Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 136
826
Segítségkérés / cannot read from file (immáron egymilliószor legalább)
« Dátum: 2012. július 30. - 20:10:52 »
Idézetet írta: James97 date=1343670680\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25221\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
omg -.-\" köszönöm szépen
 
[gmod]A téma nevét legközelebb a problémának megfelelõen válaszd meg. Köszönjük.[/gmod]

827
Segítségkérés / Futott km bug?
« Dátum: 2012. július 30. - 09:22:17 »
A Textdraw stringnél a futott km-nél ez van
 
Futott KM: %f
[/quote]
?
Mivel a változó az Float típusú.
 
new Float:kilometer[MAX_VEHICLES];

828
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hasznos Definíciók/Makrók
« Dátum: 2012. július 28. - 22:51:26 »
Idézetet írta: DrAkE date=1343424569\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Dehogynem (bár ha félreértelmeztem elnézést :D).
 

#define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring)

 

Az egész dolog nem másért lett kitalálva mintsem a return utasítás használata végett.
Próbáld ki a kódod így alkalmazni:
 
return SendFormatMessage(playerid, -1, \"%s\", teszt);

829
Segítségkérés / Frakció Kocsi :D
« Dátum: 2012. július 27. - 09:06:21 »
AZ OnPlayerEnterVehicle nem lesz jó erre a célra, írd meg az OnPlayerStateChange alá õket, igaz ott már ki is kell tenni a játékost a jármûbõl mert ott benne is van a játékos már a jármûben, csak akkor mûködik.
Vagy valami más megoldást kell találni.
A hiba amúgy az egyes jármû típus felismerésben van. stock RendorJarmu, stock Pizza...  stb.:
Ha készítesz egy ilyent ami feltételt szab valaminek ne mind a két eset végét \"return 1;\" -el zárd mivel nem lesz közte semmilyen különbség amivel az \"if\" különbséget tud tenni.
Pl.:
 
stock RendorJarmu(vehid)
{
    new model = GetVehicleModel(vehid);
if(model == 425 || model == 432 || model == 470 || model == 490 || model == 497 || model == 596 || model == 598 || model == 599 || model == 601 || model == 523 || model == 430 || model == 427) return 1; // Valamelyiknek return 0; kell lennie.
return 1; // vagy ennek return 0; kell lennie.
}

 
Tehát az egyiknek 1-el kell vissza térnie a másiknak nullával, ha mind kettõ egyel tér vissza akkor semmi haszna.

830
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fade\'s damage behaviour V2.0
« Dátum: 2012. július 27. - 00:03:26 »
Ok elvileg meg is lenne gondolkoztam OnVehicleDamageStatusUpdate alkalmazásán is de ahhoz tesztelni kellene. (Az egész a jármû élet csökkenésének megállapításának a ténye.)
Na mindegy a kód optimalizálásán alkottam kicsit, kivettem pár nem használt és felesleges dolgot, és átírtam pár vizsgálatokat. (az OnPlayerUpdate alatt változott talán a legtöbbet)
Lehetne még optimalizálni, de ahhoz több teszt és idõ legfõképp idõ kellene.  ;D
Jha igen nem kell a nevemet feltüntetni nem az én szkriptem.
Akkor a változat:
 
#include <a_samp>
new Float:vhealth[MAX_PLAYERS];
new Float:velX[MAX_PLAYERS], Float:velY[MAX_PLAYERS], Float:velZ[MAX_PLAYERS];
forward OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health);
forward DrunkClean(playerid);
forward Refix(playerid);
forward FallSet(playerid);
forward Controllable(playerid);
public
OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"     Damage behaviour v2.0 by Fade      \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public
OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vhealth[playerid]);
}
return 1;
}
public
OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
GetVehicleHealth(vehicleid, vhealth[playerid]);
return 1;
}
public
OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health)
{
if(health >= 150)
{
new
   Float:x,
   Float:y,
   Float:z,
   Float:a;
GetVehiclePos(vehid, x, y, z);
GetVehicleZAngle(vehid, a);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z+2);
GetVehicleVelocity(vehid, x, y, z);
SetPlayerVelocity(playerid, velX[playerid], velY[playerid], z+1);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
SetTimerEx(\"FallSet\", 500, 0, \"i\", playerid);
}
if(health >= 500) SetPlayerHealth(playerid, 0);
return 1;
}
public
OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
new
Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(20 <= amount <= 40)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 25000);
SetTimerEx(\"DrunkClean\", 5000, 0, \"i\", playerid);
}
else if(40 <= amount <= hp)
{
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\",4,0,0,0,1,0);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
SetTimerEx(\"Refix\", 5000, 0, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
public
Refix(playerid)
{
ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"getup_front\",4,0,0,0,0,0);
SetTimerEx(\"Controllable\",1800,0,\"i\",playerid);
SetTimerEx(\"DrunkClean\",3000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Controllable(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, 1);
public FallSet(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\", 1);
public
DrunkClean(playerid)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
return 1;
}
public
OnPlayerUpdate(playerid)
{
new
Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(hp >= 99) SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
else if(hp <= 10) SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
new
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicleid)
{
GetVehicleHealth(vehicleid, hp);
if(hp != vhealth[playerid])
{
   if(hp < vhealth[playerid]) OnVehicleLoseHealth(playerid, vehicleid, floatround(vhealth[playerid] - hp));
   vhealth[playerid] = hp;
}
GetVehicleVelocity(vehicleid, velX[playerid], velY[playerid], velZ[playerid]);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\") == 1)
{
new
   Float:vX,
   Float:vY,
   Float:vZ;
GetPlayerVelocity(playerid ,vX, vY, vZ);
if(vZ == 0)
{
   ClearAnimations(playerid);
   GetPlayerHealth(playerid, hp);
   hp -= 30.0;
   SetPlayerHealth(playerid, hp);
   if(hp <= 0.0)
   {
      SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
   } else {
      SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
      SetTimerEx(\"Refix\", 5000, 0, \"i\", playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, 0);
      ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\",4,0,0,0,1,0);
   }
   SetPVarInt(playerid, \"FallFromVeh\", 0);
}
}
return 1;
}

 
Edit:
Az OnVehicleDamageStatusUpdate nem jó erre a célra mivel nem tartalmazza a jármû élet csökkenését. ( a szkript jármû élet csökkentéshez van írva de lehet ha frontális ütközés lenne ellenõrizve akkor lehet beválna)
Pontosítva: Elõbb kerül meghívásra ez a callback mintsem a jármû élet csökkentésre kerül, tehát alatta a GetVehicleHealth se mûködik megfelelõen.

831
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fade\'s damage behaviour V2.0
« Dátum: 2012. július 26. - 22:34:39 »
Grat.
Egy pár megjegyzés:
AZ OnPlayerUpdate alatti részt igen csak lehetne optimalizálni.
Az OnPlayerStateChange alatti rész se teljesen korrekt.
Az OnPlayerGetHealth meg nincs használva sehol sem.
Még egy:
Ennek a global változónak a használata meg felesleges. new Float:vhp;
Ha gondolod átírhatom egy általam optimalizált verzióra.

832
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2012. július 26. - 09:04:20 »
Idézetet írta: BoOy date=1343198105\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

TwoClose Tiszta szégyenek hagyjad... :S
James_Raynor De egy -törölve- vagy, oltanak és kit érdekel? Miért kell beszólni másnak? Mert hogy téged is oltanak? Foglalkozz magaddal..
 
ezek szerint te is sp fan vagy :l
 
[/quote]
Nem vagyok az csak -törölve- hogy mindenkinek beszólnak...
 
[/quote]
[gmod]Moderálva.[/gmod]

833
Off Telep / Ezért melóztam, új gépem :)
« Dátum: 2012. július 25. - 22:34:24 »
Respect mindenkinek aki megdolgozott valamiért.

834
SA-MP: Szerverfejlesztés / findindex
« Dátum: 2012. július 25. - 15:34:53 »
Érdekes teszt, az egészben a hiba a random, nem mindegyik teszt zajlik le ugyanúgy. A következõ tesztben nem biztos hogy ugyanannyi 1 vagy 0 értéket kapunk mint az elõzõben vagy a következõben.
Na végzek egy ilyen tesztet én is kíváncsiságból. :D
EDIT:
Elkészült a teszt nagy nehezen, ennyiszer nem kellett abbahagynom egy ilyen tesztet mint most. :D
 
stock
ifteszt()
{
//   #define DEBUGMODE // <- Ellenõrzés
#define LOOP 10000000 // < -Ismétlõdések száma 10 millió
#if defined DEBUGMODE
#undef LOOP
#define LOOP 10
#endif
new
i = 0,
starttime,
changevariable;
// - ()?():() >
i = 0; starttime = GetTickCount();
for( ; i < LOOP; i++)
{
changevariable = (i % 2)?(123):(321);
#if defined DEBUGMODE
   printf(\"%s\", (i % 2)?(\"egy\"):(\"null\"));
#endif
}
printf(\"()?():() -> %dms -- changevariable: %d\\n\", GetTickCount() - starttime, changevariable);
// <-
// - if else >
i = 0; starttime = GetTickCount();
for( ; i < LOOP; i++)
{
if(i % 2)
{
   changevariable = 123;
   #if defined DEBUGMODE
      print(\"egy\");
   #endif
} else {
   changevariable = 321;
   #if defined DEBUGMODE
      print(\"null\");
   #endif
}
}
printf(\"ifelse -> %dms -- changevariable: %d\\n\", GetTickCount() - starttime, changevariable);
// <-
// - switch >
i = 0; starttime = GetTickCount();
for( ; i < LOOP; i++)
{
switch(i % 2)
{
   case 1:
   {
      changevariable = 123;
      #if defined DEBUGMODE
         print(\"egy\");
      #endif
   }
   case 0:
   {
      changevariable = 321;
      #if defined DEBUGMODE
         print(\"null\");
      #endif
   }
}
}
printf(\"switch -> %dms -- changevariable: %d\\n\", GetTickCount() - starttime, changevariable);
// <-
}

 
És az eredmény:
 
[2012.07.25 18:08:13] ()?():() -> 837ms -- changevariable: 123
[2012.07.25 18:08:14] ifelse -> 758ms -- changevariable: 123
[2012.07.25 18:08:14] switch -> 624ms -- changevariable: 123
[2012.07.25 18:08:15] ()?():() -> 810ms -- changevariable: 123
[2012.07.25 18:08:16] ifelse -> 766ms -- changevariable: 123
[2012.07.25 18:08:16] switch -> 638ms -- changevariable: 123

 
Ezek szerint gyorsabb az if else mint ahogy nevezik \"hármas operátor\"-nál, de a switch ezeknél is gyorsabb.

835
SA-MP: Szerverfejlesztés / findindex
« Dátum: 2012. július 25. - 11:25:31 »
@Anthony
  Mi a harmadik operátor ebben?
  Ha ez \":\"
  Akkor az \"if else\" alkalmazásánál is a \"harmadik operator\" (<- ki indulva a megnevezésbõl)  az \"else\".
 
  Szerintem ez a felállás
 
 (feltétel)?(true):(false)  // nem olyan feltét mint a pizzákra :d 

 
ugyanaz mint egy if else
 
if(feltétel) // ?
{
  //true
} else { // :
  //false
)

 
Teljesítményt nem mértem melyik gyorsabb de return után egy if-et lehet nem is fogad el a fordító. pl.: return if(bla)
@DrAkE
 Kösz, javítva. Sok tesztet nem végeztem el csak összedobtam, az utolsó karakterre se teszteltem le lehet ott is rossz.  ;)

836
SA-MP: Szerverfejlesztés / findindex
« Dátum: 2012. július 24. - 19:57:49 »
A kód neve lehetne findcharacter is talán.
Na mindegy írtam egy változatot én is:
 
stock
findcharacter(const string[], const sub[])
{
new
ch = -1;
while(string[++ch] && string[ch] != sub[0]) {}
return (string[ch])?(ch):(-1);
}

 

   printf(\"%d\", findcharacter(\"asd\", \"s\"));
printf(\"%d\", findcharacter(\"vakáció\", \"s\"));
printf(\"%d\", findcharacter(\"kecske\", \"e\"));
printf(\"%d\", findcharacter(\"kettõ kecske\", \"e\"));
printf(\"%d\", findcharacter(\"magas\", \"s\"));
[/quote]
Edit:
Javítva egy apró hiba.

837
Segítségkérés / Hiba!
« Dátum: 2012. július 24. - 14:54:01 »
Idézetet írta: Cr0a date=1343134161\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok! Egy ciklusban szeretném a segítségeteket kérni. Amit kiraktam az tökéletesen mûködik annyi szépséghibával hogy annyiszor írja ki ahányan  be vagyunk jelentkezve a \"Valtozo\"-ba. Szóval én azt szeretném ha csak 1x írná ki.
 
Akkor ne használj for ciklust!

838
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2012. július 23. - 13:59:35 »
Idézetet írta: Dzsorden date=1343030449\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem mikor járnak le? :angel: :whistle:
 
Ezekhez az idõpontokhoz hozzáadsz fél évet és akkor járnak le:
2012. április 13. 17:43:43   
2012. április 03. 22:44:11
2012. Március 26. 15:56:33
2012. Március 24. 23:38:13
Tehát:
2012. október 13. 17:43:43     -15%
2012. október 03. 22:44:11     -5%
2012. Szeptember 26. 15:56:33 -10%
2012. Szeptember 24. 23:38:13 -10%

839
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2012. július 22. - 20:20:00 »
Idézetet írta: danix99 date=1342967160\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
oké szóval lógtok egy -30assal...
 
Kicsit elszámoltad magad, warn szinted részletezve pm üzenetben. Levonva 20%.
Még maradt 25%, amibõl 5% százalék lejár október 12-én, a többi majd csak azután.

840
Segítségkérés / iVO probléma
« Dátum: 2012. július 22. - 13:00:39 »
#define FILTERSCRIPT

Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal