Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Harsanyi Alex

Oldalak: [1]
1
Archívum / Littletown FantasyRPG 3.0 - "...Ahol játék életre kel!"
« Dátum: 2013. Május 28. - 18:49:29 »

Littletown Fantasy Roleplay Game 3.0

\"..Ahol a játék életre kel!\"

 

Littletown Fantasy Roleplay Game 3.0 - Nyitás idõpontja: 2013.06.15. | 18:00
A már nagy sikerû, és nagy hírnévvel rendelkezõ Littletown hamarosan újra visszatér sokak örömére, hogy újra szórakoztasson bennetek unalmas perceitekben. Újra a régi stílusban, és a régi kerékvágásban, mindent amit lehetett visszahoztunk nektek a 3.0-ás, immáron stabil verzióba, viszont egy valami látszatra megváltozott, és az nemmás mint a szervernek a neve. Gondolom sokaknak feltûnhetett a szervernevénél, a \"FantasyRPG\" jelzõ; aminek igazán egyszerû oka van, mostantól úgymond egy fantázia világban, egy fantázia által kitalált szabályokat kell majd betartanotok, ezek a szabályok nagyon fognak hasonlítani a GF-típusú szabályokra, de mivel nem lehet azt mondani, hogy ez egy GF-alapú mód/játék lesz, így egyszerûen csak FantasyRPG-nek neveztük el a szervert. Léteznek olyan szabályok, melyek egyik szélsõségbe se tartoznak, illetve olyanok is vannak, melyek mindkettõbe megvannak, ebbõl következik a FantasyRPG \'név\', tehát nem kell megijedni, nem kell arra számítani belépést követõen, hogy WOW fog benneteket fogadni. :D Rengeteg újítás és rengeteg változtatás fog titeket várni Június 15-tõl, de nem kell attól tartani, hogy egy teljesen más szervert fogtok visszakapni, mindent megtettünk annak érdekében, hogy felhozzuk újra a régi \"LT-hangulatot\", immáron csak rajtatok függ, hogy mennyire lesz sikeres újra a Littletown, úgyhogy elevenítsétek fel újra az RP-tudásotokat, mert hamarosan újra nyit a LITTLETOWN! :)
 
Szerver jelenlegi állapota:
 

 
A Szerver admincsapata & fejlesztõi csapata:
 
Admincsapat:
(1) Fehér Alex - Szervertulajdonos - Fõscripter és Prémiumintézõ (Facebook elérhetõség: https://www.facebook.com/alex.feher.18?ref=tn_tnmn)
(2) Abdurasitov Alexander - Társtulajdonos - Ügyintézõ és Prémiumintézõ(Facebook elérhetõség: https://www.facebook.com/Alexvagyok11?fref=ts)
(3) Montvai Dávid - Haladó Adminisztrátor(*2) - Tesztelõ, Segítõ és Támogató(Facebook elérhetõség: https://www.facebook.com/montvai.greti?fref=ts)
Jelenleg nincs több adminisztrátor! Globális Admintagfelvétel várható Június 3-án a szerver hivatalos weboldalán!
Fejlesztõcsapat:
(1) Lenner Dániel - Webfejlesztõ (Facebook elérhetõség: www.facebook.com/lenner.dani)
Várjuk még a scripterek jelentkezését a csapatba, az ügyintézõnél vagy a szervertulajdonosnál!
A Montvais ügy - Miért is lett újra admin? 



Sokan nem érthetik, hogy Montvai miért lett újra admin Littletown-on, most ezt szeretném itt tisztázni veletek! Egybõl a lényegre törõk, nem fogom itt hosszan körülírogatni a dolgokat. Montvai Dávid, rengeteget segített nekem, még akkor is amikor, szinte senkit nem érdekelt a szerver, mert vagy abbahagytam, vagy pedig még nem volt bejelentve illetve, még a 3.0Alpha verziónál, is rengeteget segített, és ne kerülgessük a forrókását, igen Õ fizette annak idején a Hostot számunkra.
Azért én is ismerem a múltját, és hiába adtam neki egy új esélyt, nem adtam meg neki a \'korlátlan hatalmú\' fõadmini szintet, mivel azt szerintem még nem érdemelte ki, de az hogy bevegyem az admincsapatba, azt gondolkodás nélkül is megtenném újra, mivel ahogy mondtam, rengeteget segített nekem, részben neki is köszönhetõ, hogy Június 15-én megnyitjuk a szervert.
De persze, amint lesz rá valami panaszotok, egybõl írjatok az ügyintézõnek, vagy nekem képpel, vagy más bizonyítékkal egybecsatolva, és akkor el fogok beszélgetni vele, ha szükséges, akkor akár el is veszem tõle az adminjogot, de ez nem csak rá vonatkozik, hanem az összes adminra, még a társtulajra is(Lásd Admin van a Player-ért, és nem fordítva c. szabálynál!).
Én csak annyit kérek tõletek, hogy adjatok neki egy esélyt, ha elbassza, akkor így járt, többet biztosan nem fog felmenni LT-re, de addig is adjátok meg neki az esélyt, nagyon kérlek bennetek! :)))
 
Adminisztrátor van a játékosokért és nem fordítva:
Ha egy adminisztrátor, moderátor, adminisztrátorsegéd illetlenül beszél veletek, nem megfelelõ válaszokat ad, illetve oktalanul bûntet, és abból az indok nem ismerhetõ meg, esetleg trágárkodik, szidalmaz titeket, akkor semmi féle kétség nélkül nyissatok panaszt az illetõ adminisztrátorra, adminisztrátorsegédre, moderátorra!
A vezetõség és az adminisztrátorok célja, hogy rend legyen, nem pedig az, hogy esetleg egy játékoson szórakozzunk vagy kedvünkre büntessük. Továbbá a rendhez fontos az is, hogy az indoknál a vélt vagy valós baltettetek késõbb más adminisztrátor számára is felismerhetõ legyen.
Ne féljetek, nyissatok nyugodtan panaszt ha szükségeltetik! Ezeket csak fõadminisztrátor bírálhatja el minden esetben!
 
Néhány (eddig is) közzétett kép a Littletown-szerverérõl
 
(A képeket megtalálhatjátok a Littletown Hivatalos Facebook-os oldalán, ott akár like-olhatjátok az adott képet, illetve hozzá is szólhattok, írhattok róla véleményt!)
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/h_tt_rlettvolna1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/h_tt_r2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-196_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-198_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/Rend_r_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/sa-mp-202_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130528/Taxis_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 
Néhány információ az újításokról
 

Az újításokról, változtatásokról és a fejleményekrõl bõvebb információ érkezik Június 5-én!
 

Littletown FantasyRPG Hivatalos szabályzata
 




 
(1) Lényeges Roleplay-Alapszabályok és Fogalmak:
 
Megjegyzés: Amennyiben ezeket a szabályokat nem tudod, NEM játszhatsz a szerveren!
- Death Match(Rövidítve: DM): Indoktalanul támadsz, vagy ölsz meg valakit. Ezért a szabályszegésért a szabálysértés mértékétõl függõen, akár figyelmeztést(Warn-t) is kaphatsz az adminzárka mellé!
- Power Gameing(Rövidítve: PG): Olyan dolgot teszel a játékon belül/szerepen belül, amit a szerepet játszó karaktered alapjáratban NEM tudna megtenni. Ezért a szabálymegszegésért a szabálysértés mértékétõl függõen, akár kitiltást is kaphatsz a szerverrõl!
- Revenge Kill(Rövidítve: RK): Halálod után visszamész 20 perc eltelte elõtt arra a helyszínre, ahol meghaltál és/vagy bosszút állsz a gyilkosodon. Ezért a szabálymegszegésért a szabálysértés mértékétõl függõen, akár figyelmeztetést(Warn-t) is kaphatsz az adminzárka mellé!
- Meta Gaming(Rövidítve: MG): Szerepen belül felhasználsz olyan adatokat, amit Te csak a szerepen kívül tudtál megszerezni. Ezért a szabálymegszegésért a szabálysértés mértékétõl függõen, akár figyelmeztetést(Warn-t) is kaphatsz az adminzárka mellé!
- Spawn Kill(Rövidítve: SK): Megtámadod és/vagy megölöd az adott személyt a spawnzónájában(Például: Valaki bemegy a bankba, és még ideje se volt megmozdulni, de ti már egybõl megtámadtátok). Ezért a szabálymegszegésért a szabálysértés mértékétõl függõen, akár figyelmeztetést(Warn-t) is kaphatsz az adminzárka mellé!
- Write Kill(Rövidítve: WK): Itt egyértelmûen írni kell, élõhangban nem tudunk kommunikálni. Ha valaki kiírja neked azt szerepén kívül hogy (( W )), azt nem bánthatod, amíg le nem írta, amit szeretne. Ezzel a (( W )) betûvel jelzi számodra szándékát, hogy valamit gépel, tehát ne zaklasd/ne támad meg, várd meg amíg befejezi. Ezért a szabálymegszegésért adminzárkát kaphatsz!
- MultiAcc: A szerveren illetve weboldalon minden játékosnak csak egy és csakis egy karaktere lehet. Ha esetleg egy új karaktert akartok kezdeni, akkor is szóljatok egy fõadminisztrátornak, hogy a régit töröljük! Ezért a szabálymegszegésért, mindkét karaktert örökre kitiltjuk a szerverrõl!
- IC Character(Rövidítve: IC): Magyarul szerepen belüli dolgok összessége.
- Out of Character(Rövidítve: OOC): Az IC ellentettje, a szerepen kívüli dolgok összessége.
- IC-OOC keverése: Rengeteg kezdõ keveri az IC-t és az OOC-t, mely igazán nagy szabálysértés is egyben. Az IC-t akkor kell \"használni\", amikor a karaktered szeretne valamit mondani, cselekedni, azaz nem Te, aki ott a gép elõtt ül. :D Az OOC-t meg akkor \"használjuk\", ha Te szeretnél valamit mondani valakinek. Fontos, hogy OOC kérdésére, csak OOC választ adhatsz, IC kérdésre meg csak IC választ! Az OOC-chat parancs: /b az IC-chat parancsa(i) /k(közeli beszéd[ezt a parancsot már nem kötelezõ használni!]), /i(ismeretlen közeli beszéd[Ha nem szeretnéd, hogy OOC megtudják a nevedet, evvel kizárva az MG lehetõségét a másik személy(ek) számára]), /s(Shout>>Ordítás[evvel nagyobb hatókörben hallanak téged az emberek]),/is(Ismeretlen kiáltás[Ha nem szeretnéd, hogy OOC megtudják a nevedet, evvel kizárva az MG lehetõségét a másik személy(ek) számára]). IC cselekvést-történést is kifejezhetsz, mégpedig a /me(a szerepen belüli láthatatlan cselekvést fejezheted ki evvel), /mei(Ugyanazt fejezheted ki, de OOC nem írja ki a nevedet[Evvel elérve, hogy OOC se tudják meg a nevedet, evvel kizárva az MG lehetõségét a másik személy(ek) számára]), /do(evvel a játékon belüli történéseket fejezheted ki) parancsokkal. Az IC-OOC keverésért, a szabálymegszegés mértékétõl függõen, akár figyelmeztetést(Warn-t) is kaphatsz az adminzárka mellé.
 
___________________________________________
 

(2) Egyéb fokozottan betartandó szabályok:
 
1.) Kilépés a szerepjátszás közben: Ne lépj ki rablás, verekedés, igazoltatás, rendõri intézkedés, üldözés, lövöldözés és RP egyéb szituáció közben! Csak abban az esetben mentünk fel a szabálymegszegés alól, ha feltétlenül el kell hagynod a szervert, ez esetben jelezd ezt a körülötted lévõknek is, és az adminoknak is(/report-ban)! Ezért a szabálymegszegésért adminzárkát kaphatsz!
2.) EMBERRABLÁS és hasonlók: Rossz az a sablon, hogy valaki(k) elrabolnak egy embert és mi az elsõ dolguk? Felhívják a rendõrséget, hogy pénzt követeljenek! Ez nem így mûködik! Éppen hogy a rendõrségtõl kellene óvakodni, úgy cselekedni, hogy ne kerüljenek képbe. Hívjátok fel az elrabolt személy egy ismerõsét, attól követeljétek a pénzt. Ez sokkal élethûbb, meg így nem lesz az, hogy saccra csak úgy elraboltok valakit. Így az lesz, hogy csak olyan embert fogtok elrabolni, aki valóban felkeltette az érdeklõdésetek, ismeritek kikkel lóg, így tudjátok, hogy van valaki, akitõl lehet pénzt követelni. Ezért a szabálymegszegésért, akár figyelmeztetést(Warn-t) is kaphatsz az adminzárka mellé!
3.) Hírdetések: Soha ne adj fel olyan hirdetést amiben drogot, fegyvert árultok fiktív tárgyként megnevezve. E helyett, kínálgasd az utcán az embereknek az illegális cuccokat, találd fel magad, oldd meg az RP köreiben. A hirdetés elsõsorban rendezvények, szolgáltatások és a legális dolgok meghirdetésére van!
Folytatjuk...
 
 
Köszönjük, hogy végigolvastad a szerver rövid kis bemutatóját! Még rengetegszer fogjuk frissíteni, és hozzáadni információkat, így arra biztatlak bennetek, hogy folyamatosan lessétek ezt, illetve a Facebook-os oldalunkat is, mert rengeteg információt megtudhattok még a jövõben, ha ügyesek vagytok! :) Remélem nem okoztunk/okozunk csalódást! 15-én várunk téged is Littletown szerverünkön! =))

2
Segítségkérés / Egy kis MySQL gond
« Dátum: 2013. Január 26. - 20:02:49 »
Hellósztok!
A mai nap volt egy kis idõm, és megakartam tudni pár dolgot a MySQL-lal kapcsolatban..Jó sokat szenvedtem vele, míg végre sikerült eljutnom odáig, hogy elmentse az adatokat/felhasználókat a phpmyadminba(egy adatbázisba..).
A Kurtaféle MySQL regisztrációs-rendszerrel kezdtem, már avval megszenvedtem egy picit, de sikerült megcsinálni, hogy elmentse a cuccaim. :D De, amikor ugyanavval a névvel(amivel már regisztráltam), felmegyek a szerverre, akkor egyszerûen lefagy, és leáll a szerver. Még a csatlakozásig se jut el, már akkor kifagy a szerver(házi). Ha viszont, egy (még) nem regisztrált névvel megyek fel, és regisztrálok, akkor azt tökéletesen elmenti, és nem fagy ki a szerver, viszont amikor be kell töltenie azt, akkor már kifagy.
Örülnék, ha valaki segítene, jól jönne, ha már ennyit szenvedtem vele. :D :)

3
Segítségkérés / Egy csúnya warning...
« Dátum: 2012. Július 21. - 17:29:39 »
Üdv!
Hát, eljött az idõ, hogy segítséget kérjek itt, tõletek, mivel egyszerûen mindent megcsináltam, de egyfolytában warningol nekem egy sor, amit valahogy sehogyan sem tudok kijavítani, úgyhogy úgy gondoltam, kiírok ide egy kérdést, hátha valaki tudna segíteni, evvel tudnám folytatni ezt a scriptet, amit már elkezdtem.
Nos, bemásolom a hibás sorokat, meg a warningot, amit kiír:
Warning:
.pwn(125) : warning 213: tag mismatch

 
A hibás sor:
rendorf=CreatePlayer3DTextLabel(playerid,inputtext,piros,X,Y+1,Z+3,40.0);

 
(Illetve feljebb egy parancsban, funkcióként szerepel, hogy lehessen törölni a Textet, de viszont az nem warningol, viszont gyakorlatban nem törli azt.) Ez itt nem warningol, de gyakorlatban nem megy:
 
Delete3DTextLabel(rendorf);

 
Egész(vágott) script:
 

new Text3D:rendorf;
////////////////////////////////
if(!strcmp(cmdtext[1],\"rendõr-faliújság\",true)||!strcmp(cmdtext[1],\"rendor-faliujsag\",true))
{
    //if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 241.0469,72.0446,1005.0391) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 241.0478,81.2229,1005.0391) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 237.8930,70.6863,1005.0391) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 227.6587,70.6920,1005.0391))
    //{
       //HA rendõr + HA 4-es rangú
       //{
           if(kiirta == true) return SendClientMessage(playerid,piros,\"Te már kiírtál egy hírt, elõbb azt le kell levenned!\");
      ShowPlayerDialog(playerid,rendorfu,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FF0000}Rendõrfaliújság\",\"{FFFF00}Ide írd, hogy mit szeretnél írni a faliújságra\",\"Felírom\",\"Mégsem\");
      return 1;
   /*}
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,piros,\"Ehhez a parancshoz, neked legalább ezredesnek kell lenned!\");
   }*/
/*else
{
   SendClientMessage(playerid,piros,\"Nem vagy rendõrségi faliújság közelében!\");
}*/
}
if(!strcmp(cmdtext[1],\"rendõrfaliújság-töröl\",true)||!strcmp(cmdtext[1],\"rendorfaliujsag-torol\",true))
{
   //if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 241.0469,72.0446,1005.0391) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 241.0478,81.2229,1005.0391) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 237.8930,70.6863,1005.0391) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 227.6587,70.6920,1005.0391))
    //{
       //HA rendõr + HA 4-es rangú
   //{
      Delete3DTextLabel(rendorf);
      kiirta = false;
      SendClientMessage(playerid,feher,\"Sikeresen törölted a rendõrségi faliújságot!\");
      return 1;
   /*}
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,piros,\"Ehhez a parancshoz, neked legalább ezredesnek kell lenned!\");
   }*/
/*}
else
{
   SendClientMessage(playerid,piros,\"Nem vagy rendõrségi faliújság közelében!\");
}*/
}
///////////////////////////////////
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == rendorfu)
    {
        if(response)
        {
   new Float:X, Float:Y, Float:Z;
            GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z );
        rendorf=CreatePlayer3DTextLabel(playerid,inputtext,piros,X,Y,Z,5.0);
   return 1;
}
}
return 0;
}

 
Megköszönném, ha valaki segítene, mivel eléggé idegesítõ kis warning... :D

4
Segítségkérés / Audio Plugin 0.3e
« Dátum: 2012. Június 17. - 14:31:22 »
Üdv!
Szeretnék kérni egy Audio Plugint, ami 0.3e-vel kompatibilis, mert a rádiót ha elindítom, akkor 20 mp múlva leáll, és nem megy tovább valami miatt.
Úgy gondolom az Audioval van a hiba, ha valaki tud adni egy letöltõlinket, annak nagyon megköszönném.

5
Segítségkérés / Inputtext adott szövegét, egy dialógba mentse
« Dátum: 2012. Május 24. - 21:09:55 »
Üdv!
Nos, tegnap elkezdtem írni a barátomnak egy scriptet, a nagyobb részével meg is volnék, de útközben adódott egy kis problémám. Ahogy a címben is lehet olvasni, egy adott Inputtextet kell elmentenie, egy dialógba, de most lentebb ki is fejtem, hogy mi is szükséges.
Van egy olyan lehetõsége az embernek, hogy feljelentést tud tenni egy adott személyre, nem kell mást tennie, csak beír egy parancsot, kijön neki egy Inputtextes dialóg, ahová 128 karakterben, leírhatja a feljelentését. Ezután ha ez megvolt, le okkézza, és egy szöveg megy a rendõröknek(a codeban, az van írva, hogy playerid, ezt majd természetesen átírom!), a szöveg az, hogy valaki feljelentést tett, és ha megakarják nézni, akkor írják be a /feljelentesek parancsot.
Nos, itt kezdõdik a probléma, és a kérdés. Nem tudom, hogyan tudnám azt megcsinálni, hogyha a játékos(jelenleg bárki), beírja hogy /feljelentések, akkor kiadja egy LIST dialógba a feljelentõ nevét, és ha rákattint(dialógban), akkor esetleg egy szövegboxban, vagy ClientMessage-ben kiadja a feljelentését. Ezt én csak úgy tudnám megoldani(hiányosan), ha OnDialogResponse eljárás alá írom ezt, de ha parancsba, funkcióként, akkor nem nagyon mûködik.
Megadom a Code-okat, hátha az segít, és az alapján tudnátok segíteni. Nagyon megköszönném.
 

   if(listitem == 3)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid,police1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFF00}Feljelentés beküldése\",\"{FFFFFF}Kérem mondja el röviden a följelentés tárgyát, és ha tudja akkor az elkövetõ nevét is!\\n\\t{FF0000}FIGYELEM: A feljelentése rögzítésre kerül!\",\"Feljelent\",\"Lerak\");
   }

 


if(dialogid == police1)
{
    if(response)
    {
   new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
      format(string,sizeof string,\"Följelentés érkezett tõle:{FF0000} %s.{FFFFFF} Följelentések megnézéséhez, írd be: {FF0000}/feljelentesek\",pName);
      SendClientMessage(playerid,feher,string);
      return 1;
    }
        }

 
És, ha valaki megtudná csinálni, akkor ha lehet megcsinálná nekem a /feljelentesek parancsot, ahogy kértem, nagyon-nagyon megköszönném. Röviden ez lenne a kérésem, és a problémám, ha valaki tud segíteni, annak nagyon örülnék.

6
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. Május 07. - 16:51:09 »
Üdv!
Elkezdtem a szerveremhez egy újabb rendszert írni, egy úgynevezett \"új pénznem\" scriptet, amire Én azt hittem, hogy nagyon gyorsan és könnyedén megtudom oldani, de így idõközben kiderült, hogy nem is olyan könnyû ezt megcsinálni, mint amire Én számítottam. :D Így hát, hozzátok kell hogy forduljak, mivel gõzöm sincs, hogy csinálhatnék meg két dolgot, aki tud segíteni nekem, annak Én nagyon megköszönném.
Szóval, ahogy mondtam elkezdtem ezt a kis scriptet, én inkább egy rendszernek hívom majd a jövõben, mivel ez a kis script nagyon sok feladatot fog ellátni a szerveren, és nagyon sokszor szóba fog jönni. Szépen lassan eljutottam odáig, hogy dollárral, feltudják váltani a Playerek a pénzüket, erre az új pénznemre, hívjuk úgyhogy EliteMoney(nem ez lesz a valódi neve). Nos, szépen meg is volnék idáig, de egy újabb gondba keveredtem, és az az, hogy csak átállítja a dollárt, EM-re, tehát ha mondjuk veszek 2 darab EM-et, azt szépen kiírja textdrawként, de ha azután vennék mondjuk 1 darab EM-et, akkor már nem azt írja, hogy 3, hanem 1, vagyis csak átállítja.
Ez lenne az elsõ problémám, és egyben a kérdésem is, hogy, hogy lehetne megoldani azt(gondolom stock-kal), hogy ne beállítsa, hanem hozzáadja a meglévõkhöz.
A következõ nagyobb problémám, az EM felhasználása. Eddig úgy gondoltam, hogy szépen megírom a parancsot, könnyedén lekérdezem, hogy mennyi EM-je van, és levonom azt. Igen, csak nem ilyen egyszerû a dolog. A dollárnál könnyedén le lehet kérdezni mennyi dollárja van a playernek, és majd levonja, igen, DE egy teljesen új pénznemmel, ez már nem olyan könnyû, egyszóval lövésem sincs, hogyan tudnám lekérdezni, hogy mennyi EM-je van, és azt még le is vonni, ha pedig nincsen neki annyi, akkor esetleg hibaüzenetet kiírni.
Megpróbáltam érthetõen leírni a kérdéseimet, problémáimat.
Nos, ha tudna valaki segíteni, annak nagyon örülnék, és nagyon megköszönném, illetve adnék annak 1 darab pluszt is. :)

7
Szkript kérések / Új pénznem "script"
« Dátum: 2012. Május 03. - 20:53:50 »
Üdv!
Nos, ritkán fordulok ide, de néha muszáj néhányszor, mint most is :D. Ahogy láttátok egy scriptet kérek, de nem olyan nagy ügy, hogy órákat kell ülni alatta, a nehezét megcsinálom, csak kell egy alap--minta, ami után el kezdhetek dolgozni.
Tehát nem húzom is tovább a szót, egy olyan scriptre lenne szükségem, aminek a segítségével egy \"új pénznem(et)\" hozhatunk létre, aminek a segítségével olyan tárgyakat vehetünk meg, amiket $-ral, nem lehetne.
A lényeg, legyen az új pénznem neve, hogy \"EMoney\"(Persze ezt majd felhasználáskor, át fogom írni), 1 millió dollár = 1EMoney, amit egy paranccsal fölválthat a player, ha van annyi pénze(!Visszaváltás nem lehetséges!). Ez lenne az elsõ része.
A második része, a vásárlás EMoney-jal. Legyen a parancs neve: \"/extra\", ez a parancs a playernek 2 Pelliumba kerülne. A parancs beírása után leellenõrzi, hogy van-e neki 2EMoney-ja(vagy több), ha nincs akkor egy hibaüzenetet kap, ha van elegendõ, akkor levonja, azt a 2EMoney-t, és cserébe megkapja az \"extrát\", A parancs funkcióját nem kell bescriptelni, elég ennyit írni: SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Extra megvéve, 2 EMoneyért\");, a funkciókat megcsinálom.
Röviden ennyi lenne, amit kérnék, nagyon megköszönném, aki megcsinálná ezt nekem, és adnék érte 1 darab +-t is, aki idõt szánna rám. ;)
+.)
Ezt a részt nem muszáj megcsinálni, csak ha akarod!
Nos, ez egy \"Plusz\" kérés még az EMoney-jel kapcsolatban. Ezt Én is megbírom csinálni, de ha Ti megcsináljátok ezt is helyettem, akkor tényleg nagyon megköszönném. ;)
Az elsõ kérés az lenne, hogy egy Dini, külön fájlba mentse a EMoney-t, ha kilép a szerverrõl, és ha újra belép, akkor avval a pénzzel folytassa, amennyit összegyûjtött. Nem nagy extra, csak hogy elmentse a megszerzett EMoneyt.
A második kérés, hogy az EMoney összegét kijelezze Textdrawként a \"dollárszámláló\" alatt, kb. 2 cm-rel (mivel az alatt pontosan, már van egy változótextdraw).
Röviden ez lenne az extra, amit kérnék, ha ezt is valaki megcsinálná, akkor a + mellé, nagyon, de nagyon megköszönném neki, és az adósa lennék! ;) :D
Nos, örülnék ha valaki megcsinálná ezt a kis scriptet nekem, mivel kulcsfontosságú script lenne a készülõ szerverembe. ;)

8
Üdv!
Nos, szükségem lenne a segítségetekre (megint :D), mivel szükségem lenne egy olyan \"jármûrendszerre\", ami 5 perc alatt eltünteti egy jármûrõl az összes AttachObjectet.
Olyan \"jármûrendszerre\" lenne szükségem, ami ellenõrzi, hogy van-e az adott jármûben AttachObject(Neon,Villogó), és leellenõrzi, hogy az adott jármû használatban van-e éppen. Most eléggé nagy körökben írtam le mit kérek, de most leírom részletesebben.
Olyanra lenne szükségem, hogyha például a jármûvezetõ fölcsatol egy AttachObjectet a jármûre, az addig maradjon rajta, amíg ki nem száll a jármûbõl. Aztán egy Timer segítségével(gondolom), 4-5 perc múlva letörli az összes fölcsatolt AttachObjectet a jármûrõl. De HA, az idõ alatt, az a jármû újra használatba lesz véve, akkor törli a timert, és nem lesz AttachObject törlés. Aztán, ha újra nincsen használatban a jármû, és a kocsin még mindig van AttachObject, akkor újra elindítja a Timert, és ha nem lesz használatban 4 (vagy) 5 percig, akkor törli az AttachObjecteket.
Ez a \"rendszer\", nekem csak buggelhárításra kell, adnék egy pluszt, és nagyon megköszönném annak, aki ezt nekem elkészítené.

9
Segítségkérés / Pickupok véletlenszerû "spawnolása" vol/2
« Dátum: 2012. Április 10. - 11:05:50 »
Üdv!
Az elõzõ témám elveszett, és hát nem kaptam normális választ rá, vagyis egyet kaptam, de az nem mûködött rendesen. Ahogy már a cím is írja, azt szeretném, hogy egy Pickup \"fölvevése\" után megkapja a velejáró \"bónuszt\", és akkor az a pickup átkerüljön egy másik, véletlenszerû koordinátára.
Az elõzõ témában volt egy válaszoló, aki leírta hogyan is kell, nos az mintájára megcsináltam, de nem adta ki a Pickupot. Bemásolom azokat a sorokat, amiket megcsináltam, és ha valaki tudna segíteni, akkor annak örülnék :)
 

/*
AddPlayerClass(217,2037.9685,790.6490,11.3516,335.2168,0,0,0,0,0,0); // Pickup1 (fõ)
AddPlayerClass(217,2042.0023,770.2899,11.2504,268.4762,0,0,0,0,0,0); // Pickup2 (fõ)
*/
new Pickup;
new Float:RandomPickupSpawns[2][3] = // pickup koordináták
{
    {2037.9685,790.6490,11.3516},
    {2042.0023,770.2899,11.2504}
};
forward SpawnRandomPickup();
public SpawnRandomPickup() // pickup spawnolás
{
    new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns));
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    return 1;
   
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Pickup) // amikor felveszi
    {
       GivePlayerMoney(playerid, 3000); // adunk neki pénzt
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 250); // és fegyvert
SendClientMessage(playerid,zold,\"Te fölvettél egy bónuszdobozt! Találtál benne: 3.000$-t és 250 lõszernyi M4-et!\");
DestroyPickup(Pickup); // majd töröljük a pickupot
SpawnRandomPickup(); // és spawnolunk egy úja
    }
    return 1;
}

 
Hibát nem jelez ki nekem, de a megadott (két) koordinátán sehol sincs ott a Pickup, ha valaki tudna segíteni, megköszönném, és adnék +-t, mivel fontos lenne.
MEGOLDVA!
A gond ott volt, hogy a
[pawn]
    new rand = random(sizeof(RandomPickupSpawns));
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
    CreatePickup(1276, 2, RandomPickupSpawns[rand][0], RandomPickupSpawns[rand][1], RandomPickupSpawns[rand][2], -1);
[/pawn]
sorokat az OnGameModeInit()-be, (is) be kellet másolni. Azért írtam le ezt, mert hátha valakinek ez még jól jöhet, így \"tanulhat\" ebbõl. Köszönöm az elõzõ témában érkezett válaszokat! :)

10
Segítségkérés / Pickupok véletlenszerû "spawnolása"
« Dátum: 2012. Április 09. - 12:26:40 »
Üdv!
Nem szoktam, és nem is szeretek nagyon segítséget kérni a munkámhoz, de most kénytelen leszek, mivel erre a kérdésre, még sehol nem találtam választ, illetve ilyen scripitet sem nagyon láttam.
Nos, az lenne a kérdésem, ahogy már a cím is hangzott, hogy lehetne-e olyan pickup \"rendszert\" létrehozni, ami véletlenszerûen \"spawnol le\", egy megadott helyen.
Olyanon gondolkoztam, hogy például valaki fölveszi a 1276-as ID-jû pickupot(Tiki Statue), akkor az kap mondjuk 2500-3000$, illetve valamilyen fegyvert, ez még a könnyebbik része. DE, lehet e olyat csinálni, hogyha valaki fölveszi az adott helyrõl azt a pickupot, meg is kapja a benne lévõ \"bónuszt\", és akkor az a pickup egy véletlenszerû(megadott) helyre rakodik le. Olyan, mint amikor beírjuk, hogy egy DM-zónába szeretnénk menni, és akkor lerak egy véletlenszerû helyre, csak most nem mi, hanem maga a pickupnak kell így viselkednie, ha fölveszik azt.
Elkezdtem már csinálni, de kudarcba fulladt. Ha valaki tudna segíteni, illetve pawno code-ot adni, annak nagyon örülnék, mert  én már kifogytam az ötletekbõl. :/
Köszönöm, ha segítesz.

11
Segítségkérés / Connectnél, nem tölti be az objecteket
« Dátum: 2012. Március 25. - 19:09:44 »
Üdv!
Elõször írok ide, és elõször kérek segítséget scripitelés terén, eddig próbáltam az eddig elhangzott kérdésekbõl tanulni, és úgy továbbfejleszteni a szerveremet. Viszont most egy olyan kérdés elé értem, aminek MÉG nem találtam meg a választ(Tehát lehet, hogy létezik, de én nem láttam. Ha van, bocsánat).
Nos, a probléma a következõ. Amikor felcsatlakozik egy játékos a szerverre, és a skinválasztóhelynél van, akkor nálam valamiért nem tölti be az objecteket, amik kellenének, és nemcsak egyet, hanem egyet sem. Csak akkor tölti be, ha már lespawnolt a játékos, és visszamegy oda.
Képek:
- Skin választáskor: http://kephost.hu/share-1459_4F6F4E21.html
- Amennyiben odamegyünk: http://kephost.hu/share-C194_4F6F4E21.html
Néhány kiírás \"kicenzúráztam\", nem akartam szervernyitás elõtt, valamit is elárulni :D
A szerver a \"lvdm\" gamemodeot használja, tehát minden alapbeállítás aszerint van, ezt csak így mellékesen írtam ide.
Elnézést, ha picit \"szánalmas\" kérdést raktam föl, de nem sajnos nem tudom ezt a hibát kijavítani, és nem is találtam rá nagyon választ sem.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal