Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - lackos888
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 84
811
« Dátum: 2012. július 09. - 20:09:24 »
UI: mûködik, bocsi.
812
« Dátum: 2012. július 09. - 17:59:42 »
EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
Elmondod hogy mit lopott? Valamivel alátudod támasztani a vádat? [/quote] Nézd meg az alapját, csak változó neveket írta át, meg egy két dolgot beletett. Legalább kiírná, hogy editelte Peti134 v ki a fene.Tessék, itt az alapja: http://sampforum.hu/index.php?topic=20101.0
813
« Dátum: 2012. július 09. - 17:17:23 »
UI: hopp a szervergépemrõl levõ futó szervert néztem, bocsi, törölni lehet a témát.xD
814
« Dátum: 2012. július 09. - 16:55:33 »
Énnekem megvan a battlefield2 alap, jó játék, a grafikája tudom nem a legjobb de élvezhetõ.Ja és multizni nem tudom hogyan kell :/
815
« Dátum: 2012. július 09. - 09:39:46 »
Nem teszteltem... ha valami nem mûködik benne akk írj
#include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 0; } #endif
816
« Dátum: 2012. július 08. - 21:26:13 »
Dyndns.hu noip.hu, stb.
817
« Dátum: 2012. július 08. - 14:09:48 »
A-a.
818
« Dátum: 2012. július 08. - 13:16:33 »
if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return printf( \"Bot try connecting from: %s\\n\", nowIp ), Kick( playerid ); a nowIp karakterláncnak nem is adtál értéket, de azért kiírod.. am meg a botok nem npc-k. if( strlen( lastConnectedIP ) > 0 && !strcmp( lastConnectedIP, nowIp, true ) ) ezzel annyi a baj, hogy minden connect után frissited a lactonnectedIP karakterláncot, így ha fel akar jutni 30 bot és közbe feljön más játékos, ugyanúgy felmegy még1. továbbá akkor is 1 tuti feltud jutni.. és ez már nem is 100%-os védelem..
Télleg, viszont én ritkán láttam olyat, ha megtámadtak 1 szervert, hogy közben játékos ment felfele.
819
« Dátum: 2012. július 08. - 13:01:40 »
Nos, ahogy megláttam 1ST_Chr témáját, gondolkoztam 1 új módszeren. És találtam is egyet. UI: A kód itt javítva, mivel nem írtam bele 1 kis részt. new lastConnectedIP[ 16 ]; new nowIp[ 16 ]; public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerIp( playerid, nowIp, 16 ); if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return printf( \"Bot try connecting from: %s\\n\", nowIp ), Kick( playerid ); if( strlen( lastConnectedIP ) > 0 && !strcmp( lastConnectedIP, nowIp, true ) ) { printf( \"Bot try connecting from: %s\\n\", nowIp ); Kick( playerid ); } lastConnectedIP[ 0 ] = EOS; strcat( lastConnectedIP, nowIp ); return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { lastConnectedIP[ 0 ] = EOS; return 1; }
Bocsánat a fura indent miatt, mivel már PawnoX-ben programozok, ezért 1 kicsit más az indent. A módszert kipróbáltam, hogy 30x megnyitottam RakSAMP-t és csak 1 bot jutott fel!A többit mindegyiket ledobálta, és nem lett crash( szerver ügyileg )!
820
« Dátum: 2012. július 08. - 11:40:58 »
Krisk, enumerációt lehet nullázni? Tudod úgy kb mint stringnél EOS.
821
« Dátum: 2012. július 07. - 19:29:33 »
Ebbõl semmi sem lett sajna, mivel sokan nem jöttek el, már nem is a programtervet követtük.
822
« Dátum: 2012. július 07. - 19:23:40 »
Streamer nembirja az objecteket v mi?
823
« Dátum: 2012. július 07. - 18:41:10 »
Ezt nem értem... Amit csináltam hozzá index rendszert, az vmiért nem jó. azaz bugos Ha indexel vki és egy másik player bekapcsolja az indexet akkor az elsõnek eltünik az indexe... ezt nem vágom..... Valaki segítsen már én mindent megcsináltam benne vajon mi a hiba???
//Index rendszer bí Peti134 //szabadon felhasználható, bárhova kirakható készítõ nevének feltûntetésével #include <a_samp> #include <a_objects> #define VEHICLE_NONE 0 #define VEHICLE_CAR 1 #define VEHICLE_BOAT 2 #define VEHICLE_TRAIN 3 #define VEHICLE_HELI 4 #define VEHICLE_PLANE 5 #define VEHICLE_BIKE 6 #define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7 #define VEHICLE_QUADBIKE 8 #define VEHICLE_BMX 9 #define VEHICLE_TRAILER 10 #define NEMINDEX 0 #define INDEXJOBBRA 1 #define INDEXBALRA 2 #define ADAKAS 3 new gs_vehicleTypes [] = { VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER }; new indexel[MAX_VEHICLES]; new indexobj1[MAX_VEHICLES]; new indexobj2[MAX_VEHICLES]; new indexobj3[MAX_VEHICLES]; new indexobj4[MAX_VEHICLES]; #define NEMINDEX 0 #define INDEXJOBBRA 1 #define INDEXBALRA 2 #define AKADAS 3 stock indexcompatible(veh) { new model=GetVehicleModel(veh); return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0; } forward Index(vehicleid,oldal); public Index(vehicleid,oldal) { new v=vehicleid; if(v!=INVALID_VEHICLE_ID) { if(oldal == INDEXJOBBRA) { if(indexel[v] == INDEXJOBBRA) { Index(v,NEMINDEX); indexel[v] = NEMINDEX; } else if(indexel[v] == INDEXBALRA) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = INDEXJOBBRA; } else if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = INDEXJOBBRA; } else if(indexel[v] == NEMINDEX) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = INDEXJOBBRA; } } else if(oldal == INDEXBALRA) { if(indexel[v] == INDEXBALRA) { Index(v,NEMINDEX); indexel[v] = NEMINDEX; } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = INDEXBALRA; } else if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = INDEXBALRA; } else if(indexel[v] == NEMINDEX) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = INDEXBALRA; } } else if(oldal == AKADAS) { if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); indexel[v] = NEMINDEX; } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = AKADAS; } else if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = AKADAS; } else if(indexel[v] == NEMINDEX) { Index(v,NEMINDEX); indexobj1[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj2[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj3[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); indexobj4[v] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj1[v],v,-1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj2[v],v,-1, -2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj3[v],v,1, 2.5, -0.2, 0,0,0); AttachObjectToVehicle(indexobj4[v],v,1, -2.5, -0.2, 0,0,0); indexel[v] = AKADAS; } } else if(oldal == NEMINDEX) { DestroyObject(indexobj1[v]); DestroyObject(indexobj2[v]); DestroyObject(indexobj3[v]); DestroyObject(indexobj4[v]); } } return 1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n-------------------------------------------\"); print(\" Index rendszer by Peti134 alias William Levy\"); print(\"---------------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/akadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadasjelzo\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/akadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/elakadásjelzõ\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER) { new v=GetPlayerVehicleID(playerid); if(indexcompatible(v)) { if(indexel[v] == INDEXJOBBRA || indexel[v] == INDEXBALRA) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,AKADAS); } else if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); indexel[v] = NEMINDEX; } else if(indexel[v] == NEMINDEX) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,AKADAS); } } } return 1; } return 0; } #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER) { new v=GetPlayerVehicleID(playerid); if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)) { if(indexcompatible(v)) { if(indexel[v] == INDEXBALRA) { Index(v,NEMINDEX); indexel[v] = NEMINDEX; } else if(indexel[v] == INDEXJOBBRA) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,INDEXBALRA); } else if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,INDEXBALRA); } else if(indexel[v] == NEMINDEX) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,INDEXBALRA); } } } else if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT)) { if(indexcompatible(v)) { if(indexel[v] == INDEXJOBBRA) { Index(v,NEMINDEX); indexel[v] = NEMINDEX; } else if(indexel[v] == INDEXBALRA) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,INDEXJOBBRA); } else if(indexel[v] == AKADAS) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,INDEXJOBBRA); } else if(indexel[v] == NEMINDEX) { Index(v,NEMINDEX); Index(v,INDEXJOBBRA); } } } } return 1; }
EZ AZ ENYÉM TE SCRIPTLOPÓ PETI BANNOLJÁTOK AZONNAL!
824
« Dátum: 2012. július 07. - 18:39:47 »
for(new h = 200; h != 205; h++)
825
« Dátum: 2012. július 07. - 17:05:22 »
Ez mi miatt lehet? :
SA-MP 0.3e Exception At Address: 0x0071A190 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x0F1E3900 ECX: 0x00000000 EDX: 0x0000018A ESI: 0x00233FFF EDI: 0x434E4000 EBP: 0x0F1E3989 ESP: 0x0022F850 EFLAGS: 0x00210297 Stack: +0000: 0x0F1E39BA 0x0F1E3900 0x007E797E 0x00000000 +0010: 0x7265707E 0x00002E63 0x00000000 0x00000000 +0020: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0030: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0040: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0050: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0060: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0070: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0080: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0090: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00A0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00B0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00C0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00D0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +00F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0100: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0110: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0120: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0130: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0140: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0150: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0160: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0170: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0180: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0190: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +01A0: 0x0071A2AA 0x0F1E39BA 0x00000000 0x00000000 +01B0: 0x434E4000 0x43F87000 0x762D80E0 0x0F1E3989 +01C0: 0x72000000 0x43D8BFE6 0x00000000 0x00000000 +01D0: 0x43D8BFE6 0x00000007 0x43F87000 0x43D8BFE6 +01E0: 0x00000000 0xFFFFFFFF 0x00000000 0x00000000 +01F0: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0200: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0210: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0220: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0230: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0240: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0250: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0260: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0270: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000 SCM Op: 0x470, lDbg: 0 Game Version: EU 1.0 State Information: Ped Context: 0 P0 (0,0)
0470: 76@ = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon Esetleg weapon moddolva v valami? Van vmi crashelõs weapon.
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 84
|