Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
91
Segítségkérés / Munkafizetés
« Dátum: 2017. július 08. - 11:18:17 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1493792305


   
      ha az elején adsz neki értéket, globálisan, akkor mindig fix összeget fog adni.. 
      a másik, hogy mivel nem írtad hol van az IsPlayerInRangeOfPoint, ezért nem tudjuk hogy rakod..
   
   
      a harmadik, hogy nem használtál CODE taget, így átláthatatlan a kódod, illetve zavaró is.. 
   
   
      nem ellenőrizted, hogy autóban van-e az ember, így a kódod lehet hibás. 
   
   

enum pInfo
{
    PlayerInfo
    pBankAccount
}
 
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -382.5363,-1426.1783,26.2084)) // Ha utolsó CP-hez ér
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 1;
        new string[256],
            munkapenz = 50 + random(160);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"[TESZT MUNKA]Szép volt! Itt a jutalmad. Használd egézséggel.\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE,\"[TESZT MUNKA]Kaptál egy kenyérre való pénzt.\");
        PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
        PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz;
   format(string, sizeof(string), \"~w~Fizetés! ~n~Összege:~g~$%d\", randcheck);
        GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 1);
    }
    return 1;
}

   
       
   


ez mind szép és jó, de ha le fogja menteni, már pedig azért enum tagot használ, akkor helytelen a kivitelezés..
 
enum pInfo{pBankAccount};
 
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
 
PlayerInfo[playerid][pBankAccount] += munkapenz;

92
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.
« Dátum: 2016. február 15. - 00:25:53 »
Ez fura nekem 1 el mentette mindig o.O elnézést akkor :) kocsimentésnél nekem sajnos -1 el volt ez jó.  :nugget:

93
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.
« Dátum: 2016. február 13. - 22:05:25 »
Igaz amit mondasz de ha i=0 mikor lefut ezt fogja számolni 1 2 3 4 5 6 egészen 30 ig. És igen a fexist is hiányzot :) és neki 0 tól kell mert tömb.
Mellesleg... for ciklus több mentés és x helyén 1 nél is lefut az összes szám.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. február 13. - 22:52:48 )

                    BoltInfo[0][boltPenz1] = dini_Int(file,\"BoltPenz1\");
                    BoltInfo[1][boltPenz2] = dini_Int(file,\"BoltPenz2\");
                    BoltInfo[2][boltPenz3] = dini_Int(file,\"BoltPenz3\");

 
ez lenne a helyes, de ha for ciklust futtatsz \"jól\" az az x= -1
akkor is rossz mert
 
BoltInfo
  • [boltPenz1][/quote]
    mert az x érték végig fut 0 1 2 re....
    és így nem lesz jó az érték :D
     
    enum BoltAdatok
    {
            BoltPenz[3]
    }
    BoltInfo
  • [boltPenz]
  • = dini_Int(file,\"BoltPenz\"x\"\");

 
azt nem tom h az x úgy beilleszthető e de ha nem akkor ifelni kell ha 0 1 2 akkor BoltPenz1 Boltbenz2 BoltPenz3(ezek fálj nevek)
és ha indításkor létrehozod akkor nem kell leállításkor \"!fexist\"
valamint értéket is adnod kell neki... mikor nincs még létrehozva :D
 
/*!fexist alá*/ BoltInfo
  • [boltPenz]
    • = 0;

  •  
    de ha így sem értetted meg.. amit nem hinnék, akkor írj rám és megírom neked  :innocent:

    94
    Segítségkérés / Lövés blokkolás
    « Dátum: 2016. február 13. - 21:58:20 »
    Már nocs de ellent mondasz magadnak.. azt mondod ha nincs lőszere legyen fegyvere az objectes lehet csak mert ha 0 töltény automatán eltünteti a szerver.. ha pedig cèlozni akar akkor lőni is akar tehát addigra szerez lőszert azt leváltod az igazi fegyverre ennyi..  :blink:

    95
    Segítségkérés / Lövés blokkolás
    « Dátum: 2016. február 13. - 05:24:55 »
    leellenőrzöd a golyómennyiséget, és ha megnyomja bal klikket akkor elrakatod a fegyvert :) ez key függvény  :thumbsup:
    lekérdezed h van e nála fegyver elővéve, onplayerupdate alatt majd a keystatechangenál beállítod ha igaz és lőni akar tegye el a fegyver.
    Vagy onplayertakedamagenál beállítod h 0 sebzés legyen. (ha a trollokat akarod kiszűrni)

    96
    Segítségkérés / Élet adás percenként hogyan?
    « Dátum: 2016. február 12. - 22:52:47 »
    nemrég volt egy ilyen topic... keressetek már rá az ilyen alap dolgokra  :angel:
    sry ha sértő  :whistle:

    97
    Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.
    « Dátum: 2016. február 12. - 22:41:13 »
    tömb....
     
    new Float:Bolt[MAX_BOLT][3]

     
    szerinted ha 0ról indul h érzékelje a 0 számot? :D
     
     x=0 // tehát az 1 2 3 lesz beolvasva de a tömb az 0 1 2... és a te első boltod a 0-án van

     
    vagy -1ről indítsad... vagy értékváltás de nem hinném h 3 bolthoz \"for\" ciklus kéne... elég a tömbszámot beírni akkor de mind 2 esetben működni fog  :yawn:

    98
    Segítségkérés / Ajto hiba! Segitsetek!
    « Dátum: 2016. február 12. - 22:33:08 »
    Tisztelt Kovacs!
     :facepalm:
     
    Ezt hogyan lehet megoldani hogy van egy ajto rendszerem es csak Y gombba leheesen bemenni mert igy ha belemesz a pickupba es egybol beteleportal.Itt a teleportalas kodja :) :[/quote]
    ez a kérdés azt fogalmazta meg h \"hogyan lehet megoldani, h \'Y\' betűre reagáljon...\" én ahhoz adtam meg a forráskódot...
    az hogy hogyan akarja átírni a kódját a pickupidről az már az ő dolga... ugyan is nem azt kérte h írjuk is meg, hanem h hogyan lehet megoldani...
    és igen a legjobb lementeni az id alapján de az x,y,z pozició is tökéletes főleg ha nem szeretné h összeakadjon más megoldásaival :D
     :smokin:

    99
    Segítségkérés / Ajto hiba! Segitsetek!
    « Dátum: 2016. február 09. - 13:02:53 »
    áthelyezed ide
     
    public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

     
    az \"Y\" betű megnyomásához meg ő kell oda :)
     
    if(PRESSED(KEY_YES))

     
     8)

    100
    Segítségkérés / Telefon TD-s GPS, szám kiírása
    « Dátum: 2016. február 04. - 20:30:46 »

    new string[18],globalstring[128];
    new gombErtekeToString[18];
    new hossz = 0;
    if(clickedid == szam[9])
    {
        if(hossz < 10)
        {
            hossz += 1;
            if (hossz ==  0) {
                format(string,18, \"%s\",gomErtekeToString[9]);
                strcat(gombErtekeToString[9],\"0\");
            } else if(hossz == 1) {
                format(string,18, \"%s\",gomErtekeToString[9]);
                strcat(gombErtekeToString[9],\"1\");
            }/*bla bla*/
        }
        format(globalstring,128,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",gomErtekeToString[/*1-9*/]);
    }

     
    elvileg ennek jónak kell lennie szamoktól visszafele meg a %s és értékeket csökkented, de remélem hogy a \"hossz=0\" értéket növeled aszerint mindig h melyik számra kattint... a szam[9] én úgy értelmeztem h 9. gombról van szó az az 1-9 ig. A hossz pedig a gomb értéke.a hossz +1 növelődik ha valamelyiket leütöd a 9 közül de ha eléri 10. et megtíltod h többet írjon be, amit csináltam.
    valamint ha úgy akarod h van egy szám kiírja majd ha 2 szám van csak 2 írjon ki ne mind a 9et és úgy 0-at
    pl.: 1: 1 2: 15 3: 280000000
    ez a sika %s 1. opció
    ez a global a 3. opció
    a 2. opcióhoz le kell menteni mert ez így kiírhatatlan.
    ez így hiányos ugyebár ahogyan szeretnéd.
    ha úgy akarod akkor más megoldás kell.
    A fő bajod a
    \"hossz\"

     érték lesz. Mert a számoknál \"szám[9]\" átt kell állítanod a hossz értékét a száméra.
    értelmezés:
    szám[0] = hossz(x) /*értékkel*/
    szám[1] = hossz(x) /*nem lesz 0 mert nem 0-zódik*/
    helyesen + változó kell
    szám[0] = hossz[0];
    hossz[0] = (szamod);
     

    if(clickedid == szam[0])
    {
            if (hossz[0] == 0) {
                format(string,18, \"%s\",gomErtekeToString[0]);
                strcat(gombErtekeToString[0],\"0\");
                hossz[0] = 0;
            } else if(hossz[0] == 1) {
                format(string,18, \"%s\",gomErtekeToString[0]);
                strcat(gombErtekeToString[0],\"1\");
                hossz[0] = 1;
            }/*bla bla*/
            ertek += 1;
        //format(globalstring,128,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",gomErtekeToString[/*1-9*/]);
    }

     
    stb. viszont nagyon nem ajánlom ezt \"if(hossz[0] == 1)\" ugyan is ez nem a legmegfelelőbb gombértékelés azt is mentened kéne, nem tudom hogy van neked a teljes kódod. Azonban ha valami máshogyan van neked mint ahogyan gondoltam/ írtam akkor nem fog működni!!
    ajánlom figyelmedbe ezt a scriptet :-)
    http://www.mediafire.com/download/fq1mzomggv6wt2r/GalaxyS3.rar
    nem tudom a teljes scriptedet így én is tippként írtam a script kódokat, de ez egy működő értékes textdrawos script.

    101
    Segítségkérés / Telefon TD-s GPS, szám kiírása
    « Dátum: 2016. február 03. - 18:30:11 »
    Asszem elég a %s  és nem lesz jó mert egy értéke %s ha kettőnél jársz dupla kell
    Teloról írok de a 2 3 4 már az előzőt is ki kell írnod %s%s el és + változó kell ha nem mented..
    Ajánlom a hossz nál is a tömböt vagy ha nem akarsz tömbbel cicózni akkor úgy értéket ami menti mert különbwnen az előzőt felülírja

    Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. február 03. 18:33:55[/time] )

    Pardon elírtam nem láttam h stringes [18] ezzel kell majd jászanod [ 0] => [17]

    102
    RP/RPG kérések / Idő rendszer
    « Dátum: 2016. február 03. - 09:27:26 »
    ez már fail :D
    adminnak sem kell lenned h átállítsad :D
     
    SetWorldTime(hour);
                            hour = strval(tmp);
                            if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 7)
                            {
                        SetWorldTime(hour);

     
    mellesleg ez azért van, mert tutira van a módban idő timer ami állítja az időt és ha nem egyezik az érték akkor vissza rakja :D

    103
    Segítségkérés / Telefon TD-s GPS, szám kiírása
    « Dátum: 2016. február 03. - 09:09:49 »
    egyszerű...
    tömbbel kell megoldanod
     
    szam0

     
    gondolom ez egészen 9 ig szerepel nálad \"szam0=>szam9\"
    ez így rossz lesz mert a string érték az előző szám mindig átíródik az újra...
    tömbösen kell megoldani
     
    szam[0]
    szam[1]
    szam[2]

     
    bla bla bla
    majd ott is észre vettem hibát oké h ellenőrzöd h
     
    hossz >= 1

     
    de a hossz értéke 0 mert nem adsz neki értéket, nem látok olyan h
     
    hossz += 1; vagy hossz ++;

     
    így mindig az else rész lesz igaz.  :shocking:
    valamint érték problémád is lesz.
     
    hossz >= 1

     
    ez neked így nem lesz jó mert nem egyben kell hanem külön... mert textdraw klicked van gondolom
    ergó mindnél le kell ifelned a 9 értéket.
     
    if(hossz == 1) {bla bla}else if(hossz ==2){blabla} else {bla bla}

     
    és úgy már működni fog az előbbi segítség a %s megoldás

    104
    Segítségkérés / Statikus kocsi bug
    « Dátum: 2016. február 02. - 14:10:37 »
    onplayerdeath részt másold be, így csak tippelni tudunk :)
    valamint a color1 color2 hiányzik
     
    (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2)

    105
    Segítségkérés / animáció probléma
    « Dátum: 2016. február 02. - 14:05:41 »
    tudom, de ezt csak végső megoldásnak akarom, ugyan is egynél is lejátssza, csak mozgásnál bugol... de a másik nem. Reméltem h az értékekkel lesz a baj, nem pedig az animáció fajtájával... mert a másik is 1x szerepel és állásnál valamint futásnál is lefut és berakja animációt, viszont az elsőnél \"crack\" nem... lefutni lefut de mozgásnál nem akarja már lejátszani. A dupla animáció elindítást szeretném elkerülni ha lehetséges, de csak ha úgy megy, úgy is megoldhatom, csak fura h egyikkel jó, másikkal nem.

    Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
    SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal