Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 126
811
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon
« Dátum: 2012. július 12. - 10:49:09 »
Nagyon nem értem mi okozhatja a hibát, egyre több crash van a szerveremen.  :-[ Azok a crashek, amiket az elõzõ hozzászólásokban írtam. :/
Szinte mindig ez a hibaüzenet jön:
 
SA-MP 0.3e
Exception At Address: 0x0071A190
Registers:
EAX: 0x00000000 EBX: 0x0F1E3900 ECX: 0x00000000 EDX: 0x0000018A
ESI: 0x00233FFF EDI: 0x434E4000 EBP: 0x0F1E3989 ESP: 0x0022F850
EFLAGS: 0x00210297
Stack:
+0000: 0x0F1E39BA   0x0F1E3900   0x007E797E   0x00000000
+0010: 0x7265707E   0x00002E63   0x00000000   0x00000000
+0020: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0030: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0040: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0050: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0060: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0070: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0080: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0090: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00A0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00B0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00C0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00D0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00E0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+00F0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0100: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0110: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0120: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0130: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0140: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0150: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0160: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0170: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0180: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0190: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+01A0: 0x0071A2AA   0x0F1E39BA   0x00000000   0x00000000
+01B0: 0x434E4000   0x43F87000   0x762D80E0   0x0F1E3989
+01C0: 0x72000000   0x43D8BFE6   0x00000000   0x00000000
+01D0: 0x43D8BFE6   0x00000007   0x43F87000   0x43D8BFE6
+01E0: 0x00000000   0xFFFFFFFF   0x00000000   0x00000000
+01F0: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0200: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0220: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0230: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0240: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0250: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0260: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0270: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
SCM Op: 0x470, lDbg: 0
Game Version: EU 1.0
State Information: Ped Context: 0
P0 (0,0)

812
Segítségkérés / admins parancs
« Dátum: 2012. július 11. - 17:47:15 »
Ezek a megoldások pazarlóak, mivel minden lefutáskor lekéri a játékos nevét, még akkor is, ha nem talált egyezést. A változókat is létrehozza, minden parancs beírásakor, de ez mind felesleges, ha nincs találat. De elég akkor lekérdezni a nevét, ha talált egyezést. Meg ha már a ciklusnál tartunk, akkor inkább foreach-ot használjuk. A szint lekérdezés sem jó.
 

#include   <    a_samp    >
#include   <    zcmd      >
#include   <    foreach   >
 
CMD:admins( playerid, params[] )
{
     foreach(Player, i)
     {
         if( PlayerInfo[ i ][ Level ] > 0 )
         {
                 new
           szFormat[ 60 + 1 ],
                szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
             
               GetPlayerName( i,  szName, MAX_PLAYER_NAME );
 format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) -> Szint: %d\", szName, PlayerInfo[ i ][ Level ] );
                 SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
         }
     }
     return 1;
}

813
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. július 11. - 12:12:47 »
Az szép. :D
\"fail-toilet-great-wall.jpg\"

814
Beszélgetés / John Cena VS John Laurinaitis
« Dátum: 2012. július 11. - 09:25:33 »
Idézetet írta: JBauer date=1341989927\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Érdekel valakit a hétfõi Raw (angol) és a keddi SuperSmackdown (angol), mert ha van rá igény akkor feldobom ide.
 
Engem érdekelne. Köszi. :)

815
Kérdések, Segítség / Dirt 3
« Dátum: 2012. július 11. - 07:47:06 »
Köszi skacok. Kipróbálom. :) Írok majd az eredményrõl.

816
Kérdések, Segítség / Dirt 3
« Dátum: 2012. július 10. - 22:17:13 »
Sziasztok!
Dirt 3-ban kérném a segítségeteket. Amikor versenyzek, akkor van az ideális ívet mutató csík. Na, avval az a bajom, hogy mindig lelassít a kanyarban, segítégül, ahhoz, hogy betudjam venni a kanyart. De ez engem nagyon zavar, mert így olyan, mint ha nem is én írányítanám az autót, csak kanayarodnék, és kész. Hogyan lehet ezt kikapcsolni?
Köszönöm a válaszotokat!

817
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2012. július 10. - 17:50:15 »
Mostmár nálam is, de néha még azt írja, hogy nem sikerült létrehozni a kapcsolatot az adatbázissal. De már ritkábban.

818
Beszélgetés / John Cena VS John Laurinaitis
« Dátum: 2012. július 10. - 16:57:19 »
Én is pankráció rajongó vagyok. :D John Cena a legjobb. :) De mellette van jó pár kedvencem. :D
Itt a nagy meccs, ahol Cena legyõzi Big Show-t, és Laurinaitis-t kirúúúgják. :D
http://www.youtube.com/watch?v=BTvkjFNgNpg

819
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2012. július 10. - 15:32:51 »
Mivan a webadminnal? A PhpMyAdmin-ba se tudok bemenni, meg a webadminon belül se érhetõek el funkciók, mert azt írja, hogy nem sikerült létrehozni a kapcsolatot az adatbázissal. Valamikor nem lehet belépni.

820
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 10. - 10:13:45 »

821
Segítségkérés / Ezt hogyan javítsam?
« Dátum: 2012. július 08. - 16:10:07 »

if( newkeys == KEY_SPRINT )
{
    KillTimer( motor );
    pWarned[ playerid ] = false;
}

 
Szintaktikai hiba volt.

822
Segítségkérés / Nem mozognak a játékosok
« Dátum: 2012. július 08. - 15:04:56 »
Most nincs ennyi idõm, bocsi. :/

823
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. július 08. - 14:56:13 »

824
Segítségkérés / Nem mozognak a játékosok
« Dátum: 2012. július 08. - 14:52:35 »
Ezt másold be a Te eljárásod helyére:
 

public OnPlayerUpdate( playerid )
{
      new drunk2 = GetPlayerDrunkLevel( playerid );
      if( drunk2 < 100 )
      {
            SetPlayerDrunkLevel( playerid, 2000 );
      }
      else
      {
            if( DLlast[ playerid ] != drunk2 )
            {
                 new fps = DLlast[ playerid ] - drunk2;
                 if( ( fps > 0 ) && ( fps < 200 ) )
                 FPS2[ playerid ] = fps;
                 DLlast [playerid ] = drunk2;
            }
      }
      return 1;
}

825
Segítségkérés / Nem mozognak a játékosok
« Dátum: 2012. július 08. - 14:49:23 »
Jaj, tényleg, elnézést. Úgy láttam, mintha a 2 eljárás egyben lenne.
 

public OnPlayerUpdate( playerid )
{
      new drunk2 = GetPlayerDrunkLevel( playerid );
      if( drunk2 < 100 )
      {
            SetPlayerDrunkLevel( playerid, 2000 );
      }
      else
      {
            if( DLlast[ playerid ] != drunk2 )
            {
                 new fps = DLlast[ playerid ] - drunk2;
                 if( ( fps > 0 ) && ( fps < 200 ) )
                 FPS2[ playerid ] = fps;
                 DLlast [playerid ] = drunk2;
            }
      }
      return 1;
}

 
Nem volt visszatérés az eljárás végén.

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal