Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 136
91
Segítségkérés / Hard size
« Dátum: 2013. november 20. - 12:29:14 »
Ellenõrizetlenül újra újra meghívott funkció végett. :D
Anno ráment pár napom hogy rájöjjek mi okozza.
De már leírtam mi okozza kis gondolkodás után rájössz. :D

92
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 20. - 12:27:20 »
Hát talán mûködhet a dolog, nincs idõm tesztelni.
Létrehozol egy változót legyen mondjuk ez:
 
new
bool:InvisibleCMD;

 
Az OnPlayerCommandPerformed -et átírod valahogy így:
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!InvisibleCMD)
{
new
   parancs[128];
format(parancs, sizeof(parancs), \"* %s(%d): {1C9B72}%s\", GetName(playerid), playerid, cmdtext); // for cikluson kivül kell formázni a szöveget hiszen minden online adminnak ugyanezt kell megjeleníteni (felesleges újra újra alkalmazni for ciklusban)
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if((IsPlayerConnected(i)) && (PlayerInfo[AdminSzint] > PlayerInfo[playerid][AdminSzint]) && (PlayerInfo[AdminSzint] > 1) && (i != playerid) )
   {
      SendClientMessage(i, 0xCE2267FF, parancs); // ha egy helyen használod ezt a színt akkor meg felesleges is :D
   }
}
} else {
InvisibleCMD = false;
}
if(!success)
{
new nemletezik[128];
format(nemletezik, sizeof(nemletezik), \"* Hiba: %s parancs nem létezik. Segítségért: /help /ahelp\", cmdtext);
SendClientMessage(playerid, COLOR_HIBA ,  nemletezik);
}
return 1;
}

 
A parancsba meg amelyiket nem szeretnéd hogy mutassa beilleszted ezt a sort:
 
InvisibleCMD = true;

 
Tehát a parancs használatakor a változónak az értéke true lesz így az OnPlayerCommandPerformed résznél szereplõ if(!InvisibleCMD) else ága kerül meghívásra mely vissza állítja ezen változó értékét úgy hogy a többi következõleg beírt parancsot mutassa.
Tehát amíg a véltozó értéke false  addig mutatja a használt parancsokat ha true akkor egyszer kihagyja ezt a részt és újra aktíválja ezen funkciót így csak minden nem megjeleníteni kívánt parancsba ezt kell beírni:
 
InvisibleCMD = true;

 
Ez az elmélet. :D

93
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. november 19. - 23:44:39 »
1118


Hát messze még a 10 ezer. :D
A legelsõ poszt 2011. Augusztus 23. 11:59:14 íródott, ami több mint két éve volt így csekély számolgatás után 2028-ra meg is lesz a tízezer.  :D :D

94
Archívum / Szélsõséges hozzáállás szankcionálása
« Dátum: 2013. november 19. - 23:34:31 »
Nem arról van szó hogy be lett tiltva az önkényuralmi dolgok feltüntetése használata stb..
Hanem arról van szó amilyen módon ez megtörtént, ugyanis én elég sokat fenn vagyok a fórumon és sehol se találkoztam vele hogy bárki ilyet tett volna gyakorlatilag csak az tud róla aki kitiltotta meg aki kitette, a világ semmit se tud róla csak a staff.
Sõt még a \"staff fele se tudta\" ez csak röpke idézet ScreaM hozzá szólásából. (ha pont erre gondolt :D)
Szóval egyszerûen érthetõen leírom:
A fórumozók többségét abszolút nem érdekli hogy most pár személynek tele lett a hócipõje mert szintén pár személy önkényuralmi dolgokat írt a fórumra!!!!!
Hiszen a többség nem is tudott róla csak a kiírás után ha egyáltalán elolvasta.
A moderátorok adminisztrátorok tették a dolgukat és ennyi, nem kellett volna ekkora feneket keríteni a dolognak, kész, ki lett tiltva pár személy és ámen.
Részemrõl a témának vége.

95
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 19. - 19:45:36 »
Van olyan a módodban hogy
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)

 
?
Ha van másold be az egészet.

96
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. november 19. - 18:17:04 »
Lebegõ pontos értéket kell írni, és nem karakterláncot. (\"text\")
 
 SetPlayerHealth (playerid, 100000000.0);
SetPlayerArmour (playerid, 100000000.0);

 
Szín értéknek meg hexadecimális számot szokás írni:
 
SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, \"%s Admin szolgálatba állt, ha segítség kell, hívd!\");

 
nem a szövegben használatos színezési eljárást kell a funkcióban lévõ színezéshez használni. {ffffff}
Azt magába a karakterláncba kell illeszteni:
 
#define COL_LIGHTBLUE \"{33CCFF}\"
SendClientMessageToAll(-1, \"\"COL_LIGHTBLUE\"%s Admin szolgálatba állt, ha segítség kell, hívd!\");

97
Segítségkérés / OnPlayerUpdate?
« Dátum: 2013. november 19. - 17:38:06 »
Mi célt szolgál az a változó, hogy pont 0.0-kor nullázódjon?
Több infó kellene róla hátha lenne valami ötlet rá.
Amúgy egy állandó npc-re folyamatosan meghívódna az OnPlayerUpdate. :D

98
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. november 19. - 17:00:12 »
@Flash
Ez:



Na tessék:
 
CMD:setskin(playerid, params[]) { // maga a parancs
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bejelenetkezve az RCON admin!\"); // Ha nincs RCON admin módban az illetõ
new mp, skinid, str[512], n1[MAX_PLAYER_NAME], n2[MAX_PLAYER_NAME]; // változók
if(sscanf(params, \"ui\", mp, skinid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setskin [playerid/név] [skinID]\");
if(!IsPlayerConnected(mp)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nem aktív!\");// ha a játékos nem tartózkodik a szerveren
if(!(-1 < skinid < 301)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás SkinID: 0 - 300\"); // ha hibás szmot ír be skinid-ként
if(mp == playerid) { // Ha magadnak állítod be a skined
SetPlayerSkin(playerid, skinid);//beállítja a megadott skin-t
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen beállítva a saját skined!\"); // elküldi az üzenetet - -1=fehér
return 1;//megállítja a parancsot
}
GetPlayerName(playerid, n1, sizeof(n1)); // Admin neve
GetPlayerName(mp, n2, sizeof(n2));//akin alkalmazod a skinmódosítást neve :o
SetPlayerSkin(mp, skinid);//beállítja a megadott skin-t
format(str, sizeof(str), \"Adminisztrátor, %s beállította a karakteredet %i-ra/re.\", n1, n2, skinid);
SendClientMessageToAll(-1, str); // elküldi mindenkinek az üzenetet ha nem magadnak állítottál skin-t
return 1;
}

 

[/quote]
 
mitõl jobb ennél:



 
CMD:setskin2(playerid,params[])
{
new
mp,
skinid;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bejelenetkezve az RCON adminba!\");//ezt átlehet írni a saját amdinrendszerünkre
else if(isnull(params) || sscanf(params, \"ud\", mp, skinid)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setskin \");
else if(mp== INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs csatlalkozva!\");
else if(!(0 <= skinid <= 299)) SendClientMessage(playerid, -1, \"A SkinID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
else
{
SetPlayerSkin(mp, skinid); // És mivel múlt idõben kerülnek a szövegek megjelenítésre akkor a kódban is legyen elõbb az egész skin változtatás :D
new
   str[128];
if(playerid != mp) // Ha a parancs használója saját magának állítja vele a skin-t akkor ne írja ki neki ezt az üzenetet.
{
   GetPlayerName(playerid, str, MAX_PLAYER_NAME);
   format(str, sizeof str, \"Admin:%s beállította a skined(SkinID:%d)\", str, skinid);
   SendClientMessage(mp, -1, str);
}
GetPlayerName(mp, str, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, sizeof str, \"Beállítottad %s skinét(SkinID:%d)\", str, skinid);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
}
return 1;
}

 

[/quote]
?

99
Archívum / Szélsõséges hozzáállás szankcionálása
« Dátum: 2013. november 19. - 16:52:31 »
Nem, nem én voltam aki bevezette én ellene voltam annak hogy vacak linkek legyenek a rendes videó beágyazás helyett, oldalanként 15 darab videót kellene megjeleníteni a fórumnak (ha hozzászólásonként egy videót ágyaznak be) és panaszkodtak hogy nem tölti be nekik, én erre annyit reagálnék akkor ne nézze azon fórum részt, mert ezzel a megoldással gyakorlatilag tönkre lett téve és nem úgy látja el a szerepét ahogy régen.
Javasoltam kevesebb hozzászólás megjelenítést oldalanként ha megoldható, esetleg olyan opció beállítását mellyel szabadon választható hogy igenis megjelenítse a videókról a képet illetve akinek gyengébb gépe illetve lassabb internet kapcsolata van annak meg csak a linket.
Na mindegy nem errõl van most szó, lényeg nem én vezettem be hanem én voltam ellene. (azóta se szóltam hozzá abban a témában csak egyszer de azt is moderálta egy moderátor én meg az egész hozzászólásomat töröltem(én nem osztok meg sima youtube linket beágyazás nélkül mert senki nem fog rákattintani ha nincs hozzá vizuális hatás). Uff. :D


Az hogy valaki nem képes normálisan viselkedni miért tartozik a többi nyugodtan fórumozgató emberekre (ezt nem vágom) legyen az a moderátorok gondja és azoké akik nem tartják be a szabályokat.
Úgy kapcsolódik ide, hogy még mindig ez szerepel a fõoldalon és nem az amirõl nem tudok. :D
Szeretnék tudni róla, hiszen sa-mp fórum ez és nem büntetõ tábor.
Amúgy várom a jelentõs változásokat ami inkább a szórakozás, a játék, a jó társaság irányába fog mozdulni és nem Auschwitz-t fogják tükrözni.

100
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 19. - 10:02:01 »
Gondolom a ..perform alatti részben lekéred a játékos nevét, majd egy for ciklus segítségével megjeleníted a szerveren lévõ összes admin játékosnak.
Ott ne csak nevét kérd le hanem ellenõrizd a rangját is.
Ha a parancsot használó személy admin:
 
if(GetAdminLevel(playerid) < 1)  //majd ezután írd a megjelenítõs részt (persze a GetAdminLevel-t cseréld le arra amit te használsz)

101
Unlimited = nincs limitálva (mert volt 0.2x verzióban)
A 2000 a darab szám limitje.
Model a típus limit lenne, ha lenne.
Sa-mp szerint nincs limit az más hogy a gta san andreas játékban csak 212 féle van.

102
Archívum / Szélsõséges hozzáállás szankcionálása
« Dátum: 2013. november 19. - 00:55:50 »
Személy szerint nem a szankcióval van gondom hanem azzal ahogy elõ van adva, mint sokan említik ez egy sa-mp fórum mely a játékról,szórakozásról és a közösségrõl szól erre mit látni állandóan a fõoldalon?
Újabb moderátor felvétel, lemondás, újabb szabályok meg most így lesz úgy lesz.
Kérdezem én, akkor miért nem arról szól a fórum ami miatt létrehozták a fórumot tulajdonosai, fejlesztõi, támogatói, felhasználói?
Mert errõl kellene szólnia és nem arról hogy most ki lesz tiltva a fél fórum mert éppen nem használta a code tageket!
Már bocsánat a kifejezésért de a mostani kiírásra csak arra tudtam gondolni hogy valakinek elgurult a gyógyszere más nem lehet, mi más lenne?
A fórum alap szabályában benne van ez aki nem tesz eleget neki ki kell tiltani, erre csak olyan felhasználók vannak kitiltva csendben akik éppen nem képesek normális leírást írni induló sa-mp szerverérõl, lehet csak éppen annak örül hogy el tudott indítani egy nyavajás sa-mp szervert.
Ennek pont fordítva kellene lennie akik nem képesek ezen szabályokat betartani:
 

  • Felnõtt tartalmak/Tiltott jelképek megosztása (akár linkben is)

  • Tilos a fórumon más nemzetekre sértõ hozzászólást írni. Minden nemzet és nemzetiség megérdemli a tiszteletet.

  • Az oldalon mindenhol tilos az agresszív viselkedés és a veszekedés.


[/quote]
azokat kell csendben és halkan kitiltani, de úgy, hogy nyoma se maradjon hogy egyáltalán járt a fórumon.
Amúgy ez már lassan másfél éve megy így, alig látok valami értelmes dolgot a fõoldalon mint például megjelent a gta5 esetleg a sa-mp team már teszteli a 0.4 verziót vagy bármit ami tényleg a játékról a szórakozásról szól, hát gondoljátok át nem-e lenne jobb ha egy újonnan érkezõ fórumozó valami hasonlót látna a fõoldalon és nem azt a szemetet amit kitesztek oda.
Lehet írni kritikát ilyen olyan hozzászólást, de az se változtat az én véleményemen.
Uff.
Edit.: Amúgy mintha a \"pornográf tartalmú hozzászólás tiltás\" mintha eltûnt volna a szabályzatból vagy lehet csak én nem találtam.

103
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. november 19. - 00:07:05 »
Megnézni megnéztem de még mindig találok benne kivetni valót.  :angel:
A globálisan létrehozott változók játékos névnek nem igazán megfelelõek igaz úgy tûnik hogy memória területet spórol vele az ember de viszont sok admin esetén akik egy idõben használják a parancsot kis lassulást lehet tapasztalni a mûködésben (gép függõ).
Korábban írtam egy változatot valamiben amiben szépen leírtam valamilyen hasonló parancsban hogyan lehet egyetlen egy változóval lekérni játékos nevet ugyanazt a változót újból felhasználva megjeleníteni az üzenetet.
Most csak egy újabb példával próbálom szemléltetni hogyan célszerûbb írni ilyen parancs-ot/okat:
 
CMD:setskin2(playerid,params[])
{
new
mp,
skinid;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bejelenetkezve az RCON adminba!\");//ezt átlehet írni a saját amdinrendszerünkre
else if(isnull(params) || sscanf(params, \"ud\", mp, skinid)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setskin \");
else if(mp== INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, -1, \"A játékos nincs csatlalkozva!\");
else if(!(0 <= skinid <= 299)) SendClientMessage(playerid, -1, \"A SkinID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
else
{
SetPlayerSkin(mp, skinid); // És mivel múlt idõben kerülnek a szövegek megjelenítésre akkor a kódban is legyen elõbb az egész skin változtatás :D
new
   str[128];
if(playerid != mp) // Ha a parancs használója saját magának állítja vele a skin-t akkor ne írja ki neki ezt az üzenetet.
{
   GetPlayerName(playerid, str, MAX_PLAYER_NAME);
   format(str, sizeof str, \"Admin:%s beállította a skined(SkinID:%d)\", str, skinid);
   SendClientMessage(mp, -1, str);
}
GetPlayerName(mp, str, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, sizeof str, \"Beállítottad %s skinét(SkinID:%d)\", str, skinid);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
}
return 1;
}

 
Ui.:
Ha van kérdés nyugodtan tedd fel, szívesen válaszolok hogy mit miért úgy írtam a példa parancsban. ;)

104
Segítségkérés / Láthatónak, láthatatlan parancs.
« Dátum: 2013. november 18. - 22:02:25 »
Töröld ki az admin filtersscriptbõl azt a részt vagy kapcsold ki.
Ha netalán ladmint használsz (abban van ilyen ha jól tudom) akkor a config fájlban a ReadCmds írd át 0-ra.
Ha csak azt szeretnéd hogy csakis level pontal rendelkezõ adminokét ne írja ki, akkor a szkriptben kell írni olyan feltételt hogy azokét se mutassa.
Az egész parancs megjelenítés részt az OnPlayerCommandText alatt keresd.

105
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap sscanf dolgok
« Dátum: 2013. november 18. - 21:53:39 »
@Szasza
Elhiszem hogy segíteni szeretnél, egyes embereknek, de hibás példákkal pont az ellenkezõjét teszed, emiatt születnek a negatív illetve a kritika szerû hozzászólások.
Én nem **szogatásképp írom ezen hozzászólásokat hanem pont a segíteni akarás végett.  8)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal