Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 136
856
Archívum / Fórum karbantartás lesz!
« Dátum: 2012. július 14. - 21:02:50 »
Fórum karbantartás van/volt, téma lezárva.

857
Archívum / Sikeres(?) frissítés
« Dátum: 2012. július 14. - 20:59:45 »
Idézetet írta: Yѕtee date=1342287788\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így lesz ez most is, csak nincs belõlem 5 aki 5 dolgot tudna 1x csinálni....
 
Ölég szomorú, feltalálták már a klónozást.
A többieknek meg csak annyit üzenek hogy:
T Ü R E L E M !


Kíváncsi lennék pár türelmetlen fórumozó milyen szuper fórumot alkotna 4-5 óra alatt.

858
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e R2 server update
« Dátum: 2012. július 14. - 20:53:30 »
Ez csak természetes hogy a látogatottabb szerverek nem váltanak kapásból, a fenti frissítés még csak tegnap jelent meg.
A szerver tulajoknak ki kell próbálniuk teszt jelleggel és ha minden amit használnak hozzá plugint egyebeket elég stabilnak mutatkozik, majd utána váltanak.
Várj egy pár hetet míg lezajlik mindenkinél a tesztelés, és ha megfelelõnek találják váltani fognak.

859
Segítségkérés / E-mail rendszer
« Dátum: 2012. július 14. - 18:19:07 »
CMD:emailolvas(playerid)
{
new
File:cfg = fopen(\"E-mail.txt\", io_read);
if(cfg)
{
new
   rstr[128];
while(fread(cfg, rstr))
{
   SendClientMessage(playerid, red, rstr);
}
fclose(cfg);
}
return 1;
}

860
Beszélgetés / Facebook anonimitás?
« Dátum: 2012. július 14. - 10:01:47 »
Azért kicsit ijesztõ már ez a nyitottság facebookon.
Ha belépve marad az ember facebookon és eltéved egy olyan oldalra mely lájkokat gyûjt azért mert megoszt pár vicces dolgot egyebeket.
A facebooknak köszönhetõen már nem csak az IP címünket, internet szolgáltatónkat, dns címünket, operációs rendszerünk, böngészõnk típusát,
hanem nevünket, ismerõseinket, közzétett fényképeinket is megtudják könnyedén, mert csak ellátogattunk egy új weboldalra.
Nem reklámnak szánom, csak példának:
www.napimoka.hu
http://napimoka.hu/2012/05/szexi-szoszi-a-volannal/
Látható hogy a képek alatt felsorolja pár ismerõseink nevét a másiknál már a nevünket is feltünteti, és csak azért mert facebookból nem lépünk ki, ha elhagyjuk az oldalt.
Adatgyûjtés másokról nem volt ennyire könnyû, mióta létezik a Facebook.
Hát további jó böngészést mindenkinek.

861
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e R2 server update
« Dátum: 2012. július 13. - 18:34:25 »
Ez a frissítés csak SA-MP szerver tulajdonosoknak van.
Ez a kiadás egy szerver frissítés mely SA-MP 0.3e-ben lévõ kisebb gondokat javítja.
Elég csak LINUX szervereknél a samp03svr fájlt, Windows szervereknél a \"samp-server.exe\" fájlt lecserélni, egyes esetekben akik NPC-t is használnak
a samp-npc alkalmazást is le kell cserélni, erre a kiadásra.
SA-MP 0.3e R2 server
- Kapcsolatok biztonságának frissítése.
- Egy új beállítási lehetõség server.cfg fájlban \"chatlogging 0\", chat-üzenetek naplózásának letiltása server_log.txt fájlba. (be kell írni a server.cfg fájlba)
Letöltés:
SA-MP 0.3e R2 Linux Server: http://files.sa-mp.com/samp03esvr_R2.tar.gz
SA-MP 0.3e R2 Windows Server: http://files.sa-mp.com/samp03e_svr_R2_win32.zip

862
Segítségkérés / melyek a pluginok?
« Dátum: 2012. július 11. - 23:38:16 »
http://forum.sa-mp.com/forumdisplay.php?f=18
A fórum témákban keresgélve megtalálod a letöltési linkeket is.

863
Segítségkérés / admins parancs
« Dátum: 2012. július 11. - 23:28:59 »
@FlOrian
És az az 1016 darab 2 cella értékû (new g_szString[ (35 * 29) + 1 ][ 2 ]) változó hogyan tárolja el mondjuk az én nevemet?
A leggyorsabb sima ciklus sorozat mely átékos azonosítószámokkal fut le, abból adódik hogy feltételezzük hogy egy szerver nem a MAX_PLAYERS értékével megegyezõ slot számmal került elindításra.
Ezt az értéket a GetMaxPlayers() native funkció adja vissza nekünk.
Ennek az alkalmazásnak leggyorsabb módja ha csak egyszer kérjük le, és nem minden ciklus lépésenként.
Viszont ezt kettõ változó használatával tudjuk megoldani:
 
for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers(); i < gmp; i++)

 
Ez induláskor tárolja a szerver maximális játékosainak számát a gmp változóban és meg is õrzi minden egyes ciklus lépésben.
Amit sokan helyesnek tartanak az tulajdonképpen nem az:
 
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)

 
Itt az a probléma merül fel hogy a for ciklus minden egyes lépésnél lekérdezi a szerveren lévõ maximális slotok számát, és ez pazarló.
A leggyakrabban használt ciklus képlet viszont a samp 0.3e verziója mellett már 500-szor ismétlõdik:
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)

 
Erre találták ki a GetMaxPlayers()-t hogy egy ciklus sorozat ne ismétlõdjön 500-szor ha pl.: csak 30 slotos a szerver.
Viszont van egy másik módszer miszerint a MAX_PLAYERS definíciónak új értéket adunk viszont ezt szerver üzemeltetõknek változtatni kell ahogy változik a slotok száma.
 
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30

 
Ezzel a módszerrel számos helyen alkalmazott MAX_PLAYERS definicót a kívánt értékre állíthatunk.
Elõnye hogy mi?
A válasz egyszerû ha létrehozunk egy változót mely memória területet foglal el:
 
new valami[MAX_PLAYERS];

 
akkor alapból 500 darab cellát hozunk létre és ha ezt egy 30 slotos szerveren használjuk akkor van 470 darab feleslegesen létrehozott cella mely csak foglalja a memória területet kihasználatlanul.
A for, while, ciklusok ahol MAX_PLAYERS definíciót alkalmazunk csak annyiszor futnak le amennyi férõhelyes a szerver, nem ismétlõdik a példában szereplõ 470 alkalommal feleslegesen.

864
Segítségkérés / OnPlayerDialogResponse alá clickedplayerid hiba...
« Dátum: 2012. július 11. - 11:29:48 »
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, Jatekos, 2, \"Mit szeretnél csinálni vele?\", \"Get\\nGoto\\nKick\\nBan\\nSlap\", \"Ok\", \"Mégsem\");
        SetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\", clickedplayerid);
    }
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
{
switch(dialogid)
{
    case Jatekos:
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0: { new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x,y,z); SetPlayerPos( GetPVarInt(playerid, \"CLICKEDPLAYERID\") ,x,y,z); }
      }
   }
}
}
return 1;
}

865
Segítségkérés / Foreach probléma
« Dátum: 2012. július 10. - 13:37:35 »
Mert a forech akkor tárolja a játékos azonosítószámokat (ID) mikor csatlakozik egy játékos.
Mikor az OnFilterScriptInit meghívásra kerül az adott filterscript még nem tárolja a játékos azonosítószámokat.
Másképp fogalmazva ha egy szerverben van egy mód és 4 darab filterscript melyekben felhasználásra kerül a foreach akkor 5 darab játékosok azonosítószámát tároló foreach eljárás van használatban.
Minél több filterscript ami foreachot használ annál több algoritmus kerül felhasználásra.
Ez az egyik nagy hátránya a rengeteg filterscript használatnak.
Hogy mûködésre bírd a filterscriptet tárolni kell a játékmód futása közben betöltött filterscriptben is az online játékosokat.
Mivel az említett probléma csak akkor fordul elõ ha egy szerver már fut és vannak rajt játékosok, és ekkor kerül betöltésre egy filterscript (szerver indításkor nincs ilyen probléma mivel még nincs csatlakozva játékos.
Hát nem teszteltem de próbáld ki talán így:
 
public  
OnFilterScriptInit( )
{
for(new forplayerid; forplayerid < MAX_PLAYERS; forplayerid++)
{
if(IsPlayerConnected(forplayerid))
{
   #if defined _FOREACH_BOT
      if (!IsPlayerNPC(forplayerid))
      {
         Itter_Add(Player, forplayerid);
      }
      #if !defined FOREACH_NO_BOTS
         else
         {
            Itter_Add(Bot, forplayerid);
         }
         #pragma tabsize 4
         Itter_Add(Character, forplayerid);
      #endif
   #else
      Itter_Add(Player, forplayerid);
   #endif
}
}
foreach(new i4 : Player)
{
printf(\"%d\", i4);
}
return 1;
}

866
Szkript kérések / [RégiScript]Megvan Valakinek?
« Dátum: 2012. július 10. - 10:53:50 »
https://rapidshare.com/#!download|651p2|271319900|Swat_Rope_RC1_v1.rar|26|0|0

867
Segítségkérés / Mi ezzel a baj?(újjab probléma)
« Dátum: 2012. július 09. - 11:11:17 »
A for ciklus csak erre a részre érvényes:
 
new
                i;
        for( ; i < MAX_VEHICLES; i++)
        GetVehiclePos(i,x1,y1,z1);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x1,y1,z1))
        {
[/quote]
csak a pirossal kiemelt rész ismétlõdik 2000 szer.
A parancs felépítése nem logikus kísérletezz csak úgy fogod megérteni a dolgokat.
Ha leírom az egyik helyes variációt abból nem fogsz megérteni semmit.

868
Segítségkérés / Mi ezzel a baj?(újjab probléma)
« Dátum: 2012. július 09. - 07:02:09 »
new 
i;
for( ; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
GetVehiclePos(i,x1,y1,z1);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x1,y1,z1))return SendClientMessage(playerid, piros, \"Nincs melletted jármû\");
}
if(sscanf(params,\"d\",liter))return SendClientMessage(playerid,piros,\"Használat: /tankol <LITER>\");
if(benzin+liter>100)return SendClientMessage(playerid,piros,\"A jármû tankjába nem fér ennyi üzemanyag!\");
benzin=benzin+liter;

869
Segítségkérés / Mi a hiba?
« Dátum: 2012. július 08. - 15:06:01 »
[gmod]A téma neve, a pawn code tagek használatának hiánya, [/gmod]
és a kapcsos zárójelek hiánya {}.

870
Segítségkérés / Report crash játék indítás elõtt!
« Dátum: 2012. július 07. - 22:49:59 »
Idézetet írta: CoDerS date=1341681416\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23942\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Mikor csatlakoznék a szeróra bejön multi és utána kidob Crashel mit tegyek?:|| Folymanatosan
 
Kezdésnek adj meg több infót.
Utána próbáld ki a crashdetect plugint.
Szintén adj meg még több infót.
Majd ezek után várj segítséget.

Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal