Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rhassi

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42
91
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Játékhiányban szenvedek.
« Dátum: 2014. Március 27. - 20:17:26 »
MI A GECI VAN CSAK AZ ÉL AKI NEM GÉPEZIK? MIND A KETTEN ITT VAGYTOK EGY SA-MP FÓRUMON AZTÁN BESZÓLTOK EGYMÁSNAK HOGY MENJEN KI ÉLNI?!

92
II. Régió / [1. Forduló] rhassi VS. cupraa
« Dátum: 2014. Március 23. - 17:38:25 »
Én is késõbb adom be. Kedden nem fogok tudni foglalkozni vele, holnap estére tisztázom.

93
Segítségkérés / Kapu nyitás/zárás
« Dátum: 2014. Március 20. - 23:49:28 »
Én ezt nem értem :D

94
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Március 20. - 21:19:04 »
Hát vannak InGame Editorok, ezekkel lehet ügyeskedni  :P

95
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Március 20. - 20:44:21 »
Max eltakarni tudod :s

96
Segítségkérés / Kapu nyitás/zárás
« Dátum: 2014. Március 20. - 20:44:03 »
Hát írd le melyik koordinátákról melyekre nyíljon a kapu.

97
Segítségkérés / Kapu nyitás/zárás
« Dátum: 2014. Március 20. - 19:00:42 »
Az IsPlayerInRangeOfPoint-ban a kapu koordinátáit érdemes beírni, mert ahogy látom nincs közelben a kapu és az ellenõrzés helye. Egyébként a MoveObject, ha az XYZ megegyezik nem fogja szépen forgatni, hanem egybõl át fogja tenni.

98
Segítségkérés / Világítás
« Dátum: 2014. Március 20. - 15:04:46 »
Vannak különbözõ villogós fényobjectek, azokat rá lehet ragasztani az autóra.
 
19281   PointLight1
19282   PointLight2
19283   PointLight3
19284   PointLight4
19285   PointLight5
19286   PointLight6
19287   PointLight7
19288   PointLight8
19289   PointLight9
19290   PointLight10
19291   PointLight11
19292   PointLight12
19293   PointLight13
19294   PointLight14
19295   PointLight15
19296   PointLight16
19297   PointLight17
19298   PointLight18

 
0-s weather-ben nem látszódnak, a 3-asban néztek ki legjobban szerintem, ha tiszta nappalról van szó.

99
Segítségkérés / Apróbb ház rendszer probléma
« Dátum: 2014. Március 19. - 19:42:01 »
hInfo[azonosito][TulajNick] = \"\";
strcat(hInfo[azonosito][TulajNick], playername(playerid));

100
Szkript kérések / Random helyett X % esély?
« Dátum: 2014. Március 19. - 18:56:07 »
if(random(100)<70) elso(); // generál egy számot 0-99-ig és egybõl ellenõrzi is, hogy beesik-e a 70%-ba
else masodik(); // ide pedig a maradék eset..

101
II. Régió / [1. Forduló] rhassi VS. cupraa
« Dátum: 2014. Március 17. - 22:45:29 »
Halogatós típus vagyok :D Csinálom.. :v

102
Verseny szervezése / [JELENTKEZÉS] Pályakészítõ Liga Vol.5
« Dátum: 2014. Március 08. - 11:15:18 »
Jelentkezek.

103
Szkript kérések / Legközelebbi játékos lekérdezése.
« Dátum: 2014. Február 27. - 19:27:55 »
Micsoda? Nálam mûködik.

104
Szkript kérések / Legközelebbi játékos lekérdezése.
« Dátum: 2014. Február 26. - 15:41:43 »
NearestPlayer(playerid)
{
new nearest = 0; // ez a változó fogja tárolni a legközelebbi játékos id-jét
while(!IsPlayerConnected(nearest)) nearest++; // amíg a \'nearest\' játékos nincs a szerveren növelünk egyet az értékén, hátha az már fent van.
if(nearest >= MAX_PLAYERS) return INVALID_PLAYER_ID; // ha túllépjük a legtöbb lehetséges játékost érvénytelen playeridvel térünk vissza és nem fut tovább az alprogram
new Float:p[3];
GetPlayerPos(playerid, p[0],p[1],p[2]); // a playerid pozíciójától fogjuk nézni a többiek távolságát
for(new i = nearest; i<MAX_PLAYERS; i++) // a legkisebb id-jû csatlakozott játékostól kezdõdik a ciklus
{
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs fent a játékos nem érdekel minket, ugrunk a következõre
    if(i == playerid) continue; // ha megegyezik a playerid-vel szintén tovább ugrunk
    if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetPlayerVirtualWorld(i)) continue; // mint ahogy akkor is ha nincsenek egy VW-ben
    if(GetPlayerInterior(playerid) != GetPlayerInterior(i)) continue; // ... vagy interiorban
        if(GetPlayerDistanceFromPoint(i,  p[0],p[1],p[2]) < GetPlayerDistanceFromPoint(nearest,  p[0],p[1],p[2])) nearest = i; // ha a az éppen vizsgált (i) játékos távolsága \'playerid\'-tõl kisebb mint az eddig legközelebbinek hitt játékosé akkor az \'i\' lesz az új \'nearest\'
}
return nearest; // a végigfutás eredményeképpen ha minden jól ment a \'nearest\' értéke a \'playerid\'-hez legközelebbi játékos id-je
}

 
Lehetséges, hogy elnéztem valamit, vagy rosszul gondoltam végig. Ha letesztelted kérlek jelezz vissza.

105
Szkript kérések / Kocsi hp növelése probléma.
« Dátum: 2014. Február 26. - 13:08:42 »
Esetleg próbáld meg azt, hogy egy változóban tárolod a jármûvek életét. Ha sérül egy, akkor a változójának az értékét is csökkented annyival amennyivel sérült, aztán beállítod a jármû életét a változó értékére. Így ha nagyobb, mint 1000 úgyis berakja 1000-re, ha meg kevesebb akkor ugyanúgy csökken mint normál esetben.
Legalábbis remélem :p ^-^

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal