Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AnthonyGates

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39
76
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 16. - 17:17:15 »
Karakter halála | CK
 
A karakter élete fontos tényező a játékban.  Érdemes vigyázni rá, hisz a halál esetén jelentős veszteség érheti a karakter tulajdonosát, hiszen a szerveren kétféleképp lehet \"meghalni\". A karakter tulajdonosa dönti el, hogy melyiket szeretné, halálonként.Hogy mik is ezek?
 

  •    Súlyos sérülés: Ilyenkor a karakter élete nullára csökken, a nála lévő vagyontárgyak teljes egészében elvesznek, és egy egységesen három perces \"rekreációs státuszba\" kerül az adott karakter.  Ez tulajdonképp afféle késleltetésnek tudható be, hogy még véletlen se legyen lehetőség az adott RP szituációba visszatérni. Ezután a karakter üres inventoryval a házához, vagy a választott spawn helyhez kerül.


  •    CK - Karakterhalál: A karakter teljes vagyona, neve, minden rendőrségi és egyéb aktája, ingatlanai törlődnek a rendszerből, a játékos lehetőséget kap a név, kor, származás megváltoztatására.


 

77
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 07. - 14:55:30 »
LOL emberek. cc 10 sor PHP-ból kezeltem  le az egészet, aztán sampos HTTP GET requestel bekértem az adatot és további feldolgozásra használtam SAMP-ban. Tökre elhiszem hogy menő az xml meg a soap, meg wdsl igy és úgy. De ha nem gondolkodik az ember ésszerűen, csak a technológiát halmozza halomra, nem jut előre valójában.
 
 
 
Most olyan szivesen bemásolnám ide a kódot, úgy cépluszplusz meg szappan jelleggel. Csak ez nem egy OS projekt.

78
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 07. - 11:31:07 »
Idézetet írta: Danx date=1570426394


   
      Szépek a színek.
   
   
      https://drive.google.com/file/d/1TD3_g8tI343flVsDr_NllQ9-3zo0QP6T/view?usp=drivesdk
   


Javítottam az SSL hibát.

79
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 06. - 20:14:45 »
Szerintem nem az a lényeg, hogy miként valósítottuk meg, hanem hogy MI megvalósítottuk! ;)
 
 
 
Időközben az arculatunkhoz alakítottuk a főoldalunkat is. Természetesen a végleges weboldal, arculat nem lesz ennyire flexelős a színekkel, csupán egy kis szoktatás, hogy tudjátok mihez kötni a szervert és a színeit!
 
 
 
Pompa indul! https://www.empirerpg.hu

80
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 06. - 16:01:04 »
Jackpot. ;)

81
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 06. - 14:42:23 »
Nem szeretnék minden kulisszatitkot megosztani. A válasz (nálunk) nem a SA-MP-ban keresendő, a játékmód csak egy SQL mezőből olvassa ki időszakosan az aktuális adatot.

82
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 06. - 10:31:12 »
Euróban vannak definiálva az árak, de a megjelenítés forint, így talán érthetőbb.

83
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 06. - 08:17:31 »
Természetesen mérlegeltük ezt a kérdést a tervezésnél.
 
Egyrészt az MTA-hoz nem nagyon értünk, és potenciált sem láttunk rá, hogy megkedveljük. Másrészt pedig, valahogy nem hiányzik az internetes modoltkocsi-méregető tizen néhány éves hadsereg. SA-MP-ban még mindíg magasabb az átlag életkor/érettségi ráta.

84
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. október 05. - 23:55:44 »
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
Tengermély üdvözletünk mindenkinek, ez itt a készülő legrealisztikusabb magyar alapokra épülő San Andreas Multiplayer RPG szerver, az EmpireRPG.
 
A projektünk tagjai:
 

  •    Maki: A projekt egyedüli vezetőjevezetője és finanszírozója, továbbá webfejlesztője.


  •    Walter Barette: A játékszerver módjának egyedüli fejlesztője. (Én)


  •    Mack: Vezető adminisztrátor (Adminisztrátorokért és a szerver fejlesztésének ütemezéséért felelős személy)


  •    Chez: A discord szerver zavartalan üzemeléséért felelős személy.


 
 
Weboldal: https://www.empirerpg.hu
 
Discord: https://discord.gg/DuuhAhk
 
A projektről
 
A kezdeményezés Maki (ismerhetitek: smf-support) fejéből pattant ki. A terve az volt, hogy létrehozza magyarország úgymond SA-MP világra tekintett másolatát. A teljes állami infrastruktúrával, lehetőségekkel, gazdasági és társadalmi jelennel megtűzdelt magyarsággal. A célunk ennek megvalósítása közösen. 
 
A mai Roleplay elvárásoknak megfelelően a hazai szcénában egyedülálló RPG szabálykönyv kidolgozása mellett kizárólag a webes felületünkön lehet majd regisztrálni, egy karaktertörténet kíséretében. Hiszünk benne, hogy megfelelő hozzáállással és a hozzáértésünkel egy remek játékmódot, rendszert fogunk tudni prezentálni a játékosok számára és úgy véljük, hogy nem attól lesz magyar rp a magyar rp, hogy a frakciók nevei magyarok és forintban mérik a töménytelen mennyiségű pénzt.
 
 
 
Discord
 
Jelenleg a közösségünk fő platformja a discord. Természetesen a honlapunk elkészítése is gőzerővel halad, onnantól majd az veszi át a közösségépítő szerep jelentős részét.
 
Csatlakoznál? Klikk!
 
 
 
 
 
BANK
 
A bankrendszerünk lehetővé teszi majd számotokra azt, hogy több (maximum 5) bankszámlát birtokoljatok, akár több különböző banknál. Hogy miért jó ez? Minden egyes bank különböző ajánlattal és konstrukcióval áll a játékosok rendelkezésére, így természetesen a kezetekben lesz a lehetőség, hogy a legjobban gazdálkodjatok a megtermelt pénzetekkel. Vigyázat, nem nehéz belebukni! ;)
 
Fotóalbum: https://imgur.com/a/X3lczV0
 
 
 
PÉNZNEM
 
A szerverünkön egy (gyakorlatilag két) pénznem található meg. Senki sem gondolta volna, de a szerverünk hivatalos fizetőeszköze a Forint. Azonban, a szokásos rendszerekkel ellentétben mi ezt is megcsavartuk! A szerver gazdasági helyzete jónéhány tényezőtől függ, amire online eltöltött idő alatt majd rájöhetnek a játékosaink, ám kiemelném a már említett két pénznemet...
 
A pénz értékét meghatározza a valós euró-forint árfolyam, így már méginkább meggondolandóak a majdani befektetések. Hisz nem mindíg olyan rózsás a helyzet, nem egyszerű minden üzletből nagy haszonnal távozni. És sajnálatos módon a reggeli kávénk, kakaónk, péksüteményünk ára is változatos innentől, így nem feltétlen célszerű minden nap egy 500-assal indítani a napunkat. Továbbá a járművünk sem lehet minden nap kétezerért teletankolni. :P
 
 
 
A szerver fejlesztés alatt, a fórum topic pedig feltöltés alatt.
 
 

85
Segítségkérés / Account Rendszer Hiba.
« Dátum: 2019. szeptember 30. - 07:29:09 »
printf(LOGIN_PASSWORD[playerid]);
 
printf(JatekosInfo[playerid][Password]);
 
printf(hashpass);
 
 
 
A setspawninfofelé pl. Meglátod majd hol van a kutya elásva. :)

86
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] World War - Világháború
« Dátum: 2019. szeptember 29. - 12:56:45 »
Nem is volt beépítve a rendszerbe, hogy vágjon ki. De mindig tudtuk, hogy ki kicsoda, csak te hazudoztál állandóan. :D

87
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] World War - Világháború
« Dátum: 2019. szeptember 22. - 08:11:56 »
\"aki ismeri a phpmyadmint és tudja is használni\"
 
A WestRPG valaha volt két leghasznosabb függvénye:
 
isKyd()
 
isMultiAccount()
 
 
 
+ a borsodiak ellen yo ez is:
 
 
 
\"D4phq0e.png\"

88
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] World War - Világháború
« Dátum: 2019. szeptember 20. - 20:02:15 »
Szerény tudásom szerint a kliensoldali MAC címet nem tudod kinyerni PHP-ban, maximum helyi hálózaton.

89
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] World War - Világháború
« Dátum: 2019. szeptember 20. - 09:33:47 »
Ne haragudj a kérdésért, de mégis milyen módon kérdezitek le a felhasználó MAC címét?

90
RP/RPG kérések / IC chat
« Dátum: 2019. augusztus 11. - 14:35:03 »

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new
        message[128],
   name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    format(message, sizeof(message), \"%s mondja: %s\", name, text);
    ProxDetector(30.0, playerid, message, -1);
    return 0;
}
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],color)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,radi,x,y,z))
        {
            SendClientMessage(i,color,string);
        }
    }
}

 
 

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal