Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 126
796
Hangszerek és előadók / Children of Distance - Súgd meg
« Dátum: 2012. július 18. - 11:47:52 »
Ez nekem is tetszik. :D

797
SA-MP: Szerverfejlesztés / NRG Parkour v2
« Dátum: 2012. július 17. - 22:06:30 »
Szép lett! ;D Elfogadnék még pár mapot tõled, Kurta. :D

798
Idézetet írta: kurta999 date=1342554296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24481\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1cella = 4bájt(32bit).
Tehét, new asd, dsa az 8 bájt, de a new asd[2] is ugyanúgy 8 bájt, úgyhogy tökmindegy..
 
Akkor bocsi, pedig azt hittem jót mondok. :D Bár így mostmár végig gondolva, tényleg ugyan az, így, hogy mostmár ismerem 1 cella méretét bájtban, bitben. :D

799
Idézetet írta: zeteni date=1342553014\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24481\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igazad van, de nekem régen ha használtam, még mikor kezdõ voltam, mindig hibát írt, és nem tudta mire, és mivel azt hittem hogy arra, ezért azóta nem nagyon használom, azért kösz a tanácsot, hasznos lehet, ha lusta vagy kettõ new-t írni :D
 
Nem csak lustaság ellen van. :D A Te általad írt több memóriát használ, mivel két tárolót nyit 1 cellával, a tömb változó meg egyet nyit, 2 cellával( Jelen esetben ), bit-re pontosan nem tudom melyik eszik többet.
Am jó lett.

800
E: Semmi, módosítva!

801
Szkript kérések / Csillag a textdrawnál
« Dátum: 2012. július 17. - 07:50:23 »
Ezt a jelet kell használni a textdrawban: ]

802
Archívum / [HuN] Nagy Magyar $tunt $erver
« Dátum: 2012. július 17. - 07:24:00 »
Ki bannolt a fórumról, és miért, Kurta? :D

803
Segítségkérés / Paraméter hiba
« Dátum: 2012. július 16. - 16:56:14 »

CMD:createhouse( playerid, params[] )
{
 new
  iPrice,
  iStyle,
  szHouseName[ 64 + 1 ],
  szFormat[ 100 + 1 ],
  Float: fPos[ 3 ];
 if( sscanf( params, \"iis[65]\", iStyle, iPrice, szHouseName ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /createhouse <Ház Stílus(1-10)> <Ár> <Név>\" );
 if( iPrice < 10000 || iPrice > 100000000 ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: A ház ára csak $10000 és $1000000000 között lehet! \" );
 switch( iStyle )
 {
   case 1:
   {
      hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 235.508994, 1189.169897, 1080.339966, 3, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 2:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.756989, 1240.000000, 1082.149902, 2, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 3:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 223.043991, 1289.259888, 1082.199951, 1, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 4:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 225.630997, 1022.479980, 1084.069946, 7, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
           case 5:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 295.138977, 1474.469971, 1080.519897, 15, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 6:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 328.493988, 1480.589966, 1084.449951, 15, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 7:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 385.803986, 1471.769897, 1080.209961, 15, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 8:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 2324.419921, -1145.568359, 1050.710083, 12, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
   case 9:
   {
                           hID = hID + 1;
      GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
      CreateHouse( hID, szHouseName, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ], 271.884979, 306.631988, 999.148437, 2, iPrice, 1 );
      format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"Ház létrehozva! HázID: %d, Ár: $%d, Név: %s.\", hID, iPrice, szHouseName );
      SendClientMessage( playerid, -1, szFormat );
   }
 }
 return 1;
}
stock CreateHouse( ID, const szName[ ], Float:fOutX, Float:fOutY, Float:fOutZ, Float:fInX, Float:fInY, Float:fInZ, iInterior, iPrice, iSell )
{
  new
   szLabelString[ 60 + 1 ];
  PropInfo[ ID ] [ PropOwnerRegID ] = -1;
  PropInfo[ ID ] [ OutX ] = fOutX;
  PropInfo[ ID ] [ OutY ] = fOutY;
  PropInfo[ ID ] [ OutZ ] = fOutZ;
  PropInfo[ ID ] [ InX ] = fInX;
  PropInfo[ ID ] [ InY ] = fInY;
  PropInfo[ ID ] [ InZ ] = fInZ;
  PropInfo[ ID ] [ PropInterior ] = iInterior;
  PropInfo[ ID ] [ PropPrice ] = iPrice;
  PropInfo[ ID ] [ PropLocked ] = 1;
  PropInfo[ ID ] [ PropSell ] = iSell;
  strcat( PropInfo[ ID ][ PropOwner ], \"Senki\", 64 );
  strcat( PropInfo[ ID ][ PropName ], szName, MAX_PLAYER_NAME );
  format( szLabelString, sizeof( szLabelString ), \"Név: %s\\nTulajdonos: %s\", PropInfo[ ID ] [ PropName ], PropInfo[ ID ] [ PropOwner ] );
  PropInfo[ ID ] [ PropPickup ] = CreateDynamicPickup( 1273, 23, PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], -1, -1, -1 );
  PropInfo[ ID ] [ PropMapIcon ] = CreateDynamicMapIcon( PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], 31, 0, -1, -1, -1, 250.0 );
  PropInfo[ ID ] [ PropLabel ] = CreateDynamic3DTextLabel( szLabelString, 0xFF0000AA, PropInfo[ ID ] [ OutX ], PropInfo[ ID ] [ OutY ], PropInfo[ ID ] [ OutZ ], 10.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 100.0 );
  format( file, sizeof( file ), \"Houses/%d.ini\", ID );
  dini_Create( file );
  dini_IntSet( file, \"Haz ID\", ID );
  dini_Set( file, \"Haz Nev\", PropInfo[ ID ] [ PropName ] );
  dini_Set( file, \"Haz Tulajdonos\", PropInfo[ ID ] [ PropOwner ] );
  dini_IntSet( file, \"Haz Tulajdonos RegID\", PropInfo[ ID ] [ PropOwnerRegID ] );
  dini_IntSet( file, \"Haz Elado/Lakott\", PropInfo[ ID ] [ PropSell ] );
  dini_FloatSet( file, \"Haz OutX\", PropInfo[ ID ] [ OutX ] );
  dini_FloatSet( file, \"Haz OutY\", PropInfo[ ID ] [ OutY ] );
  dini_FloatSet( file, \"Haz OutZ\", PropInfo[ ID ] [ OutZ ] );
  dini_FloatSet( file, \"Haz InX\", PropInfo[ ID ] [ InX ] );
  dini_FloatSet( file, \"Haz InX\", PropInfo[ ID ] [ InY ] );
  dini_FloatSet( file, \"Haz InX\", PropInfo[ ID ] [ InZ ] );
  dini_IntSet( file, \"Haz Interior\", PropInfo[ ID ] [ PropInterior ] );
  dini_IntSet( file, \"Haz Ar\", PropInfo[ ID ] [ PropPrice ] );
  dini_IntSet( file, \"Haz Nyitott/Zart\", PropInfo[ ID ] [ PropLocked ] );
  return 1;
}

804
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer
« Dátum: 2012. július 16. - 16:45:00 »
Idézetet írta: IXT date=1342449814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24490\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mire gondoltál? Ja,és köszi  :)
 
Más virtuális világba állítás, név szín változtatás, esetleg 3D text label, vagy ilyenek. :D De nem muszáj, csak lehet még tuningolni, de ez az alap. :)

805
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer
« Dátum: 2012. július 16. - 16:42:00 »
Még mehetett volna bele pár dolog, de ha kezdõ vagy, akkor hajrá, és nem lett rossz. :)

806
Segítségkérés / Paraméter hiba
« Dátum: 2012. július 16. - 16:39:12 »
Sziasztok!
Van nekem egy /createhouse parancsom, a házrendszerembõl. A játékban beírom /createhouse, kiírja a paramétereket. Beírom a paramétereket, erre azt írja, hogy a /createhouse parancs nem létezik, és nem csinálja, azt ami a parancsban van. Elõször MySql-esen írtam meg, akkor is fent állt a hiba, ezért átírtam dinisre, mivel azt hittem, hogy az a baj, de nem. Mitõl lehet? Valamilyen sscanf hiba lesz, de jó a sscanfem, mivel ezt haszálom az egész módban.

807
Segítségkérés / Számláló
« Dátum: 2012. július 16. - 13:06:19 »

#include      <    a_samp    >
#include      <    zcmd      >
 
new
        g_iTeamOneCount = 0,
        g_iTeamTwoCount = 0;
 
CMD:team1( playerid, params[] )
{
     g_iTeamOneCount++;
     return 1;
}
CMD:team2( playerid, params[] )
{
     g_iTeamTwoCount++;
     return 1;
}
CMD:exitteam1( playerid, params[] )
{
     g_iTeamOneCount--;
     return 1;
}
CMD:exitteam2( playerid, params[] )
{
     g_iTeamTwoCount--;
     return 1;
}

808
Archívum / [HUN]..::Stunt-Drift-Cool-Party::.. $zerver [SDCP]
« Dátum: 2012. július 15. - 13:16:41 »
Új leírás! :)

809
Szkript kérések / Halál utáni bann
« Dátum: 2012. július 13. - 15:15:45 »
Ez egy örök bant ad( samp.ban fájlól tudod unbanolni. ):
 
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason )
{
        Ban( playerid );
        return 1;
}

 
@ZyZu: A tied nem banol. :D

810
Munkaerő keresése / InTerFeel Szerver Mappereket Keres!
« Dátum: 2012. július 12. - 13:03:52 »
Elnézést a kései válaszért, de nem vettem észre, hogy írtál. Szívesen fogadunk. Privát üzenetben küldj Skype elérhetõséget.
Továbbá szívesen várunk még mappernek jelentkezõket. :)

Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal