Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 261
796
Segítségkérés / SQL lekérdezés - Nem értem
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 21:33:00 »
Akkor baj, ha nem csak 1 soros eredményt kapsz.

797
Segítségkérés / SQL lekérdezés - Nem értem
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 21:25:16 »
Az a lekérdezett sorok számát jelenti. Pl. van a táblában 10 sor, melybõl 3-nak a \"Number\" oszlopában a 2-es szám szerepel. Ezek ID-je mondjuk 3, 5 és 9.
 
\"SELECT ID FROM Tabla WHERE Number = \'2\'\"

 
Ekkor 0-t írva 3-as fog kijönni, 1-et írva 5-ös és 2-t írva 9-es.

798
Leírások/Útmutatók / Szerverem frissítése 0.3.7-re
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 21:05:21 »
Innen töltsd le: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
A OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128 pedig helyett írj 90-et.

799
Segítségkérés / stock lock
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 20:51:23 »
TengeriMalac nem erre volt kíváncsi. Ha azt a két függvényt nem másolod be, nem tudunk neked segíteni.

800
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 20:05:18 »
Eredetileg nem akartam ide írni, de ha már más vette a fáradtságot, én is leírok ezt-azt. Amikor megláttam a leírásban az \"Alvilág\" szót és az arról szóló prédikációt, már nem számítottam semmi jóra. Bele-bele nézegettem még a leírásba, de egyre csak jöttek a rossz dolgok. Uátna felmentem a szervere. Már az kicsapta a biztosítékot nálam, hogy egy non tesztet kellett teljesíteni a játékhoz. Tudjátok mire gondolok... Ha RP-sen gondolkoztam volna a megválaszolásakor, valószínûleg már az elsõnél elbukok. Ha már itt non van, semmi jó nem sülhet ki belõle. Szóltam is miatta reportban, hogy ezt sürgõsen vegyétek ki. Aztán elkezdõdött a tutorial. Egy idõ után meguntam, kérdeztem el lehet e skippelni, semmi válasz nem jött. Prédikáltam még nekik pár sort az ezzel kapcsolatos MG-rõl, amely úgy látszik nem csak nekem jutott eszembe (lásd: az elõttem szóló). Aztán jött egy restart, vagy a bugos you have banned from this server. Gondoltam \"áh, mindegy. Egy /q-t megér, de ide vissza nem jövök\". Ezek szerint az elsõ benyomás tényleg számít. És ez eléggé rossz lett. Marin, az UCP valóban szép, csak letöltött. Ahogyan a házrendszer és a garázsrendszer is bizonyos források szerint. És ki tudja még mi... Persze van 1-2 egyedibb dolog is, de azok csupán szimpla szkriptek, amelyekhez egy RPG szerver is kéne. A weboldalon ráadásul odaírjátok footerbe, hogy teljes mértékben a tiétek, közben nem is ti csináltátok. És ki meritek tenni az [RPG] prefixet. Bár a fórumrészben lévõ többi téma is ki meri, jól zárásra is kerülnek, szóval nem is csodálkozom. Tudjátok egy jó szkript mit sem ér, ha nem a kívánt szerver kategóriának felel meg. Ezt a szervert egy GF-nek nevezném, azt is nonosnak. Most mondhatjátok, hogy alig voltam fent, meg nem láttam semmit, de ez mit sem ér. Ha már a regisztráció és a leírás egy rettentõ nagy non-halmaz, a szerver sem lehet jobb. Amúgy a weben nem csak maga az UCP, hanem minden más is letöltött, bár a fórum és a support esetében ez elfogadható. Ja és ha már web: mi az anyámért van egy GTA V-ös art kép a fõoldalon? Talán GTA V-özünk, melyen *nem tudom kinek a gyereke* videojátékozik és bemutat a nõvérének? Olyan szánalmas dolog GTA V-ös (régebben GTA IV-es) képpel reklámozni egy szervert. Csak úgy, mint most is. Ez is a \"magas\" színvonalra utal. Na sok szerencsét, puszi, pacsi. :)

801
Segítségkérés / Mûködõ object streamer
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 19:01:15 »
[mod]Használd a kiemelt témát! Zárok.[/mod]

802
Idézetet írta: Nukerdog date=1408896191\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50330\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ingyen sör.
 
Ugyan kérlek...
Egyszer megszerzed:

Aztán örökké ingyen van:

Loren légyszi\' ne töröld :angel: <3


Errõl már számtalan téma nyílt. Szerintem olyat nyiss, amilyet akarsz. Ha saját magad írod meg a módot és az ötlet sem született meg még máshol, legyen az bármi, egy kis sikere biztosan lesz.


803
Kérdések, Segítség / Új billentyûzet
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 18:02:43 »
Idézetet írta: Nukerdog date=1408892539\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50309\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és most ezt néztem ki, hogy esetleg ez jó lenne: link
 
Igen, jó lenne, írtam is.
 

Eddig talán a genius és az a4tech világítója a legmegnyerõbb választás ebbõl a témából. Azonban utóbbit rögtön kis is zárhatom, elvégre a mostani ára 6-7k körül mozog, amely szerintem egyenesen pénzkidobás egy kis billentyûzetért.
 
[/quote]
Errõl van szó:
 

Nekem ilyen billentyûzetem van. Nagyon strapabíró darab, szoktam ütni is, ha nagyon felhúz valami, de semmi baja sincs.
 
[/quote]


Kékbõl magyart én is csak egy helyen találtam, de az már egy ideje nem kapható.

804
RP/RPG kérések / /jogsiad parancs
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 17:56:35 »
Idézetet írta: Nukerdog date=1408895062\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50318\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor most én is kérdezek: Miért használsz ilyen elavult parancsfeldolgozót?
 
[mod]Legközelebb pedig csak akkor szólj hozzá a témához, ha az egy segítõ hozzászólás, mert ez nem az.[/mod]
Egyébként ez valójában nem parancsfeldolgozó, hanem string összehasonlító és egyáltalán nem elavult. Sõt, a legmodernebb, mivel a 0.3z legújabb verziójában is benne van. Mint minden másikban. Úgy hívják OnPlayerCommandText callback.

805
Kérdések, Segítség / Új billentyûzet
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 16:25:59 »
Köszi minden választ. Várok még, hátha tudod valaki mutatni néhány szebb darabot. Eddig talán a genius és az a4tech világítója a legmegnyerõbb választás ebbõl a témából. Azonban utóbbit rögtön kis is zárhatom, elvégre a mostani ára 6-7k körül mozog, amely szerintem egyenesen pénzkidobás egy kis billentyûzetért.

806
Kérdések, Segítség / Új billentyûzet
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 16:00:42 »
Hoppá, nagyon szépen köszönöm :D Most még inkább nem jön be. :P Egyrészt azért, mert ez a színösszeállítós nem jön be, a fenti gombok sem nagyon tetszenek, arról nem is beszélve, hogy még egy hangerõ szabályzás sincs rajta. Másrészt azért, mert az új monitor fekete lesz, az új egér is fekete - mondjuk az már meg lett rendelve - és a ház is fekete. Ez pedig nagyon rondán mutatna mellette. De a legnyomósabb érvem, ami nem is érv, hogy egyszerûen ránézek és nekem nem jön be. És ha még néhányszor leírom, hogy nem jön be, akkor a nem bejövés sem fog bejönni.

807
Kérdések, Segítség / Új billentyûzet
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 15:48:23 »
ZyZu.
Sajnos ez Magyarország az meg Amerika :D Nem egy súlycsoport. Ha 5k-t költenék rá, az is csak akkor lenne, ha nagyon megtetszik valami miatt. Nem hogy egy olyan billentyût vegyek... Suliban van pár összetekerhetõ lapos alma billentyû, azokat is utálom. Szóval max 5k-ért vennék, de annyiért csak valami igazi különlegességet. 2-3-ért is kapni igen jókat, szóval ez egy reális határ.
Nátha
Ha már világít, világítson, csak nem szeretnék feleslegesen + néhány k-t kiadni csak azért, hogy világítson, mikor nem arra megyek.
.:Secur:.
Az a Delux billentyûzet valahogy nem tetszik kinézetre, nagy felbontású képet pedig nem találtam róla, hogy jobban megnézegethessem. :confused:

808
Segítségkérés / OnDialogResponse return 1; kerdes
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 15:40:41 »
Én így csinálnám:
 

#define DIALOG_XYZ 1
#define DIALOG_SAJT 2
#define DIALOG_AHA 3
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
    {
        case DIALOG_XYZ:
        {
            // Cuccok
            return 1;
        }
        case DIALOG_SAJT:
        {
            // Cuccok
            return 1;
        }
        case DIALOG_AHA:
        {
            // Cuccok
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}

809
Segítségkérés / OnDialogResponse return 1; kerdes
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 15:11:13 »
Kötelezõ visszatérési értéket megadni, különben a módot sem tudod lefordítani, elvégre hibás lenne. Ez lehet false/hamis (0), true/igaz (1), vagy akár egy függvény is, vagy szinte bármi más, amire szükséged van. Ha egyszerûen elég neked, hogy visszatér a callback, akkor használj return 1;-et. Most pedig jön 2 példa, hogy hol.
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
    {
        case 1:
        {
            if(response) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez az 1-es számú dialog, 1. gombja.\");
            else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez az 1-es számú dialog, 2. gombja.\");
        }
        case 2:
        {
            if(response) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez a 2-es számú dialog, 1. gombja.\");
            else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez a 2-es számú dialog, 2. gombja.\");
        }
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ha ezt látod, egészen idáig lefutott a kód.\");
    return 1;
}

 
Ebben az esetben egy érték szerinti elágazásban történnek meg a dolgok aszerint, hogy mely dialogot mutattuk meg a játékos számára. Amennyiben az 1-es dialogról van szó és kattintunk az 1. gombra, kiíródik az \"Ez az 1-es számú dialog, 1. gombja.\" szöveg. Ekkor - mivel pawn nyelvben nem szükséges a break; használata érték szerinti elágazás esetében - ugyan a case 2-rõl szinte már nem vesz tudomást, de tovább fut egészen a callback legaljáig, amely igen sok sor is lehet, pl. 100 db igen sok dologgal megtömött dialog esetében. Ekkor pedig kiíródik a \"Ha ezt látod, egészen idáig lefutott a kód.\" szöveg is. Azonban ha ezt a példát vesszük:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
    {
        case 1:
        {
            if(response) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez az 1-es számú dialog, 1. gombja.\");
            else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez az 1-es számú dialog, 2. gombja.\");
            return 1; // BEJELÖLÉS
        }
        case 2:
        {
            if(response) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez a 2-es számú dialog, 1. gombja.\");
            else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ez a 2-es számú dialog, 2. gombja.\");
            return 1;
        }
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Ha ezt látod, egészen idáig lefutott a kód.\");
    return 1;
}

 
Akkor már nem fog kiíródni a szöveg, hacsak nem egy itt nem lecsekkolt ID-vel rendelkezõ dialogott használunk, mert ha az 1-es dialogról beszélünk, akkor a zöld színû megjegyzéses bejelölésnél már fog tovább futni a kód. Eléggé bonyolultan lett elmagyarázva ez az egyszerû dolog, de azért remélem, hogy érthetõ. A lényeg, hogyha visszatér valamivel, onnantól kezdve nem fut tovább. Igazándiból nyugodtan írhatod csak a végére is, nem nagyon lesz észrevehetõ a különbség. Valami oknál fogva én is csak a végére rakom, ellentétben az OnPlayerCommandText beli parancsokkal; ugyanis ott minden egyes parancs végén visszatérek, hogy a többit ne csekkolja le. Bár az érhetõ is, mert jobban lassítaná és felesleges lenne, nem úgy, mint jelen esetben egy darab hosszú érték szerinti elágazásnál.

810
RP/RPG kérések / Mapicon textdrawra?
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 14:58:11 »
Spoiler for AceMTA:
Nem ismerem, mert nem MTA-zok. Ami nem is csoda, elvégre sampfórumon vagyunk. Gondolom az is valami RPG-nek nevezett non tanya valhalla, vagy milyen móddal.
Pl. egy SA Map bal alulra:
 
new Text:TD = TextDrawCreate(25.00, 323.00, \"samaps:map\"); // Tehát a szöveget eszerint kell megadni: txdfile:texture
TextDrawFont(TD, 4); // Hogy a TD ne szöveges legyen (tehát ne azt írja ki, hogy \"samps:map\", hanem a textúrát keresse
TextDrawTextSize(Map, 150.0, 150.00); // A TD méretének meghatározása

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal