Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 184
811
Archívum / [HuN].::Alsószeli Magyar $tunt $zerver::..
« Dátum: 2012. március 13. - 20:44:40 »
Az alap mód még az ókori Nagy Magyar mód :D

812
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 13. - 18:16:14 »
Nem tudom minek sz*rozzátok má ennyire, ahogy láttam, hogy 0.3e, rögtön tudtam, hogy \"akkora\" változás nem lesz :D
Amúgy ezt próbáld le, nekem tetszik :D
 

#define SPECIAL_ACTION_CUFFED         24 // Ha nincs definálva
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);

 
Ha ezt a bugot javítanák még az RC-k során, akkor nagyon zsír lenne.

813
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 13. - 17:47:39 »
Hát nem valami húde nagy dolog, de oké.
Ezek az új objectek szerintem még jól fognak jönni, meg azok a javítások, amiket a holding object-al csináltak. Ezt már régen megkellett volna.
Még egy új bilincselt animációt is csináltak, szerintem ezt azért húzták ilyen sokáig.

814
Leírások/Útmutatók / [TuT] DM zóna létrehozása
« Dátum: 2012. március 13. - 17:44:23 »
PVar az ilyen helyekre elmehet aludni.
Régen énis dicsértem, de ezután megváltozott a véleményem és Y_Less-nek igaza is van.

815
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 12. - 19:27:57 »
YSF miatt, mert abban felhasznált dolgokat a SA:MP forráskódból. (Mivel fejlesztõ volt, csak kidobták)

816
Segítségkérés / Text label használata GVarnál.
« Dátum: 2012. március 12. - 16:08:34 »
Példa:
[pawn]SetGVarInt(\"asd\", _:Create3DTextLabel(..), houseid);[/pawn]

817
Segítségkérés / sscanf2 hiba( "u" paraméter )
« Dátum: 2012. március 12. - 15:16:57 »
A 2.5-ben ez hibás, mindegy milyen a szerver verzió, hülyeséggel fog visszatérni.
Én a 2.0-s verziókat ajánlom, amíg ezt a 2.5-re nem javítják.
Abban pedig csak egy új funkció van, amit szerintem nem igen használtok.
A régebbi (2.0) ráadásul kevesebb memóriát is foglal, mivel a ramból olvassa a játékos neveket és nempedig újra eltárolja és azt olvassa. (Aztis onnan olvassa, csak memória hackel olvssa ezeket XD)
A hivatalos oldalról le tudod tölteni a 2.0-t R2 800/500p-re.

818
Segítségkérés / Mysql - Undefined Simbol
« Dátum: 2012. március 11. - 20:40:09 »
Idézetet írta: lackos888 date=1331494634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18335\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
jelszoi = szoveg; helyére format(jelszoi,sizeof(jelszoi),\"%s\",szoveg);
 
Nem!
A format az erre lassú.
[pawn]strcat(jelszoi, szoveg);[/pawn]
Esetleg próbáld meg a következõt:
 
mysql_fetch_field_row(result,\"username\");

 
Ugyan az, mint a fenti (a fenti az makró, ezmeg a native funkció).
Paraméterek ugyanazok, csak fordítva.

819
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEditObject
« Dátum: 2012. március 10. - 23:32:40 »
Szerintem az, amikor rámegy a Save gombra.

820
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEditObject
« Dátum: 2012. március 10. - 23:25:34 »
Bocs, de ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos szerkeszti az objectot.
Tehát nemcsak akkor, amikor befejezi.
 

#define EDIT_RESPONSE_CANCEL      0
#define EDIT_RESPONSE_FINAL      1
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE      2

 
Tehát ha befejezi, vagy frissíti. (A frissítésre azt értem, amikor mozgassa/forgassa valamelyik tengelyen)
Érdekes, a wiki-n se a legjobban van fordítva.

821
A \"KEY_JUMP\" így néz ki az a_samp.inc-ben:
 

#define KEY_JUMP            (32)

 
Tehát az a 32.
A 32 a bináris (kettes) számrendszerben így néz ki: 0b10000
Tizenhatos (hexadecimális) számrendszerben pedig így: 0x20
Olvass utána google-n, hogy számrendszerek, ezt nemfogom elmagyarázni az egészet az elejétõl.
A bites részét azt leírhatom, bár elég részletesen szerintem le van írva a leírásba.
Bitmûveletekrõl ittvan egy leírás, tervezem ezt is lefordítani: http://web.archive.org/web/20071118114428/http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=8301.msg67577#msg67577

822
Segítségkérés / AttachObjectToPlayer leszedése
« Dátum: 2012. március 10. - 16:10:30 »
DestroyObject(iObjectID);

 
Ez nem játékos object, tehét DestroyObejct()-kell.

823
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. március 10. - 15:08:01 »
Ezeket le tesztelem, kösz.
A console az nem lehet hibás, mivel az a mutatónak a címe és ha az rossz lenne, akkor a rule-k már mindjárt nem mennének.
E: Nem volt hibás, csak te valószínûleg a sima R2-t használtad, én meg az R2-800p-t. Azért crashelt neked. Érdekes, a logprintf az ugyanaz, meg pár cím.
De ezzel most megint csak fölösleges basza.kodni, jön a 0.3e és kezdhetjük elõlrõl.
Majd ha az kijön, akkor újra elkezdtem ezt a SetPlayerGravity() javítását.

824
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2012. március 10. - 12:30:07 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331363649\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valamelyik témában láttam, hogy valaki azt írta, hogy Kalcor azért nem veszi be Y_Less-t mert akkor beégne, ha Y_Less meglátná a forráskódot...
Nem tudja vki, hogy errõl mi volt a véleménye?
Ja, és nem ez alapján készült a YSF? :D
 
Y_Less régen fejlesztõ volt, szóval tuti, hogy az alapján készült. Fõleg a régi YSF, ami még 0.2x-re volt.
Na az aztán kegyetlen, abba sokkal több dolog van, mint ebben. (SetPlayerSkinForPlayer(playerid, forplayer, skinid))
Y_Less szerintem meg olyan szinten van, hogy õ már az Assemly kódból kiszedi a dolgokat és forráskód se kell neki :D

825
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2012. március 10. - 12:27:53 »
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1331376976\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ééés RemoveServerRule megoldható? :D
 
SAMP forráskódban aztis megtaláltam, csak az nincs sehol használva, szóval azt elég problémás lesz megkeresni.
Tegnap bele se kezdtem, mert a ModifyFlag az igen felbaszta az agyam, mert nem akart mûködni.

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal