Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Gabor..
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 126
826
« Dátum: 2012. július 08. - 14:41:57 »
Ez még mindig nem az egész, mivel nincsenek lezárva a függvények, illetve maga az eljárás sincs lezárva. Az egész eljárást másold be!
827
« Dátum: 2012. július 08. - 14:31:37 »
Az egészet másold be, mert mint látom, csak egy részét másoltad be.
828
« Dátum: 2012. július 08. - 14:21:38 »
A Pawno-ban, fent az ikonoknál van egy távcsõ ikon, arra menj rá, és írd be: OnPlayerUpdate, és menj az Ok gombra, és ha van a módodban, akkor megmutatja holvan, és azt másold be.
829
« Dátum: 2012. július 08. - 14:15:39 »
Másold be az OnPlayerUpdate eljárást!
830
« Dátum: 2012. július 08. - 14:07:18 »
831
« Dátum: 2012. július 08. - 08:52:26 »
#include < a_samp > enum SpawnInfo { Float: fX, Float: fY, Float: fZ, szPlaceName[ 50 ] } new Float: RandomSpawn[ ] [ SpawnInfo ] = { {0.0, 0.0, 0.0, \"Old Air\"} }; public OnPlayerSpawn( playerid ) { new szFormat[ 100 + 1 ], fPos = random( sizeof( RandomSpawn ) ); SetPlayerPos( playerid, RandomSpawn[ fPos ] [ fX ], RandomSpawn[ fPos ] [ fY ], RandomSpawn[ fPos ] [ fZ ] ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"[ SpawnInfo ] A(z) %s nevû helyen spawnoltál.\", RandomSpawn[ fPos ] [ szPlaceName ] ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, szFormat ); return 1; }
832
« Dátum: 2012. július 07. - 20:35:27 »
Nem, hanem maga a GTA motor. MTA-ba simán megy, sampba pedig crashel -.- Rengeteg crashet kaptam már énis ezekkel az opcodekkal (Nemcsak én, hanem még rengetegen a hivatalos fórumon is), úgyhogy itt ez az opcodes megoldás nemsokat ér.
Ohh, francba. Elég sok crash van ez miatt a szerveremen. :S
833
« Dátum: 2012. július 07. - 17:24:16 »
...
Összeomlott az AddPlayerClass funkció. Hibásan tért vissza a fegyver. [/quote]Értem. Tehát, lekell cserélnem az AddPlayerClass( ... ) függvényeket?
834
« Dátum: 2012. július 07. - 16:22:16 »
Ez mi miatt lehet? : SA-MP 0.3e Exception At Address: 0x0071A190 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x0F1E3900 ECX: 0x00000000 EDX: 0x0000018A ESI: 0x00233FFF EDI: 0x434E4000 EBP: 0x0F1E3989 ESP: 0x0022F850 EFLAGS: 0x00210297 Stack: +0000: 0x0F1E39BA 0x0F1E3900 0x007E797E 0x00000000 +0010: 0x7265707E 0x00002E63 0x00000000 0x00000000 +0020: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0030: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0040: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0050: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0060: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0070: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0080: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0090: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00A0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00B0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00C0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00D0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0100: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0110: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0120: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0130: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0140: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0150: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0160: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0170: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0180: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0190: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +01A0: 0x0071A2AA 0x0F1E39BA 0x00000000 0x00000000 +01B0: 0x434E4000 0x43F87000 0x762D80E0 0x0F1E3989 +01C0: 0x72000000 0x43D8BFE6 0x00000000 0x00000000 +01D0: 0x43D8BFE6 0x00000007 0x43F87000 0x43D8BFE6 +01E0: 0x00000000 0xFFFFFFFF 0x00000000 0x00000000 +01F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0200: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0210: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0220: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0230: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0240: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0250: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0260: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0270: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 SCM Op: 0x470, lDbg: 0 Game Version: EU 1.0 State Information: Ped Context: 0 P0 (0,0)
835
« Dátum: 2012. július 07. - 08:59:28 »
Most kapott az egyik társam egy hibaüzenetet, meg én is késõbb. Ez az Opcode, és a hozzátartozó jelentése, vagy mi: 0x470: 76@ = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon Meg van az elõzõ, az 0x2BF.
SCM kóddal nem sokra megyek. Kellene az \"Exception At Address\" és a \"Registers\" eredményei. Gondolom a streamer miatt kaptad a hibaüzenetet, mert a jármût létrehozta de valamiért a vízben spawnolt vagy vízbe esett. A lényeg az hogy üres volt. Mivel távol voltál a helytõl, így az objektumok nem jelennek meg. Gondolom a jármû sem volt létrehozva, de kliens azt érzékelte. Körbenézek Vice City-nél, hátha több információra bukkanok. Lehet másoknak is jól jön. http://code.google.com/p/vice-players/ Hasonló problémával küszködök. De ez nem GTA2MP téma, hanem SA-MP. [/quote]Hát lehet. Itt a hibaüzenet:
SA-MP 0.3e Exception At Address: 0x0071A190 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x0F1E3900 ECX: 0x00000000 EDX: 0x0000018A ESI: 0x00233FFF EDI: 0x434E4000 EBP: 0x0F1E3989 ESP: 0x0022F850 EFLAGS: 0x00210297 Stack: +0000: 0x0F1E39BA 0x0F1E3900 0x007E797E 0x00000000 +0010: 0x7265707E 0x00002E63 0x00000000 0x00000000 +0020: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0030: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0040: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0050: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0060: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0070: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0080: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0090: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00A0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00B0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00C0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00D0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0100: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0110: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0120: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0130: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0140: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0150: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0160: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0170: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0180: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0190: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +01A0: 0x0071A2AA 0x0F1E39BA 0x00000000 0x00000000 +01B0: 0x434E4000 0x43F87000 0x762D80E0 0x0F1E3989 +01C0: 0x72000000 0x43D8BFE6 0x00000000 0x00000000 +01D0: 0x43D8BFE6 0x00000007 0x43F87000 0x43D8BFE6 +01E0: 0x00000000 0xFFFFFFFF 0x00000000 0x00000000 +01F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0200: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0210: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0220: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0230: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0240: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0250: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0260: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0270: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 SCM Op: 0x470, lDbg: 0 Game Version: EU 1.0 State Information: Ped Context: 0 P0 (0,0) Van egy újabb hibaüzenet:
SA-MP 0.3e Exception At Address: 0x00719176 Registers: EAX: 0x0028FA00 EBX: 0x15E24F00 ECX: 0x0028FA70 EDX: 0x0000018A ESI: 0x15E24FFA EDI: 0x15E29FFF EBP: 0x15E24FC9 ESP: 0x0028F9C8 EFLAGS: 0x00210297 Stack: +0000: 0x43B015FE 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0010: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0020: 0x00000000 0x0071A2C9 0x15E24FFA 0x0028FA38 +0030: 0x00000001 0x0028FA13 0x43B015FE 0x441F0000 +0040: 0x75AB6C30 0x15E24FC9 0x70000000 0x44390CCE +0050: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000007 +0060: 0x441F0000 0x44390CCE 0x00000000 0xFFFFFFFF +0070: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0080: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0090: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00A0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00B0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00C0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00D0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0100: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0110: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0120: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0130: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0140: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0150: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0160: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0170: 0x00000000 0x0071A807 0x00000001 0x43B015FE +0180: 0x441F0000 0x15E24FC9 0x15E24FC9 0x15E24BC8 +0190: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +01A0: 0x00000000 0x03D93B6E 0x43B015FE 0x441F0000 +01B0: 0x15E24FC9 0x15E24FC9 0x15E24FC9 0xFFFFFFFF +01C0: 0xFFFFFFFF 0xFFFFFFFF 0xFFFFFFFF 0xFFFFFFFF +01D0: 0xFFFFFFFF 0x15E24FC9 0x00000001 0x0F8A5118 +01E0: 0x00000155 0x43B015FE 0x441F0000 0x452AC000 +01F0: 0x3ACCCCCD 0x452AC000 0x3B124925 0x03D07C06 +0200: 0x00000000 0x00000000 0x03D8784B 0x08660040 +0210: 0x00000000 0x00000000 0x412D8106 0x0028FC58 +0220: 0x00000B7C 0x000013B6 0x00000000 0x00000000 +0230: 0x006E8713 0x4537C000 0xBEC08000 0xC4D51604 +0240: 0x412D8106 0x0028FC58 0x00000A88 0x00000000 +0250: 0x452879FC 0x00C7DDF8 0x00000001 0x00000001 +0260: 0x00724D4F 0x00C7DE28 0x00C7DDF8 0x00725921 +0270: 0x44DED3B0 0x450A0755 0x40B873E8 0x40000000 SCM Op: 0x77E, lDbg: 0 Game Version: US 1.0 State Information: Ped Context: 0 P1 (0,0) P2 (144,0) P3 (67,2) P4 (0,0) P5 (0,0)
Memória szerint a jármû a vízben van. 0x2BF memóra booleanként tért vissza. Tehát a CVehicle eljáráson végig futott ( Lespawnolt. ) és a jármûben nem volt senki. Érdekes. [/quote] Gabor ez ellen, szerintem azt tudsz tenni, hogy derby-ben nem elsõre spawnolod le a kocsit, hanem péld 3 seccel késõbb miután betöltötte a mapot, és amit mondtam, hogy OnVehicleDeath-nál DestroyVehicle-zd a vehiclet. Így hátha jó. [/quote] Lepróbálom.
836
« Dátum: 2012. július 06. - 23:35:50 »
Értem. És mikor kapod ezt a hibaüzenetet? Ha a derby map közelében, akkor a streamer miatt dob ki.
Hát véletlenszerûen, valamikor csak mentem az autóval, és kidobott, nem a map közelébeben. A map a Santa Maria Beach közelében van, én megy San Fierrroban voltam, és crash, de az még tegnap volt, akkor még nem jutott eszembe ez a crash megfejtõsdi. Most kapott az egyik társam egy hibaüzenetet, meg én is késõbb. Ez az Opcode, és a hozzátartozó jelentése, vagy mi: 0x470: 76@ = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon Meg van az elõzõ, az 0x2BF. Most megyek, majd holnap leszek, és reagálok. Hi! És köszi.
837
« Dátum: 2012. július 06. - 23:08:04 »
Ötletem az nincs nagyon, de fõleg objectek miatt van a crash. Arra nincs semmi tippem, egyáltalán semmi. Ez az opcode-s keresés meg jónagy \'csaság, mivel a memóriacímeket kéne nézni és azszerint megkeresni. Na jó azért néha ezis megmutat valamit, de nagyon kevésszer.
Hát azok még nekem bonyolultak, elég egyenlõre ilyen keresés nekem, ami Opcode szerint van. Bár nem nagyon tudom, hogy hogyan lehet megérteni a memóriacímeket. Esetleg van olyan map, ahol víz fölött található? Ha van akkor jármûvek rajta? [/quote]Van, a derby map. De elvileg ha kiesik/kilép/spawnol a minigamebõl, akkor megsemmisíti a jármûvét.
838
« Dátum: 2012. július 06. - 23:03:48 »
Memória szerint a jármû a vízben van. 0x2BF memóra booleanként tért vissza. Tehát a CVehicle eljáráson végig futott ( Lespawnolt. ) és a jármûben nem volt senki. Érdekes.
Ezellen mit lehet tenni? :S
839
« Dátum: 2012. július 06. - 23:00:36 »
Azt ne mond, hogy megy, mert leszopom magam.
Szakadok. Amúgy még nem voltam olyan sok idõt a szerveren, hogy crasheljek. Kurta, van valami ötleted, hogy mi lehet?
840
« Dátum: 2012. július 06. - 22:17:51 »
Megnéztem az Opcode-ot: 0x2BF: car 51@ sunk Elvileg valamilyen süllyedt autó, de nem értem egészen pontosan, hogy mire akar utalni. Valaki megmondaná, hogy pontosan mire is akar utalni? Mert a szerveremen ez miatt van crash, elvileg mindig ez az Opcode-ja a crashnek.
Akkor szerintem Gabor.. próbáld ki, hogy OnVehicleDeath callbacknál Destroyozod a kocsikat. [/quote] Okés, köszi. Kipróbálom.
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 126
|