Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - AnthonyGates

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Hamarosan nyíló szerverek / EmpireRPG - Birodalmat építünk!
« Dátum: 2019. Október 05. - 23:55:44 »
EmpireRPG - Birodalmat építünk!
Tengermély üdvözletünk mindenkinek, ez itt a készülő legrealisztikusabb magyar alapokra épülő San Andreas Multiplayer RPG szerver, az EmpireRPG.
 
A projektünk tagjai:
 

  •    Maki: A projekt egyedüli vezetőjevezetője és finanszírozója, továbbá webfejlesztője.


  •    Walter Barette: A játékszerver módjának egyedüli fejlesztője. (Én)


  •    Mack: Vezető adminisztrátor (Adminisztrátorokért és a szerver fejlesztésének ütemezéséért felelős személy)


  •    Chez: A discord szerver zavartalan üzemeléséért felelős személy.


 
 
Weboldal: https://www.empirerpg.hu
 
Discord: https://discord.gg/DuuhAhk
 
A projektről
 
A kezdeményezés Maki (ismerhetitek: smf-support) fejéből pattant ki. A terve az volt, hogy létrehozza magyarország úgymond SA-MP világra tekintett másolatát. A teljes állami infrastruktúrával, lehetőségekkel, gazdasági és társadalmi jelennel megtűzdelt magyarsággal. A célunk ennek megvalósítása közösen. 
 
A mai Roleplay elvárásoknak megfelelően a hazai szcénában egyedülálló RPG szabálykönyv kidolgozása mellett kizárólag a webes felületünkön lehet majd regisztrálni, egy karaktertörténet kíséretében. Hiszünk benne, hogy megfelelő hozzáállással és a hozzáértésünkel egy remek játékmódot, rendszert fogunk tudni prezentálni a játékosok számára és úgy véljük, hogy nem attól lesz magyar rp a magyar rp, hogy a frakciók nevei magyarok és forintban mérik a töménytelen mennyiségű pénzt.
 
 
 
Discord
 
Jelenleg a közösségünk fő platformja a discord. Természetesen a honlapunk elkészítése is gőzerővel halad, onnantól majd az veszi át a közösségépítő szerep jelentős részét.
 
Csatlakoznál? Klikk!
 
 
 
 
 
BANK
 
A bankrendszerünk lehetővé teszi majd számotokra azt, hogy több (maximum 5) bankszámlát birtokoljatok, akár több különböző banknál. Hogy miért jó ez? Minden egyes bank különböző ajánlattal és konstrukcióval áll a játékosok rendelkezésére, így természetesen a kezetekben lesz a lehetőség, hogy a legjobban gazdálkodjatok a megtermelt pénzetekkel. Vigyázat, nem nehéz belebukni! ;)
 
Fotóalbum: https://imgur.com/a/X3lczV0
 
 
 
PÉNZNEM
 
A szerverünkön egy (gyakorlatilag két) pénznem található meg. Senki sem gondolta volna, de a szerverünk hivatalos fizetőeszköze a Forint. Azonban, a szokásos rendszerekkel ellentétben mi ezt is megcsavartuk! A szerver gazdasági helyzete jónéhány tényezőtől függ, amire online eltöltött idő alatt majd rájöhetnek a játékosaink, ám kiemelném a már említett két pénznemet...
 
A pénz értékét meghatározza a valós euró-forint árfolyam, így már méginkább meggondolandóak a majdani befektetések. Hisz nem mindíg olyan rózsás a helyzet, nem egyszerű minden üzletből nagy haszonnal távozni. És sajnálatos módon a reggeli kávénk, kakaónk, péksüteményünk ára is változatos innentől, így nem feltétlen célszerű minden nap egy 500-assal indítani a napunkat. Továbbá a járművünk sem lehet minden nap kétezerért teletankolni. :P
 
 
 
A szerver fejlesztés alatt, a fórum topic pedig feltöltés alatt.
 
 

2
Általános / Open.MP
« Dátum: 2019. Április 18. - 15:04:18 »
Rég volt már, hogy a SA-MP-hez egy valóban értékes, stabil frissítés jelent meg. (Köztudott, a 0.3DL nem egy különálló kiadás, illetve sosem lett igazán - a játékosok kérésének ellenére - fő fejlesztési szál)
 
A közelmúltban Kalcor (a SA-MP projekt vezetője) újra aktív lett a hivatalos fórumon, talán köszönhető ez a nagy mennyiségű \"TCP query flood\" alapű támadásnak. Viszont mindenkinek feltűnt, aki rendszeresen használja a fórumot, hogy Kalcor letiltotta szinte az összes népszerű webes szolgáltatás linkjét, említését (Google, Facebook, YouTube stb.) arra hivatkozva, hogy ezek monopolizálják, kisajátítják a piacot.
 
Ettől fogva a kapcsolat a felhasználók és a fejlesztők között szinte teljesen megszakadt. Mostanra minden javaslat, ötlet süket fülekre talál, és azok a - számunkra fontos -  személyek, akik erőteljesen elősegítették a SA-MP projekt előrehaladását, Kalcor diktatúrája miatt titva lettek a projektből és a fórumról. Így vált több bétateszter, fejlesztő munkája is semmissé. (főként kiemelendő Y_Less, akinek a munkáját itthon is rengetegen használják (lásd például: YSI)), továbbá az elmúlt évben kiemelkedő, ~430 commitot küldött a SA-MP repóba. (A többiek bőven elmaradva, 100 körül álltak) 
 
Természetesen a dolog nem maradt annyiban. A SA-MP projekből kitiltott majdnem két tucat teszter, fejlesztő saját projektbe kezdett, amely az Open.MP névre hallgat, és természetesen visszafelé kompatibilis a SA-MP szerverekkel, természetesen a hibákat kijavítva, ezen felül egyedi, a jelenlegi modifikációból hiányzó funkciókkal. Teszi ezt a kornak megfelelően nyílt forráskódúan. Sokat még nem tudunk a projektről, de a tény, hogy Y_Less és még sok neves SA-MP fejlesztő (SouthClaws, maddinat0r és még sokan mások) részt vesznek a projektben, örömmel tölt el. Lehet, hogy ez lesz az San Andreas  MTA-n túli feltámadása? 
 
----- GYIK -----https://www.open.mp/faq (Magyar nyelven is elérhető)

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[PAWN&SQL] Scriptelést vállalok
« Dátum: 2016. Augusztus 17. - 03:42:01 »
kellesz, mennyi az annyi tesom

4
Segítségkérés / Godmode ellen valami kolera?
« Dátum: 2016. Augusztus 17. - 02:06:12 »
Csövi!
Ritkán kérek segítséget, de ez má fhőő[email protected]
Saját, szerveroldali sebzés rendszert írok, minden jól is megy, még a godmodeok sem mennek, kivéve néhányat: ezeknél nem triggerelődik az OnPlayerTakeDamage, sőt, mintha ott sem lenne a player. Ez ellen tudok tenni valamit?
Annyi az ötletem, hogy gyanú esetén paranccsal veszek tőle hp-t, és ha nem megy, akkor pozitív a teszt.
Valaki?

5
Kérdések, Segítség / Milyen játékszerverre lenne igény?
« Dátum: 2016. Június 29. - 16:23:47 »
Sziasztok!
Az előző projektemet abbahagytam, így üresen maradt egy eléggé combos szervergép, amin játékszervereket szeretnék futtatni. Előre mondom, szeretnék elhatárolódni a GTA:SA szerverektől. Mikre lenne igény?
Minden ötletet figyelembeveszek.
Üdv, Anthony Gates

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Marble Rádió
« Dátum: 2016. Június 24. - 15:51:08 »
QS QTYA MEGQRLAK!!!!44

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK textdraw
« Dátum: 2016. Június 20. - 13:09:02 »
Sziasztok!
Egy korábbi projekben dolgoztam, oda készült a dolog, de már nincs rá szükségem.
LINK: pastebin.com
Kép:
Ha nektek is fostos lenne a kép: http://i.imgur.com/dJrq0ys.png
\"dJrq0ys.png\"
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Textdraw file generated by\");
print(\"    Zamaroht\'s textdraw editor was loaded.\");
// Create the textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(180.000000, 150.000000, \"SinCity - AFK\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.470000, 0.899999);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 160);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 471.000000, 0.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(180.000000, 254.000000, \"~box~\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.470000, -10.699999);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 110);
TextDrawTextSize(Textdraw1, 471.000000, 0.000000);
Textdraw2 = TextDrawCreate(202.000000, 171.000000, \"Kedves játékos! Mivel túl hosszú ideg nem történt semmi a karaktereddel\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.200000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
Textdraw3 = TextDrawCreate(232.000000, 185.000000, \"a rendszer autómatikusan bekacsolta az AFK-SYSTEM-et!\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.200000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw3, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
Textdraw4 = TextDrawCreate(237.000000, 198.000000, \"Ha tovább szeretnél játszani klikkelj az OK gombra!\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.200000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw4, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
Textdraw5 = TextDrawCreate(180.000000, 225.000000, \"~GOMB1~\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
TextDrawFont(Textdraw5, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.470000, 0.899999);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw5, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw5, 10362794);
TextDrawTextSize(Textdraw5, 471.000000, 0.000000);
Textdraw6 = TextDrawCreate(310.000000, 224.000000, \"OK\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255);
TextDrawFont(Textdraw6, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw6, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw2);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw3);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw4);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw5);
   TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw6);
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
return 1;
}

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hogyan kell rendőr frakit csinálni?
« Dátum: 2016. Június 09. - 13:41:16 »
/kell frakcio rnedorseg

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Blip bug
« Dátum: 2016. Április 13. - 21:52:34 »
/kivesz térkép buszosmunkablip

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. április 13. 21:57:11[/time] )

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Teamspeak 3 configolás!
« Dátum: 2015. December 31. - 04:56:12 »
lenne egy ts szero be kellene cofnigolni. jösz?

11
Szponzoráció / Anthony Gates jelentkezése
« Dátum: 2015. December 28. - 15:00:30 »

\"width=150\"
http://i.imgur.com/2sxqmRm.png[/img]
 
       

Los Santos Police Department - Jelentkezési űrlap

Pozíció:
LSPD Academy Student
        CITY OF LOS SANTOS •  226 SALES STREET COR. ALL SAINTS AVENUE • LOS SANTOS SA 55109
 
 

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

 
1. Keresztnév: Anthony
2. Vezeték és középső név: Gates
3. Kor: 46
4. Nem: Férfi
5. Lakcím (Forma: Házszám, Utca, Körzet, Város): 5, Washington st, Rodeo, Los Santos 55109
6. Telefonszám: 573-666-9566
7. Születési hely, idő: Los Santos, 1969 dec. 10.
8.1.1 Van önnek érvényes járművezetői engedélye?: Igen, van.
8.1.2 Ha igen, van figyelmeztetése?: Nem, nincs.
8.1.3 Ez az engedélye volt valaha visszavonva?: Nem volt.
8.2.1 Van önnek érvényes repülési engedélye?: Igen, van.
8.2.2 Ez az engedélye volt valaha visszavonva?: Nem volt.
8.3.1 Van érvényes fegyverviselési és fegyvertartási engedélye?: Igen, van.
8.3.3 Ez az engedélye volt valaha visszavonva?: Nem volt.
9. Előfordult már önnel, hogy letartóztatták az Egyesült Államokban valamelyen törvény megsértése miatt?: Nem
10. Ön törvényes amerikai állampolgár, vagy állandó tartózkodási engedéllyel rendelkezik?: Ige
11. Magasság (Méter és Centiméter): 190   
11.1. Súly (Kilogramm): 84
12. Van bármilyen olyan egészségkárosodása, amely meggátolhata önt a feladatának elvégzésében?: Nincs genyó mit kérdezel ennyit
13. Tanulmányok: (Az egyetem neve, kar megnevezése, és a végzettség pontos megnevezése ): Los Santos, Las Calinas, RNEDŐRTISZTI főiskola
14. Állt már kormányzati szerv alkalmazásában?: Voltam GSF-es és kamionos, az majdnem ugyan az.
 
MELLÉKLETEK

 
15.Hogyan írná le a saját tudását San Andreasról (Ismeret, utcák, fontosabb helyek)?:
16. Mondja el, miért szeretne csatlakozni az LSPD kötelékéhez (Magyarázza el részletesen, minimum 50 szóban): Apukám megverne ha nem csatlakoznék, valamint apukámat megverték a csunya GSF-es autómosósok és a lila kendős varrónők. A hazát akarom szolgálni meg ilyenek na gyorsan vegyél fel vagy megöllek!
17. Sorolja fel a gyengeségeit? (fizikai, ): Erős ember vagyok, csak a gyengéknek vannak gyengeségei.
18. Érez bármilyen kihívást, amit a Los Santos Police Department nyújt önnek??: Nem, easy lesz.
Kijelentem, hogy a kérdésekre adott válaszaim egytől egyig megfelelnek a valóságnak, és a legjobb tudásomnak. Valamint, engedélyezem a vizsgálatot minden állításom valósságára,amely elhangzott. Tudomásul veszem, hogy ezen jelentkezési lap beérkezését követő 30 munkanap áll rendelkezésére a szervezetnek, hogy elbírálja azt. Tudomásul veszem, hogy amennyiben az állításaim közül egy is valótlannak bizonyul a vizsgálat során, és ezt a szervezet bizonyítékkal alá is tudja támasztani, a kérelem automatikusan elutasításra, a kérelmező pedig tiltásra kerül.
ANTHONY GATES
 
OUT OF CHARACTER

 
19. IG-szint: 40
20. Nem: de
21. Mióta játszol a szerveren: 2009 óta
22. Tartózkodási hely? (Ország): Magyarország, ahol álmomban jártam, magyarország
23. Kor?: Mindenkor.
24.Miért szeretnél csatlakozni az LSPD-hez? (Bőven fejtsd ki, minimum 50 szó): Mert a kedvenc szerverem a FlyMTA és szeretném jobbá tenni. ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED? ÉRTED?
25. Milyen aktivitást várhatunk el tőled?: Ó nagyon aktív vagyok ám
26. Képes vagy hatékonyan, folyékonyan írni és beszélni Magyar nyelven?: ign tuok! bebznyitom!! paprim is vna rola!
27. Rendelkezel valamilyen tapasztalattal a rendőrségi akciók/műveletek terén?: Hát nagyon szarok, belőttük őket mindig LOLYOU val meg Krookkal. :(
28.1 Valaha voltál része valamilyen állami szervezetnek IG?: (Igen/Nem) Igen
28.2 Ha igen, kérlek sorold fel a frakciókat, és az azokban használt neveidet:
Kamionos
Beteg
GSF
Lila kendős baziliszkuszok önkéntes állami egységes gyülekezete
28.3 Ha igen, kérlek írd le, hogy miért léptél ki a frakciókból: Mert olyan szarok voltak mint a PD
29. Kérlek, tölts fel egy képet, amin látszik a karaktered statisztikája (/stats): Nem!
TIPP: Használd az \"imgur.com\" weboldalt a képek tárolására.
<A képek linkjeit ide tedd>
30. Megjegyzés, amit szeretnél, hogy figyelembevegyünk az elbírálás során:
Szépek a szemeim!
\"width=500http://ccs.infospace.com/ClickHandler.ashx?ld=20151228&app=1&c=speeddial2&s=speeddial&rc=speeddial2&dc=&euip=84.0.118.217&pvaid=ae09c4986f7945bb8e44322f72cfe200&dt=Desktop&fct.uid=0c6de0d409494387955c8c99ed42dceb&en=F9yKYkSQXFl2SJeJVGYXC%2fw3u4MZxkmX%2ffTGUOuvTjRj3%2fUqv7Qddg%3d%3d&du=http%3a%2f%2fd.justpo.st%2fimages%2f2014%2f10%2f7a6710e95b9441d4ffe89f6485508f34.jpg&ru=http%3a%2f%2fd.justpo.st%2fimages%2f2014%2f10%2f7a6710e95b9441d4ffe89f6485508f34.jpg&ap=6&coi=772&cop=main-title&npp=6&p=0&pp=0&ep=6&mid=9&hash=BDE7278E87578CC7244F111AC09E42D0[/img]

12
Segítségkérés / NPC a login screenen? Hogyan?
« Dátum: 2015. Október 30. - 23:36:21 »
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy hogy a francba tudom elérni azt, hogy lássam az npcket, mielőtt lespawnolok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Október 31. - 10:01:15 )

bump

13
Sziasztok!
Kicsit kijöttem a gyakorlatból?
Ezt mi a zöld nádirépáért csinálja?
 
enum e_pInfo {
pSQLID,
pName[MAX_PLAYER_NAME+1],
pPass[65],
pAdmin,
pEmail[321],
bool:pLogged = false,
pPassFail
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][e_pInfo];

 


function:loginHandle(playerid){
new rows = cache_get_row_count();
if(rows == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, d_login, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"SDtH - Bejelentkezés\", \"Hibás jelszót adtál meg!\", \"Elküld\", \"Kilépés\");
pInfo[playerid][pPassFail]++;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres bejelentkezés!\");
pInfo[playerid][pPassFail] = EOS;
pInfo[playerid][pSQLID] = cache_get_field_content_int(0, \"id\");
pInfo[playerid][pAdmin] = cache_get_field_content_int(0, \"pAdmin\"); // 282
cache_get_field_content(0, \"pName\", pInfo[playerid][pName]);
cache_get_field_content(0, \"pEmail\", pInfo[playerid][pEmail]); // 284
cache_get_field_content(0, \"pPass\",  pInfo[playerid][pPass]); // 285
pInfo[playerid][pLogged] = true;
return 1;
}

 

C:(282) : error 032: array index out of bounds (variable \"pInfo\")
C:(284) : error 032: array index out of bounds (variable \"pInfo\")
C:(285) : error 032: array index out of bounds (variable \"pInfo\")

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / [GNU] [SA-MP] [HUNGARIAN] Admin Level Changer
« Dátum: 2015. Október 03. - 18:01:49 »
Tribute to ReSIk[/member]
 

/*
  This program is free software: you can redistribute it and/or modify
    it under the terms of the GNU General Public License as published by
    the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
    (at your option) any later version.
    This program is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
    GNU General Public License for more details.
    You should have received a copy of the GNU General Public License
    along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
 
    Anthony Gates, hereby disclaims all copyright interest in the program “Admin Level Changer for SA-MP” (which makes passes at compilers) written by Anthon Gates.
    Anthony Gates, 3 October 2015
*/
#include <a_samp>
#include <ReSIK>
enumka _enumeracio
akkor
adminszintje
vege pontosvesszo
uj _enumkavaltozoja[MAX_ONLINE_JATEKOS][_enumeracio] pontosvesszo
elore AdminSzintallitas nyitozarojel jatekosazonosito, adminszintjeajatekosnak csukozarojel pontosvesszo
publikus AdminSzintallitas nyitozarojel jatekosazonosito, adminszintjeajatekosnak csukozarojel
akkor
_enumkavaltozoja[jatekosazonosito][_adat] egyenlovetesz adminszintjeajatekosnak pontosvesszo
visszateres egy pontosvesszo
vege

 
INC:
 

/*This program is free software: you can redistribute it and/or modify
    it under the terms of the GNU General Public License as published by
    the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
    (at your option) any later version.
    This program is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
    GNU General Public License for more details.
    You should have received a copy of the GNU General Public License
    along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
 
    Anthony Gates, hereby disclaims all copyright interest in the program “ReSIK.inc” (which makes passes at compilers) written by Anthony Gates.
    Anthony Gates, 3 October 2015*/
 
#define akkor {
#define vege }
#define pontosvesszo ;
#define publikus public
#define elore forward
#define visszateres return
#define egy 1
#define idezojel \"
#define nyitozarojel (
#define csukozarojel )
#define _enumeracio  PlayerInfo
#define _enumkavaltozoja pInfo
#define _adat   adminszintje
#define egyenlovetesz =
#define enumka enum
#define uj new
#define MAX_ONLINE_JATEKOS MAX_PLAYERS

 
CHANGELOG:
 

+ v1.1.1 NIGHTLY: added \"enumka\", \"_enumkavaltozoja\" special thanks to skyLine
++ v1.1.2: added \"#define MAX_ONLINE_JATEKOS MAX_PLAYERS\" via [email protected] Thanks!

15
Általános / Az MD5 árt az egészségnek?
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 20:51:40 »
Mai témánk az lesz, hogy miért is kéne kerülnünk az ősöreg MD5 128 bites egyirányú kódolási eljárásnak a használatát, legalábbis ha szerveroldalon tárolt adat összefüggésében tesszük azt. Fájlok eredetiségének az ellenőrzésére továbbra is alkalmas.
Az egészet 1991-ben fejlesztették ki az akkor már elavult MD4 lecserélésére. Furcsamód 96-ban már találtak is benne egy biztonsági rést és már ekkor terelgették a népet egyéb hashelési eljárások (pl. Sha-1) használatára, de az emberek (és itt a PHP-sekre gondolok) bőszen ellenálltak a dolognak.
Gondolom senkinek sem kell bemutatnom a lényegét, egy 32 karakterből álló hexadecimális zagyvalékká alakítja a kapott adatot, amit nem lehet visszafejteni. Eddig nincs is vele hiba, valóban nem lehet visszafejteni azt. A 32 hexa karakter 16₃₂ variációt foglal magában, ami valljuk be a variációk tárháza. Ezzel sincs baj.
A gond ott kezdődik, hogy a mai számítási teljesítmények mellett elég gyorsan végre lehet hajtani ezt az algoritmust, és erre specializálódott oldalakon md5 érték – hash párok milliárdjai megtalálhatóak (pl. md5znaet.org, aminek megnézését sem ajánlom). Így hiába tároljuk a jelszavakat md5 hashelve az adatbázisainkban, azt gondolnánk, hogy azok továbbra is biztonságban vannak, holott ez közel sem igaz. A gondot tovább fokozza, hogy ugyanazt az md5 hash-t nem csupán egy, hanem egyszerre több érték is produkálhatja, ezzel tovább rövidítve a feltörési időt.
Vagy vegyük példának a script-et, ami apu szar i5-ösén fut és szép tatásan végigszuttyog az összes létező stringen, ami bejöhet. Egy md5 legenerálása kétszázmilliomod másodpercet vesz igénybe, mivel rövid stringek esetében az md5 algoritmus egy részét “át lehet ugrani”. Ha csak az angol abc karaktereit használjuk, akkor az karakterenként 26 lehetőség, ha kis- és nagybetű egyaránt szerepel benne, akkor az már 52 lehetőség, ha szám is van benne, az már 62. Ha mindezt a kiterjesztett magyar ábécé (+ékezetes betűk és q,w,x,y) karaktereivel, akkor az már 98 lehetőség egy karakteren.
Ha jelszavunk 10 kisbetűs karakterből áll, akkor az 26₁₀, azaz 141.167.100.000.000 lehetőség az angol ABC kisbetűivel. Ez apa i5-ösével bizony “sok”, 196 órát venne igénybe. Na de ki az az amatőr aki csak egy számítógépet használna ilyen célokra? Erre van a jól szituált bot hálózatunk. Na meg azt se felejtsük el, hogy lehet ezt gyorsabban is csinálni, 16 magon “némileg” gyorsabb lenne mindez. Ráadásul amint már megbeszéltük, mivel több érték mutathat ugyanarra az md5-re, lehet már a 100.000-ik próbálkozásunk is kiadja azt az md5-öt, amit keresünk, ami bizony jóval kevesebb energia és idő.
 
A szerver pedig csak az md5-öket hasonlítja össze, nem érdekli, hogy a bejövő jelszó csak 3 karakter vagy 10.

 
Akkor most nézzünk egy fokkal modernebb eljárást, az ún. Sha-1-et. Ez már 160 bites hash-t generál, ami egy fokkal bonyolultabb, de a gond továbbra is az, hogy ezek gyors eljárások, ezért továbbra is a bruteforce támadások fő célpontjai lesznek, arról nem is beszélve, hogy ennél a módszernél is található ún. ütközés a generált kulcsok között.
Akkor jöjjön a sha-2/512, ami némileg lassabb, mint a sha-1-es elődje és 512 bites stringet produkál, de ami a legfontosabb, eddig nem találtak benne ütközést a kulcsok között, így bízhatunk abban, hogyha egy 10 karakteres jelszót keresnek, akkor bizony végig kell szüttyögniük mind a 141 ezer milliárd opciót.
Forrás: Tacsiazuma, letscode.hu

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2020, SimplePortal