Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 121
871
Segítségkérés / Globális blokk létrehozása
« Dátum: 2013. október 05. - 20:14:52 »
ez a példa egy függvény
ott a példa az alapján megtudod csinálni
csak erre még szükséged lesz a mód / script elején:
 
forward GlobalisFunkcio(playerid,functionid);

 
am az aláírásomban vannak wikis linkek amik elmagyarázzák az alapokat...ajánlom figyelmedbe ha elég hozzá az angol tudásod

872
Segítségkérés / RemoveBuilding
« Dátum: 2013. október 05. - 20:10:08 »
JernejL\'s Map Editor: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801
[/quote]
ezzel elég jól meg tudod csinálni és generálja a kódot amit be kell illesztened

873
Segítségkérés / Globális blokk létrehozása
« Dátum: 2013. október 05. - 20:09:05 »
valami ilyesmire gondoltál?
 
public GlobalisFunkcio(playerid,functionid)
{
switch(functionid)
{
    case 0:
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Valami Üzenet\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Valami Üzenet\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Valami Üzenet\");
        SetPlayerSkin(playerid,0);
    }
    case 1:
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Valami Üzenet\");
        SetPlayerSkin(playerid,0);
    }
    case 2:
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Valami Üzenet\");
        SetPlayerColor(playerid,COLOR);
    }
    case 3:
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Valami Üzenet\");
        SetPlayerColor(playerid,COLOR);
        SetPlayerSkin(playerid,3);
    }
    // ...
}
return 1;
}

 

GlobalisFunkcio(playerid,random(4));

874
Segítségkérés / Globális blokk létrehozása
« Dátum: 2013. október 05. - 19:57:30 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1380995586\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43394\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
new
szoveg[][] =
{
{ \"null\" },
{ \"egy\" },
{ \"kettõ\" },
{ \"három\" },
{ \"négy\" },
{ \"öt\" }
};
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i; i < 10; i++) // Teszt for ciklus.
{
printf(\"A véletlen kapott szám : %s\", szoveg[ random(sizeof(szoveg)) ]);
}
return 1;
}

 

szerintem nem erre gondolt :)
 
egy paranccsal meghívnék egy véletlenszerû számot, amely az adott tömbbõl kikeresi, hogy mi van az adott számnál, majd pedig végrehajtja azt.[/quote]
 
Aztán ami benne van - a példában egy Client Message - lefut.[/quote]

875
Szkript kérések / Törlés
« Dátum: 2013. október 05. - 19:50:05 »
elég 1x feltenni 1 kérdést a fórumra...nézd meg a tegnap nyitott topicodat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=47882.msg465425#msg465425

876
Segítségkérés / Globális blokk létrehozása
« Dátum: 2013. október 05. - 19:47:56 »
Nem akarom a dolgokat 100 helyen átírni, vagy hozzáadni, hanem csak egy helyen, amely mindenhol érvényes lesz[/quote]
mire gondolsz?
 
Eddig nem nagyon volt szükségem nagyobb globális tömbökre (így tudom a legjobban megfogalmazni)[/quote]
 
Egy kicsit konkretizálva a dolgot, hogy esetleg meg is értsétek: egy paranccsal meghívnék egy véletlenszerû számot, amely az adott tömbbõl kikeresi, hogy mi van az adott számnál, majd pedig végrehajtja azt.[/quote]
 
    Tomb
    {
          // .....
          case 3:
          {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez a 3-as szám.\");
          }
          case 4:
          {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez a 4-es szám.\");
          }
          case 5:
          {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez a 5-ös szám.\");
          }
    }
[/quote]
Szerintem te nem a tömbre gondoltál hanem a függvényre de még mindig nem értem mire szeretnéd ezt használni, ha publikus akkor bõvebben kifejthetnéd mire kellene neked ez. Tömbben adatot tárolunk.

877
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / RemoveBuilding
« Dátum: 2013. október 04. - 21:57:41 »
felesleges volt 2x megnyitni a témát...
a másikban megválaszoltam:
http://sampforum.hu/index.php?topic=47882.0

878
Segítségkérés / RemoveBuilding
« Dátum: 2013. október 04. - 21:56:25 »
szerintem ez elég válasz:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer
de ha mégse akkor írj és segítek :)

879
Segítségkérés / Yadu\'s Race FS probléma (idõmérés)
« Dátum: 2013. október 03. - 22:34:05 »
hello
nem tudtam letölteni azt a verziót amit linkeltél nem volt letöltõ link rákerestem google-ben nem tudom azonos e a script de ezt találtam:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=3860
én tesztként lefuttattam a saját függvényem az ment, ezt nem próbáltam, nézd meg megfelel e, vagy máshol van a probléma
Ezt cseréld le ( 1587. sorban kezdõdik nálam )
 
BeHuman(ticks)
{
new HumanTime[10], minutes, seconds, secstring[2], msecstring[3];
minutes=ticks/60000;
ticks=ticks-(minutes*60000);
seconds=ticks/1000;
ticks=ticks-(seconds*1000);
if(seconds <10) format(secstring,sizeof(secstring),\"0%d\",seconds);
else format(secstring,sizeof(secstring),\"%d\",seconds);
format(HumanTime,sizeof(HumanTime),\"%d:%s\",minutes,secstring);
if(ticks < 10) format(msecstring,sizeof(msecstring),\"00%d\", ticks);
else if(ticks < 100) format(msecstring,sizeof(msecstring),\"0%d\",ticks);
else format(msecstring,sizeof(msecstring),\"%d\",ticks);
format(HumanTime,sizeof(HumanTime),\"%s.%s\",HumanTime,msecstring);
return HumanTime;
}

 
Erre:
 
BeHuman(ticks)
{
new HumanTime[10], minutes, seconds;
minutes = floatround((ticks/60000),floatround_floor);
ticks -= (minutes*60000);
seconds = floatround((ticks/1000),floatround_floor);
ticks -= (seconds*1000);
format(HumanTime,sizeof(HumanTime),\"%d:%02d.%03d\",minutes,seconds,ticks);
return HumanTime;
}

 
máskor privátban inkább csak a témát linkeld mivel privátban nem segítek, mivel másnak is kellhet a válasz :)

880
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 02. - 01:47:35 »
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);

 
ja itt hozod létre...
na most kicsit megkavarodtam :D melyik kocsival mi van? van 1 régi és van 1 új ( jelen állás szerint ) na és melyikkel mit szeretnél?
 
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.[/quote]
 
SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid] ,GetVehicleVirtualWorld(playerid));

 
akkor ezt szeretnéd?

881
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. október 01. - 20:08:16 »
new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);

 
helyett:
 
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid,GetVehicleVirtualWorld(playerid));

882
Segítségkérés / Score
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 19:54:06 »
PSpawn[playerid] = false;

 
helyett:
 
if(GetPlayerScore < 100) { PSpawn[playerid] = false; }

883
Segítségkérés / Score
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 19:08:34 »
hát õõõ...nálam kiakadt a class váltás szóval se elõre se hátra nem tudtam menni utána :D
akkor B terv :D
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn
ezzel a kóddal mûködik:
 
#include <a_samp>
new bool:PSpawn[MAX_PLAYERS];
main() { }
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"NEE NEE CSAK A GOMBOKAT NEE, GUMICOKRBÓL VANNAK !!!\");
//
AddPlayerClass(100, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(101, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(102, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(103, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(104, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(105, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.5783, 1343.5572, 15.5746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
//
PSpawn[playerid] = true;
//
switch(classid)
{
    case 0: { GameTextForPlayer(playerid,\"~g~~h~Nulla\",8000,4); }
    case 1: { GameTextForPlayer(playerid,\"~b~~h~Egy\",8000,4); }
    case 2: { GameTextForPlayer(playerid,\"~p~~h~Ketto\",8000,4); }
    case 3: { GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~h~Harom\",8000,4); }
    case 4: { GameTextForPlayer(playerid,\"~y~~h~Negy\",8000,4); PSpawn[playerid] = false; }
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(!PSpawn[playerid]) { return 0; }
return 1;
}

 
de megcsinálhatod változó helyett GetPlayerSkin-el is
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerSkin

884
Segítségkérés / Score
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:48:57 »
ááá nem lenne idõm vele bajlódni éppen a HRP-t fejlesztem csak lógok kicsit a munka elõl a fórumozással :D
de lassan már dolgozni kell szóval ebben segítek és csinálom tovább :)

885
Segítségkérés / Score
« Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:40:47 »
hostos szerveren vagy localhost-on teszteled? megnézném hogyan néz ez ki nálad de mindjárt letesztelem nálam is de amikor régen használtam ezt a funkciót akkor mûködött

Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal