Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dead

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 135
91
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 27. - 06:58:00 »
az 1.13hoz sztem megint nem lesz multi, hanem egyből az 1.14 hez tolják ki. Ami lesz egy pár nap/hét, mivel a peccs csak béta verzióban van. Addig jó tesztelgetést, utazgatást Európában :)

92
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 25. - 15:27:05 »
Ha 6X2 es tengelyt veszel, választhatsz, hogy a középső, vagy a hátsó legyen a bogi tengely :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 25. - 15:28:01 )

+1
Ha lehetne saját futót, azon is jól nézne ki az első tengely bogisan :3

93
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 24. - 13:56:05 »
U betü a bogikerék a játékban! :)

94
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 24. - 07:18:17 »
Bogikerekkek Pedro :) gyarilag talan a D betuvel allutod? Nezd meg beallitasoknal :)

95
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 23. - 18:49:47 »
reggel meglesem én is :)

96
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 22. - 13:16:07 »
Idézetet írta: citromhun date=1413900743\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

\"F3F0B0C661199E94CE7A5B8F2CE96B69795F1617\"
 

A játékbeli időjárás milyen jól hangsúlyba van a kintivel. :)
 

Ez most kevésbé igaz :D


Viktor elmondása szerint hamarosan a nép is rápróbálhat az új DAF-ra és az emelhető tengelyekre: a publikus bétateszt a szokott módon Steam-en történik majd, a részleteket gyanítom, hogy külön bejegyzésben osztják majd meg velünk. A téma igazából a friss blogbejegyzésben nem is ez, hanem ismét a fejlesztési tervek megosztása: a blogon és a hivatalos fórumon szokás szerint minden kell a népnek, és persze minden azonnal, a vezető tervező így egy hosszabb bejegyzésben igyekezett megmagyarázni a késéseket és fejlesztési nehézségeket. Az okfejtés lentebb olvasható...
\"A stúdiónk ETS2-es csapata keményen dolgozik az 1.14-es javításon: az elmúlt hetekben a célunk e nagy frissítés stabilizálása, bugmentesítése volt.
A fejlesztőcsapat hosszútávú feladata kihívásokkal teli. Az ETS2-es team nem \"csak\" javítja a játékot, nem pusztán patcheket hozunk ki, még két évvel a program megjelenése után is: ehelyett eltökélt szándékunk, hogy néhány havonta jelentős tartalmi frissítéseket is készítsünk a játékhoz. Ezért is van az, hogy az új tapaszokra \"javítás\" helyett \"frissítés\"-ként hivatkozunk.
Minden frissítés kiadásakor eljön az a pillanat, amikor a forráskód és a játékban lévő tartalom stabil és viszonylag hibamentes: a frissítéseket ezekre az alkalmakra időzítjük. Lehet, hogy egyszerre tíz jelentős újításon is dolgozunk, egy új peccsbe viszont ezek közül általában 2-3 kerül be: azok, amelyek már eléggé fejlettek ahhoz, hogy a közösség is játszhasson velük. A többinek rejtve kell maradnia, amíg játszható állapotba nem kerülnek.
A már késznek tekinthető újítások hibajavítása és polírozása, illetve a jövőbeli peccsekre tartogatott tartalom együttes fejlesztése azonban nem egyszerű folyamat, főleg mivel ugyanazon tartalmakat és forráskódot használják. Mint minden szoftverfejlesztési projekt esetében, úgy a Euro Truck 2 peccsek kiadását is egy kódfagyasztás (code freeze) előzi meg, amikor adott ideig nem nyúlunk hozzá a kódhoz, csak hibajavításokat végzünk, hogy a kész peccs a lehető legstabilabb legyen: ez azonban a későbbi fejlesztések ellensége: minél tovább fagyasztjuk a kódot, annál több időt vesznek igénybe azon tervezett későbbi újítások és optimalizációs folyamatok, amiken jó esetben már amúgy is fél éve dolgozunk.
Még mindig nem találtunk ideális megoldást arra, hogy miként fejleszthetjük egyszerre a kisebb hibajavításokat és a nagyobb lélegzetvételű újdonságokat is. Ez nem csak számotokra, hanem számunkra is frusztráló, elvégre nem az általunk elvárt tempóban haladunk. Mindesetre megteszünk mindent, amit tudunk, és reméljük, hogy a peccsel érkező új tartalom megéri majd a késéssel járó frusztrációt. :kacsint:
Szóval, az 1.14-es frissítés nyílt bétája hamarosan megérkezik, amihez a szokott módon a Steam back-end adja a hátteret, így a peccs terjesztése és a frissítési rutin fejlesztése helyett közvetlenül annak tartalmára fókuszálhatunk. A nyílt béta során kapott visszajelzések nagyon hasznosak számunkra, így már izgatottan várjuk a startot, pontos dátumot azonban nem tudunk mondani erre vonatkozóan: mindenesetre ezúttal reményeink szerint napok, és nem hetek kérdése lesz a start. A tartalom már gondolom ismert: emelhető tengelyek, és a Euro 6-os DAF lesz a csomag fő sztárja.\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 23. - 13:58:29 )

Éééss itt a várva várt pillanat!!
Az 1.14 Public Beta a Steamon!!!
Csekkoljátok ;)

97
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 17. - 19:03:21 »
Nos gyerekek, egy kis közvélemény-kutatás :D
Ki haladt már hasonló sebességgel? Vagy közelítette meg a 200-as számot a játékban? (nyilván nem multiban, mert ott elég szép balesetek lennének belõle :D)
\"EDB7BA299C6E123DFC3BEFD6113EC9730DE9F1DD\"
11 tonnás volt a rakomány, a Traktor pedig az új Volvóm :)
Illetve egy pár kép a hozzá kapcsolódó módról:  (http://ets2downloads.com/maps/eastern-express-map)
\"B63F2A93F3958DE3208561DC1DCFFB0DF429DABE\"
\"C6EE1080E3400EE42A2A42A14FA54ACD915316C3\"
\"11D73D60D55CC08898FDF4D1F07AF4EC2EFCA662\"
\"0EA4999BAF34FB06B0498D216A139B2D0FEC3E47\"
Jó kis mód, nekem 60% volt a felfedezett terület a mód berakása után ez a szám 28 lett :)

98
Archívum / Közvélemény kutatás
« Dátum: 2014. október 11. - 23:09:57 »
Szilardnak tökéletesen igaza van. Lesz még ebbõl fejfájás. Csak 1 embernek kell kiesnie az úgymond csapatból idegileg, mert a glob azért hozzáfér szépen a témákhoz, mindenhol :) na ez csak saját vélemény.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 11. - 23:10:39 )

Az meg még jobb h az eddigi globok már \"admint\"  is kapnak :)

99
Archívum / Közvélemény kutatás
« Dátum: 2014. október 11. - 23:01:00 »
Mindenre van megoldás, fõleg egy 6000-7000es létszámmal rendelkezõ oldalon :)
Ha ez az x év megvolt akkor az az y is megy még hozzá :)

100
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 11. - 22:57:48 »
Remélem hamar meglesz Az a 95-100% Pedrókám :D

101
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 09. - 15:28:30 »
Jo is lenne. Meg lehetne ne csinalni a vallalkozast normalisba mint irl. Nem h csak odamesz felveszed, elviszed, lerakod. Hanem mehetne vmi pakolasi animacio, fuvarlevelek(persze skippelhetoen).
En mar a 4tengelyeseket varom(potos, nem nyerges) :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 09. - 15:29:22 )

+ hamar lenne sajat pot, arra is mehetne a bogikerék :D

102
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 09. - 05:28:06 »
1.14 Hmmmmm :3
Jó olvasgatást! :)
Várható volt, hogy az 1.13-as, Steam achievementekkel (és pár apróbb javítással) támadó javítás után hamarosan megérkeznek az elsõ infómorzsák az 1.14-es gigajavításról, ekkora információbombára azonban én sem számítottam. Az 1.4.1-es, 1.9.1-es, vagy 1.11-es peccsekhez hasonlóan az 1.14-es tapasz is elég nagydarabnak ígérkezik, lentebb összeszedtem, amit jelenleg az érkezõ újításokról/javításokról tudni lehet!
1. Az új DAF
A csomag sztárja természetesen az Euro 6-os DAF XF lesz, ami végre eljutott a tesztelési fázisig. A járgány cuki, az in-game alkatrészekkel már teljesen kompatibilis, háromféle fülkével, és kétfajta beltérrel (normál és prémium) érkezik majd. A vas tehát hozza az eddigi új kamionok (Stralis, Volvo, stb.) minõségét, munka persze még van vele: beltérbõl csak az egyik van kész, és a normal mappingen van mit csiszolni (kicsit még kartondobozszerûen sima a fülke oldala), gondolom ezért kaptuk meg a szigorú ukázt, hogy egyelõre nem oszthatunk meg belõle képet és videót (sem a World of Truckson, sem a saját fórumunkon, sem YouTube-on - sehol). Igen, tudom, a blogon volt már róla nem egy kép, én sem értem a dolgot, mindenesetre a titoktartás egyelõre kötelez minket - ezen a téren így csak pár kedvcsináló beállítással szolgálhatok egyelõre, sajnos.

 2. Bogitengelyek
A csomag másik jelentõs újítása a felemelhetõ tengelyek megjelenése lesz: mint már korábban írtam, típustól és kiépítéstõl függõen kétféle alváz lesz elérhetõ ezen a téren, a középsõ tengelyt emelhetõvé varázsoló midlift, illetve a hátsó tengelyt emelõ taglift konfiguráció. Hogy mindez a menetteljesítményt mennyire befolyásolja, nem tudom (nem volt idõm ellenõrizni, majd Vajo vagy Boxer informál titeket errõl), a tengelyemelés viszont kellemes animációt és hangeffektet kapott, szóval nem emelkedik hirtelen a magasba a kerék, mint a pótok támasztékjai.

Update: Vajo már csinált is egy karaj videót errõl, maxiköszi!

3. Kamionböngészde
Látványos, de kevésbé jelentõs újítás végül, hogy a kamionböngészde (illetve az online kamionvásárlás) szintén megújul: az animált színátmenetes háttért egy 3D-s kereskedés beltere váltja majd. A belsõépítészeknek itt mindenesetre még sok dolga van, a padlózat nincs textúrázva, a háttérben lévõ szövegek csak átmeneti helyfoglalók, és a kamionkereskedéstõl függetlenül mindig a DAF márkajelzést látni az ügyintézõ pultnál. Mindenesetre jól fog kinézni, az fix.

4. További újítások
Mint fentebb írtam, az 1.14-es javítás szintén gigapakk lesz, rengeteg mindenhez hozzányúlt a csapat - a többi várható újítást a szokott módon pontokba szedve, röviden listázom.
A késõbbi jelentõsebb változásokról természetesen folyamatosan beszámolok majd!
A kódot érintõ változások:
 •Javítottak az automata váltón, hogy jobban kezelje a meredek emelkedõket (pl. a kõfejtõbõl való kihajtás esetén)
 •Steam Rich jelenlét: A Steam barátlistáján a játék immár kijelzi az aktuális fuvar információit a \"View more info\"-ra kattintva.
 Általános változások:
 •Három új háromtengelyes alvázkiszerelést kapott majdnem az összes kamion.
 •Jelentõs változások a karosszéria kezelésében
 Moddinggal kapcsolatos változások:
 •A goto konzolparancs koordináták mellett immár támogatja a városok nevét, illetve azok szótöredékeit (tehát ha pl. Aberdeenbe akarunk elrepülni külsõ nézetbe, elég beírni hogy \"goto aber\" vagy \"goto aberdeen\", nem kell koordinátákkal veszõdni).
 Játékmenettel kapcsolatos változások:
 •A felborult jármûvek immár jobban sérülnek
 •Javítottak a sérült rakomány után járó büntetéseken
 •A nézõpont (kamera) elfordulása immár a kormányzást és az indexlámpákat is figyelembe veszi.
•Kísérleteket tettek a központi force feedback deadzone javítására a G25/G27-es kormányoknál. Ennek tesztelésére állítsátok a c_ffg27 állandót 1-re!
 •A Eurotunnel használata után a játék immár a megfelelõ sebességkorlátozást jelzi.
•A játékos immár nem kap büntit a piroson áthajtásért, ha már bentebb van a keresztezõdésben.
 •A játék immár jobban vizsgálja a menetiránnyal szemben hajtást, így ritkábban fordulhat elõ, hogy szûk keresztezõdésben kanyarodva tévedésbõl ilyen büntit kapunk.
 •Jobb talajprofil interpoláció (gondolom ez annyit tesz, hogy élethûbb fizikai paramétereket rendeltek az egyes talajtípusokhoz, mint pl. földút).
•Számtalan javítás a fizikai rétegben, fõleg a felborult kamionok, a hátsó tengelyek lengéscsillapítása, és a váltók terén.
 Kezelõfelülettel kapcsolatos változások:
 •Elütött szövegek javítva, ahol kellett, érthetõbbre fogalmazták a szöveget.
•A kamionböngészõ immár az összes alkatrészt, és az azok kioldásához szükséges szintet is jelzi.
 •Immár átugorhatók az átvezetõ videók.
•A mûszerfal immár jelzi a sebességkorlátozást és a légnyomást is.
 •Az Útinform immár támogatja az információs oldalak közötti váltogatást.
•Az Útinform pontosabban jelzi a sebességkorlátozásokat.
•A bejelentkezõképernyõn immár lehetséges láthatóvá tenni a begépelni kívánt jelszót.
•A bemutatótermekben immár simábban mozog a kamera
 •Javítottak a szövegek szövegdobozokba való beszúrásán.
 •Javítottak a városnevek rendezésén.
 Modellekkel kapcsolatos változások:
 •Rengeteg apróbb változás minden modellben (fûrésztelepek, gyárak, rakpartok, kõfejtõk, kamionok, pótkocsik)
 AI-val kapcsolatos változások:
 •Az AI immár jobban figyelembe veszi az aszfaltra festett megállóvonalakat, a városok határait, az autópályák kezdetét és végét, az elsõbbségadási szabályokat, illetve az alárendelt és egyenrangú utak keresztezõdését.
•Javítottak a közlekedési szabályok felismerésén, és azok fontossági sorrendjén (az AI-nál nyilván, mi közlekedjünk továbbra is pedánsan ;D)
•Az AI kamionok immár nem állnak be az Eurotunnel vonataiba
 •Jobb várakozási idõk közlekedési lámpáknál
•Az AI jobban kezeli a sebességkorlátozásokat
•Valósághûbb AI sebesség a kanyarokban
•Számtalan javítás az AI jármûvek pályára rakásában, útkeresésében, elsõbbségadásukban, sávváltásukban, elõzésükben, indexelésükben.
 Hangokkal kapcsolatos változások:
 •Új, továbbfejlesztett, vagy javított hangok a következõ területeken: váltófokozatok, kürtök, indexlámpák, Scania V8 (beltéri hangok), Stralis 460 Euro 6 (kül- és beltér)
 Steam és online szolgáltatások:
 •A képmentések immár további adatokat is tartalmaznak a játék állapotáról, az aktuális jármûrõl, illetve a kameráról.
 Grafikusmotorral kapcsolatos változások:
 •Javították a tükrökben a villogó/indexelõ objektumokkal kapcsolatos hibákat
 •A motor immár támogatja a tükrökben renderelt kép renderelési százalékának átállítását (lehet hogy így oldják meg az egyesek számára torz/nehezen látható képet adó tükröket?)
•A motor immár támogatja olyan fényeffektek használatát, amelyeket (adott szög esetén) nem rajzol ki teljesen a grafikus motor (= nem fog az izzók teljes fénykoronája átlátszani a kamionon adott szögbõl)
•Jobb renderelési statisztika
•Az útpadka, illetve az utak széle immár a hozzájuk rendelt road look-kal is szabályozható
•A játék immár okosabban rendereli az adott távolságra elhelyezkedõ növényzetet.
•A gyengébb gépekkel rendelkezõk számára a motor immár további, alacsony minõségû jármû LOD-okat is tartalmaz (= a messzebb lévõ jármûveket alacsony minõségben rajzolja ki a játék, és úgy válnak a modellek részletgazdagabbá, ahogy közelednek a játékos felé).
 Kóddal kapcsolatos változások (fõleg modderek számára hasznos):
 •A motor immár támogatja a decalok használatát road edge modelleken.
•A játék immár többfajta kamionkereskedõ def-et támogat.
•A motor immár támogatja a gyalogosok modellekre való lehelyezését
•A játék immár nem fagy le, ha nem létezõ parkoló jármûveket, nem létezõ városokat, eltávolított kamionkiegészítõket, vagy korrupt biztonsági mentéseket érzékel.
 Modding változások:
 •Javítottak a minikonzolon
 •A telemetria immár pontosabb üzemanyagfogyasztást és fuvarinfókat tartalmaz.
•Megváltozott a fuvartípusok definiálásának módja és szerkezete
 •Takarítottak az Útinformmal kapcsolatos def-fájloknál.
•Javítottak a tartalomböngészõn
 •A játék immár támogatja a mapszektoronként meghatározható idõjárási/éghajlati profilokat (!)
 Editorral kapcsolatos módosítások:
 •Az editor új fõablakot kapott
•A felhasználó által választott színek megfelelõ gammakorrekciót kaptak.
 •Az editor jobban kezeli a magas DPI-jû monitorokat.
•Az editor textúralistát kapott.
 •Számtalan javítás a sign editorban.
forrás: restacar

103
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 03. - 15:53:16 »
Na remélem suetnek a srácok és lányok az új peccsel :D
Addigis hamarosan meglesz az 5000. megtekintés a témára, ami kapcsán lehetne egy kis közösség kovácsoló event(mint a nyárzáro konvoy). Én a jövõhét péntekre gondoltam(az a nap jo csak). Várom az ötleteket.

104
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 01. - 13:42:08 »
1 14ben lesznek ha vegigolvastad :D:D:D

105
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. október 01. - 08:18:38 »
as tapasz, aminek a fõ attrakciója természetesen a Steam achievementek megjelenése (a terebélyes lista itt érhetõ el, nem fogom külön kivesézni a tartalmát), de emellett természetesen több apróbb újítás is érkezett a játékhoz.
Többek között immár lehetséges a menüben eltávolítani a billentyûk funkciókhoz rendelését (így kényelmesebb átszabni a kiosztást a billentyûzeten és a kormányok gombjain), beállítható a tempomat lépésközének mértéke, opcionálisan bekapcsolható, hogy a tempomatban ne lehessen nagyobb sebességet beállítani, mint amit a limiter enged, illetve javítottak jó pár, a sebességkorlátozással és rendszámgenerálással kapcsolatos hibát.
A tapasz tehát nem turkált bele annyira a játékba (az idõt az achievementek megfelelõ beállítása vitte el), szóval a frissítés a legtöbb esetben nem tesz keresztbe a modokat használó játékosoknak, az óvatosság mindenesetre nem árt, szóval érdemes biztonsági mentést készíteni a profilról frissítés elõtt, és problémák esetén visszaállni a játék egy korábbi változatára (Steames példány mellett ez különösen egyszerû, ott ugyanis a bétaváltozatok között a játék korábbi verzióit is listázza az SCS, így egy kattintással downgradelhetõ a játék, amíg a modderek nem frissítik a kreálmányaikat).
A tapasz a megszokott módon jelenleg csak Steamen érhetõ el, párnap múlva viszont érkezik a telepíthetõ patchfájl is - azok nyilván Steam achievementek nélkül.
Vigyázó szemünk persze inkább a távoli autópályára, helyesebben az 1.14-es tapaszra révedhet, ami lényegesen combosabb javítás lesz, rögtön három okból kifolyólag: egyrészt lényeges kódbeli fejlesztések érkeznek (ami az elmúlt három hónapban eléggé lekötötte az ETS2-es programozói gárdát), elõ kell készíteni a jelenlegi gyári terep északi régióit a Skandináv DLC területeivel való összekötéshez, és természetesen érkezik az új Euro 6-os DAF. A már majdnem kész vas a gyártó visszajelzéseit figyelembe véve formálódik, szóval remélem, hogy a késésnek jól látható okai lesznek - a tesztelés gyanúm szerint hamarosan kezdõdik, amint többet tudok a fentiekrõl, természetesen beszámolok róla!
Restacar :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 01. - 10:32:50 )

Csapjatok le rá!!!!!!!! :D
Péntekig 66% kedvezmény minden ETS2 Termékre a Steamen!
Péntekig az árak nagyjából Forintban:
ETS2 Alapjáték : 2100Ft
ETS2 Alapjáték + Going East! DLC : 3133Ft
Csak Going East DLC: 1052Ft
High Power Cargo DLC: 472Ft
Festések: 102 - 208Ft között
És végül az ETS2 Gyûjtõi csomag benne 9 tétellel:
 ETS1, ETS2, ETS2 - Going East, Scania Driving Simulator, Trucks & Trailers, Bus Driver + Fore of Nature, Halloween és Ice Cold Fetsés csomag!
Ez a sok játék és DLC Mindössze 3900Ft-ért a tiéd lehet!!
Részletek:
http://store.steampowered.com/app/227300/
Jó vásárlást! :)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal