Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - maark

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 38
91
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2012. február 26. - 09:04:48 »
\"asztal.jpg\"
1080p és ilyen szar minõség? kepgep.hu..... :mistrust:

92
Hangszerek és előadók / Zene |
« Dátum: 2012. február 25. - 21:14:15 »

Idézetet írta: Lolko date=1330200570\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17520\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csõ maark,én emlékszek rád,nemtudom te emlékszel-e D:
egyet kell értenem lustával,elégjó az ütem,azóta is hallgatom D:
csak így tovább :smokin:
 
Köszi :D Hát hogyne emlékeznék rád :)

93
Hangszerek és előadók / Zene |
« Dátum: 2012. február 25. - 20:58:28 »
Nem, rendes nagy zongorám van csak :) Majd késöbb veszek egyet

94
Segítségkérés / D-LINK -el szerver készités!
« Dátum: 2012. február 25. - 20:05:12 »
Blokkolva van. Keressd meg DMZ-t és engedélyezd az \"adatforgalmat\".
E.: Dobj egy skypeot, megcsinálom neked.

95
Segítségkérés / Valaki tudja mi ez : Run time error 19:File or ..........
« Dátum: 2012. február 25. - 19:56:23 »
Ha nem találná az amx-et akkor el sem indulna a DOS. A probléma szerintem az hogy nem töltötted be azt plugint vagy egyéb funkciót amit a szkript betölt.

96
Hangszerek és előadók / Zene |
« Dátum: 2012. február 25. - 19:52:55 »
Köszi lusta.  :)
Zinthos, ha valami problémád van akkor egyenesen mondd el nekem

97
Szkript kérések / Rendõr munka
« Dátum: 2012. február 25. - 19:51:01 »
Gondolom ilyen paraméteres parancsokkal akarod csinálin (pl.: /megállít [playerid] /bejelent [playerid])
Nézz körbe, sscanf és zcmd használatával 10 perc alatt meg tudod magadnak kreálni, a rendõr \"csapatot\" pedig neked kezdésnek ajánlom a SetPlayerTeam & GetPlayerTeam funkciókat.

98
Hangszerek és előadók / Zene |
« Dátum: 2012. február 25. - 19:38:46 »
Sziasztok, a régiek felismernek az újak nem, de megint visszarántott a szkriptelés és minden egyéb. (visszatértem hozzátok)
De nem is ezért nyitottam ezt a topicot, hanem mert elkezdtem valamit és kellene a véleményetek. A valami alatt a zeneírást értem, még nem vagyok tisztában a dolgokkal de lenne egy kész példányom: http://soundcloud.com/cataclysmrecordz/cataclysm-alone
Mit gondoltok? Kritikák is jöhetnek, és õszinte válaszokat  hiszen ami nem öl meg az csak megerõsít :)

99
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2012. február 25. - 19:27:00 »
kisraj

100
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2011. július 30. - 00:24:17 »
Ezt egy új smileyként be kéne rakni: http://kepgep.hu/2011/05/25/main/ratfzzj.png  (kép)

101
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása
« Dátum: 2011. július 30. - 00:15:16 »
Ez mûködni fog mindenkinek :)
 
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], modd[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", modd);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (modd) AddVehicleComponent(vehicleid, modd);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/

102
Beszélgetés / Weboldal Lopás/ másolás
« Dátum: 2011. július 29. - 23:55:04 »
Mutassak valamit haver?
http://sa-mp.gportal.hu/ <- Saját
http://samplife.gportal.hu/ <- Koppintott

103
Off Telep / LMAO :D
« Dátum: 2011. július 29. - 22:40:31 »
Gyerekek, ezen besírtok :\'D  http://kepgep.hu/2011/07/28/main/179633_460s-1.jpg

104
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK By.: Shadyy
« Dátum: 2011. július 28. - 19:22:02 »
Nézzük csak meg a weboldalamat... hmmm miket látok.. oppá:
 
#include a_samp
new pName[MAX_PLAYER_NAME],stringname[200], name[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/afk-on\", cmdtext, true) == 0)
        {
                SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /afk-off\");
                TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
                GetPlayerName(playerid, pName, sizeof pName);
                format(stringname, sizeof stringname, \"[AFK]%s\", pName);
                SetPlayerName(playerid, stringname);
                return 1;
        }
        if (strcmp(\"/afk-off\", cmdtext, true) == 0)
        {
                TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                SetPlayerName(playerid, name);
                return 1;
        }
        return 0;
}

 
http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=33257183
és még hogy a tiéd

105
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ladmin 4v2 (magyar)
« Dátum: 2011. július 28. - 19:19:04 »
Idézetet írta: Arnold_Alexander date=1311868239\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9917\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

WebSite link=topic=13885.msg159597#msg159597 date=1311859154]
Ladmin egy laggos sz** :)
 
csinálj jobbat
 
[/quote]
ennél már csak jobbat lehet csinálni :)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 38
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal