Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - slre14

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7
76
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange szoveg kiiras
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 12:24:29 »
Szerintem Probálj meg más bilenyütt bele irnni ne y betû legyen hanem pl x vagy bármi csak nem az szerintem de nem akkarok hülyeséget mondani
off


bocs az ékezeti hibárkért telefonrol van

77
RP/RPG kérések / Dialogos Regisztráció
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 12:18:16 »
   if(RegistrationStep[playerid] > 0)
{
    if(RegistrationStep[playerid] == 1)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
    if((strcmp(\"fiú\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"fiu\")))
   {
        PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
                 SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,fiú vagy.\");
                 ShowPlayerDialog(playerid, 9952, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\",\"18\\n19\\n20\\n21\\n22\\n23\\n24\\n25\\n26\\n27\\n28\\n29\\n30\\n31\\n32\\n33\\n34\\n35\\n36\\n37\\n38\\n39\\n40\", \"Elkezd\", \"Mégse\");
       new maleskin;
       maleskin = random(sizeof(CivMalePeds));
       SetPlayerSkin(playerid, maleskin);
       PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = maleskin;
       RegistrationStep[playerid] = 2;
       return 0;
   }
   else if((strcmp(\"lány\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"lany\")))
   {
          PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,lány vagy.\");
       ShowPlayerDialog(playerid, 9952, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\",\"18\\n19\\n20\\n21\\n22\\n23\\n24\\n25\\n26\\n27\\n28\\n29\\n30\\n31\\n32\\n33\\n34\\n35\\n36\\n37\\n38\\n39\\n40\", \"Elkezd\", \"Mégse\");
       new femaleskin;
       femaleskin = random(sizeof(CivFemalePeds));
       SetPlayerSkin(playerid, femaleskin);
       PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = femaleskin;
       RegistrationStep[playerid] = 2;
       return 0;[/spoiler]
Spoiler for Hiden:
//TextDrawShowForPlayer(playerid,lbt);
   //TextDrawShowForPlayer(playerid,lbb);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,dtrp);
   gOoc[playerid] = 1; gNews[playerid] = 1; gFam[playerid] = 1;
   SetPlayerInterior(playerid, 0);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
   SetPlayerPos(playerid, -254.8342,2603.1379,62.8582);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 180);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   RegistrationStep[playerid] = 1;
   ClearChatbox(playerid, 10);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"{20ff00}Üdvözlünk a szerveren!{20ff00} Kérlek, válaszolj a kérdésekre!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, 9951, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed?!\",\"Fiú\\nLány\", \"OK\", \"mégse\");

 
Helló! segitségetek kérném behozza a dialogot de ha rákatintok akkkor nem csinál semmit mind a 2 önél Valaki segitene?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 23. 12:29:12[/time] )

Senki se o.O

78
RP/RPG kérések / Kezdõ spawn+Email cíim
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 22:03:12 »
Helló! Van egy goudlyne editem ebbe szeretném át álitani a kezdõ spawn-t!
És Még szeretnék egy olyat hogy amikor spawnolsz akkor engedjen játszani ha meg adod az email cimedet és akkor engedjen le spawnolni :)

79
Segítségkérés / Bejárat készitése
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 09:32:41 »
Nem értem :S Inkább segits ezekböl hogy hogy kell interiort csinálni

80
Segítségkérés / Bejárat készitése
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 08:57:12 »
   else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,366.6558,188.9671,1008.3828, cx,cy,cz))
{
//okmányíroda  be
SetPlayerPos(playerid, 361.8835,161.9501,1025.7964);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Okmányíroda\",5000,1);
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 1);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
}
else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,367.9169,162.3134,1025.7891, cx,cy,cz))
{
//okmányíroda ki
SetPlayerPos(playerid, 366.4742,186.5901,1008.3828);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Városháza\",5000,1);
SetPlayerInterior(playerid,3);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
}

 
helló egy parancsot nem értek ebbe :S ez mitjelent else if (PlayerToPointStripped(1, playerid,367.9169,162.3134,1025.7891, cx,cy,cz)) köszönöm szépen elöre is

81
Szkript kérések / Müszaki vizsga
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 11:55:19 »
Helló! Én kitaláltam egy öklettet nem tudom meg lehet e valositani szoval az lenne hogy van egy goudlyne edit módóm abba bele lehet irni hogy a müszakit csak autó szerelõ tud adni és nem ugy mint való életbe hanem 2 hónaponta kell meg ujitani nem tudo hogy lehetséges e ha igen kérem irja meg valaki köszönöm

82
Segítségkérés / Nem müködik a map
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 18:24:34 »
Nem tölt be :S

83
Segítségkérés / Nem müködik a map
« Dátum: 2014. augusztus 16. - 16:04:02 »
Helló! Van egy goudlyne edit módom és nem müködik a map rajta nem tudom mi lehet valaki segitene?

84
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dinis Idõreszolo bann
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 21:56:37 »
Mi a francot képzelsz magadrol tik vagytok akkora hackerek baszod rendeltem szerot igen és game lifon össze vesztem mindenkivel és a módót kaptam Leon_Ross-tol modot én vittem a szeronak és ki dobtak hát faszom azt csinálok vele amit akkarok Fel törtétek az ftp-met patkányok Elegem van game life bol hamarosan megy a lejárató videó grat nektek

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 13. - 21:57:34 )

Mér kell szorakozni kaptam a módót meg egyébként fent volt itt forumon is de leszarom game lifebol elgem van

85
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dinis Idõreszolo bann
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 22:03:37 »
Mükszik :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 11. - 22:04:40 )

 Legalább Ügyködtünk vele :D

86
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dinis Idõreszolo bann
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 21:57:46 »
Na 2 perc és tesztelem..

87
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dinis Idõreszolo bann
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 21:49:56 »
Legközelebb fog a faszom feltölteni valamit petraa miatt

88
Szkript kérések / Gps Rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 13:02:30 »



if(strcmp(cmd, \"/gps\", true) == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,1050,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Épületek\\nAlap Munkák\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\");
   new nev[32];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new h,mi,s,y,m,d;
   getdate(y,m,d);
   gettime(h,mi,s);
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(string, sizeof(string), \"<< %s beírta a /gps parancsot! >>\", sendername);
   SendTAdminMessage(COLOR_TULAJ,string);
   return 1;
}
 
Valaki MEgtudná mondani hogy lehet a pozicokat ebbe átt álitani?

89
Segítségkérés / Fogja magát és leáll a szerver
« Dátum: 2014. július 08. - 19:50:36 »
Vagy a pluginsba van a gond vagy a modba szereplõ warningok!

90
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2014. július 08. - 14:51:26 »
hát ebbe nem nagyon van kordináta rendszer tehát nem azt irtad ami kellene nekem



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerToTeamColor(playerid);
    //SetPlayerColor(playerid,COLOR_GRAD2);
InitLockDoors(playerid);
STDPlayer[playerid] = 0;
/*gTeam[playerid] = PlayerInfo[playerid][pTeam]; //Set the Team
if (gTeam[playerid] == 4) //medic / criminal reset team
{
   gTeam[playerid] = 3;
}*/
if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
{
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jelentkezz be mielõtt játszanál!\");
        KickPlayer[playerid] = 1;
    }
if(gTeam[playerid] == 3)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pMember] > 0 || PlayerInfo[playerid][pLeader] > 0)
    {
      //SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"You are part of a Family/Force, you\'ve been forced to the right Class + Char !\");
      MedicBill[playerid] = 0;
      new model = PlayerInfo[playerid][Munkaruha1];
      if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3) { SetSpawnInfo(playerid, 2, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 2; gTeam[playerid] = 2; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) { SetSpawnInfo(playerid, 1, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 1; gTeam[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 5) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6) { SetSpawnInfo(playerid, 1, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 1; gTeam[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 8) { SetSpawnInfo(playerid, 10, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 10; gTeam[playerid] = 10; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 10) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      //else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11) { SetSpawnInfo(playerid, 12, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 12; gTeam[playerid] = 12; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 14) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 15) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 16) { SetSpawnInfo(playerid, 5, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 5; gTeam[playerid] = 5; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 8) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 11) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      //else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 14) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      //else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
            else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18) { SetSpawnInfo(playerid, 11, model,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0); PlayerInfo[playerid][pTeam] = 11; gTeam[playerid] = 11; PlayerInfo[playerid][pModel] = model; }
      Nevekki(playerid);
      SpawnPlayer(playerid);
   }
}
if(PlayerInfo[playerid][Munkaruha1] > 0) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Munkaruha1]); }
else { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pModel]); }
SetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerSpawn(playerid);
SetPlayerToTeamColor(playerid);
PlayerFixRadio(playerid);
for(new i = 0; i < sizeof(Turfs); i++)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, i, TurfInfo[zColor]);

    //GangZoneShowForPlayer(playerid, surenos, 0x4C5386AA);


    //GangZoneShowForPlayer(playerid, black_yakuza, 0x000000C2);


   //GangZoneShowForPlayer(playerid, nortenos, 0x9D000096);


   //GangZoneShowForPlayer(playerid, street_zone, 0x33AA33AA);


   //GangZoneShowForPlayer(playerid, jefferson_saints, 0xD900D3C8);


        return 1;


}

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal