Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kiakovi

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
91
Szkript kérések / Tolólap
« Dátum: 2013. december 05. - 01:45:03 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=49595.0
Már megválaszoltam, hogyan csinálhatod saját magad :)
Egy haladó scripternek szerintem az ilyet meg kéne tudnia oldani :D

92
Segítségkérés / Koordináta problémák
« Dátum: 2013. december 04. - 12:38:32 »
Globális változó és függvény változó megegyezik. Használj mondjuk x2,y2,z3 változókat a hibás sorokban.
http://sampforum.hu/index.php?topic=49581.0

93
Segítségkérés / Textdraw nem jelenik meg...
« Dátum: 2013. december 04. - 01:17:02 »
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni ebben :) (Sajnos a pawno nem jelez semmit... :( )
 
new string1[50];
new string2[50];
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnect
 
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,540.000000, 389.000000, \" \");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw0[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw0[playerid], 0.500000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw0[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdraw0[playerid], 0);
Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,551.000000, 375.000000, \" \");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid,Textdraw1[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid,Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,Textdraw1[playerid], 0.500000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid,Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid,Textdraw1[playerid], 0);

 
disconnect
 
PlayerTextDrawDestroy(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]);

 
statechange
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]);
PlayerTextDrawShow(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]);
    }
   if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid]);
PlayerTextDrawHide(playerid, PlayerText:Textdraw1[playerid]);
    }

 
frissítés
 
format(string1, sizeof(string1), \" %i km/h \", valami);
format(string2, sizeof(string2), \"Benzin: %i% \", floatround(benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]/20*100));
PlayerTextDrawSetString(playerid, PlayerText:Textdraw0[playerid], string2);

 
Nem tudom miért, de nem jelenik meg a textdraw sehol sem, a másik textdrawom (ami sima createtextdraw) megjelenik.
Ha valaki ki tudná nekem ezt javítani, kérem írja oda, mit változtatott benne, hogy következõre tudjam :)
Köszi elõre is a segítséget!

95
RP/RPG kérések / /eldob
« Dátum: 2013. december 03. - 18:13:30 »

96
RP/RPG kérések / /eldob
« Dátum: 2013. december 03. - 12:46:36 »

#include
#include
CMD:eldob(playerid, params[])
{
       new penz, str[100];
       if(sscanf(params, \"i\", penz) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /eldob [összeg]\");
       if(GetPlayerMoney(playerid) >= penz)
       {
       GivePlayerMoney(playerid, -penz);
       format(str, sizeof(str), \"Eldobtál %i összeget\", penz);
       SendClientMessage(playerid, -1, str);
       }else{
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\");
       /*Sõt lehet még ilyen is
       ResetPlayerMoney(playerid);
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Eldobtad az összes pénzed!\"); */
       }
       return 1;
}

 
Ez tuti jó :)
Tanács: hagyd az strcmp-t, dolgozz sscaf-fal és zcmd-vel :)

97
Segítségkérés / HIBA!!
« Dátum: 2013. december 03. - 11:47:22 »
Suliból írok, szóval ha neked jó, csak délután érek rá :) kiakovi

98
Segítségkérés / HIBA!!
« Dátum: 2013. december 03. - 11:38:40 »
akkor azt mutasd amit kitöröltél onnan :D

99
Segítségkérés / HIBA!!
« Dátum: 2013. december 03. - 11:35:59 »
Hát természetesen a mod-ét :)

100
Segítségkérés / HIBA!!
« Dátum: 2013. december 03. - 11:32:51 »
Mutasd kérlek a 45. sort

101
Segítségkérés / HIBA!!
« Dátum: 2013. december 03. - 11:12:06 »
Globális változó megegyezik valamelyik függvény változójával. (pontosabban, h értsed: a dutils includeban már van new day, month, year;
Valószínûleg a modod 45 sorában megint létrehozol day, month, year változókat, tööld õket.
Bocsi telorol vagyok, rem segitettem :)
Szerk.: ezzel még tudok szerintem segíteni, ha tudsz angolul
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Basics
ez meg arra az esetre, ha majd ügyesedsz :)
http://weedarr.wikidot.com/variables

102
Szkript kérések / GPS
« Dátum: 2013. november 21. - 16:36:09 »
GetPlayerDistanceFromPoint :)

103
RP/RPG kérések / RP szerverre "kátyú"
« Dátum: 2013. november 18. - 15:27:58 »
Szerintem teljesen megoldható. Tömbökbe kell tenni a pozíciókat és random kiválaszt közölük x,y,z-t. IsPlayerInRangeOfPoint-tal meg megnézi, hogy a koordináta (kátyú helye) közelében van-e az illetõ és kocsiban van-e. OnPlayerUpdate alatt meg állandóan nézi ezt a két feltételt. Mondjuk lehet laggosítana a megoldás, de elképzelésem szerint jó. Vagy keresel a szerveren kátyúkat vagy raksz le, de nem tudom, van-e olyan object. Amikor új random kátyút rak le, mindenképpen töröld a régi kátyú(ka)t.

104
Segítségkérés / /rob Csak fegyverrel!
« Dátum: 2013. november 11. - 23:20:03 »
new robfegy[6] = {25, 26, 27, 28, 29, 30}; //fegyverek id-i

 
a robfegy tömbben a 6-os azt jelenti, hogy 6 elem(ez esetben 6 fegyver id-je) van benne (lehet akár robfegy[7] is, csak akkor 7 elemet tegyél a kapcsosba)
Írok egy példa parancsot:
 
CMD:rob(playerid, params[])
{
for(new i = 0; i < 5;  i++) // azért 5-ig pörgeti, mert a 6 elem így jön ki: 0., 1., 2., 3., 4., 5.
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == robfegy) // ha akármelyik elemmel megegyezik a játékosnál levõ fegyver id-je
{
//Van nála a tárolóban található fegyver, mehet a rablás
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs nálad megfelelõ fegyver a rabláshoz!\");
}
}
return 1;
}

 
Ezzel a módszerrel megcsinálhatod legegyszerûbben, hogy  mely fegyverekkel lehet rabolni, melyekkel nem (pl dildóval ne, ak-val igen)
Megjegyzés: ezzel a módszerrel akár a tilthatsz fegyvereket a szerverrõl (pl minigunt, rakétavetõt, ... stb)

105
Segítségkérés / Animáció
« Dátum: 2013. november 10. - 01:18:12 »
Audiostream :)
kopogós animról meg nem tudok.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal