyezed ide
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) az \"Y\" betű megnyomásához meg ő kell oda if(PRESSED(KEY_YES)) 100
Segítségkérés / Telefon TD-s GPS, szám kiírása« Dátum: 2016. február 04. - 20:30:46 »
elvileg ennek jónak kell lennie szamoktól visszafele meg a %s és értékeket csökkented, de remélem hogy a \"hossz=0\" értéket növeled aszerint mindig h melyik számra kattint... a szam[9] én úgy értelmeztem h 9. gombról van szó az az 1-9 ig. A hossz pedig a gomb értéke.a hossz +1 növelődik ha valamelyiket leütöd a 9 közül de ha eléri 10. et megtíltod h többet írjon be, amit csináltam. valamint ha úgy akarod h van egy szám kiírja majd ha 2 szám van csak 2 írjon ki ne mind a 9et és úgy 0-at pl.: 1: 1 2: 15 3: 280000000 ez a sika %s 1. opció ez a global a 3. opció a 2. opcióhoz le kell menteni mert ez így kiírhatatlan. ez így hiányos ugyebár ahogyan szeretnéd. ha úgy akarod akkor más megoldás kell. A fő bajod a \"hossz\" érték lesz. Mert a számoknál \"szám[9]\" átt kell állítanod a hossz értékét a száméra. értelmezés: szám[0] = hossz(x) /*értékkel*/ szám[1] = hossz(x) /*nem lesz 0 mert nem 0-zódik*/ helyesen + változó kell szám[0] = hossz[0]; hossz[0] = (szamod);
stb. viszont nagyon nem ajánlom ezt \"if(hossz[0] == 1)\" ugyan is ez nem a legmegfelelőbb gombértékelés azt is mentened kéne, nem tudom hogy van neked a teljes kódod. Azonban ha valami máshogyan van neked mint ahogyan gondoltam/ írtam akkor nem fog működni!! ajánlom figyelmedbe ezt a scriptet :-) http://www.mediafire.com/download/fq1mzomggv6wt2r/GalaxyS3.rar nem tudom a teljes scriptedet így én is tippként írtam a script kódokat, de ez egy működő értékes textdrawos script. 101
Segítségkérés / Telefon TD-s GPS, szám kiírása« Dátum: 2016. február 03. - 18:30:11 »
Asszem elég a %s és nem lesz jó mert egy értéke %s ha kettőnél jársz dupla kell
Teloról írok de a 2 3 4 már az előzőt is ki kell írnod %s%s el és + változó kell ha nem mented.. Ajánlom a hossz nál is a tömböt vagy ha nem akarsz tömbbel cicózni akkor úgy értéket ami menti mert különbwnen az előzőt felülírja Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. február 03. 18:33:55[/time] ) Pardon elírtam nem láttam h stringes [18] ezzel kell majd jászanod [ 0] => [17] 102
RP/RPG kérések / Idő rendszer« Dátum: 2016. február 03. - 09:27:26 »
ez már fail
adminnak sem kell lenned h átállítsad SetWorldTime(hour); mellesleg ez azért van, mert tutira van a módban idő timer ami állítja az időt és ha nem egyezik az érték akkor vissza rakja 103
Segítségkérés / Telefon TD-s GPS, szám kiírása« Dátum: 2016. február 03. - 09:09:49 »
egyszerű...
tömbbel kell megoldanod szam0 gondolom ez egészen 9 ig szerepel nálad \"szam0=>szam9\" ez így rossz lesz mert a string érték az előző szám mindig átíródik az újra... tömbösen kell megoldani szam[0] bla bla bla majd ott is észre vettem hibát oké h ellenőrzöd h hossz >= 1 de a hossz értéke 0 mert nem adsz neki értéket, nem látok olyan h hossz += 1; vagy hossz ++; így mindig az else rész lesz igaz. :shocking: valamint érték problémád is lesz. hossz >= 1 ez neked így nem lesz jó mert nem egyben kell hanem külön... mert textdraw klicked van gondolom ergó mindnél le kell ifelned a 9 értéket. if(hossz == 1) {bla bla}else if(hossz ==2){blabla} else {bla bla} és úgy már működni fog az előbbi segítség a %s megoldás 104
Segítségkérés / Statikus kocsi bug« Dátum: 2016. február 02. - 14:10:37 »
onplayerdeath részt másold be, így csak tippelni tudunk
valamint a color1 color2 hiányzik (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2) 105
Segítségkérés / animáció probléma« Dátum: 2016. február 02. - 14:05:41 »
tudom, de ezt csak végső megoldásnak akarom, ugyan is egynél is lejátssza, csak mozgásnál bugol... de a másik nem. Reméltem h az értékekkel lesz a baj, nem pedig az animáció fajtájával... mert a másik is 1x szerepel és állásnál valamint futásnál is lefut és berakja animációt, viszont az elsőnél \"crack\" nem... lefutni lefut de mozgásnál nem akarja már lejátszani. A dupla animáció elindítást szeretném elkerülni ha lehetséges, de csak ha úgy megy, úgy is megoldhatom, csak fura h egyikkel jó, másikkal nem.
|