Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ALIEN

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 78
781
Segítségkérés / 1 parancsom hibásan müxik :/
« Dátum: 2010. április 06. - 12:01:38 »
A PAWN is jelez hibát?
Ha igen küld el a hiba kódot.

782
Leírások/Útmutatók / [Leírás]bool változók
« Dátum: 2010. április 06. - 11:29:58 »
Jó kis leírás lett.
Szerintem a másik is ugyan ilyen értheto.

783
Média / Videóim / Kisfilmjeim
« Dátum: 2010. április 06. - 09:39:38 »
Nem azt írtam hogy a hülye fogja letölteni,
csak annyit hogy a hülye se fogja.
De úgy látszik itt normálisak is letöltik.  :D
Én kicsit sokallom azt a 141-MB-ot

784
Szkript kérések / Kapu
« Dátum: 2010. április 06. - 09:19:40 »
Remélem adminra vonatkozó megfelel.
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true) )
{
       if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       // ide hogy mi fog történni ha az admin beírja a parancsot
}
else
{
// ide hogy mi fog történni ha nem admin
}
    return 1;
}
return 0;
}

785
SA-MP: Szerverfejlesztés / zTele v0.1(elso includem)
« Dátum: 2010. április 06. - 00:11:30 »
Jó kis függvény. Egyesével fogod kiadni a fügvényeidet?  :D

786
Leírások/Útmutatók / [TuT] Fel/le csatlakozási üzenet
« Dátum: 2010. április 05. - 23:57:52 »
Csatlakozási és távozási üzenet
 
Eloszó
Üdv, most megmutatom hogy-hogy csinálhatunk üzenetet,
amikor valaki csatlakozik a szerverre vagy éppen,
távozik a szerverrol. Na lássuk is.
-------------------------------------------------------------Csatlakozás:----------------------------------------------------------------------------------------
Itt egy üzenetet fogunk csinálni a többi
playernek hogy tudják hogy te csatlakoztál a szerverre.
Itt egy példa: ALIEN csatlakozott a szerverre.
public OnPlayerConnect(playerid) -nél fogunk dolgozni,
úgy hogy keressük is meg, vagy ha nincs akkor írjunk egyet.
1.Elsonek is hozzunk létre 2 tárolót.
Az egyik, a játékos nevét fogja tárolni, a másik a szöveget fogja tárolni.
 
new pName[MAX_PLAYER_NAME];// a játékos nevét tárolja
new string[256;]// a szöveget tárolja

 
2.Most meg kell tudnunk a játékos nevét, erre a GetPlayerName
függvényt fogjuk használni:
 
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); // ezzel a parancsal tudjuk meg a játékos nevét

 
3.Most az eltárolt nevet az üzenetbe be kell valahogy helyezni.
Ehhez hívjuk, segítségül a format -ot:
 
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName);// %s = játékos neve és üzenete

 
4. És már csak el kell küldeni az üzenetet mindenkinek.
 Ehhez a SendClientMessageToAll függvényt fogjuk használni:
 
SendClientMessageToAll(0x00FF28FF, string); elküldi mindenkinek az üzenetet

 
-a string az eltárolt üzenet.
Itt egy minta:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[46];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName);
SendClientMessageToAll(0x00FF28FF, string);
return 1;
}

 
--------------------------------------------------------------------Távozás:----------------------------------------------------------------------------------------
Itt az üzenetet arra az esetre fogjuk megcsinálni ha a játékos távozik.
PL. -ban/kick, -idotullépés, -vagy csak símán kilépett a játékos.
Itt egy példa: ALIEN elhagyta a szervert.
Most a public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)-nál fogunk dolgozni.
Keressük meg, vagy ha nincs akkor csináljunk egyet.
1.Megint kellenek a new-ek, a lecsatlakozó player
nevének tárolásához és a szöveg tárolásához:
 
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];

 
3. Megint lekérdezzük a játékos nevét GetPlayerName -val:
 
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));

 
3. Most kell egy switch függvény hogy a szöveg megfelelo legyen:
 
switch(reason)

 
4. Most létre kell hozni különféle
pontokat ahol a játékost bannolták, kilépett vagy idotúllépés volt nála.
case parancsal fogjuk végre hajtani.
Most elsonek ban/kick-es üzenetet foglyuk megcsinálni:
 
case 0: // switch-el definiált függvény
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //megtudjuk a játékosnak a nevét, és el is tárolja
format(string,sizeof(string),\"%s -t kírúgták. (KICK/BAN)\",pName); // string tárolja az üzenetet
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,string); // elküldi az üzenetet mindenkinek
}

 
Most ugyanúgy megcsináljuk az idotúllépéses üzenettel, és a kilépéses üzenettel is!
 
case 1: // switch-el definiált függvény
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //megtudjuk a játékosnak a nevét, és el is tárolja
format(string,sizeof(string),\"%s -t kilépett (Idotúllépés)\",pName); // string tárolja az üzenetet
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,string); // elküldi az üzenetet mindenkinek
}

 

case 2: // switch-el definiált függvény
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //megtudjuk a játékosnak a nevét, és el is tárolja
format(string,sizeof(string),\"%s -t kilépett. (Kilépés)\",pName); // string tárolja az üzenetet
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,string); // elküldi az üzenetet mindenkinek
}

 
Mintláthattátok csak a sorszámot és a szöveget kellet megváltoztatni.
És már kész is, itt egy példa:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new pName[MAX_PLAYER_NAME];
   new string[64];
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   switch(reason) //ellenorzi hogy helyes szöveget küld-e
   {
    case 0:
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string,sizeof(string),\"%s -t kírúgták. (KICK/BAN)\",pName);
    case 1:
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string,sizeof(string),\"%s -t kilépett (Idotúllépés)\",pName);
    case 2:
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string,sizeof(string),\"%s -t kilépett. (Kilépés)\",pName);
   }
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,string);
return 1;
}

 
 

Utószó

Remélem sokat segítettem ezzel a bemutatóval. Most már jöhetnek a kritikák.

787
Beszélgetés / Fogadás (AR-BA)
« Dátum: 2010. április 05. - 22:44:45 »
Üdv, remélem nem bánjátok ha megint fogadunk egy kicsit.  :D
A múltkori fogadást Hell nyerte mivel jól tippelt a végeredményre.  :D
Holnap vagy is Április.5-én (kedden) BL. negyeddönto vissza vágó lesz.
Ez úttal Barcelona-Arsenal (összesítésben 2:2) vérre megy.  :amazed:
Én szerintem a barcelona fog nyerni-> tovább jutni (nagy bánatomra).
Barcelona 1:0 Arsenal,-ra fogadok.
Lehet holnap 20:00-óráig fogadni. Aztán összesítünk és utána való nap
megbeszéljük.

788
Szkript kérések / /ellop script
« Dátum: 2010. április 05. - 22:12:56 »
Idézetet írta: Criminal date=1270497984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Te jó gyerek, mi köze a kettonek egymáshoz  :amazed:  :idea:.
 
Mert ez hülyeség. Most attól el tud indulni
hogy nem írja be hogy /ellop.
Meg hogy ha beírja akkor csak bajt hoz magára.
Full felesleges.

789
Beszélgetés / "Csináltad már valaha?"
« Dátum: 2010. április 05. - 21:58:09 »
7 évesen voltam egy ilyenen, unoka-
tesómék ugrottak. Én csak néztem de,
szívesen kipróbálom ha lesz alkalmam.
Voltál már hajón?

790
Szkript kérések / 3d text
« Dátum: 2010. április 05. - 21:43:40 »
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xFF0000FF, 100.0, 10000);
    return 1;
}

791
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 05. - 17:19:52 »
Pontos idot tudtok mondani? (estére)
(Most megyek el az a baj.)

792
Szkript kérések / /ellop script
« Dátum: 2010. április 05. - 15:19:18 »
Mi az hogy ellop? Nem inkább le spawnloni?

793
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 05. - 15:18:30 »
Ó nem tudtam hogy tegnap buli volt.
Ma is lesz? Remélem.

794
Szkript kérések / Kidobás
« Dátum: 2010. április 04. - 22:21:32 »
Kösz, Snick! Muködik, zárok.

795
Szkript kérések / Kidobás
« Dátum: 2010. április 04. - 22:04:37 »
Üdv, van olyan függvény ami kidobja a
playert egy jármubol? Arra szeretném
ha egy teamnak nem szabadna egy  adott
jármube beülnie, akkor automatikusan kidobja azt.
Kösz.

Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 78
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal