Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tarack

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
91
Archívum / Célkereszt probléma
« Dátum: 2016. március 08. - 18:14:02 »
Köszi szépen,igen ez volt a hiba hogy a hudban minden componentet eltüntet a képernyőröl Köszi mégegyszer

92
Archívum / Célkereszt probléma
« Dátum: 2016. március 08. - 17:46:52 »
Sziasztok. Van egy valhalla modom amit szinte teljesen átfejlesztettem,de egy napon eltünt  célkeresz (tudom ilyen nem lehet de ez történt).
Próbáltam shaderes egyedi célkeresztet is betenni de az se látszódott.
Hogyan tudnám visszahozni ha még shaderrel se ment? Semelyik fegyvernek nincs sajnos célkeresztje
A válaszokat előre is köszönöm! :)

93
Archívum / Shader készítés képernyőre
« Dátum: 2016. február 29. - 17:27:58 »
Sziasztok. Lenne egy fekete fehérítő fx fájlom de sehogysem tudom ráhelyezni a  képrenyőre.
Próbáltam a dxCreateShader-ral egy fekete képernyő a dxCreateScreenSource se müködik.
Valaki letudná írni ennek a kódját?

94
Archívum / Lua decompiler?
« Dátum: 2016. február 28. - 21:35:52 »
Gondolom extra védelemmel van ellátva a luac fájl.
Az mta luac compiler oldalán lehet rá tenni extra védelmet ami átkonvertálja a karakterek érthetetlenné kínai jelekké amit az mta tud csak futtatni. Ezeket nem lehet decompilerrel visszafejteni

95
Archívum / Shader jármű kinézet kérdés
« Dátum: 2016. február 28. - 14:10:27 »
Sziasztok. Sikerült egy járműre egyedi shadert tennem. de sajnos minden ugyanolyan járművet ami az alap megváltoztat.
Nekem úgy kéne mint see-mta-n hogy egy kocsira mehet 1 shader de egy másik ugyan olyanon meg nincs.
megoldható?
Válaszokta előre is köszönöm! :)

96
Archívum / Ez megoldható?
« Dátum: 2016. február 28. - 14:06:38 »
Nem értem kérdésedet? Mi az hogy 1 járműre több mod?
1 jármű az 1 jármű. Maximum ma más textúra kinézetet szeretnél rá (akár többet) de egy megadott modellre azt shaderrel képzelném el.

97
Archívum / Átlátszó GUI felület,néhány kérdésem
« Dátum: 2015. november 16. - 18:22:37 »
Szia. Elkészítettem a kódot,ami kiirja chatbe a serialt aki beleáll annak. Itt is lenne:
 

local serial = createMarker (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13,\"cylinder\",1.5,255,255,0 )
function pickupUse ( hitElement,matchingDimension )
local serialom = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(serialom)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, pickupUse )

 
Ezt mta szerver oldalra írd,és tök jó lesz! :)

98
Archívum / Admin Panel
« Dátum: 2015. november 08. - 10:53:34 »
Sziasztok a minap készítettem egy admin panelt csak a nevek egybefolynak rajta. Itt a kód hogy lehetne megoldani hogy ne legyenek egybe?
 

        y = 0
        local selectedSite = page1
        function renderAd2()
         --number = number + 1
        --if getElementData(localPlayer,\"adminlevel\") == 2 then
   --     ad = exports.global:getAdmins()
   dxDrawText(\"ADMINOK\"  ,renderData.rectangleX+260, renderData.rectangleY +19, 286, 16, tocolor(102,255,102, 255, 255), 1.0, font2o, \"left\", \"top\", false, false, true, true, false)
   local vehiclesa = getElementsByType(\"player\",true)
        for key, value in ipairs(vehiclesa) do
                 dxDrawText(\"\"..carname  ,renderData.rectangleX+150, renderData.rectangleY+99, 286, 16, tocolor(255,255,255, 255, 255), 1.0, font12, \"left\", \"top\", false, false, true, true, false)
                y = y + 20
        end

99
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Admins Panel
« Dátum: 2015. november 08. - 10:52:25 »
Sziasztok a minap készítettem egy admin panelt csak a nevek egybe folynak. Hogy miért azt nem tudom? Hogy tudnám kiküszöbölni?

100
Archívum / NPC idő közönként
« Dátum: 2015. október 29. - 15:16:36 »
Sziasztok azt hogy lehetne megoldani hogy egy NPC mondjuk 13:00-tól 14:00-ig látható legyen valós idő szerint.
Az npc-t meg a láthatóságot megoldom de hogyan lehet lekérni az időt. vagy ezt setTimer-rel kéne?
A választ előre is köszönöm! :D

101
Archívum / Adat kiírása
« Dátum: 2015. október 10. - 21:55:23 »
Szia.  Itt egy példa kód,hogy mondjuk kiirassa a nevét.
 

function irat ()
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),renderKiir)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,irat)
function renderKiir ()
local x,y = guiGetScreenSize()
local mese = getPlayerName(localPlayer)
dxDrawText(ide az egyes argumentumok pl a szélesség,stb. a szöveg részéhez beirod idéző jel nélkül hogy mese és kiirja a nevét.)
end

102
Archívum / Mysql adat lekérés
« Dátum: 2015. szeptember 30. - 21:19:01 »
Sziasztok. Azt tudom hogy kell mysql-be adatot menteni (mta szerver) ,(saját adat).
De hogy kell lekérni azt az adatot legyen ez pl egy prémium pont milyen funkcioóval vagy export-tal hogy utána elementdata-ként ráállítsa a playerre? :)

103
Archívum / MTA bindKey
« Dátum: 2015. szeptember 30. - 16:21:37 »
Az alap home gombon semmilyen bind nem volt alapbol csak ami rajta lett és nem,nem kérem le demár kitaláltam egy megoldást tehát zárhtó!

104
Archívum / MTA bindKey
« Dátum: 2015. szeptember 29. - 20:30:07 »
Sziasztok. BindKey-el szeretnék bindelni egy dashboaard nyitást. Scriptet restartolom,be van bindelve minden fasza. (client render addeventhandlerezik)
Viszont amikor belépek ujra  a szerverre és nem loginolok be akkor még megy a home gomb viszont amikor lespawnolok azután csak a dash nyitás hangot hallom de áttálitja a kamerát is (home). Meg nem rendereli le. Mi lehet? Ha a scriptet restartolom ismét tökéletes.
(Saját Dashboard!)

105
Archívum / Kiszedett objektumok visszarakása
« Dátum: 2015. szeptember 12. - 11:06:20 »
Sziasztok. Indítottam egy valhalla alapu szervert,de nem ez a lényeg. Régen szórakoztam a mappolással és kimappoltam a délit meg amellől egy házat. De a déli igazábol ott van csak át lehet rajta menni. Eggyik resourceban sincs olyan mappolás ami kivenné onnan. Ez igy maradt. Hogy lehetne visszatenni? Itt a kép:
\"mta-screen_2015-09-12_10-55-19_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal