Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 751
Segítségkérés / SetObjectMaterialText« Dátum: 2013. november 12. - 19:54:25 »
szia a tárgyak úgy vannak megcsinálva, hogy ismétlõdnek a texturák, olyan tárgyat válassz amin nem ismétlõdik
752
Segítségkérés / Miért nem jó ez a script« Dátum: 2013. november 12. - 19:53:18 »CMD:szerelotagok(playerid,params[]) kicsit módosítottam... 1. nem kell S-nek 128 cella amikor max 23 karaktert raksz bele 2. az if-eket kicsit átpakoltam és szerintem meg van miért \"nem jó\" nálad a dolog: if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 7 || pInfo[playerid][pFrakcio] == tehát csak a 7-es és a 8-as frakcióba tartozó játékosok használhatják, ha nem így akarod akkor ezt a sort töröld 753
Segítségkérés / Jármû Gyorsítás« Dátum: 2013. november 08. - 20:18:09 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleVelocity
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity lekéred, hozzáadsz / elveszel ( vagy szorzod ) és állítod 754
Segítségkérés / RemoveObject hiba...« Dátum: 2013. november 08. - 19:14:06 »
755
Segítségkérés / TeamKill« Dátum: 2013. november 08. - 19:01:12 »
megírtam SA-MP-s függvényekkel mert te semmit nem tudattál, hogy milyen módod van, vagy milyen adatok/függvények kellenek majd módosítsd a te módodhoz illõen:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) Arra még figyelmeztetlek, hogy a sebzõ üzenet tolhatja a chatet, ha többször sebez, mondjuk minigunnal lövi a társát az admin, arra simán beraksz 1 timert + bool-ban tárolod hogy mehet e neki az új üzenet vagy egy értéket eltárolsz mikor kapta utoljára az üzenetet, és a kettõ között eltelt idõt figyeled 757
Segítségkérés / RemoveObject hiba...« Dátum: 2013. november 08. - 18:41:15 »
hát igazából egyszerûbb lenne, de akár össze is gyûjtheted azokat a tárgyakat:
duplán kattints a tárgyra a helyén és jobb oldalt látsz néhány sor szöveget neked ez fontos most: (ez az Area51 egyik hangárjának távoli model-je) lod info: ide 3366 és ami a \"lod info: ide\" után van ID, azt a tárgyat is kitörlöd 759
ha sa-mp-be szeretnél mappelni/scriptelni akkor inkább ezt a programot ajánlom:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801 a tárgyak ID-ját, materialokat megtudod nézni itt 1 tut videó róla: 760
Segítségkérés / Égbe CP? Úgy mond repülõgép CP?« Dátum: 2013. november 08. - 14:38:01 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerRaceCheckpoint
type 761
Szkript kérések / Object törlés« Dátum: 2013. november 08. - 14:07:48 »
melyik callback alatt van ez a kód?
gondolom OnGameModeInit-be raktad, az OnPlayerConnect alá tedd! vagy ha saját függvényt szeretnél létrehozni akkor oda, és azt rakd be az OnPlayerConnect alá ha nem módba van hanem FS-ben akkor külön függvény amit meghívsz OnPlayerConnect alatt és OnFilterScriptInit alatt (csak itt ciklussal menj végig az online játékosokon), így a script betöltésekor és a játékos csatlakozásakor is törölné a tárgyakat 762
Segítségkérés / RemoveObject hiba...« Dátum: 2013. november 07. - 20:56:43 »
mert a nagyobb tárgyaknak van egy gyengébb textúrája amit távolról látsz, amíg nem mész közelebb addig nem is tûnik fel, ha meg közelebb mész akkor meg eltünteti és betölti a részletes textúrát...
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=282801 ajánlom figyelmedbe ezt a programot, ez mind2-t kiszedi 763
Segítségkérés / Erorr Pawnoba!« Dátum: 2013. november 07. - 20:54:12 »SendClientMessage(playerid,\"Bugok Javítva!\"); http://wiki.sa-mp.com/wiki/SendClientMessage 3 paramétert vár, nem adtad meg a színt ! példa: SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Welcome to my server!\"); 764
Segítségkérés / Adminszolgálatos jelzése a kismapon.« Dátum: 2013. november 07. - 15:02:21 »SetPlayerColor(playerid,0x4f008fFF); ha itt FF a vége akkor látják a térképen ha itt 00 a vége akkor nem látják a térképen ha a 2 között akkor átlátszóan látszik 765
Segítségkérés / Adminszolgálatos jelzése a kismapon.« Dátum: 2013. november 07. - 14:50:01 »ShowPlayerMarkers(true); helyett: ShowPlayerMarkers(1); vagy ShowPlayerMarkers(PLAYER_MARKERS_MODE_GLOBAL); |