Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Harsanyi Alex

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
91
Még nem csináltam meg magát a rendszert, de így kipróbálom majd, mindenesetre neked ment a plusz:D

92
Amennyiben kiszáll a kocsiból, 4 perc után kell levennie(általában kocsirespawnolása elõtt, ezért 4 perc). Tehát nem az kell, hogy amint kiszáll a kocsiból az Objectek törlõdjenek, hanem a kiszállás után számított 4 perc után, és ha újra beszáll valaki(tökmindegy kicsoda), és még nem telt le az a 4 perc, akkor törli a Timert, és nem lesz AttachObject törlése sem.

93
Üdv!
Nos, szükségem lenne a segítségetekre (megint :D), mivel szükségem lenne egy olyan \"jármûrendszerre\", ami 5 perc alatt eltünteti egy jármûrõl az összes AttachObjectet.
Olyan \"jármûrendszerre\" lenne szükségem, ami ellenõrzi, hogy van-e az adott jármûben AttachObject(Neon,Villogó), és leellenõrzi, hogy az adott jármû használatban van-e éppen. Most eléggé nagy körökben írtam le mit kérek, de most leírom részletesebben.
Olyanra lenne szükségem, hogyha például a jármûvezetõ fölcsatol egy AttachObjectet a jármûre, az addig maradjon rajta, amíg ki nem száll a jármûbõl. Aztán egy Timer segítségével(gondolom), 4-5 perc múlva letörli az összes fölcsatolt AttachObjectet a jármûrõl. De HA, az idõ alatt, az a jármû újra használatba lesz véve, akkor törli a timert, és nem lesz AttachObject törlés. Aztán, ha újra nincsen használatban a jármû, és a kocsin még mindig van AttachObject, akkor újra elindítja a Timert, és ha nem lesz használatban 4 (vagy) 5 percig, akkor törli az AttachObjecteket.
Ez a \"rendszer\", nekem csak buggelhárításra kell, adnék egy pluszt, és nagyon megköszönném annak, aki ezt nekem elkészítené.

94
Archívum / [HUN] Enigma Town RPG
« Dátum: 2012. április 14. - 15:01:04 »
Tudomásom szerint a bankrablás az nem TDM, hanem egy nagyszerû RP kezdete, bankrablókon múlik, hogy mi lesz belõle: TDM vagy RP. Illetve eléggé gáz szerintem, hogyha azt hiszed, hogy az RP csak ennyibõl áll: /me,/do,/k + öldöklés...

95
Archívum / [HUN] Enigma Town RPG
« Dátum: 2012. április 14. - 14:56:11 »
Idézetet írta: zsolt19757 date=1334395481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20036\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne izguljatok nem CNR lesz és igen nyui nem nagyon mernek majd bemenni a zsaruk montgomery-be mert egyrészt nem lenne RP-s másrészt pedig a bandások szétkapnák õket egy perc alatt ha van rá okuk de ha sok a zsaru be mehetnek de pl ketten nem
 
Csak akkor lehet valami RP, ha az \"élet\" ott számít is, vagyis nem olyan \"halálrendszer\" van ott, hogy na most meghaltál, 5 perc múlva újrakezded. De ha az utóbbi rendszer van ott, akkor a rendõrök még jó hogy mindig merészek lesznek, és bemennek TDM-ezni.
Amennyiben fölállítasz egy jó \"halálrendszer/életrendszert\", akkor nem kell aggódnotok annyira a TDM-mel, de ezt csak akkor tudjátok elérni, ha ott az élet számít is valamit, és nem csak keveset! A többi már az adminokon múlik, de ha az élet nem számít ott, akkor hiába van ott sok admin \"+10-es\" RP-tapasztalattal, ugyanúgy TDM lesz.
Leírás szerint jó a szerver lesz, csak annyit tudok mondani, Sok Szerencsét! :)

96
Segítségkérés / Jó/Nem jó!
« Dátum: 2012. április 11. - 15:30:45 »
Állítólag teljesen jónak kell lennie, és mûködhet. De remélem nem így vannak össze-vissza a sorok ott is, de szerintem jó a \"scripit\", ha nevezhetõ annak :D
Viszont hiányoznak a visszatérések, néhány helyrõl!

97
Segítségkérés / Játékos elrejtése a térképrõl
« Dátum: 2012. április 11. - 15:15:05 »

#define narancs 0xFF9933AA
#define feher (0xFFFFFFAA)
CMD:dm(playerid) //Átírhatod
{
    SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); //X,Y,Z-t írd át a sajátaidra
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3); //Evvel átrakjuk a 3-mas ID-jû Világba, így sem térképen, sem sehogy nem láthatják a kintieket
SetPlayerColor(playerid,feher); //Ez nem muszáj, de ha akarod akkor CSAK a térképen nem fogják egymást látni a DM-ezõk!(Akik bent vannak a DM-ben)
//És írhatod tovább a funkciókat, ezt már rádbízom :)
    return 1;
}
CMD:kidm(playerid) //Ezt már csak plusszba ;)
{
    SpawnPlayer(playerid);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); //Vagy amire állítottad az alap worldID-t, átírhatod arra
SetPlayerColor(playerid,narancs); //Hogy a térképen is lássák egymást, mivel HA fehér a színük, nem látják egymást
return 1;
}

 
Tessék csináltam egy ilyesfélét, ha ilyet keresel, akkor tessék :)

98
Segítségkérés / Pár alapvetõ Dialog kérése.
« Dátum: 2012. április 10. - 15:03:47 »
Akár párhuzamosan is használhatod, viszont akkor át kell írnod ezt:
[pawn] OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) [/pawn]
erre:
[pawn] public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) [/pawn]
Illetve a ZCMD inc.-ben, a 48. sort át kell írnod(a visszatérések miatt), errõl:
[pawn]if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))[/pawn]
erre:
[pawn] if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext)) [/pawn]
És, ha ez mind megvan, akár párhuzamosan is tudod használni a kettõt. :)

99
Segítségkérés / Pár alapvetõ Dialog kérése.
« Dátum: 2012. április 10. - 13:28:26 »
Általában néha kiad ilyen warningokat, amikor nekem néhány sorom \"elcsúszik\" a többitõl. Ha valamelyik sorold(ahol jelzi a hibát), elcsúszik a többi sortól, akkor igazítsd hozzá, most így csak ez jutott eszembe, ha még mindig fent áll a hiba, akkor szólj.

100
Segítségkérés / Pickupok véletlenszerû "spawnolása" vol/2
« Dátum: 2012. április 10. - 11:05:50 »
Üdv!
Az elõzõ témám elveszett, és hát nem kaptam normális választ rá, vagyis egyet kaptam, de az nem mûködött rendesen. Ahogy már a cím is írja, azt szeretném, hogy egy Pickup \"fölvevése\" után megkapja a velejáró \"bónuszt\", és akkor az a pickup átkerüljön egy másik, véletlenszerû koordinátára.
Az elõzõ témában volt egy válaszoló, aki leírta hogyan is kell, nos az mintájára megcsináltam, de nem adta ki a Pickupot. Bemásolom azokat a sorokat, amiket megcsináltam, és ha valaki tudna segíteni, akkor annak örülnék :)
 

/*
AddPlayerClass(217,2037.9685,790.6490,11.3516,335.2168,0,0,0,0,0,0); // Pickup1 (fõ)
AddPlayerClass(217,2042.0023,770.2899,11.2504,268.4762,0,0,0,0,0,0); // Pickup2 (fõ)
*/
new Pickup;
new Float:RandomPickupSpawns[2][3] = // pickup koordináták
{
    {2037.9685,790.6490,11.3516},
    {2042.0023,770.2899,11.2504}
};
forward SpawnRandomPickup();
public SpawnRandomPickup() // pickup spawnolás
{
    new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns));
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    return 1;
   
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Pickup) // amikor felveszi
    {
       GivePlayerMoney(playerid, 3000); // adunk neki pénzt
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250); // és fegyvert
SendClientMessage(playerid,zold,\"Te fölvettél egy bónuszdobozt! Találtál benne: 3.000$-t és 250 lõszernyi M4-et!\");
DestroyPickup(Pickup); // majd töröljük a pickupot
SpawnRandomPickup(); // és spawnolunk egy úja
    }
    return 1;
}

 
Hibát nem jelez ki nekem, de a megadott (két) koordinátán sehol sincs ott a Pickup, ha valaki tudna segíteni, megköszönném, és adnék +-t, mivel fontos lenne.
MEGOLDVA!
A gond ott volt, hogy a
[pawn]
    new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns));
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
[/pawn]
sorokat az OnGameModeInit()-be, (is) be kellet másolni. Azért írtam le ezt, mert hátha valakinek ez még jól jöhet, így \"tanulhat\" ebbõl. Köszönöm az elõzõ témában érkezett válaszokat! :)

101
Segítségkérés / Pickupok véletlenszerû "spawnolása"
« Dátum: 2012. április 09. - 13:34:51 »
Hát õmm, nem jelez ki hibát, viszont nem adja ki a pickupot/kat.
Itt a Code, amit a Te mintád alapján csináltam:
 

/*
AddPlayerClass(217,2037.9685,790.6490,11.3516,335.2168,0,0,0,0,0,0); // Pickup1 (fõ)
AddPlayerClass(217,2042.0023,770.2899,11.2504,268.4762,0,0,0,0,0,0); // Pickup2 (fõ)
*/
new Pickup;
new Float:RandomPickupSpawns[2][3] = // pickup koordináták
{
    {2037.9685,790.6490,11.3516},
    {2042.0023,770.2899,11.2504}
};
forward SpawnRandomPickup();
public SpawnRandomPickup() // pickup spawnolás
{
    new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns));
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    return 1;
   
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Pickup) // amikor felveszi
    {
       GivePlayerMoney(playerid, 3000); // adunk neki pénzt
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250); // és fegyvert
SendClientMessage(playerid,zold,\"Te fölvettél egy bónuszdobozt! Találtál benne: 3.000$-t és 250 lõszernyi M4-et!\");
DestroyPickup(Pickup); // majd töröljük a pickupot
SpawnRandomPickup(); // és spawnolunk egy úja
    }
    return 1;
}

102
Segítségkérés / /invisible parancs
« Dátum: 2012. április 09. - 13:20:06 »
Igen, állítólag igen :)

103
Segítségkérés / Pár alapvetõ Dialog kérése.
« Dátum: 2012. április 09. - 13:19:40 »

#define piros (0xFF0000AA)
#define sarga 0xFFFF00AA
if(strcmp(cmdtext, \"/fegyvervétel\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/fv\", true) == 0)    {
ShowPlayerDialog(playerid, 1135, DIALOG_STYLE_LIST, \"== Fegyvervétel ==\",\"DM fegyverek\\nTDM fegyverek\\nKézifegyverek és Pisztolyok\",\"Választom\",\"Kilépek\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
       if(dialogid == 1135)
{
      if(response)
      {
               if(listitem == 0)
               {
                         ShowPlayerDialog(playerid, 1+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"== DM fegyver választás ==\", \"SawnOff Shotgun (Töltény: 500 Ár:2.500$)\\nTEC9 (Töltény: 800 Ár:2.000$)\\nUZI(Töltény: 700 Ár: 1.800$)\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
        }
        if(listitem == 1) /////// TDM WEAPON / FEGYVER
        {
             ShowPlayerDialog(playerid, 1+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"== TDM fegyver választás ==\", \"Sniper Puska (Töltény: 100 Ár:1.500$)\\nM4 (Töltény: 800 Ár: 2.500$)\\nAK-47 (Töltény:800 Ár: 2.250$) \\nCombat Shotgun (Töltény: 500 Ár: 1.500$)\\nSMG (Töltény: 500 Ár: 1.000$)\\nFüstgránát (Darab: 5 Ár: 1.000$)\\nRobbanógránát(Darab: 2 Ár: 5.000$)\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
        }
        if(listitem == 2) ////// Kézifegyverek
        {
             ShowPlayerDialog(playerid, 1+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"== Kézifegyverek és Pisztolyok == \", \"Boxer(Ár: 50$\\nFrancia Kés(Ár: 100$)\\nJapán Szamurájkard(Ár: 200$)\\nLáncfûrész(Ár: 500$)\\n9mm-es Pisztoly (Töltény: 500 Ár: 350$)\\nHangtompítós 9mm-es(Töltény: 400 Ár: 400$)\\nDeagle típusú pisztoly(Töltény: 400 Ár: 500$)\", \"Választ\",\"Kilép\");
         }
        }
        return 1;
        }
if(dialogid == 1+1) /////// DM WEAPON / FEGYVER
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 2500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
      GivePlayerMoney(playerid, -2500);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted a SawnOff Shotgun-t, 2.500$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.500$\",5,1);
   }
   if(listitem == 1)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerWeapon(playerid, 32, 800);
      GivePlayerMoney(playerid, -2000);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted a Tec9-est, 2.000$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.000$\",5,1);
   }
   if(listitem == 2)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 1800) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerMoney(playerid, -1800);
      GivePlayerWeapon(playerid, 28, 700);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az UZI-t, 1.800$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-700$\",5,1);
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == 1+3) /////// TDM WEAPON / FEGYVER
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerWeapon(playerid, 34, 100);
      GivePlayerMoney(playerid, -1500);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az Sniper puskát, 1.500$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.500$\",5,1);
   }
   if(listitem == 1)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 2500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerWeapon(playerid, 31, 800);
      GivePlayerMoney(playerid, -2500);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az M4-est, 2.500$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.500$\",5,1);
   }
   if(listitem == 2)
   {
          if(GetPlayerMoney(playerid) < 2250) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
          GivePlayerMoney(playerid, -2250);
          GivePlayerWeapon(playerid, 30, 800);
          SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvetted az AK-47-est, 2.250$ értékben!\");
          GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-2.250$\",5,1);
   }
   if(listitem == 3)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
      GivePlayerMoney(playerid, -1500);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Combat Shotgun-t, 1.500$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.500$\",5,1);
   }
   if(listitem == 4)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
      GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
      GivePlayerMoney(playerid, -1000);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy SMG-t, 1.000$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.000$\",5,1);
   }
   if(listitem == 5)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
           GivePlayerMoney(playerid, -1000);
           GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5);
           SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél 5 darab Füstgránátot, 1.000$ értékben!\");
           GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-1.000$\",5,1);
   }
   if(listitem == 6)
   {
                                 if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                                 GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                                 GivePlayerWeapon(playerid, 16, 2);
                                 SendClientMessage(playerid, sarga,\"Sikeresen megvettél 2 darab robbanógránátot, 5.000$ értékben!\");
                                 GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-5.000$\",5,1);
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == 1+4) //Kézifegyverek és Pisztolyok
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
                        if(GetPlayerMoney(playerid) < 50) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                        GivePlayerMoney(playerid, -50);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy \'boxert\', 50$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-50$\",5,1);
   }
   if(listitem == 2)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                        GivePlayerMoney(playerid, -100);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Francia Kést, 100$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-100$\",5,1);
   }
   if(listitem == 3)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 200) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
           GivePlayerMoney(playerid, 200);
      GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Japán Szamurájkardot, 200$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-200$\",5,1);
   }
   if(listitem == 4)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                       GivePlayerMoney(playerid, -500);
                       GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
                       SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Láncfûrészt, 500$ értékben!\");
                       GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-500$\",5,1);
   }
   if(listitem == 5)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 350) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                        GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
      GivePlayerMoney(playerid, -350);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy 9mm-es pisztolyt, 350$ értékben!\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-350$\",5,1);
   }
   if(listitem == 6)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 400) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                        GivePlayerMoney(playerid, -400);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 23, 400);
                        SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresen megvettél egy Hangtompítós 9mm-es pisztolyt, 400$ értékben!\");
                                GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-400$\",5,1);
   }
   if(listitem == 7)
   {
           if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Neked sajnos ehhez nincs elég pénzed!\");
                        GivePlayerMoney(playerid, -500);
      GivePlayerWeapon(playerid, 24, 400);
      SendClientMessage(playerid,sarga,\"Sikeresne megvettél egy Deagle Típusú pisztolyt, 500$ értékben!\");
                                GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-500$\",5,1);
   }
}
return 1;
}
        return 0;
}   

 
A saját munkáimból csaptam össze 5 perc alatt ezt, sietve csináltam, tehát lehet, hogy lesz valami hiba benne, ha lesz, csak írj ide, és kijavítom neked :D
Ha valahol elcsúszás van, tabulátorral igazíthatod majd, mivel itt nekem nem engedi valamiért a tabulátor használatát. :D

104
Segítségkérés / /invisible parancs
« Dátum: 2012. április 09. - 13:01:41 »

enum PlayerData
{
Hide
};
new AccInfo[MAX_PLAYERS][PlayerData];
#define zold    0x33FF33AA
CMD:invisible(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
   GetPlayerColor(playerid);
SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF00);
SendClientMessage(playerid,zold,\"Te láthatlan módban vagy!\");
AccInfo[playerid][Hide] = 1;
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   new int1 = GetPlayerInterior(playerid);
      LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),int1+1);
               }
         return 1;
}
else return  SendClientMessage(playerid,piros,\"Te nem vagy RCON-Adminisztrátor!\");
}

 
Nem teszteltem! Tehát nem biztos, hogy mûködni fog, de elméletileg mennie kéne. Egyébként a LuxAdminból vettem (ki), ezt a pár sort, tehát ha nem kapsz kielégítõ választ a kérdésedre, akkor ajánlom a Luxadmin-t, hogy azt használd. ;)

105
Segítségkérés / rcon felírat a chatfalban
« Dátum: 2012. április 09. - 12:42:15 »
[pawn]
#define feher (0xFFFFFFAA)
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
      if(IsPlayerAdmin(playerid) && GetPVarInt(playerid, \"Aszolgalat\") == 1)
      {
                new string[128];
                new pName[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        format(string, sizeof(string), \"[RCON-Admin] %s: %s\", pName, text);
        SendClientMessageToAll(feher, string);
                return 0;  //Nem hiszem, hogy kéne, ha nem megy, próbáld ki nélküle
      }
      return 0;
}
[/pawn]
Állítólag így mûködni kéne, az én szerverembe is van egy rangrendszer, vagyis ha elér egy adott pontot, akkor megkapja az adott rangot, és a neve elé ki lesz írva a rangja, és úgy írhat.
Ha nem jó, akkor nem tudom mi a hiba.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal