Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Olie

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60
91
Kérdések, Segítség / nem müködik a solidfiles
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 20:17:04 »
Idézetet írta: sza23 date=1348769741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28038\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem müködik a Solidfiles(http://www.solidfiles.com),mikor le akarok tolteni valamit akkor várok egy percet és ezt irja:
Ez a weboldal nem érhetõ el
Megszakadt a kapcsolat a következõvel: sfcdn.in.
Íme néhány javaslat:
A weboldal újratöltése késõbb.
Ellenõrizze az internetkapcsolatot. Indítsa újra a routert, modemet vagy más hálózati eszközt, amelyet használ.
Próbálja meg hozzáadni a Google Chrome szoftvert mint engedélyezett programot tûzfala vagy víruskeresõ szoftvere beállításainál. Ha már engedélyezve van, kísérelje meg törölni az engedélyezett programok listájáról, majd újra hozzáadni.
Ha proxyszervert használ, ellenõrizze a proxy beállításait, vagy kérdezze meg a hálózati rendszergazdájától, hogy a proxyszerver mûködik-e. Ha úgy gondolja, hogy nem használ proxyszervert, konfigurálja a proxyt: Nyissa meg a csavarkulcs menü > Beállítások > Speciális beállítások megjelenítése... > Proxybeállítások módosítása... > A helyi hálózat (LAN) beállításai elemét, és törölje a \"Proxykiszolgáló használata a helyi hálózaton\" jelölõnégyzetet.
Hiba: 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): A kapcsolat alaphelyzetbe állt.
 
PEdig a Csavarkulcs menü alapján Google Chromeot használsz...
Nem fogja meg valami? Vírusírtó, bármi?

92
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 20:14:57 »
Idézetet írta: Nyui date=1348767984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sok perverz kéri... chh. :D:D:D::D:D hanyan kérték olie? :D

siess.xddd

 
Tizenheten azthiszem. Már nem számolom..:)
Aki mostanáig kérte, annak elküldtem, aki mostantól kéri, az így járt, mert kitöröltem Solidomról.

93
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 19:30:45 »
Idézetet írta: Nyui date=1348766884\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
pm-be légysziiiiiiii. :DDDDDDDDDDDDDD
 
Gépemen van meg.
Majd felrakom vhova, és dobom a linkeket :)
Meg kell várnod, h felkeljek..xD
E1.: Nyugi gyerekek, már tömörítem, és töltöm fel.
Akik kérték, azoknak megy privátba.

94
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 19:26:32 »
Idézetet írta: Nyui date=1348766420\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de nem szeretem az ilyen paródiákat. :noexpression:

szerelmes lettem a sig-embe lévõ csajba. :>

 
Nekem megvan a teljes vidi. sálálá :)
Ahogy vonaglik...hmmm...xddd
meztelenül maszturbál..hmmm xD

95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / IC-OOC eldöntõ (Role Play)
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 18:52:02 »
Idézetet írta: cappsy date=1348764032\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28029\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmmm Igaz a kick re
 
És ha feltekerem a bandázst? Vagy felveszek egy bandanat? Esetleg eszek egy Banánt..
IC, mint InterCity vonat..
Vagy látok egy IG sünit? :/
Jobban gondold ezt át :)

96
Általános / Fûrész, mint játékmód?
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 18:07:05 »
Idézetet írta: Amf date=1348759261\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27869\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tetszik az ötlet.
De nem tudom, hogy Pawn-ban hogy lehet megvalósítani, ha meg lehet egyáltalán...
 
Meg lehet :)
Nagy gépen teszteltem, mûködik. ;)

97
Segítségkérés / Colour Embedding
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 15:44:19 »

stock HexToRGBA(colour, &r, &g, &b, &a) //By Betamaster
{
r = (colour >> 24) & 0xFF;
g = (colour >> 16) & 0xFF;
b = (colour >> 8) & 0xFF;
a = colour & 0xFF;
}

98
Segítségkérés / pawno
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 15:04:19 »
Idézetet írta: DarkRobe date=1348750901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28018\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sziasztok egy nagy kérdéssál állok elõttetek a pawno amikor rámegyek a kék nyílra (nem részletezném) akkor ezt a hibát írha ki : unable to execute compiler
Mi lehet a hiba amúgy rendszergazdaként futtatom.
 
Nem éri el a Compilert
Tedd vissza a .exe fájlt az eredeti mappába. (Ahol a pawncc van.)
Max Parancsikont tegyél ki az asztalra.

99
Tanár Only / [piszk.] Alap Pickupok készítése és használata
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 14:58:42 »
Lecke anyaga: Alap Pickupok készítése és használata.


Sziasztok!
Ebben a leckében elmagyarázom, (és kis sikerrel megtanítom) hogy hogyan készítsünk el alap pickupokat, valamint hogyan érjünk el a pickup \"felvételekor\" hatást.
Elõször is, szükségünk lesz a függvénykönyvtárunkra...
 

#include <a_samp>

 
Létre kell hogy hozzunk egy változót. Ez nálam \"SajatPickup\" lesz.
 

new SajatPickup;

 
Oké, most szükségünk lesz az OnGameModeInit nevû funkcióra.
 

public OnGameModeInit()
{
}

 
Akkor most jön az, hogy:
 

SajatPickup = CreatePickup(modell, típus, X, Y, :Z, VirtuálisVilág);

 
A Modellbõl rengeteg van. Minden, amit valaha láttatok, forgó zöld és kék házak, dollárjelek, i betûk, drogjelek, kevlár, szivecske, bomba, lemezecske, mind mind pickup.
A Késõbbiek során én a 1242-t, azaz a Kevlárt fogom használni.
Típus: Itt is különbözõ típus van. Van ami eltûnik, ha valaki felveszi, és soha többet nem jön vissza. Van ami eltûnik, ha felveszik, de pár mp múlva megjelenik, olyan is van, ami nem tûnik el.
Sõt, egy pickup akár fel is robbanhat, ha olyan a típusa!
X, Y, Z: A Pickup koordinátái. Itt a bemutatóscriptben a 0;0;0;-t fogom használni.
VirtuálisVilág: Megadja, hogy a pickup melyik virtuális világban jelenjen meg. Ha ez az érték -1, akkor az összes Virtuális Világban megjelenik.
Szóval, akkor nézzünk egy ilyet:
 

public OnGameModeInit()
{
SajatPickup = CreatePickup(1242, 2, 0, 0, 0, -1); //
return 1;
}

 
Ezzel létrehoztunk egy Kevlár alakú pickupot, ami Blueberry farm közepén van, ha felveszik, eltûnik, de bizonyos idõ után újra megjelenik.
Attól függetlenül, hogy ez a pickup kevlár alakú, bármit tud csinálni.
Egy Kevlár alakú pickup is ugyanúgy tud életet tölteni, vagy minigunt adni, mint egy Kapszula alakú pickup Bannolni a szerverrõl.
Mindjárt megértitek, hogy mire is gondolok :)
Szóval, hogy is mûködik?
Már létezik a SajatPickup nevû pickup Blueberry farmon, de egyenlõre nem csinál semmit.
Szükségünk van az OnPlayerPickUpPickup funkcióra.
 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)

 
Ennek a segítségével oldjuk meg, hogy a pickup csináljon valamit :)
Így:
 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) //Funkció
{
if(pickupid == SajatPickup) //Ha a Pickup a SajatPickup
{
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Feltölti a Kevit 100-ra
SendClientMessage(playerid, 0x0FFF, \"Kevi feltöltve! :)\"); //Dob egy Kliensüzenetet
}

 
Egyszerû, ugye? :)

100
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 13:35:04 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1348745467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27944\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Infarktusban fogsz meghalni
 
De remélem, hogy legalább egy üveg whiskey-vel a kezemben, egy szivarral a számban, és egy jó nõvel a farkamon..:\')
 
[/quote]
Már nem azért, de ha beüt a szívroham akkor leütöd a nõt a piával és kiégeted a hátát/hasát. (póztól függõen)
Ez már post-mortem szadizmus.
 
[/quote]
Ez a nevetés kellett..:\'DD
Bár, van benne igazság... De ha meghaltam, onnantól nem érdekel..:D

101
Archívum / "PAWN gyakorlati tanfolyam"
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 13:27:32 »
Idézetet írta: shadee date=1348745203\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27886\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
gratulálok olie,De azért néha skype no afk is lehetne :D  :smokin:
 
Ty :)
Most gyere fel, estig itt vagyok :)

102
Tanár Only / [piszk.] Alap Checkpointok készítése, és használata.
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 12:56:35 »
Lecke Tartalma: Alap Checkpointok készítése, és használata, valamint bepillantás az InRangeOfPoint függvény használatába.


Sziasztok!
Ebben a Leckében megmutatom, hogyan lehet egyszerûen, és gyorsan Checkpointokat (CP-ket) létrehozni.
A Checkpointokat felhasználhatod például a roleplay szerverekben az úgynevezett \"CP-s\" munkákhoz, mint az úttisztító, utcaseprõ, stb. De a Race, Drift, Stunt játékmódokban is sokszor fordulnak elõ.
Két fajtájuk van: Versenycp (\"Race Checkpoint\") illetve, a sima Normál Checkpoint.
A VersenyCP sokkal nagyobb. Race szervereken szokták használni.
Függvényileg csupán ennyi különbség van közöttük:
 

SetPlayerCheckpoint // Normál CP létrehozása
DisablePlayerCheckpoint //Normál CP eltávolítása
SetPlayerRaceCheckpoint // VersenyCP létrehozása
DisablePlayerRaceCheckpoint // VersenyCP eltávolítása

 
Szóval.
Azzal kezdünk mint mindig, a függvénykönyvtárunkkal.
Tehát:
 

#include     <a_samp>   //Függvénykönyvtár

 
Most, hogy bent van a függvénykönyvtár, és ismerjük a checkpoint-fajták létrehozását, és eltávolítását,  választhatunk, hogy melyiket csináljuk meg. Én most egy Normál Checkpointot csinálok, de ti természetesen csinálhatjátok a másikat.
Szóval, keressük meg az OnPlayerSpawn funkciót.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
}

 
Szóval, akkor hozzunk létre benne egy Normál Checkpointot.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 0, 0, 0, 7);
    return 1;
}

 
Akkor nézzük, hogy ez mit is jelentett:
Elõször is, OnPlayerSpawn alatt van. Bárki aki spawnol (bármilyen indokkal, pl. Login, Halál, Teleport) annak megjelenik ez a CheckPoint.
Öt Paraméter van benne.
Az elsõ a játékos ID-je. Értelemszerû.
A Következõ három, az X, Y, és Z, koordináta, és végül a Checkpoint mérete.
Tehát:
 

SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, Méret);

 
Egyszóval a fentebb lévõ függvény a 0;0;0-ra dobta a CP-t, ami Blueberry farm közepe.
Szuper, elkészítettünk egy Checkpointot.
A Checkpointokat általában nem azért készítjük, hogy nézegessük õket, hanem van valami funkciójuk is.
Funkció.
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)

 
Oké, tehát valaminek történnie kell, ha a játékos belép a checkpointba.
De honnan tudja a szerver, hogy melyik checkpointról beszélünk?
Itt jön képbe a fent leírt IsPlayerInRangeOfPoint függvény. Ne ijedjetek meg, egyszerûbb használni, mint azt hiszitek.
A Függvény segítségével egy adott koordináta köré gömb alakban sugarat vonhatunk, és megnézhetjük, hogy a játékos belépett-e a sugárba
A Sugár mértéke mindig legyen egyenlõ a Checkpoint méretével.
Én a Checkpoint méretét 7-re állítottam, ezért a sugarat is 7-re állítom.
Mondjuk adjunk neki egy sok szerver által használt \"Adminskint\"
Ennek 217 az id-je.
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //Funkció
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 0, 0, 0)) //Megnézzük, hogy a checkpointban van-e. (Sugár)
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 217); //217-es skint adunk neki
        DisablePlayerCheckpoint(playerid); //Eltûntetjük a Checkpointot
    }
    return 1;
}

 
Természetesen pénzt is kaphat.
Illetve elõtte megadhatjuk azt is, hogy csak akkor vegye fel a checkpointot, ha autóban ül, és sofõr.
De ezt majd egy késõbbi leckében. Elõször ezt emésszétek meg :)

103
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 11:45:05 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1348738957\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27944\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Infarktusban fogsz meghalni
 
De remélem, hogy legalább egy üveg whiskey-vel a kezemben, egy szivarral a számban, és egy jó nõvel a farkamon..:\')

104
Archívum / Mystic Gaming - Battlefield Play In SA:MP
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 11:37:59 »
Tök szuper lehet! Már várom. Régen bf-eztem veletek..:)

105
Sziasztok!
Ezt a leckét rövidre fogom.
Sok scripter gondolkodott már azon, hogy hogyan lehet valamit bizonyos idõközönként csinálni.
Erre való a timer, azaz az idõzítõ.
Most Random, automatikus szerverüzenetek segítségével mutatom be röviden, a timer mûködési elvét.
Szükségünk van itt is, mint minden scriptben és módban, a függvénykönyvtárunkra.
 

#include <a_samp>

 
Innentõl kétféleképpen haladhatunk tovább:
- Vagy Kifejezzük(Definiáljuk) a mód elején az idõt
- Vagy A Késõbbiekben adjuk meg a függvényben.
Az, hogy ki hogy szokta csinálni, emberfüggõ, viszont, a zavarodás elkerülésének érdekében ajánlatos definiálni.
 

#define FELORA 1800000

 
És most mindenki néz, hogy Fél Óra az miben Egymillió-Nyolcszázezer? :)
Milliszekundumban.
Ugyanis a Timereknél az idõt Milliszekundumban kell megadni.
Utána lehet számolni: 1000 Milliszekundum az Egy Másodperc. Ha beszorozzuk hatvannal (Hogy egy perc legyen) Akkor Hatvanezer Milliszekundum egy perc. És ezt ha beszorozzuk 30-al, akkor Egymillió-Nyolcszázezer jön ki.
Egyébként, ha kerek perceket akarsz megadni, akkor mindíg Hatvanezerrel szorozz.
Így például egy óra az ennek a kétszerese, vagyis 60*60*1000 azaz 3600000 Milliszekundum :)
Szóval, ott tartottunk, hogy definiáltuk a 1800000-et a \"FELORA\"-ra.
Haladjunk tovább.
Létrehozunk egy Tömbváltozót
 

new SzerverUzenetek[5][] = {
    \"Érezd jól magad a sampforum.hu szerverén!\",
    \"Sampforum.hu - Carmageddon\",
    \"www.sampforum.hu\",
    \"Ha Cheatert látsz, jelentsd egy adminnak!\",
    \"A Jólneveltek nem Csalnak, a többieknek pedig tilos!\"
};

 
Fontos, hogy a Tömbváltozónál mindíg Nulláról kezdd a számolást. (0, 1, 2).
Jogosan merül fel a kérdés, hogy az elején tökéletesen látszik az [5], és ott öt szerverüzenet van.
Ha Nulláról kezdtem volna számolni, akkor négynek kellene ott lennie.
Ez azért van, mert saját magát is beleszámoltam, tehát van 5+1, azaz 6 változóm, és mivel a számolás nulláról indul, ezért csak 5 van kiírva.
Szóval, akkor most hozzá kell hogy adjuk a Timert, ami szépen félóránként random üzenetet fog kidobni a fenti öt közül.
 

forward UziMutat();

 
Mivel forwardoltunk, ezért nagy valószínûséggel egy funkció következik utána:
 

public UzikMutat() {
    new RandomUzik = random(sizeof(SzerverUzenetek));
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, SzerverUzenetek[RandomUzik]);
}

 
Bõvebben:
 

public UzikMutat() {

 
Az elsõ sor megállapítja (deklarálja), hogy az elsõ sor egy funkció.
 

new RandomUzik = random(sizeof(SzerverUzenetek));

 
A Második Sorban létrehozunk egy változót, ami véletlenszerûen választ ki a SzerverUzenetek közül.
 

SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, SzerverUzenetek[RandomUzik]);

 
A Harmadik sor elküldi mindenkinek a SendClientMessageToAll függvény segítségével a random kiválasztott üzenetet.
És végül, tegyük az OnGameModeInit alá így:
 

public OnGameModeInit() {
    SetTimer(\"UzikMutat\", FELORA, true);
    return 1;
}

 
Mikor elindul a mód, vele együtt indul a timer is.
Az UzikMutat funkciót, félóránként végrehajtja.
___________________
Megjegyzés: Az Elsõ verzió 2x ilyen hosszú volt..:)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal