Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 826
Segítségkérés / Object Törlés« Dátum: 2013. július 25. - 19:45:37 »
Ha valóban sok 15-20+ akkor ajánlott, megcsinálhatod te manuálisan is, de ez szubijektiv, de mindenképp hatékonyabb megoldás több object esetén az esetleges konverterek.
827
Segítségkérés / Object Törlés« Dátum: 2013. július 25. - 18:11:31 »
Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt: RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius); playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét) modelid - model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma x - posX=\"1224.69531\" - innen az 1224.69531 az x koordináta y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta radius - radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél) És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog. ![]() 828
Szkript kérések / Lövés script!« Dátum: 2013. július 25. - 17:53:53 »
Az a te errorod. A 175-ös sornál lévõ függvény vagy valami amit megnyitottál nincs lezárva. Ez a filterscript hibátlan
![]() 829
Beszélgetés / Szellemváros, avagy a csernobili katasztrófa« Dátum: 2013. július 24. - 18:50:43 »
Azért milyen király lehet ott paintballozni
![]() 830
Szkript kérések / Lövés rendszer ( 1-2 golyotol halál )« Dátum: 2013. július 24. - 17:28:25 »
Dehogy timeresen, feleslegesen lassítod a szervered:
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) 831
Segítségkérés / public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.« Dátum: 2013. július 24. - 14:38:29 »
Na jó most esett le
![]() 832
Segítségkérés / public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.« Dátum: 2013. július 24. - 14:06:48 »
Ezt a megoldást én is próbáltam már ebben a formában:
De hiába a PutPlayerInVehicle valamiért a vehicleid-ra rakja folyton a modelid helyett (gondolom azért mert vehicleid paramétert tudd csak befogadni) lásd itt is ez van: E: Az IP-t aki próbálgatná felesleges mivel dinamikus és most váltottam át rajta. 833
Segítségkérés / public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.« Dátum: 2013. július 24. - 13:31:12 »
Helló, van egy ilyen kódom:
Valaki megtudná mondani, hogy amikor a játékos beszáll az autóba a vehicleid-nak 411 helyett miért ilyet kapok: És a másik pedig, hogy hogyan tudnám ezt kiküszöbölni? Elõre is köszönöm. 834
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SelectObject« Dátum: 2013. július 23. - 01:03:43 »
Ráadásként én ezt már rég lefordítottam
![]() 835
Leírások/Útmutatók / [TuT] PAWN kódok bemutatása, leírása [folyamatos bõvítés]« Dátum: 2013. július 22. - 21:53:22 »
Feleslegesnek érzem, aki beírja eme függvényeket a googlebe ugyan olyan leírást kap róluk. Másrészrõl azzal érvelsz, hogy te az érthetõségre törekedsz akkor ezeket elmagyarázhatnád bõvebben is akár linkelhetnél róla leírást, mert egy kezdõ nem feltétlen biztos, hogy megérti a lent felsorolásra kerülõ dolgokat:
- Ez inkább tanács: Miért akarsz belemenni a függvények / eljárásokba, ha az alapokat amik a legfontosabbak a változókat nem tudják még és csak azt írod, hogy \'errõl majd késõbb lesz szó\' -Ha ZCMD-vel dolgozol írd le a mûködését, vagy ahogy említettem legalább linkelj róla egy leírást amiben szemlélteted a használatát. Mivel õk kezdõk ezért azt se tudják, hogy eszik vagy isszák. SendClientMessageToAll(KEK, \"Valaki lopott egy MP5-t a fegyverraktárból!\"); -Tapasztalatból mondom, ha elõzõleg egy makróban nem defineolod a színt, a kezdõ egybõl azzal jön, hogy errort kapott erre a sorra. -\" %f Beilleszt egy lebegõpontos számot.\" ez is inkább észrevétel volna, a kezdõknek fingjuk sincs mit jelent a lebegõpontos változó, inkább szebb és magyarosabb, ha azt mondod tizedes tört és tudják mirõl van szó. - \"%s Beilleszt egy stringet.\" Szintén inkább mondd azt helyette, hogy karakter láncot (Emlékszem januárban kezdtem scriptelni és én se vágtam az idegen/szakszavakat) - %x Beilleszt egy számot a hexadecimális(16-os) számrendszerbõl! - Valóban helyes a megfogalmazás ugyanis értéket is lehet binárisan lehet számot hex-be konvertálni, de egy kezdõ számára ez nem mondd semmit. A leggyakrabban ezt színkódok formájában nyilvánul meg, és ha elmondásod szerint az egyszerûségre és a könnyen érthetõségre törekedsz akkor, inkább mondd azt, hogy egy \'színkód formátumot\' vagy valami hasonlót illeszt be és akkor mindenki számára érthetõ lesz. Hibák: else //az else szó megfelel nagyjából a magyar \"ha nem\" kifejezésnek, vagyis ezzel azt állítjuk be, hogy mi történjen, ha nem jó helyen írja be a parancsot valaki! -Az else szó jelentése nem azt jelenti \"ha nem\", hanem azt, hogy \"ellentétbe\". Ha leírást készítesz valamirõl akkor saját magad is légy tisztába a fogalmakkal. CreateObject(363, 1036.17, 1264.66, 21.19, 0.00, 0.00, 0.00); - Drawdistance kihagyva (magyarázatnál) CreateVehicle(599, -756.3206, 2761.6204, 45.8912, 88.8508, -1, -1, 100); - Az kocsi angele (avagy ha jól tudom magyarul kb az, hogy merre nézzen a kocsi) kihagyva, ugyan úgy ahogy a kocsi respawnolási ideje (magyarázatnál) return 1; //lezárjuk a parancsot -Ez a visszatérés és nem a lezárás, van közte különbség. -\"Az elõzõ kódomban ígértem, hogy részletesen kitérek a string és %d részekre: Hogy mik is ezek? - Igazából pontos magyar megfogalmazást nem tudok rá mondani, de talán az lenne rá a legjobb hogy változók!\" Helytelen, ezek string valamint output formátumok (lásd: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Printf) - \" %% Beilleszt egy szót!\" Tudtommal ez egy %-jelet illeszt be (de ebben nem vagyok biztos és lehet én tudom rosszul) Ha most azt gondolod, hogy kioktatni akartalak, ne érts félre, mert nem. De a megfogalmazás sokat számít az érthetõség szempontjából és voltak hibáid is és ezeket akartam javítani. Sok sikert a továbbiakban ennek a folytatásához, de véleményem szerint csak szélmalom harcot folytatsz mivel egy függvény leírásánál sokkal tagoltabban paraméterenként elmagyarázzák a dolgot, inkább változókra, megformázásokra és hasonlókra térj ki, hasznosabb. ![]() 836
Segítségkérés / Hogyan lehet for-t átjavítani?« Dátum: 2013. július 20. - 23:22:27 »
Igen, utólag én is rájöttem, hogy amit írtam az hülyeség. Köszönöm a válaszod, zárom.
837
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / uj rp« Dátum: 2013. július 20. - 16:50:39 »
Na most aztán nagy troll lettél, gratulálok tapsold meg magad. :facepalm:
838
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SetVehiclePos« Dátum: 2013. július 20. - 15:46:11 »
Nem azért de ennek így köze nincs a játékos pozíciójának a helyezésére. Az úgy nézne ki, hogy:
Ez csak egy jármû pozíciójának beállítása. E: Amúgy az olyan leírásokat fordítsd le, amiket még nem tettek meg. http://sampforum.hu/wiki/f/ Az ott lévõ piros részekbõl bármit, de azért googleon írd be: Függvény neve - Sampfórum mert nem biztos, hogy nincs meg csak lehet egy témában van kettõ függvény / nem érzékelte a kis és nagy betûket ![]() 839
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jármû« Dátum: 2013. július 20. - 15:41:37 »CMD:nrg(playerid,params[]) Ennél jobban nem lehet. 840
Segítségkérés / Hogyan lehet for-t átjavítani?« Dátum: 2013. július 20. - 15:36:59 »
Helló egy apró kérdés, ezt hogyan lehet megcsinálni, hogy elinduljon ez a gyorsabb for és mondjuk, hogy kiprintelje a számokat? Elõre is köszönöm. |