Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 136
811
Segítségkérés / Üzemanyag
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 23:18:12 »
Egyszerû a hiba oka.
Egy darab textdrawot akarsz több játékosnak egy idõben más tartalommal megmutatni.
(Mintha egy tévéképernyõn akarnád nézni az összes elérhetõ csatornát egyszerre.)
Használj playertextdrawokat (CreatePlayerTextDraw) melyeket játékosonként más és más tartalommal megtudsz jeleníteni.

812
Képek / Videók / Motor építés kicsiben. (akinek van kedve, építse meg :D)
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 12:00:38 »
Hát nem tudom de itt egy másik video:
 

813
Képek / Videók / Motor építés kicsiben. (akinek van kedve, építse meg :D)
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 11:56:20 »
Azt nem tudom mennyi idõ alatt készült de találtam még egy érdekes videót csak véletlenül:
http://www.youtube.com/watch?v=DDWqJe1dCgY&feature=related
Idióták. 24 láncfûrész motorból építettek egy motor kerékpárt, egy fél nap mire elindítják az összeset.  :D :D

814
Törölt RP Szerverek / Magyar Falu RPG
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 22:37:47 »
[gmod]Hiányos szerver leírás, moderátor által eltávolított elérhetõségek, a témát áthelyezem a Törölt Roleplay szerverekhez.[/gmod]

815
Archívum / VIP özön v2 :D
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 20:36:21 »
Grat a sok új VIP-nek.
Így megúsztam egy hozzászólással hogy ennyit vártam a gratulációval. :D

816
Segítségkérés / Trinogomteria
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 20:29:23 »
Bogozd ki, nincs kedvem kiszedni belõle a felesleget.
 
COMMAND:four(playerid)
{
new
Float:a_,
Float:x_,
Float:y_,
Float:z_;
GetPlayerPos(playerid, z_, z_, z_);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a_);
for(new i; i < 4; i++)
{
GetPosFromPlayer(playerid, x_, y_, 8.000, i);
CreateVehicle(411, x_, y_, z_ + 1, a_, -1, -1, 60000000);
printf(\"x: %f y: %f\", x_ , y_);
}
return 1;
}
 

stock
GetPosFromPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance, mode = 0)
{
new
    Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
Float:a;
if(Vehicle_ID)
{
    GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
    GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
} else {
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
}
switch(mode)
{
    case 0: a = floatadd(a, 45.0000), printf(\"mode. %d - %f\", mode, a);
case 1: a = floatadd(a, 135.0000), printf(\"mode. %d - %f\", mode, a);
case 2: a = floatadd(a, 225.0000), printf(\"mode. %d - %f\", mode, a);
case 3: a = floatadd(a, 315.0000), printf(\"mode. %d - %f\", mode, a);
}
if(a > 360) a = floatsub(a, 360);
printf(\"%f\", a);
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}

817
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fade\'s damage behaviour V2.0
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 12:20:29 »
Idézetet írta: DrAkE date=1343890725\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25061\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy kisebb észrevétel:
 

new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicleid)

 
Ez akkor fog teljesülni, ha az 1-es jármûben ülsz (de még az se biztos). A GetPlayerVehicleID 0-ával tér vissza, ha nem ül, és nagyobb számokkal, ha valamelyikben ül.
 
És, mi a probléma?
Az if true értékkel tér vissza, ha 0-nál nagyobb érték szerepel a feltételben.


Edit:
Ha nem hiszed, akkor teszteld le, íme:
 
   new
vehicleid;
for(new i; i < 100; i++)
{
vehicleid = random(4);
if(vehicleid)
{
   printf(\"TESZT: %d\", vehicleid);
}
}

818
Segítségkérés / MoneyHack elleni védelem
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 23:51:39 »
Idézetet írta: Dommper date=1343848520\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25336\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Igen
 
Az nem jó :(
66186 soros a gamemode  :(
 
[/quote]
Az #include<a_samp> alá, és elvileg kész is.
 
new
CASH[MAX_PLAYERS];
stock
GetPlayerMoney_2(playerid)
{
return CASH[playerid];
}
#define GetPlayerMoney \\
            GetPlayerMoney_2   
stock
GivePlayerMoney_2(playerid, osszeg)
{
CASH[playerid] = osszeg;
}
#define GivePlayerMoney \\
            GivePlayerMoney_2   

 
De meglehet oldani pvar-ral is és akkor átjárható a játékos pénz ellenõrzése a filterscriptekkel is.
Edit:
Javítva.

819
Idézetet írta: lackos888 date=1341740458\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1663\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Krisk, enumerációt lehet nullázni? Tudod úgy kb mint stringnél EOS.
 
Lehet nullázni de ciklus sorozat kell hozzá. És csak akkor ha nem tartalmaz plusz tömböt.  enum { str[24]
Kis apróság:
 
A PERPROCESSZOR-DIREKTÍVÁK:[/quote]
Az \"preprocesszor direktíva\" <- magyarosítva, angolul meg \"preprocessor directives\".

822
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 07:15:05 »
Idézetet írta: krisk date=1343797276\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez a sok rohadék parancs amikor játszottam 3 napot rajta akkor is az idegeimre ment. Miért nem lehet a több éve bevetten használt parancsokat használni, pl: /report /s /low /pickup /hangup /help /anims /enter /exit?
Vagy legalább csináljanak egy ZCMD átirányításos parancsot a magyarokra, vagy nem tudom.
 
Gondolom a magyarításon a parancsok neveinek magyarítását is célba vették, amit én is tök feleslegesnek tartok, csak megzavarják az embert meg legalább a tudtukon kívül tanulnak egy kis angolt is a játékosok.
Amúgy teljesen jogos, csak több elérést kell biztosítani egy parancsnak ha szeretnének magyarított parancsokat alkalmazni, csak tartsák meg a megszokott angol parancs szavakat is.

823
Segítségkérés / több változó létrehozása egyszerre - kérdés -
« Dátum: 2012. július 31. - 19:18:39 »
Tudásom szerint nincs jelentõsége, egyedi programozási stílus lehetõség csupán.

824
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. július 31. - 19:16:49 »
Egy üres szkriptet fordítasz át, még a benne elõforduló hibákat se mutatja ki a fordító.
Ezeket töröld:
 
#if defined FILTERSCRIPT

 

#endif

825
Segítségkérés / pawno gond
« Dátum: 2012. július 31. - 12:40:12 »
Véletlenszerûen elhelyezel a módban kapcsos zárójeleket \"}\" amíg a fordító nem ad ki valami hiba üzenetet.
Ha az elhelyezett jelre panaszkodik akkor törlöd és lejjebb mászol pár száz sorral és újból elhelyezed, és így tovább amíg nem ad használható hiba üzenetet.

Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal