Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Kovacs_Richard
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 121
826
« Dátum: 2013. október 27. - 12:13:35 »
hát ez a parancs biztos nem azt csinálja amit te akarsz vip[playerid] == 1; helyett vip[playerid] = 1; De ez is felesleges mert ránézésre ez a parancs semmire nem jó kb, csak arra, hogy akárki Simon lehessen HA van 1 ember aki MÉG nem az ! Tehát ha van 1 ember aki még nem Simon, akkor mindenki az lehet aki a védõk csapatában van ja és ha nem adtad meg újra a MAX_PLAYERS értékét akkor 500, ha újra megadtad akkor meg annyi üzenet fog megjelenni a játékosnak
827
« Dátum: 2013. október 27. - 11:25:25 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/KickItt le van írva, hogyan lehet \"javítani\" ezt a \"hibát\". Illusztráltam egy WARN szöveget: {375FFF}**Admin {E60000}\"Nem_Tudom_Mi_A_Neve\" {375FFF}figyelmeztette {E60000}\"Nem_Tudom_Mi_A_Neve\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}ne legyen túl rövid {375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}3/3{375FFF})** 199 karakter...a chatben max 128 karakter jelenik meg ! szóval ez lehet az oka annak, hogy nem jelenik meg, túl hosszú a szöveg ! Itt egy script amiben teszteltem, az általad színezett szöveg nem jelenik meg, de az amibõl kivettem a színezést az igen. #include public OnFilterScriptInit() { SendClientMessage(0,0xFF6600FF,\"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"Nem_Tudom_Mi_A_Neve\\\" {375FFF}figyelmeztette {E60000}\\\"Nem_Tudom_Mi_A_Neve\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}ne legyen túl rövid {375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}3/3{375FFF})**\"); SendClientMessage(0,0xFF6600FF,\"**Admin \\\"Nem_Tudom_Mi_A_Neve\\\" figyelmeztette \\\"Nem_Tudom_Mi_A_Neve\\\"-t. [indok: ne legyen túl rövid ] (Figyelmeztetések: 3/3)**\"); return 1; } http://wiki.sa-mp.com/wiki/SendClientMessage const message[] The text that will be displayed (max 144 characters). NOTE - 1 (success) will be returned even if the message is too long (> 144 characters) and fails to be sent If a message is longer than 144 characters, it will not be sent. Truncation can be used to prevent this. Displaying a message on multiple lines will also solve this issue. [/quote] Egyéb dolgokat is találtam benne amiket nem így csinálnék a helyedben, de ez már csak rajtad múlik, hogy megfogadod e õket, csak gondoltam jelzem .
dcmd_warn(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) { // elég 128 cella, ennyi a parancs maximális hossza new tmp[128], tmp2[128], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /warn [playerid] [reason]\"); new warned = strval(tmp), str[144]; // str mérete nagyon nagy ! 2048 nem is fér ki egy sorba ! // Ha a figyelmeztett szintje Fõadmin ÉS a játékos szintje NEM Fõadmin // Szóval az üzenet nem éppen azt tükrözi mint amit a feltétel ellenõriz // if(PlayerInfo[playerid][Level] < PlayerInfo[warned][Level]) // Ez lenne az üzenethez való feltétel if(PlayerInfo[warned][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\"); if(IsPlayerConnected(warned)) // Felesleges az INVALID_PLAYER_ID ellenõrzés az IsPlayerConnected után, soha nem jutna addig a feltétel ellenõrzés { if(warned != playerid) { CMDMessageToAdmins(playerid,\"WARN\"); PlayerInfo[warned][Warnings]++; if(PlayerInfo[warned][Warnings] == MAX_WARNINGS) { format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}kirúgta {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", pName(playerid), pName(warned), params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS); SendClientMessageToAll(grey, str); SaveToFile(\"KickLog\",str); Kick(warned); return PlayerInfo[warned][Warnings] = 0; } else { format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}figyelmeztette {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", pName(playerid), pName(warned), params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS); return SendClientMessageToAll(yellow, str); } } else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Magadat nem figyelmeztheted\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\"); }
828
« Dátum: 2013. október 24. - 19:25:31 »
stream distance elég nagy, hogy megjelenjen ilyen távolságból is?
829
« Dátum: 2013. október 23. - 20:25:31 »
if(IsPlayerConnected(i)) strcat(strtext, string); Igen mivel ezen a feltételen belül van... a string formázó if-else if-eken beülre rakd vagy az elejére rakj egy strdel-t de inkább az elõbbit ajánlom Ezt próbáld meg.. hátha.
CMD:admins(playerid,params[]) { new string[256],count = 0; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1) { GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername)); if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 1)format(string, 128, \"%s|- Név: %s | ID: %d | Szint: 1 | Rang: VIP -|\\n\", string,sendername, i); else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 2)format(string, 128, \"%s|- Név: %s | ID: %d | Szint: 2 | Rang: VIP -|\\n\", string,sendername, i); else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 3)format(string, 128, \"%s|- Név: %s | ID: %d | Szint: 3 | Rang: VIP -|\\n\", string,sendername, i); else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 4)format(string, 128, \"%s|- Név: %s | ID: %d | Szint: 4 | Rang: VIP -|\\n\", string,sendername, i); else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 5)format(string, 128, \"%s|- Név: %s | ID: %d | Szint: 5 | Rang: VIP -|\\n\", string,sendername, i); else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 6)format(string, 128, \"%s|- Név: %s | ID: %d | Szint: 6 | Rang: VIP -|\\n\", string,sendername, i); ShowPlayerDialog(playerid, 303, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adminok\",string, \"Kilépés\",\"\"); count++; } } else if(count == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,303,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adminok\",\"Nincs online Admin!\",\"Kilép\",\"\"); } } return 1; }
[/quote]
ShowPlayerDialog(playerid, 303, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adminok\",string, \"Kilépés\",\"\"); ezt szerintem nem kéne a cikluson belülre rakni
830
« Dátum: 2013. október 23. - 19:04:45 »
van még néhány észrevételem: JatekosInfo[playerid][AdminSzint] helyett JatekosInfo[AdminSzint] és a sok if helyett else if-ekkel csinálnám a helyedben {FFFFFF}|- Név: 12345678901234567890 | ID: 123 | Szint: 2 | Rang: Próbaidõs Admin -|[/quote] 84 karakter ( + szöveg végi \\0 ) szóval max 85 karakter lehet a string-ed
new string[1000]; helyett:
new string[85]; és ehhez igazítani a dialog szöveghez létrehozott strtext tömböt is, lesz annyi admin, hogy kelljen 1000 cella? amúgy teszteltem a kódot és 1 karakter hosszú volt az strtext
strcat(string, \"\\n\"); strcat(strtext, string); ez a kód miatt...ahány játékos van online annyi karakter lesz...
if(strlen(string)) { strcat(string, \"\\n\"); strcat(strtext, string); strdel(string,0,sizeof(string)); } vagy
strcat(string, \"\\n\"); ezt a kódot kitörlöd és a formatok végére beírod a \\n-t
831
« Dátum: 2013. október 23. - 18:30:49 »
format az hülyeség.. csináld meg strcat -al sokkal egyszerûbb az egész kód. [/quote] nem hülyeség csak nem éppen erre találták ki, fõleg hogy ez egy statikus szöveg...
832
« Dátum: 2013. október 23. - 17:29:55 »
pedig ennek mûködnie kéne, mutasd a jelenlegi kódot
833
« Dátum: 2013. október 23. - 17:25:39 »
\"{ff0000}Bármi {ffd500}problémád akad szabályszegõvel találkozol: {00ff1e}/report [id] [indok]!\", ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZABALY, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályok\", DIALOGstring, \"Rendben\", \"\"); {ff0000}Bármi {ffd500}problémád akad szabályszegõvel találkozol: {00ff1e}/report [id] [indok]!\", nem kellene lezárni az elõzõ függvényt?
834
« Dátum: 2013. október 23. - 16:41:25 »
if(!strlen(strtext)) { format(strtext,sizeof(strtext),\"Nincs admin a szerveren\"); } ShowPlayerDialog(playerid, 303, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Adminok\", strtext, \"Kilépés\",#);
835
« Dátum: 2013. október 21. - 20:10:30 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=48395.0erre a témára válaszolnék: C:\\Users\\Bebi\\Desktop\\Syber RPG 0.3 X (RAVENS by DENZEL)\\gamemodes\\SyberRPG.pwn(24382) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"[/quote] Már van strtok függvényed azt jelenti, szóval lehet 2x írtad a módba. de ez a 26 erroros dolog általában akkor jön ki amikor nem jól zársz 1 blokkot... például ha nyitsz 1 új függvényt és nem zárod le }-el a végén vagy egy feltételnél felejted ki...
836
« Dátum: 2013. október 19. - 05:48:30 »
Lekéred a jármû pozicióját és lekérdezed, hogy milyen távolság van köztük.. vagy fordítva. [/quote] és még azt is kérdezd le, hogy merre fordul a jármû http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleZAngle utána 1 kis matek
837
« Dátum: 2013. október 19. - 05:44:47 »
melyik callback alá raktad be? rakd be az OnPlayerRequestClass alá...
838
« Dátum: 2013. október 12. - 17:44:35 »
persze hogy van a játékos név max hossza 20 karakter ugye egy tab mérete 4 karakter Pista = 5 karakter 20-5 = 15 15/4 = 4 (felfele kerekítve!) EzEgyHosszabbNev = 16 karakter 20-16=4 4/4 = 1 A = 1 karakter 20-1=19 19/4 = 5 (felfele kerekítve!) http://wiki.sa-mp.com/wiki/Floatroundhttp://wiki.sa-mp.com/wiki/Strlentöbbet nem segítek egyenlõre
839
« Dátum: 2013. október 12. - 12:18:25 »
Lenne egy egyszerû kérdésem textdraw-al kapcsolatban. Például: van nekem egy \"asd\" textdraw-om és az akkor jelenik meg ha egy jármû vezetõje vagyok. A kérdésem az lenne minek kellenek a következõ sorok és mi célt szolgál?
public OnFilterScriptExit() { return 1; } Azért kérdem mert én ezek nélkül használom és nem látom értelmét. Minden akkor látszódik és akkor tûnik el amikor kell, de gondolom nem véletlenül van ott (pl:amikor TextDrawEditor-al létrehozok valamit és pwn-t kreálok vagy a mások által készitett scriptekben)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnFilterScriptExitEz az Esemény ( CallBack ) akkor hívódik meg amikor a scriptedet \"kitöltöd\" ( pl: unloadfs fsnév ) az Init az akkor fut le amikor betöltöd ez meg pont az ellenkezõje...
840
« Dátum: 2013. október 10. - 17:41:21 »
ha a bandito model-t akarod akkor azt így kell: GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 568
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 121
|