Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Harsanyi Alex
91
« Dátum: 2012. április 17. - 16:57:44 »
Még nem csináltam meg magát a rendszert, de így kipróbálom majd, mindenesetre neked ment a plusz:D
92
« Dátum: 2012. április 15. - 11:02:47 »
Amennyiben kiszáll a kocsiból, 4 perc után kell levennie(általában kocsirespawnolása elõtt, ezért 4 perc). Tehát nem az kell, hogy amint kiszáll a kocsiból az Objectek törlõdjenek, hanem a kiszállás után számított 4 perc után, és ha újra beszáll valaki(tökmindegy kicsoda), és még nem telt le az a 4 perc, akkor törli a Timert, és nem lesz AttachObject törlése sem.
93
« Dátum: 2012. április 14. - 18:58:10 »
Üdv! Nos, szükségem lenne a segítségetekre (megint ), mivel szükségem lenne egy olyan \"jármûrendszerre\", ami 5 perc alatt eltünteti egy jármûrõl az összes AttachObjectet. Olyan \"jármûrendszerre\" lenne szükségem, ami ellenõrzi, hogy van-e az adott jármûben AttachObject(Neon,Villogó), és leellenõrzi, hogy az adott jármû használatban van-e éppen. Most eléggé nagy körökben írtam le mit kérek, de most leírom részletesebben. Olyanra lenne szükségem, hogyha például a jármûvezetõ fölcsatol egy AttachObjectet a jármûre, az addig maradjon rajta, amíg ki nem száll a jármûbõl. Aztán egy Timer segítségével(gondolom), 4-5 perc múlva letörli az összes fölcsatolt AttachObjectet a jármûrõl. De HA, az idõ alatt, az a jármû újra használatba lesz véve, akkor törli a timert, és nem lesz AttachObject törlés. Aztán, ha újra nincsen használatban a jármû, és a kocsin még mindig van AttachObject, akkor újra elindítja a Timert, és ha nem lesz használatban 4 (vagy) 5 percig, akkor törli az AttachObjecteket. Ez a \"rendszer\", nekem csak buggelhárításra kell, adnék egy pluszt, és nagyon megköszönném annak, aki ezt nekem elkészítené.
94
« Dátum: 2012. április 14. - 15:01:04 »
Tudomásom szerint a bankrablás az nem TDM, hanem egy nagyszerû RP kezdete, bankrablókon múlik, hogy mi lesz belõle: TDM vagy RP. Illetve eléggé gáz szerintem, hogyha azt hiszed, hogy az RP csak ennyibõl áll: /me,/do,/k + öldöklés...
95
« Dátum: 2012. április 14. - 14:56:11 »
Ne izguljatok nem CNR lesz és igen nyui nem nagyon mernek majd bemenni a zsaruk montgomery-be mert egyrészt nem lenne RP-s másrészt pedig a bandások szétkapnák õket egy perc alatt ha van rá okuk de ha sok a zsaru be mehetnek de pl ketten nem
Csak akkor lehet valami RP, ha az \"élet\" ott számít is, vagyis nem olyan \"halálrendszer\" van ott, hogy na most meghaltál, 5 perc múlva újrakezded. De ha az utóbbi rendszer van ott, akkor a rendõrök még jó hogy mindig merészek lesznek, és bemennek TDM-ezni. Amennyiben fölállítasz egy jó \"halálrendszer/életrendszert\", akkor nem kell aggódnotok annyira a TDM-mel, de ezt csak akkor tudjátok elérni, ha ott az élet számít is valamit, és nem csak keveset! A többi már az adminokon múlik, de ha az élet nem számít ott, akkor hiába van ott sok admin \"+10-es\" RP-tapasztalattal, ugyanúgy TDM lesz. Leírás szerint jó a szerver lesz, csak annyit tudok mondani, Sok Szerencsét!
96
« Dátum: 2012. április 11. - 15:30:45 »
Állítólag teljesen jónak kell lennie, és mûködhet. De remélem nem így vannak össze-vissza a sorok ott is, de szerintem jó a \"scripit\", ha nevezhetõ annak Viszont hiányoznak a visszatérések, néhány helyrõl!
97
« Dátum: 2012. április 11. - 15:15:05 »
#define narancs 0xFF9933AA #define feher (0xFFFFFFAA) CMD:dm(playerid) //Átírhatod { SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); //X,Y,Z-t írd át a sajátaidra SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3); //Evvel átrakjuk a 3-mas ID-jû Világba, így sem térképen, sem sehogy nem láthatják a kintieket SetPlayerColor(playerid,feher); //Ez nem muszáj, de ha akarod akkor CSAK a térképen nem fogják egymást látni a DM-ezõk!(Akik bent vannak a DM-ben) //És írhatod tovább a funkciókat, ezt már rádbízom return 1; } CMD:kidm(playerid) //Ezt már csak plusszba { SpawnPlayer(playerid); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); //Vagy amire állítottad az alap worldID-t, átírhatod arra SetPlayerColor(playerid,narancs); //Hogy a térképen is lássák egymást, mivel HA fehér a színük, nem látják egymást return 1; }
Tessék csináltam egy ilyesfélét, ha ilyet keresel, akkor tessék
98
« Dátum: 2012. április 10. - 15:03:47 »
Akár párhuzamosan is használhatod, viszont akkor át kell írnod ezt: [pawn] OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) [/pawn] erre: [pawn] public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) [/pawn] Illetve a ZCMD inc.-ben, a 48. sort át kell írnod(a visszatérések miatt), errõl: [pawn]if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))[/pawn] erre: [pawn] if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext)) [/pawn] És, ha ez mind megvan, akár párhuzamosan is tudod használni a kettõt.
99
« Dátum: 2012. április 10. - 13:28:26 »
Általában néha kiad ilyen warningokat, amikor nekem néhány sorom \"elcsúszik\" a többitõl. Ha valamelyik sorold(ahol jelzi a hibát), elcsúszik a többi sortól, akkor igazítsd hozzá, most így csak ez jutott eszembe, ha még mindig fent áll a hiba, akkor szólj.
100
« Dátum: 2012. április 10. - 11:05:50 »
Üdv! Az elõzõ témám elveszett, és hát nem kaptam normális választ rá, vagyis egyet kaptam, de az nem mûködött rendesen. Ahogy már a cím is írja, azt szeretném, hogy egy Pickup \"fölvevése\" után megkapja a velejáró \"bónuszt\", és akkor az a pickup átkerüljön egy másik, véletlenszerû koordinátára. Az elõzõ témában volt egy válaszoló, aki leírta hogyan is kell, nos az mintájára megcsináltam, de nem adta ki a Pickupot. Bemásolom azokat a sorokat, amiket megcsináltam, és ha valaki tudna segíteni, akkor annak örülnék /* AddPlayerClass(217,2037.9685,790.6490,11.3516,335.2168,0,0,0,0,0,0); // Pickup1 (fõ) AddPlayerClass(217,2042.0023,770.2899,11.2504,268.4762,0,0,0,0,0,0); // Pickup2 (fõ) */ new Pickup; new Float:RandomPickupSpawns[2][3] = // pickup koordináták { {2037.9685,790.6490,11.3516}, {2042.0023,770.2899,11.2504} }; forward SpawnRandomPickup(); public SpawnRandomPickup() // pickup spawnolás { new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns)); CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1); CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == Pickup) // amikor felveszi { GivePlayerMoney(playerid, 3000); // adunk neki pénzt GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250); // és fegyvert SendClientMessage(playerid,zold,\"Te fölvettél egy bónuszdobozt! Találtál benne: 3.000$-t és 250 lõszernyi M4-et!\"); DestroyPickup(Pickup); // majd töröljük a pickupot SpawnRandomPickup(); // és spawnolunk egy úja } return 1; }
Hibát nem jelez ki nekem, de a megadott (két) koordinátán sehol sincs ott a Pickup, ha valaki tudna segíteni, megköszönném, és adnék +-t, mivel fontos lenne. MEGOLDVA!A gond ott volt, hogy a [pawn] new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns)); CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1); CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1); [/pawn] sorokat az OnGameModeInit()-be, (is) be kellet másolni. Azért írtam le ezt, mert hátha valakinek ez még jól jöhet, így \"tanulhat\" ebbõl. Köszönöm az elõzõ témában érkezett válaszokat!
101
« Dátum: 2012. április 09. - 13:34:51 »
Hát õmm, nem jelez ki hibát, viszont nem adja ki a pickupot/kat. Itt a Code, amit a Te mintád alapján csináltam: /* AddPlayerClass(217,2037.9685,790.6490,11.3516,335.2168,0,0,0,0,0,0); // Pickup1 (fõ) AddPlayerClass(217,2042.0023,770.2899,11.2504,268.4762,0,0,0,0,0,0); // Pickup2 (fõ) */ new Pickup; new Float:RandomPickupSpawns[2][3] = // pickup koordináták { {2037.9685,790.6490,11.3516}, {2042.0023,770.2899,11.2504} }; forward SpawnRandomPickup(); public SpawnRandomPickup() // pickup spawnolás { new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns)); CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1); CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == Pickup) // amikor felveszi { GivePlayerMoney(playerid, 3000); // adunk neki pénzt GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250); // és fegyvert SendClientMessage(playerid,zold,\"Te fölvettél egy bónuszdobozt! Találtál benne: 3.000$-t és 250 lõszernyi M4-et!\"); DestroyPickup(Pickup); // majd töröljük a pickupot SpawnRandomPickup(); // és spawnolunk egy úja } return 1; }
102
« Dátum: 2012. április 09. - 13:20:06 »
Igen, állítólag igen
103
« Dátum: 2012. április 09. - 13:19:40 »
#define piros (0xFF0000AA) #define sarga 0xFFFF00AA if(strcmp(cmdtext, \"/fegyvervétel\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/fv\", true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 1135, DIALOG_STYLE_LIST, \"== Fegyvervétel ==\",\"DM fegyverek\\nTDM fegyverek\\nKézifegyverek és Pisztolyok\",\"Választom\",\"Kilépek\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1135) { if(response) { if(listitem == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 1+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"== DM fegyver választás ==\", \"SawnOff Shotgun (Töltény: 500 Ár:2.500$)\\nTEC9 (Töltény: 800 Ár:2.000$)\\nUZI(Töltény: 700 Ár: 1.800$)\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) /////// TDM WEAPON / FEGYVER { ShowPlayerDialog(playerid, 1+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"== TDM fegyver választás ==\", \"Sniper Puska (Töltény: 100 Ár:1.500$)\\nM4 (Töltény: 800 Ár: 2.500$)\\nAK-47 (Töltény:800 Ár: 2.250$) \\nCombat Shotgun (Töltény: 500 Ár: 1.500$)\\nSMG (Töltény: 500 Ár: 1.000$)\\nFüstgránát (Darab: 5 Ár: 1.000$)\\nRobbanógránát(Darab: 2 Ár: 5.000$)\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) ////// Kézifegyverek { ShowPlayerDialog(playerid, 1+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"== Kézifegyverek és Pisztolyok == \", \"Boxer(Ár: 50$\\nFrancia Kés(Ár: 100$)\\nJapán Szamurájkard(Ár: 200$)\\nLáncfûrész(Ár: 500$)\\n9mm-es Pisztoly (Töltény: 500 Ár: 350$)\\nHangtompítós 9mm-es(Töltény: 400 Ár: 400$)\\nDeagle típusú pisztoly(Töltény: 400 Ár: 500$)\", \"Választ\",\"Kilép\"); } } return 1; } if(dialogid == 1+1) /////// DM WEAPON / FEGYVER { if(response) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); GivePlayerMoney(playerid, -2500); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted a SawnOff Shotgun-t, 2.500$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.500$\",5,1); } if(listitem == 1) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 800); GivePlayerMoney(playerid, -2000); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted a Tec9-est, 2.000$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.000$\",5,1); } if(listitem == 2) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1800) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -1800); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 700); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az UZI-t, 1.800$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-700$\",5,1); } } return 1; } if(dialogid == 1+3) /////// TDM WEAPON / FEGYVER { if(response) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100); GivePlayerMoney(playerid, -1500); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az Sniper puskát, 1.500$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.500$\",5,1); } if(listitem == 1) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 800); GivePlayerMoney(playerid, -2500); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az M4-est, 2.500$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.500$\",5,1); } if(listitem == 2) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 2250) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -2250); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 800); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az AK-47-est, 2.250$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.250$\",5,1); } if(listitem == 3) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); GivePlayerMoney(playerid, -1500); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Combat Shotgun-t, 1.500$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.500$\",5,1); } if(listitem == 4) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); GivePlayerMoney(playerid, -1000); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy SMG-t, 1.000$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.000$\",5,1); } if(listitem == 5) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -1000); GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél 5 darab Füstgránátot, 1.000$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.000$\",5,1); } if(listitem == 6) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -5000); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 2); SendClientMessage(playerid, sarga,\"Sikeresen megvettél 2 darab robbanógránátot, 5.000$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-5.000$\",5,1); } } return 1; } if(dialogid == 1+4) //Kézifegyverek és Pisztolyok { if(response) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 50) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -50); GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy \'boxert\', 50$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-50$\",5,1); } if(listitem == 2) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -100); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Francia Kést, 100$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-100$\",5,1); } if(listitem == 3) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 200) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, 200); GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Japán Szamurájkardot, 200$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-200$\",5,1); } if(listitem == 4) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -500); GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Láncfûrészt, 500$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-500$\",5,1); } if(listitem == 5) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 350) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); GivePlayerMoney(playerid, -350); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy 9mm-es pisztolyt, 350$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-350$\",5,1); } if(listitem == 6) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 400) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -400); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 400); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Hangtompítós 9mm-es pisztolyt, 400$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-400$\",5,1); } if(listitem == 7) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\"); GivePlayerMoney(playerid, -500); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 400); SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresne megvettél egy Deagle Típusú pisztolyt, 500$ értékben!\"); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-500$\",5,1); } } return 1; } return 0; }
A saját munkáimból csaptam össze 5 perc alatt ezt, sietve csináltam, tehát lehet, hogy lesz valami hiba benne, ha lesz, csak írj ide, és kijavítom neked Ha valahol elcsúszás van, tabulátorral igazíthatod majd, mivel itt nekem nem engedi valamiért a tabulátor használatát.
104
« Dátum: 2012. április 09. - 13:01:41 »
enum PlayerData { Hide }; new AccInfo[MAX_PLAYERS][PlayerData]; #define zold 0x33FF33AA CMD:invisible(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerColor(playerid); SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF00); SendClientMessage(playerid,zold,\"Te láthatlan módban vagy!\"); AccInfo[playerid][Hide] = 1; if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new int1 = GetPlayerInterior(playerid); LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),int1+1); } return 1; } else return SendClientMessage(playerid,piros,\"Te nem vagy RCON-Adminisztrátor!\"); }
Nem teszteltem! Tehát nem biztos, hogy mûködni fog, de elméletileg mennie kéne. Egyébként a LuxAdminból vettem (ki), ezt a pár sort, tehát ha nem kapsz kielégítõ választ a kérdésedre, akkor ajánlom a Luxadmin-t, hogy azt használd.
105
« Dátum: 2012. április 09. - 12:42:15 »
[pawn] #define feher (0xFFFFFFAA) public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid) && GetPVarInt(playerid, \"Aszolgalat\") == 1) { new string[128]; new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[RCON-Admin] %s: %s\", pName, text); SendClientMessageToAll(feher, string); return 0; //Nem hiszem, hogy kéne, ha nem megy, próbáld ki nélküle } return 0; } [/pawn] Állítólag így mûködni kéne, az én szerverembe is van egy rangrendszer, vagyis ha elér egy adott pontot, akkor megkapja az adott rangot, és a neve elé ki lesz írva a rangja, és úgy írhat. Ha nem jó, akkor nem tudom mi a hiba.
|