Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Pedró
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 220
751
« Dátum: 2015. december 18. - 20:13:39 »
752
« Dátum: 2015. december 18. - 20:11:43 »
loren
753
« Dátum: 2015. december 17. - 18:47:13 »
754
« Dátum: 2015. december 17. - 18:40:54 »
Neon csövek Sziasztok! Anno jó sok változat készült Neon scriptekből. Na de itt van egy, ami szerintem a lehető legjobb választás. Feltétele a GVar plugin, melynek használatát maximálisan ajánlom. Forráskód #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <gvar> #include <streamer> #include <zcmd> #define DIALOG_NEON 2048 new string[144]; enum e_Neons { neonName[32], neonObjectID, Float:nPosX, Float:nPosY, Float:nPosZ, Float:nPosRotX, Float:nPosRotY, Float:nPosRotZ, bool:nDouble } new Neons[][e_Neons] = { {\"Kék\", 18648, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Piros\", 18647, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Zöld\", 18649, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Fehér\", 18652, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Rózsaszín\", 18651, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Sárga\", 18650, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Rendőr fény\", 18646, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8 {\"Interior Fény\", 18646, 0.0, 0.0, 0.0, 2.0, 2.0, 3.0, false}, {\"Hátsó Neon\", 18646, 0.0, -1.5, -1.0, 2.0, 2.0, 3.0, false}, {\"Első Neon\", 18646, 0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0, false}, {\"Tető Neon\", 18646, -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0, false} }; CMD:neon(playerid) { new dialog_string[512]; for(new x; x < sizeof(Neons); x++) { format(dialog_string, sizeof(dialog_string), \"%s%s\\n\", dialog_string, Neons } format(dialog_string, sizeof(dialog_string), \"%sMinden neon törlése\", dialog_string); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz a lehetőségek közül\", dialog_string, \"Kiválaszt\", \"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case DIALOG_NEON: { if(!response) return 1; if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba! Nem ülsz autóban!\"); new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), objectid; if(listitem == sizeof(Neons)) { RemoveNeonFromVeh(vehicleid); SendClientMessage(playerid, 0xAFCCCFFF, \"Neon: Sikeresen törölted az összeset!\"); }else{ objectid = CreateDynamicObject(Neons[listitem][neonObjectID], 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, vehicleid, Neons[listitem][nPosX], Neons[listitem][nPosY], Neons[listitem][nPosZ], Neons[listitem][nPosRotX], Neons[listitem][nPosRotY], Neons[listitem][nPosRotZ]); format(string, 32, \"Neon%i\", listitem); SetGVarInt(string, objectid, vehicleid); if(Neons[listitem][nDouble] == true) { objectid = CreateDynamicObject(Neons[listitem][neonObjectID], 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), -Neons[listitem][nPosX], Neons[listitem][nPosY], Neons[listitem][nPosZ], Neons[listitem][nPosRotX], Neons[listitem][nPosRotY], Neons[listitem][nPosRotZ]); format(string, 32, \"Neon%i_2\", listitem); SetGVarInt(string, objectid, vehicleid); } format(string, 144, \"Neon: Sikeresen telepítetted a(z) \'%s\' neoncsövet!\", Neons[listitem][neonName]); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, string); } } } return 0; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { RemoveNeonFromVeh(vehicleid); return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { RemoveNeonFromVeh(vehicleid); return 1; } stock RemoveNeonFromVeh(vehicleid) { for(new x; x < sizeof(Neons); x++) { format(string, 32, \"Neon%i\", x); if(GetGVarType(string, vehicleid) == GLOBAL_VARTYPE_NONE) continue; DestroyDynamicObject(GetGVarInt(string, vehicleid)); DeleteGVar(string, vehicleid); if(Neons format(string, 32, \"Neon%i_2\", x); DestroyDynamicObject(GetGVarInt(string, vehicleid)); DeleteGVar(string, vehicleid); } } } Ezt a szkriptet 2013 nyarán készítettem egyébként. Nem áll módomban fejleszteni, módosítani a szkriptet. Bug esetén természetesen javítom.
755
« Dátum: 2015. december 17. - 18:00:58 »
azért ilyen gyenge gépre nem mertem volna gondolni. 13.000 kicsit soknak tűnik nekem azért :/ hány W?
756
« Dátum: 2015. december 16. - 21:28:51 »
758
« Dátum: 2015. december 15. - 22:16:08 »
[MySQL !!R6] Adminrendszer Sziasztok! Ezt az adminrendszert Flashnak írtam 2012 nyarán, oktatási célzattal. ÉrdekességElső sorban egy kis érdekesség.. Már én is rég elfeledkeztem erről.. A szkript alján találtam leírásokat, kezdőknek még jól jöhet!
################################################################################ //Leírások// -------------------------------------------------------------------------------- •Leírás az sscanf-es adatlehívási módszerről.• Ennek tulajdonképpen néhány fontos része lesz. Röviden, és tömören fogok fogalmazni.. Na jólvan, nem untatlak tovább.. Szóval, elősszöris vegyük elősször az SScanf létező paramétereit! c - Karakter. /Például: A, á, B, c, .../ d, i - Egész szám érték. /Például: 1, 2, 3, 4, 5.../ h, x - Hexadecimális érték. (Színekhez) /Például: 0xFFFFFFAA/ f - Lebegőpontos érték. /Például: 0.0, 0.0, 0.0/ s - Karakterlánc. /Például: Süt a nap./ z - Opcionális karakterlánc. pX - An additional delimiter where X is another character. \'\' - Encloses a litteral string to locate. u - A játékosoknak a nevét, vagy részletét vizsgálja. /Például: Ped/ /Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Sscanf/ Itt egy példa elősszöris, hogy hogyan kell egy oszlop értékét lekérnünk.. ---------------------------------------------------------------------------- new query[128], rows[128]; new ip[16]; //Ebbe a karakterláncba hívjuk le az értéket. format(query, sizeof(query), \"SELECT `IP` FROM `Accounts` WHERE Name = \'%s\'\", pName(playerid) ); //Lezárjuk a sort mysql_query(query); //Elküldjük a mysql adatbázisnak a lekérdezést.. mysql_store_result(); //Eltároljuk az adatokat, amellyeket kiolvastunk.. mysql_fetch_row_format(rows, \"|\"); //Lekérdezzük az oszlop értékét.. sscanf(rows, \"p<|>s[16]\", ip); //A karakterlánc méretének egyezőnek kell.. //.., hogy legyen annak a változónak az értékével, amit létrehoztunk, ... //hogy, abban tárolja a lekért adatot.. printf(\"Egy lekérésnek a végeredménye: %s\", ip); /Például ki írhatjuk./ mysql_free_result(); //Tisztítjuk az elmentett adatokat.. ---------------------------------------------------------------------------- Az sscanf függvény használata, és paraméterei MySQLbeli érték lekérdezése.. közben. Például: ---------------------------------------------------------------------------- sscanf(rows, \"p<|>i\", money); Szóval.. Az sscanf első paramétere az a karakterlánc, hogy mit darabol szét.. Ezt előtte kérdeztük le elvileg.. (mysql_fetch_row_format(rows, \"|\") A második.. \"p<|>i\" Szóval, a p<|> ez azt szabályozza, hogy mi az elválasztó.. Ezt is szintén a mysql_fetch_row_format(rows, \"|\"); -nál állítottuk. Az utána következő paraméterek típusait már ismertettem veled.. Ha például a lekérdezésnél a `Money` -t akarjuk lekérdezni, az ugye.. ..egész szám, azaz akkor visszanézünk a leírás elejére, és láthassuk, hogy.. ..annak a jelölése egy i betű. Szóval akkor a p<|> után írunk egy i betűt. Ha több mindent szeretnénk lehívni akkor a p<|> után írjuk a paraméterek.. ..jelöléseit! ---------------------------------------------------------------------------- Több oszlop lekérdezése.. ---------------------------------------------------------------------------- new query[128], rows[128]; new ip[16], money, kills; format(query, sizeof(query), \"SELECT `IP`, `Money`, `Kills` FROM `Accounts` WHERE Name = \'%s\'\", pName(playerid) ); //Lezárjuk a sort mysql_query(query); //Elküldjük a mysql adatbázisnak a lekérdezést.. mysql_store_result(); //Eltároljuk az adatokat, amellyeket kiolvastunk.. mysql_fetch_row_format(rows, \"|\"); //Lekérdezzük az oszlop értékét.. sscanf(rows, \"p<|>s[16]ii\", ip, money, kills); printf(\"IP cím: \'%s\'\", ip); SetPVarInt(playerid, \"Money\", money); SetPVarInt(playerid, \"Kills\", kills); mysql_free_result(); //Tisztítjuk az elmentett adatokat.. ---------------------------------------------------------------------------- Hamarosan folytatás.. /2012. Augusztus 6-7./ -------------------------------------------------------------------------------- ################################################################################ Mivel ez egy adminrendszer, az adminparancsokat nem hagynám ki. 1. Szintű parancsok /admweaps /asay /ann /healall /armourall 2. Szintű parancsok /setmoney /setscore /setskin /setweather /god /godoff /slap /clearchat 3. Szintű parancsok /kick /gw /settime /eject /spawn /setwanted /boom /warn /freeze /unfreeze 4. Szintű parancsok /ban /setname /disarm /get /(un)mute /mute 5. Szintű parancsok /saveallstats /setlevel /ip /spawnall /(un)muteall /disarmall /fakechat /fakecmd /soundforall Amiket még tud a rendszer: - Dinamikus rádió rendszer, az admin tud ki-be tenni rádióadókat.
- Szkripten belüli 3 állítási lehetőség
Forráskód-Elnézést, de beszúrtam ide, és nem fért már ki a téma alja- Pastebin: http://pastebin.com/DzuXp1qqMySQL táblák, és még pár rádióadó beszúrása CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Accounts` ( `ID` mediumint(9) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT, `Name` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Password` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `IP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `RegDate` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Money` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Score` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Kills` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Deaths` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Admin` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Vip` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Repaircar` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Antifall` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\', `ReacWins` int(4) NOT NULL DEFAULT \'0\', `Time` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\', PRIMARY KEY (`ID`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC; CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Connections` ( `Name` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Country` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `IP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Serial` varchar(256) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC; CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Warns` ( `Admin` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Player` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Reason` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `PlayerIP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC; CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Kicks` ( `Admin` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Player` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Reason` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `PlayerIP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC; CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Bans` ( `Admin` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Player` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Reason` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `PlayerIP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC; CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Radiolist` ( `Name` varchar(64) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL, `URL` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC; INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'MixRadio\', \'http://savetofile.net:8450/;stream\'); INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Radio Face\', \'http://www.radioface.hu/live/radio_face.m3u\'); INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Rádió1\', \'http://79.172.241.237:8000/radio1.mp3\'); INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Master of HardCore (hardcoreradio.nl)\', \'http://shoutcast2.hardcoreradio.nl\'); INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Dubstep Rádió (dubstep.fm)\', \'http://72.232.2.83:80\'); INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Rock\', \'http://94.199.181.124:8800/rockvilag2\'); Figyelem! A szkript a MySQL r6-os verzióhoz íródott. Ez a változat már elavult. A szkriptet nem áll szándékomban módosítani, fejleszteni, javítani, ahogy feltöltöttem, úgy állt már több mint 3 éve, és szeretném, ha ez így is maradna részemről.
Aki használni fogja, használja egészséggel, kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
759
« Dátum: 2015. december 15. - 21:02:13 »
kingston olyan low vagy hogy ez már fáj ménem vallod be hogy az a gm?
760
« Dátum: 2015. december 15. - 20:40:09 »
a többi script is kizárt hogy te pl a hay minigamet megírd még a dialog készítés is nehezen mehet neked
761
« Dátum: 2015. december 15. - 20:31:09 »
az a baj hogy nemtűnteted fel a forrásokat. low
762
« Dátum: 2015. december 15. - 20:27:11 »
tűnj innen te szemét nem elég hogy hazudsz az elején, még véded is magad jobb lenne ha most zárnád a témát és elbújnál 1 sarokba
763
« Dátum: 2015. december 15. - 20:09:31 »
hülye fasz ez abból a gmből van átalakítva, ha lehet átalakításnak hívni, amit flash tett fel ide. pár napig volt csak elérhető
764
« Dátum: 2015. december 15. - 19:34:05 »
HAVAS CHILLIAD Sziasztok! Még tavaly télen készítettem ezt a \"scriptet\", az XMas szerverre. Gondoltam megosztom veletek, hisz nektek is szükségetek lesz rá, lehetséges. A metaralozásba emlékszem rá cashiis gecizett velem, ő is megkapta akkor a scriptet cserébe, magamtól nem találtam volna ki melyik object metarialját kapják meg a chilliad objectek. Forráskód: enum CHO { Float:radius, model, lodmodel, Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:rx, Float:ry, Float:rz } new ChilliadObject[][CHO] = { {171.82286, 18319, 18585, -2239.6406, -1762.7266, 381.95313, 0.0, 0.0, 0.0}, {133.94284, 18310, 18570, -2249.3594, -1572.8672, 418.76563, 0.0, 0.0, 0.0}, {192.56535, 18309, 18399, -2426.9375, -1530.4531, 440.96875, 0.0, 0.0, 0.0}, {198.2549, 18317, 18571, -2431.6797, -1759.6641, 403.86719, 0.0, 0.0, 0.0}, {145.884, 18307, 18580, -2624.3047, -1562.8828, 353.45313, 0.0, 0.0, 0.0}, {186.48999, 18302, 18578, -2426.5, -1347.3125, 300.80469, 0.0, 0.0, 0.0}, {213.80518, 18316, 18581, -2655.2812, -1781.0078, 265.14063, 0.0, 0.0, 0.0}, {146.00269, 18308, 18582, -2724.3203, -1555.9609, 222.89063, 0.0, 0.0, 0.0}, {180.84946, 18306, 18594, -2874.2812, -1547.9766, 41.125, 0.0, 0.0, 0.0}, {181.54652, 18300, 18593, -2872.8437, -1321.2812, 42.38281, 0.0, 0.0, 0.0}, {177.65182, 18469, 18583, -2700.2812, -1345.7969, 213.46094, 0.0, 0.0, 0.0}, {163.05664, 18301, 18579, -2583.4297, -1343.4531, 270.84375, 0.0, 0.0, 0.0}, {159.12022, 18311, 18575, -2145.1953, -1576.7187, 259.64844, 0.0, 0.0, 0.0}, {189.03941, 18318, 18574, -2181.4687, -1774.8125, 217.39844, 0.0, 0.0, 0.0}, {167.61906, 18328, 18573, -2237.0000, -1951.5234, 297.5625, 0.0, 0.0, 0.0}, {184.84959, 18329, 18600, -2233.2031, -1980.7812, 153.67969, 0.0, 0.0, 0.0}, {186.30592, 18320, 18599, -1970.7109, -1785.9844, 107.98438, 0.0, 0.0, 0.0}, {183.82045, 18312, 18598, -1985.5078, -1562.5078, 84.46875, 0.0, 0.0, 0.0}, {150.30363, 18305, 18586, -1980.375, -1330.4922, 74.85156, 0.0, 0.0, 0.0}, {176.05472, 18304, 18577, -2182.2266, -1358.7109, 135.24219, 0.0, 0.0, 0.0}, {185.88399, 18299, 18587, -2186.75, -1147.7344, 108.15625, 0.0, 0.0, 0.0}, {150.10739, 18295, 18588, -2291.7812, -993.40625, 63.57813, 0.0, 0.0, 0.0}, {142.19221, 18294, 18589, -2492.4297, -943.60156, 54.49219, 0.0, 0.0, 0.0}, {152.17165, 18298, 18584, -2421.1562, -1134.0937, 168.78125, 0.0, 0.0, 0.0}, {200.95982, 18297, 18590, -2646.3516, -1116.9297, 111.75781, 0.0, 0.0, 0.0}, {141.34471, 18296, 18592, -2870.9844, -1117.6484, 24.63281, 0.0, 0.0, 0.0}, {175.93555, 18315, 18595, -2872.4453, -1765.0000, 48.10938, 0.0, 0.0, 0.0}, {164.99448, 18324, 18602, -2871.5469, -1975.625, 35.42969, 0.0, 0.0, 0.0}, {195.7074, 18325, 18597, -2656.6797, -1992.9531, 80.17188, 0.0, 0.0, 0.0}, {185.31372, 18335, 18601, -2643.4219, -2197.5391, 45.84375, 0.0, 0.0, 0.0}, {177.76416, 18336, 18603, -2426.3594, -2217.1875, 67.05469, 0.0, 0.0, 0.0}, {141.69708, 18337, 18494, -2217.6484, -2172.4531, 64.98438, 0.0, 0.0, 0.0}, {179.37691, 18330, 18404, -2010.9766, -1981.1719, 103.24219, 0.0, 0.0, 0.0}, {192.04485, 18326, 18596, -2444.5, -1991.6719, 198.69531, 0.0, 0.0, 0.0}, {146.02296, 18327, 18572, -2438.4375, -1949.0547, 310.91406, 0.0, 0.0, 0.0}, {181.70287, 18303, 18576, -2221.8359, -1367.7969, 300.46094, 0.0, 0.0, 0.0} }; public OnFilterScriptInit() { SetDynamicObjectMaterialText(CreateDynamicObject(3334, -2432.28394, -1619.69836, 529.01434, 0.00000, 0.00000, 31.14679, 0, 0, -1, 500.0, 500.0), 0, \"Készítette:\\nPedró és CasHiis\", 50, \"Arial\", 14, 1, -8092540, -16777216, 1); SetDynamicObjectMaterialText(CreateDynamicObject(3334, -2239.65869, -1749.54541, 483.33408, 0.00000, 0.00000, 97.14301, 0, 0, -1, 500.0, 500.0), 0, \"Boldog karácsonyt\\nMindenkinek!\", 50, \"Arial\", 12, 1, -8092540, -16777216, 1); new objectid[2]; for(new x; x < sizeof(ChilliadObject); x++) { objectid[0] = CreateDynamicObject(ChilliadObject - [model], ChilliadObject
- [posx], ChilliadObject
- [posy], ChilliadObject
- [posz], ChilliadObject
- [rx], ChilliadObject
- [ry], ChilliadObject
- [rz], 0, 0, -1, 500.0, 500.0);
objectid[1] = CreateDynamicObject(ChilliadObject - [lodmodel], ChilliadObject
- [posx], ChilliadObject
- [posy], ChilliadObject
- [posz], ChilliadObject
- [rx], ChilliadObject
- [ry], ChilliadObject
- [rz], 0, 0, -1, 500.0, 500.0);
for(new y; y < 5; y++) { for(new z; z < 2; z++) SetDynamicObjectMaterial(objectid[z], y, 3922, \"bistro\", \"mp_snow\", 0xFFFFFFFF); } } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { for(new x; x < sizeof(ChilliadObject); x++) { RemoveBuildingForPlayer(playerid, ChilliadObject - [model], ChilliadObject
- [posx], ChilliadObject
- [posy], ChilliadObject
- [posz], 100.0);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, ChilliadObject - [lodmodel], ChilliadObject
- [posx], ChilliadObject
- [posy], ChilliadObject
- [posz], 100.0);
} return 1; } Pastebin: http://pastebin.com/8Zqwf277Kép: A kép forrása: https://sampforum.hu/index.php?topic=56071.msg524314#msg524314Használjátok egészséggel, kellemes ünnepeket kívánok!
765
« Dátum: 2015. december 15. - 18:43:46 »
nekem kurvára nem esik le mi a különbség a 2 kép között, és hogy most flash mit erőlködik, és hogy mi a francot akarsz. valaki elmagyarázza pls?
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 220
|