Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 751
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]AttachPlayerObjectToPlayer« Dátum: 2013. augusztus 30. - 15:34:18 »
[mod]Javítsd a szabályzatnak (Kattints ide) megfelelõen. Van 2 napod rá, vagy a téma törölve lesz[/mod]
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 31. - 11:30:40 ) [mod]Törölve, indok: BoOy már megcsinálta a mintának megfelelõen fordítási hibáktól mentesen. Törölve fél óra múlva, hogy esetlegesen a készítõ is lássa. Addig lock.[/mod] 752
Függvények / Szabályzat« Dátum: 2013. augusztus 30. - 15:22:49 »
Szabályzat
Témákra (topicocra) vonatkozóan: -A téma kinézete és elrendezése egyeznie kell a függvény mintával.. Ha a téma nem felel meg ennek a téma indító kap két nap javítási idõt és ha az illetõ nem javított rajta megfelelõen a mintának és a szabályzatnak törölve lesz a témája. -A téma neve úgy tartalmazza a kis és nagybetûk számát, hogy azt a fórumon lévõ wikipédia észlelje. -A függvény fajtáját nézve a megfelelõ kategóriát válassza ki a téma indító! -A téma lehetõleg ne legyen tele helyesírási hibákkal ugyanis értelmezhetetlen lesz a szöveg. (használj helyesírás ellenõrzõt). -Egy függvény leírásánál személyes megjegyzést (például: \"készítettem egy újabb leírást kérlek helyezzétek át\" ) NE tegyetek maradjatok meg a pontos fordításnál. -Lehetõleg törekedjenek a téma indítok a precíz, fordítási hibáktól mentes fordítások készítését -A téma ikonját NE változtasd meg. -Ha építõ jellegû kritikát kapsz lehetõleg próbáld kijavítani a hibáid és ne vitatkozni. -Mivel csak segítõkész és azon felül lévõ rangú emberek tudnak a függvényekhez fordítást nyitni ezért, a témád nyisd a Leírások / Útmutatók részlegbe ahonnan át lesz majd helyezve. -Ha már egy adott függvény le van fordítva ne fordítsd le újra, ellentétben a téma törölve lesz, több ilyen téma nyitása után pedig 10% warnt von maga után. (A lefordított függvényeket ide kattintva találod meg ) A hozzászólásokra vonatkozóan -Ha egy illetõ témához eltérõ hozzászólást (OFF-ot) vagy folyamatos dicsérést ír több függvényhez annak törölve lesznek a hozzászólásai és 5-10% warnba részesül hozzászólásoktól függõen. -A hozzászólás lehetõleg építõ kritikát tartalmazzon, mintsem negatívot esetleges fent említett dicséretet. -Az adott függvény leírásában ne kérj segítséget az általad adódott problémák miatt, tedd meg a Segítségkérések fórumrészben. Ellenkezõ esetben hozzászólás törlését és több eset után warn-t von maga után 5-10%-ban a segítségkérésektõl függõen. 753
Függvények / uuencode« Dátum: 2013. augusztus 30. - 12:59:50 »
uuencode
Ez a függvény arra szolgál, hogy UU kódolásban kódolhassunk string tömbjeinket. Ez a függvény ha dekódolni szeretnénk uudecode függvénnyel tehetjük meg. Paraméterek: (({{{1}}})) Magyarázat: dest[] - Az elérési hely a dekódolt string tömbhöz const source[] - Az UU-kódolású stringünk. numbytes - A bájtok száma amit kódolni szeretnénk. Ez nem lehet több 45-nél. maxlength=sizeof dest[] - A maximum nagysága a dest[] tömbnek. Visszatérés A visszatérési érték a kódolt string. Példa a használatra: uudecode(encodedString, normalString, 45); Kapcsolódó függvények uudecode - http://sampforum.hu/index.php?topic=46691.0 Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Functions_Old#listenport 754
Függvények / uudecode« Dátum: 2013. augusztus 30. - 12:52:25 »
uudecode
Ennek a függvénynek a segítségével dekódolhatjuk az UU kódolású tömbjeinket. Paraméterek: ( ({{{1}}}) ) Magyarázat: dest[] - Az elérési hely a dekódolt string tömbhöz const source[] - Az UU-kódolású stringünk. maxlength=sizeof dest[] - A maximum nagysága a dest[] tömbnek. Visszatérés A visszatérési érték a dekódolt string. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények uuencode - http://sampforum.hu/index.php?topic=46693.0 Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Functions_Old#listenport 755
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace« Dátum: 2013. augusztus 30. - 12:20:41 »
Ha nem nagy gond :\'D.
Amúgy két megjegyzés ami általában nálad szokott elõfordulni: -Figyelj, hogy meglegyen minden paraméter mert van olyan, hogy kifelejted a return-t vagy az eredeti témát. -Figyelj a téma nevére (kisbetûk-nagybetûk) mert nem mindig érzékeli a wikipédia - bár ez általános Elõre is köszönöm! ![]() 756
Archívum / Evangélium« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:57:08 »Idézetet írta: krisk date=1377839880\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42049\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Bár amennyi érdeklõdés volt azok után is, nem hiszem, hogy annyira megéri. Azok, akik megnézték, valószínû 60%-uk értette, hogy mirõl van szó, azok 40%-a mondja, hogy milyen jó ötlet, azok 30%-a javasolja másoknak, hogy használja, és azok 10%-a használja is konkrétan. Bár ez nem csak az én leírásaimra igaz, hanem pl. Anthony és Zsoleszka tutorialjai is hasonlóképpen szenvednek. Ezeket azért raktam ki, hogy az embereket informáljam a dolgokról, de úgy látszik, magasról le vagy(ok/unk) sz*rva ilyen helyzetben.Én speciel sokat tanultam a tuturoialjaidból (lásd: memóriaspórolás, sebességmérés, hooking method, kódegyszerûsítés, DeAMX és tudtommal az assemblyben való kódokról is te publikáltál - bár azt nem használtam ezidáig sose, csak nagyjából megértettem) és a mai napig is, ha úgy van használom õket. Szóval egy érdeklõdõ már biztos, hogy van és aki tovább szeretne lépni tudás szempontjából nekik is nagyon hasznosak lesznek a leírásaid csak elõbb-utóbb. Amúgy sajnálom, hogy töröltetni akarod magad, én is azon a véleményen vagyok amin Zsoleszka ![]() 757
Módolás / Nem akar a textúra betölteni« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:20:26 »
Nem mûködik, berakom de amikor már loginolok egy szerverre is vele lefagy a játék és csak a parancskezelõvel tudok kilépni. Egyéb ötlet?
758
Függvények / SetDeathDropAmount« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:37:15 »
current = jelenlegi => A jelenlegi SA:MP Verzióban nem mûködik a függvény. (bár a 0.2x óta ez van)
E:Amúgy a elméletileg azért nincs használatban mert a kliens összeomlik tõle. Lehet hülyeséget mondok, de a legtöbbet elmondó információ egy inc-hez volt ami azt csinálta, hogy beágyazza az x86-os Assemblyt .amx-be arra hivatkozva, hogy native funkció. És ezt az átirányításos dolgot ez a függvény végzi amelyik így néz ki: \"native WriteMem(addr, value) = SetDeathDropAmount;\" . Tehát elképzelhetõ, hogy a memória írásában van szerepe (de lehet hülyeséget mondok). De kérdezzétek meg kurtát õ biztos tudja rá a választ ![]() E2 :Kurtával beszéltem és megnézte a forráskódban és a függvény erre való (idézet kurtától): \"hát ez vmi olyasmi ezek alapján mintha OnPlayerSpawn() vagy OnPlayerConnect() alá beraknád a givemoney-t\" Bár a függvény nincs használatban, de marad tekintettel a befektetett munkára és , hogy meglegyen az összes függvény. 759
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Evangélium« Dátum: 2013. augusztus 28. - 20:17:24 »
Ne kezdjétek már a vitát itt is ... Inkább legyen az egyik okosabb és hagyja rá a másikra, minek kell folyton gyanúsítgatni és vitázni minden szaron ?
Amúgy sajnálom, hogy lemondott krisk, kb 1 hete még nem ezen a véleményen voltam de csak mostanra állt össze a kép. Minden esetre a munkáját / dat jól végezted, azért remélem nem hagyod abba a SA:MP-et mert akkor nem lesz kin ámulni, hogy megint mit hozott össze ![]() 760
Módolás / Nem akar a textúra betölteni« Dátum: 2013. augusztus 28. - 16:05:06 »
Helló. Aki foglalkozott már custom objectekkel az meg tudja mondani mi okozhatja azt, hogy a textúra nem töltõdik be? Nincs se crash se semmi, az object fizikailag le van rakva fel lehet rá mászni csak nem látszik. Mielõtt megkérdeznétek minden object a txd workshopnál a kettõ hatványára lett méretezve. Ha valaki tudd rá valami megoldást azt meghálálnám.
![]() 761
Szkript kérések / Business« Dátum: 2013. augusztus 28. - 00:08:16 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=44019.0 Remélem erre gondoltál.
762
Beszélgetés / Magyar SA:MP Közösség« Dátum: 2013. augusztus 27. - 23:05:13 »Idézetet írta: Gaborka123 date=1377636385\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42016\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ebbõl ki derül az hogy te sem vagy idõsebb mint 17 vagy ha esetleg több lennél akkor meg egy egész nap a gép elõtt ülõ,játékfüggõ apuciék kis fia aki kapott egy Moderátori kis jelet a neve alá, mert te sem vagy különb akkor azoktól akik ilyen véleménnyel vannak, mert ezzel nemengem járatsz le hanem magadat és az adminokat, már bocsánat.1.Ebben a hozzászólással csak a vitát szítod, és te mondanivalód meg pont az volna az egyik részben, hogy tartson össze a közösség. 2.Sose értem az embereknek mi a bajuk azzal, hogy a másik mit csinál, annyira jól megy a dolgotok hogy a saját házatok táján nincs mit csináljatok és inkább a szomszédot lesitek? 3.Egy adott illetõ nem azért kapott moderátort mert lehúzott XY órát, az idõ csak a hûséget jelenti, az értelmiséget nem. Ha valaki kapott moderátort valószínûleg azért kapta azt mert az adminisztrátorok úgy gondolják, hogy az illetõ letett már valamit az asztalra / van olyan értelmes, hogy rá lehessen bízni egy témakör vezérlését. És ezzel nem Mambo seggét akarom védni csak a vádaskodásodra választ addni. 4.Jó dolog, hogy leírtad, de sajnos a fórumnak a 80% nincs azon az értelmi szinten még, hogy magába nézzen és elgondolkodjon. És az értelem nem egyenlõ az életkorral ezzel azért legyünk tisztában. 5.Nem nyalok segget (nem az én formám ) / védem ezzel egy másik illetõt, csupán azért írtam eme pontokat, hogy lásd, hogy részben te is azt csinálod amit elvetsz. 763
Szkript kérések / FPS Nézet« Dátum: 2013. augusztus 26. - 22:21:20 »
Egyszerû dolog saját magad is simán el tudod készíteni:
1 lépés:Létrehozol egy kicsi (ismétlem kicsi) Player objectet (CreatePlayerObject függvénnyel) /* Ez eredményezi azt, hogy csak az az egy játékos fogja látni, ám ha jól attacholsz bele lehet rakni a skinbe is és akkor még az adott játékos se akinek a First Person Nézetet szeretnénk elérni. /* 2. lépés: Attacholod a Player Objectet a játékoshoz (AttachPlayerObjectToPlayer függvény) 3. lépés: Hozzácsatolod a kamerát a Player Objecthez (AttachCameraToPlayerObject függvény) Bár most a Hivatalos Wikipédia nem elérhetõ ezért nem is tudom linkelni a függvényeket de majd keress rájuk ![]() 764
Módolás / Autó skinek módosítása. Hogyan?« Dátum: 2013. augusztus 26. - 21:27:31 »
Látom nem értetted amit mondtam, DFF Fájlt nem lehet beimportálni / megnyitni 3D Maxbe (legalábbis a 2010-ben). Ha te meg tudod nyitni / beimportálni megemelem a kalapom elõtted.
Lásd: Importálás Megnyitás 765
Módolás / Autó skinek módosítása. Hogyan?« Dátum: 2013. augusztus 26. - 18:18:03 »Idézetet írta: Jippy date=1377532014\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41875\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic DFF-et 3ds Max-el tudsz módosítani.Na most mondtál egy nagy hülyeséget, eleve a 3D Max-ba nem is enged beimportálni dff filet. Bár ilyesféle módosításokat még nem végeztem csak Sketchup -> 3D Max -> SA:MP-ot több modellel (csernobili atomreaktor, pollisia hotel). Amúgy utánanéztem és amik olyanok az valóban a vehicle.txd / misc.txd és a wheels.txd . De ne számíts nagy modellezésre elõre szólok ![]() |