Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ALIEN

Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 78
766
Leírások/Útmutatók / [TuT]Boostok
« Dátum: 2010. április 06. - 19:50:23 »
Idézetet írta: ZeRo date=1270552665\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó leírás lett, de annyit hozzátennék, hogy ezek a felhasználó által módosíthatóak( fomenüben ), úgyhogy inkább csak a jelentését írd le( nekem pl. a KEY_SPRINT a shift gomb  ;) ).
 
Ezt hogy érted?
 

Szép kis Tut! Grat ;D 8) :idea:
 
[/quote]
Kösz.

767
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2010. április 06. - 18:06:21 »
Idézetet írta: Hell date=1270569919\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1273\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kösz hogy meg csináltad helyettem  :D
 
Nincs mit. xD

768
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2010. április 06. - 18:04:13 »
Tessék megcsináltam a fegyóhívót:
\"stC0.jpg\"
Nem 100%-osan biztos hogy jó, mert nem teszteltem. Nézd meg, remélem jó.

769
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2010. április 06. - 17:42:43 »
Idézetet írta: Vampesz date=1270565383\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1273\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a Kocsi lehívot(dialógos) azon ALIEN dolgozik már(FS) :)

De az aláírásában láthatod :)


Sztem megvárhatod azt :) elég jól halad :)

 
Oh az kicsit szünetel, van egy két fontosabb dolog is.
De a fegyver menüt szívesen megcsinálom én is.

770
Beszélgetés / Fogadás (AR-BA)
« Dátum: 2010. április 06. - 16:06:28 »
Még lehet fogadni nyugodtan.
Eddigi fogadások:
TR!pL3: Bar 3:0 Ars
Macsek: Bar 2:0 Ars
ALIEN: Bar 1:0 Ars

771
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]TextDraw Készítés
« Dátum: 2010. április 06. - 13:08:51 »
Van sobeit-módod?
(csít)

772
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2010. április 06. - 13:03:09 »
8/10

773
Szkript kérések / "level-ezo" script
« Dátum: 2010. április 06. - 13:00:40 »
Idézetet írta: XtremWarrior date=1270551151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez nekem picit össze-vissza (igen én vagyok tényleg hülye  :D )
megtudná valaki azt csinálni inkább hogy a levelsystem et átalakítja úgy hogy xp t kapjon aki öl és ha van elég akkor szintet lép és átállítódik a szintje
tehát ha 5 ös lett akkor a pontja is átállítódik 5 re
tehát ha valaki inkább abba rakná bele valahogy az xp t naghyon megköszönném
linkje   
http://solidfiles.com/d/vs7d
köszönök mindent
 
Szerintem amit Zero csinált, tökéletesen muködik.

774
Leírások/Útmutatók / [TuT]Boostok
« Dátum: 2010. április 06. - 12:57:09 »
Boostok
 

by Mr.Maark
 
Eloszó
Most leírom hogy egy kocsiba ülõ player
hogy tud pl. ALT gombal ugrani a kocsival.
Persze lehet más funkciót is csinálni nem csak ugrani.
Ez eleve maark tutorialja kissé átalakítva, de nagyrészt az õ érdeme.
Nézzük meg!
Ugrás, ALT gombal
Most a kocsiban tartózkodó player az ALT gomb lenyomásával
tud ugrani, a kocsiával.
1.Keressük meg a public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
mert itt fogunk dolgozni. Itt egy példa:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_FIRE)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.4);
else
{
return false;
}
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
if(newkeys == KEY_FIRE)  // key_fire alt gomb
 
KEY_FIRE  =  ALT gomb
KEY_ACTION  =  CTRL gomb
KEY_SPRINT  =  W gomb
KEY_HANDBREAK  =  Space gomb
KEY_SUBMISSION  =  2-es gomb
[/quote]
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // ha  kocsiba ül akkor:
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z); // lekérdezzük a játékos pocícióját
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.4); //a magasságot növeljük 0.4-el vagy is ugrik az autó
return false; // ha nem ül autóba akkor  nem megy végbe a feladat.
Itt van még pár függvény:
SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00);                                                        -a jármu élete teljes lesz
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));                                             -a jármu külseje megjavul
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x*1.5, y*1.5, z*1.5)              -kocsi gyórsulása
 

Utószó

Persze lehet sok mindenre használni, nem csak autó ugratására, gyórsitására.
Remélem értheto volt! Ha valamit nem értesz akkor írj! Most már jöhetnek a kritikák.

775
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:28:00 »
Mód elejére.
 

stock ZombiTeam(playerid)
{
ShowPlayerMarkers(0);
}

776
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:20:39 »
stock ZombiTeam(playerid)
{
ShowPlayerMarkers(0);
}

777
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:15:09 »
Idézetet írta: felici10 date=1270548843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1266\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kösz alien és Snick! az a szám a végén azt jelzi hogy melyik team ne látszodjon a térképen?
 
Nem!
0 = ne látszódjon
1 = látszódjon

778
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:11:44 »
3 másodpercel gyorsabb voltam.  :amazed:

779
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:10:49 »
public OnGameModeInit() -alá:
 
ShowPlayerMarkers(0);

780
Szkript kérések / "level-ezo" script
« Dátum: 2010. április 06. - 12:08:50 »
Idézetet írta: ZeRo date=1270548086\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1264\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


#include < a_samp >
#include < dini >
#include < dudb >
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define DIALOG_REGISTER         3634
#define DIALOG_LOGIN            3635
public OnPlayerConnect( playerid ) {
SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) );
SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) );
dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) );
return 1;
}
public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) {
#pragma unused reason
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
    SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 );
    if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) {
        SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 );
        SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) {
       if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" );
} else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" );
} else {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[  ] ) {
if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" );
} else {
    if( strlen( inputtext ) < 3 ) {
        ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" );
   } else {
       dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
       dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext );
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" );
   }
}
} else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) {
    if( !response ) {
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" );
} else {
    if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) {
               ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" );
               SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" );
   } else {
       SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" );
   }
}
}
return 1;
}
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, x, sizeof x );
return x;
}
PlayerAccount( playerid ) {
new x[ 64 ];
format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) );
return x;
}

 

1 warning van benne.
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"

Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 78
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal