Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
SA-MP: Szerverfejlesztés / GodMode« Dátum: 2014. október 28. - 21:29:34 »
OnPlayerTakeDamage-et használj szerintem, és az élet több legyen mint 100, pl. 1000 vagy 10000
92
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. október 28. - 21:25:26 »Idézetet írta: tudvari date=1413618460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezeket mind tudtam, csak arra voltam kíváncsi, hogy a sötétség csak a szervertimetól függ, vagy a playertimetól is. (és mivel nincs alkalmam tesztelteni, így gondoltam biztonság kedvéért megkérdezem)A később használt felülírja a korábbit. Ha 2x ugyanazzal a fügvénnyel váltasz időt, az is a korábbit írja felül. Ha először használod a SetWorldTime-ot, majd később a SetPlayerTime-ot akkor a SetPlayerTime lesz érvényes, mert a korábbit írta felül. Onnantól a SetWorldTime nem számít az adott játékosnál. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 29. - 10:17:52 )
93
Segítségkérés / old-editor segítség« Dátum: 2014. október 28. - 21:17:12 »
SA-MP map construction. Ez a legjobb szerintem, én ezt szoktam használni, de meg kell említenem, 200 letöltésből kb. 3 darab van ami rendesen kompatibilis, a többi csak sz*r. Ha szeretnéd dobj egy PÜ-t és elküldöm neked.Hali!
94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:the server didn\'t respond retrying« Dátum: 2014. október 28. - 21:12:08 »
Eltévedtél, ez itt a szkriptelési részleg! Nem vagyok moderátor, de picikét(Nagyon) zavaró, hogy random, nemideillő témákat találok.
95
Segítségkérés / Jelszó váltás parancs nem működik« Dátum: 2014. október 28. - 21:09:27 »
Ha van strtok és zcmd használva, akkor az üti egymást, azt nem láttam, nincs több tippem. Remélem segítettem vele
Ja és bemásoltad a másik parancs elejét, szerintem nem direkt volt, gondoltam szólok. 96
Segítségkérés / Jármü mentése?« Dátum: 2014. október 28. - 21:07:43 »
Mindig válasszuk a bonyolultabb utat, hogy megértsük az egyszerűt
97
Segítségkérés / Admin jail Percre« Dátum: 2014. október 28. - 21:06:36 »
Elvileg
if(strcmp(cmd, \"/percajail\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/percaj\", true) == 0) Edit: Középső számlálót nem raktam bele Ha rosszul számol akkor pedig: if(strcmp(cmd, \"/percajail\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/percaj\", true) == 0) Így jónak kéne lennie, középső számlálót nem raktam bele.Ha minndenképp kell szólj és csinálom ahogy tudom. 98
Segítségkérés / Kocsi ajtó bugg« Dátum: 2014. október 28. - 20:58:12 »public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) Szerintem így jó lesz, ezt próbáld ki, az ajtót nemtudom. 99
Segítségkérés / zene indítás hiba« Dátum: 2014. október 28. - 20:55:18 »#include <a_samp> Nemtudom jó-e, de azért próbáld meg 100
Segítségkérés / Jármü mentése?« Dátum: 2014. október 28. - 20:50:35 »public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) És csinálj egy jarmuvek mappát, minden kocsiidre csináljon egy init és amikor if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) (EZ NEMUGYANAZ MINT AZ ELSŐ!!!) akkor xkoord ykoord zkoord és rotacio-val beleírja a járgány helyzetét.Amikor kocsiresi van betölti ezeket az ini-ket és kiolvassa a kocsik helyét belőle. Megszkriptelni lusta vagyok, remélem azért érthető volt 101
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 07. - 19:28:48 »
Próbáld meg frissíteni, nézd meg bennevan-e pawnoban is vagy csak a szerverben.
102
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 07. - 19:21:51 »
Van egy parancsom, amivel lerakok egy 3dtextet, és van egy másik amivel felveszenm azt. a new Text3D:csapdale; a 2 parancs elõtt van, de ammikor az eltûntetéshez érne akkor azt az errort kapja a pawno, hogy
Próbáltam Delete3dtextlabellal is, de nem jó. Elküldöm az egész filterszkriptet, hátha valami blokkolja. [pawn] #include <a_samp> #include <zcmd> new Text3D:csapdale;//Eltûntethetõ 3dtext miatt kell, ha nem ittvan örökre ottmarad a 3dtext new varositas[1];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk // pénz eltûntetése CMD:felveszpenz(playerid, params[]) { CreateExplosion( varositas[0], 4, 50);//robbanás DestroyObject(varositas[0]); } Update3DTextLabelText(csapdale, 0xFFFFFFFF, \" \"); } //pénz lerakása CMD:robbanopenz(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); csapdale = Create3DTextLabel(\"Eldobott pénz, felvételéhez /felveszpenz\",0xFFFFFFFF,x+0.5 ,y ,z ,20.0,0); varositas[0] = CreateObject(1212, x, y, z, 90, 0, 0); }[/pawn] 103
Szkript kérések / 3Dtext törlése másik parancsban« Dátum: 2014. augusztus 07. - 18:57:21 »
Van egy parancsom, amivel lerakok egy 3dtextet, és van egy másik amivel felveszenm azt. a new Text3D:csapdale; a 2 parancs elõtt van, de ammikor az eltûntetéshez érne akkor azt az errort kapja a pawno, hogy
error 021: symbol already defined: \"Update3DTextLabelText\" Próbáltam Delete3dtextlabellal is, de nem jó. Elküldöm az egész filterszkriptet, hátha valami blokkolja. #include <a_samp> [mod]Beállítottam az alap üzenet ikont a feleslegesen átállított ikon helyére, illetve javítottam a taget tagre![/mod] 104
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Segítség, SA-MP map construction« Dátum: 2014. augusztus 01. - 18:58:38 »
Lehet nem ide való a téma, de nem találtam a helyét, ezért bocsi
Az lenne a kérdésem, a régi SA-MP map constructiont használom amin még nem load gomb, hanem START gomb van és nincs import paste. ( FONTOS: AZÉRT HASZNÁLOM EZT, MERT A MÁSIKON NEM TÖLT BE SEMMI, CSAK A TENGER ÉS AZ OBJEKTEK PIROS JELZÕI) A kérdés az lenne, hogy itt hogy tudok úgy betölteni, hogy csak a pwn-em töltsön be és az alap objektek ne?( pl van egy híd amit kiszedtem de ahányszor betöltöm a végén lementett pwn-t ott lesz az én hidam és az alap is) Nagyon irritáló, hogy 100+100 world objektet kell kiszednem minden importálásnál, hogy elkezdjem ott ahol azelõtt abbahagytam. A Segítséget elõre is köszönöm! Utóirat: Bocsi a helyesírási hibákért. 105
Segítségkérés / Segítség, SA-MP map construction« Dátum: 2014. augusztus 01. - 18:26:02 »
Lehet nem ide való a téma, de nem találtam a helyét, ezért bocsi
Az lenne a kérdésem, a régi SA-MP map constructiont használom amin még nem load gomb, hanem START gomb van és nincs import paste. ( FONTOS: AZÉRT HASZNÁLOM EZT, MERT A MÁSIKON NEM TÖLT BE SEMMI, CSAK A TENGER ÉS AZ OBJEKTEK PIROS JELZÕI) A kérdés az lenne, hogy itt hogy tudok úgy betölteni, hogy csak a pwn-em töltsön be és az alap objektek ne?( pl van egy híd amit kiszedtem de ahányszor betöltöm a végén lementett pwn-t ott lesz az én hidam és az alap is) Nagyon irritáló, hogy 100+100 world objektet kell kiszednem minden importálásnál, hogy elkezdjem ott ahol azelõtt abbahagytam. A Segítséget elõre is köszönöm! Utóirat: Bocsi a helyesírási hibákért. |