Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter01

Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 69
871
RP/RPG kérések / [HELP]NPC Készen van!
« Dátum: 2011. november 18. - 14:11:16 »
Köszi fiuk már meg oldottam igaz egyiknek a segítségével se de azért GangSteR]
PM é bõl értettem emg az egészet köszi GangSteR]!

872
RP/RPG kérések / [HELP]NPC Készen van!
« Dátum: 2011. november 17. - 17:30:35 »
Sziasztok!
Ezzel hogy \"NPC Készen van\" azt akarom érteni hogy már meg van írva....
Szóval fel vettem az NPC-t be raktam ahogy kell FS NPC Modes-be müködött de én nem így akarom hanem modba de ezzel van egy kis gondom...
Szóval akkor hát kezdem is!
Elösszõr is ügye a változó...
Az az ez:
 
new Buszok[2];

 
Következõ ügye a Buszok maga a kordinátával!
 
//=============================== Bus =================================================//
Buszok[0] = UjKocsi(431,1172.8610,-1793.9568,13.4988,178.8199,1,1);
Buszok[1] = UjKocsi(431,1181.9176,-1794.1378,13.4974,181.0004,1,1);

 
Ha ezek meg vannak akkor elvileg Spawnolni kellene az NPC-t!
 
public NPCSpawn(npc)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
nev = PlayerName(npc);
//printf(\"NPCSpawn(nev: %s, npc: %d)\", nev, npc);
new nid, car, szoveg[256];
if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS\"))
{
nid = 0;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS_2\"))
{
nid = 1;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV\"))
{
nid = 2;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV2\"))
{
nid = 3;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Arveres\"))
{
SetPlayerVirtualWorld(npc, 9999);
SetPlayerSkin(npc, 141);
ArveresNPC = npc;
if(!IsValidDynamic3DTextLabel(ArveresNPCText)) ArveresNPCText = CreateDynamic3DTextLabel(\"Árverés\", COLOR_LIGHTBLUE, 0.0, 0.0, 0.5, 30.0, npc);
}
return 1;
}

 
Ha ez meg van utána Csatlakoztatni kell az NPC-t...
 
stock NPCCsatlakozas(nev[], npc)
{
//printf(\"NPCCsatlakozas(nev: %s, npc: %d)\", nev, npc);
new nid;
if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS\"))
{
nid = 0;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Helyi] Járat 1 - Los Santos\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"lsbusz\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 3;
SetMegallo(nid, 0, \"Városháza\", 1492.098, -1741.344, 13.546, 48);
SetMegallo(nid, 1, \"Bank\", 1490.208, -1059.940, 23.826, 49);
SetMegallo(nid, 2, \"Kórház\", 1188.293, -1341.848, 13.570, 52);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS_2\"))
{
nid = 1;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Helyi] Járat 2 - Los Santos\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"LS_\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 9;
SetMegallo(nid, 0, \"Paintball\", 1298.751, -1388.146, 13.489, 27);
SetMegallo(nid, 1, \"Kamion HQ\", 948.763, -1240.345, 16.458, 29);
SetMegallo(nid, 2, \"Fánkos\", 1004.424, -1313.985, 13.546, 21);
SetMegallo(nid, 3, \"VPOP\", 750.472, -1388.663, 13.682, 22);
SetMegallo(nid, 4, \"Ruhabolt\", 430.928, -1487.781, 30.791, 23);
SetMegallo(nid, 5, \"Horgászhely\", 356.275, -1651.912, 32.954, 22);
SetMegallo(nid, 6, \"Reptér\", 1947.086, -2172.943, 13.554, 82);
SetMegallo(nid, 7, \"Benzinkút\", 1968.089, -1770.010, 13.546, 27);
SetMegallo(nid, 8, \"Étterem\", 1484.475, -1585.722, 13.546, 35);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV\"))
{
nid = 2;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"Fort_\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Távolsági] Járat 3 - Fort DeMorgan <> San Fierro\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 2;
SetMegallo(nid, 0, \"SF Wang Cars\", -2013.773, 271.785, 32.575, 147);
SetMegallo(nid, 1, \"Fort DeMorgan\", 168.132, 1159.072, 14.558, 141);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV2\"))
{
nid = 3;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"Oktato_\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Távolsági] Járat 4 - Los Santos <> Farm <> San Fierro\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 6;
SetMegallo(nid, 0, \"Pályaudvar\", 1168.151, -1822.518, 13.570, 262);
SetMegallo(nid, 1, \"LS Autóbérlõ\", 529.574, -1239.627, 16.604, 57);
SetMegallo(nid, 2, \"Farm\", -289.819, -139.942, 1.864, 93);
SetMegallo(nid, 3, \"Oktatók\", -2027.723, -62.263, 35.320, 119);
SetMegallo(nid, 4, \"SF Városháza\", -2757.362, 370.942, 4.348, 77);
SetMegallo(nid, 5, \"SF Bank\", -1943.025, 595.064, 35.171, 68);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Arveres\"))
{
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
SetSpawnInfo(npc, 0, 141, 319.203, 130.035, 1007.965, 270.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(npc);
}
}

 
Majd betölteni az NPC-t...
 
stock NPCBetoltese()
{
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_LS\", \"Busz\");
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_LS_2\", \"Busz\");
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_SF_LV\", \"Busz\");
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_SF_LV2\", \"Busz\");
return 1;
}

 
Nah most én ezzel azt akarom hogy csak egy NPC-t rakjak be!
Szóval annyit kérek hogy magyarázátok el ide mi hová megy szóval a spawnnál mit hova tegyek a csatlakozásnál mit hova tegyek és  a betöltésnél mit hová tegyek....
Amit ugyan ezt FSbe csinálnám ugyan így kell itt is scak nem értem valakit szépen kérek segítsen!
Jutalmat kap!(+)
Elõre is köszönöm!

873
Segítségkérés / Egy parancs
« Dátum: 2011. november 06. - 01:57:44 »
Egyértelmû hogy See szerintem ott meg csak Mysql-n lehet!

874
Segítségkérés / NPC hiba
« Dátum: 2011. november 05. - 03:19:19 »
Szaisztok.
NPC vel kapcsolatban kérdeznák valamit...
fel vettem aznpc be raktam csatlakozott is minden jól ment fel megyek én is meg nézem nem dobja le nem okés...
Ode magyek ahol az npc-t el kezdtem fel venni ott áll a busz és csak áll nem megy....
a búszt azt így raktam be
npcveh = AddStaticVehicle(437,1495.4379,-1737.0914,13.5932,270.1215,0,0);
hibátlanul le tudtam konvertálni de a busz mégsem ment...
regeltem a npc nevévela  szerveren de akkor sem volt jó...
Valaki tudna nekem ebbe segíteni elõre is köszönöm.....

875
Segítségkérés / CryRPG [GM]
« Dátum: 2011. november 05. - 02:40:32 »
Problem meg oldva zárok

876
Segítségkérés / CryRPG [GM]
« Dátum: 2011. november 04. - 11:59:55 »
Norbert próbáltam már plugins streamer.so de azzal else indul sajnos....

877
Segítségkérés / CryRPG [GM]
« Dátum: 2011. november 04. - 00:42:11 »
Be másolom szívessen neked az egész cfgt :D
echo Executing Server Config...
lanmode 0
rcon_password ********
maxplayers **
port ****
hostname **************
gamemode0 cryrpg 1
filterscripts
plugins streamer
announce 1
query 1
weburl ************
maxnpc 0
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
plugins sorba ha nem indul el streamer.dll nekem úgy tanitották vagyis én magamat hogy streamer írjak csak bele simán remélem tudsz segíteni elõre is kösz :D

878
Segítségkérés / CryRPG [GM]
« Dátum: 2011. november 04. - 00:16:19 »
Szasztok.
Gondolkozta ma este el indítom a CryRPG modot csak magamnak(Ne értésétek félre)
Igen meg is volt de viszont mikor midnent meg icsnáltam(www.sunwell.hu)tól van egy host szóvla vissza térve mindent meg csináltam UNknownt jelez a mod mondom ez meg mi egy FTP serverlogba bele néztem és ott találtam egy ilyesmit.
Auto-restarting the server on crash
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c, ©2005-2010 SA-MP Team
Auto-restarting the server on crash
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c, ©2005-2010 SA-MP Team
[00:20:11] filterscripts = \"\"  (string)
[00:20:11]
[00:20:11] Server Plugins
[00:20:11] --------------
[00:20:11]  Loading plugin: streamer
[00:20:11]   Failed (plugins/streamer: cannot open shared object file: No such file or directory)
[00:20:11]  Loaded 0 plugins.
[00:20:11]
[00:20:11] Filter Scripts
[00:20:11] ---------------
[00:20:11]   Loaded 0 filter scripts.
[00:20:11] Script[gamemodes/cryrpg.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[00:20:11] Number of vehicle models: 0
(EZ ÁLT OTT BENT!!!)
valahogy próbáltam értelmezni meg is értettem azt jelenti hogy a cryrpg.amx nincs bent a gamemodes mappába...
Gondoltam egybõl plugin hiba nah de akkor minden plugint tegyek vagy ezt hogy oldajam meg ebbe már nem vagyok pro elõre is köszi aki tudna segíteni meg hállálom....

879
Segítségkérés / Scriptert keresek!
« Dátum: 2011. november 01. - 23:14:30 »
Ha RP szerveredre akarod nem sok jelentkezõ lesz sõt senkisem lesz...
De vegy jó tanácsa RP szerverbe ne kezd...
Jah és inygen nem dolgoznak neked fõleg nem egy egész modot 0ról meg írni.

880
Segítségkérés / Egy Object
« Dátum: 2011. november 01. - 22:02:16 »
Sziasztok keresek egy Objectek a LVi Könyvtár mappomhoz de sajnos seholsem találom.
MTA 1.0.5-t használok..
Szóval az object egy lift rendes tobozos lift tudjátok mien és ahogy a liftbe be megyek ott ball oldalt vannak a gombok merre szeretnék mennis tb...
Kívülrõl iylen kis fa szine van...
Aki tudja meik id vagy mi a neve kérem segítsen köszönöm elõre is.
By scripter01

881
Segítségkérés / NPC
« Dátum: 2011. október 18. - 21:29:48 »
Nem vagy vedd fel az NPC ahova szeretnéd vagy pedig van rá egy script ami le hívja az NPC-t valameiket alkalmazd !

882
Segítségkérés / Besül az admin
« Dátum: 2011. október 18. - 21:28:32 »
Szerintem is a vissza téréssel lehet a gond de amiket írtak ezelötti hsz-be 2-en is lehet hogy nem jók lehet valami más gond van azon belül!
Nézd át!

883
Általános / [Olvasmány] Csaló programot használó játékosok
« Dátum: 2011. október 18. - 21:27:00 »
Szerintem a hackelés az olyan mint a se* hiány ha valaki nem se* akkor ideges stb.. ha valaki nem hackel ideges stb... nah ezeket hívjuk olyan embereknek akik nem tudják mi a játék élmény a SA:MP ben!

884
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Pluginok létrehozása
« Dátum: 2011. október 18. - 21:24:02 »
Igen, jó hogy le írja sokaknak ez a probléma :S

885
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás] "PPC-edit"be ékezet írás:)
« Dátum: 2011. október 18. - 21:23:22 »
Jó jó lett!

Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal