Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 781
Segítségkérés / 1 parancsom hibásan müxik :/« Dátum: 2010. április 06. - 12:01:38 »
A PAWN is jelez hibát?
Ha igen küld el a hiba kódot. 782
Leírások/Útmutatók / [Leírás]bool változók« Dátum: 2010. április 06. - 11:29:58 »
Jó kis leírás lett.
Szerintem a másik is ugyan ilyen értheto. 783
Média / Videóim / Kisfilmjeim« Dátum: 2010. április 06. - 09:39:38 »
Nem azt írtam hogy a hülye fogja letölteni,
csak annyit hogy a hülye se fogja. De úgy látszik itt normálisak is letöltik. Én kicsit sokallom azt a 141-MB-ot 784
Szkript kérések / Kapu« Dátum: 2010. április 06. - 09:19:40 »
Remélem adminra vonatkozó megfelel.
785
SA-MP: Szerverfejlesztés / zTele v0.1(elso includem)« Dátum: 2010. április 06. - 00:11:30 »
Jó kis függvény. Egyesével fogod kiadni a fügvényeidet?
786
Leírások/Útmutatók / [TuT] Fel/le csatlakozási üzenet« Dátum: 2010. április 05. - 23:57:52 »Csatlakozási és távozási üzenet
Eloszó Üdv, most megmutatom hogy-hogy csinálhatunk üzenetet, amikor valaki csatlakozik a szerverre vagy éppen, távozik a szerverrol. Na lássuk is. -------------------------------------------------------------Csatlakozás:---------------------------------------------------------------------------------------- Itt egy üzenetet fogunk csinálni a többi playernek hogy tudják hogy te csatlakoztál a szerverre. Itt egy példa: ALIEN csatlakozott a szerverre. public OnPlayerConnect(playerid) -nél fogunk dolgozni, úgy hogy keressük is meg, vagy ha nincs akkor írjunk egyet. 1.Elsonek is hozzunk létre 2 tárolót. Az egyik, a játékos nevét fogja tárolni, a másik a szöveget fogja tárolni. new pName[MAX_PLAYER_NAME];// a játékos nevét tárolja 2.Most meg kell tudnunk a játékos nevét, erre a GetPlayerName függvényt fogjuk használni: GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); // ezzel a parancsal tudjuk meg a játékos nevét 3.Most az eltárolt nevet az üzenetbe be kell valahogy helyezni. Ehhez hívjuk, segítségül a format -ot: format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName);// %s = játékos neve és üzenete 4. És már csak el kell küldeni az üzenetet mindenkinek. Ehhez a SendClientMessageToAll függvényt fogjuk használni: SendClientMessageToAll(0x00FF28FF, string); elküldi mindenkinek az üzenetet -a string az eltárolt üzenet. Itt egy minta: public OnPlayerConnect(playerid) --------------------------------------------------------------------Távozás:---------------------------------------------------------------------------------------- Itt az üzenetet arra az esetre fogjuk megcsinálni ha a játékos távozik. PL. -ban/kick, -idotullépés, -vagy csak símán kilépett a játékos. Itt egy példa: ALIEN elhagyta a szervert. Most a public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)-nál fogunk dolgozni. Keressük meg, vagy ha nincs akkor csináljunk egyet. 1.Megint kellenek a new-ek, a lecsatlakozó player nevének tárolásához és a szöveg tárolásához: new pName[MAX_PLAYER_NAME]; 3. Megint lekérdezzük a játékos nevét GetPlayerName -val: GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); 3. Most kell egy switch függvény hogy a szöveg megfelelo legyen: switch(reason) 4. Most létre kell hozni különféle pontokat ahol a játékost bannolták, kilépett vagy idotúllépés volt nála. case parancsal fogjuk végre hajtani. Most elsonek ban/kick-es üzenetet foglyuk megcsinálni: case 0: // switch-el definiált függvény Most ugyanúgy megcsináljuk az idotúllépéses üzenettel, és a kilépéses üzenettel is! case 1: // switch-el definiált függvény case 2: // switch-el definiált függvény Mintláthattátok csak a sorszámot és a szöveget kellet megváltoztatni. És már kész is, itt egy példa: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) Utószó Remélem sokat segítettem ezzel a bemutatóval. Most már jöhetnek a kritikák. 787
Beszélgetés / Fogadás (AR-BA)« Dátum: 2010. április 05. - 22:44:45 »
Üdv, remélem nem bánjátok ha megint fogadunk egy kicsit.
A múltkori fogadást Hell nyerte mivel jól tippelt a végeredményre. Holnap vagy is Április.5-én (kedden) BL. negyeddönto vissza vágó lesz. Ez úttal Barcelona-Arsenal (összesítésben 2:2) vérre megy. :amazed: Én szerintem a barcelona fog nyerni-> tovább jutni (nagy bánatomra). Barcelona 1:0 Arsenal,-ra fogadok. Lehet holnap 20:00-óráig fogadni. Aztán összesítünk és utána való nap megbeszéljük. 788
Szkript kérések / /ellop script« Dátum: 2010. április 05. - 22:12:56 »Idézetet írta: Criminal date=1270497984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Te jó gyerek, mi köze a kettonek egymáshoz :amazed: :idea:.Mert ez hülyeség. Most attól el tud indulni hogy nem írja be hogy /ellop. Meg hogy ha beírja akkor csak bajt hoz magára. Full felesleges. 789
Beszélgetés / "Csináltad már valaha?"« Dátum: 2010. április 05. - 21:58:09 »
7 évesen voltam egy ilyenen, unoka-
tesómék ugrottak. Én csak néztem de, szívesen kipróbálom ha lesz alkalmam. Voltál már hajón? 790
Szkript kérések / 3d text« Dátum: 2010. április 05. - 21:43:40 »public OnPlayerText(playerid, text[]) 791
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén« Dátum: 2010. április 05. - 17:19:52 »
Pontos idot tudtok mondani? (estére)
(Most megyek el az a baj.) 792
Szkript kérések / /ellop script« Dátum: 2010. április 05. - 15:19:18 »
Mi az hogy ellop? Nem inkább le spawnloni?
793
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén« Dátum: 2010. április 05. - 15:18:30 »
Ó nem tudtam hogy tegnap buli volt.
Ma is lesz? Remélem. 795
Szkript kérések / Kidobás« Dátum: 2010. április 04. - 22:04:37 »
Üdv, van olyan függvény ami kidobja a
playert egy jármubol? Arra szeretném ha egy teamnak nem szabadna egy adott jármube beülnie, akkor automatikusan kidobja azt. Kösz. |