Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - havasi2001

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
Segítségkérés / Objectbetöltõ o.O
« Dátum: 2013. július 28. - 12:55:06 »
Idézetet írta: Nátha date=1375008832\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40539\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Például, ha MTA-ban csináltál egy mapot, és lemetetted drift néven, akkor kaptál egy drift.map fájlt. Azt a drift.map fájlt berakod a scriptfiles mappába és a módba a GameModeInit alá beírod a következõ módon:
 
public OnGameModeInit()
{
    LoadMtaMap(\"drift.map\", true);
    return 1;
}

 
Remélem azért érthetõen leírtam.
Köszi, kipróbálom! ;)
 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 28. - 13:27:35 )

Nem mûködik,  azt írja, 0 item loaded.
Valaki segítsen pls

77
Segítségkérés / Objectbetöltõ o.O
« Dátum: 2013. július 28. - 12:48:13 »
Heló fórum!
Találtam egy object betöltõt az angol fórumon:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461
INC:
 

    //
    //      MTA .map loader by mick88
    //              Release 0.1
    //      13th September 2010
    //
    //  MTA .map files supported for MTA verion 1.0.4,
    //      other versions not tested
    //
    //  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
    //
    //
    //  FS commands for RCON admin: /LoadMtaMap [file path)     - loads .map file
    //                                              /DeleteVehicles                         - deletes all spawned vehicles
    //                                              /DeleteObjects                          - deletes all created objects
    //
    //  Public function: LoadMtaMap(file[]) - loads .map file
    //
    //
    //  Supported map items: objects, vehicles
    //
    //  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ
    //  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
    //                                                      posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension)
    //
    //  Currently not supported:
    //      3rd nad 4th vehicle colors, vehicle registration, vehicle rotations X and Y
    //
    //
     
    #include <a_samp>
    #include <sscanf2>
     
    #define ADD_OBJECT(%1)                          CreateObject(%1)        //Change this if you use a streamer i.e. to CreateDynamicObject(%1) for Incognito\'s streamer etc.
                                                                                                                            //the function must have format: model x y z rx ry rz
    #define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)       //Change this if you use a streamer
    #define MAX_CREATED_OBJECTS         MAX_OBJECTS             //max id of object to be deleted. Change if you use a streamer
     
    #define VEHICLE_RESPAWN_DELAY           60*5                    //60*5 is 5 minutes
     
    #define MAX_MODS                                        14                      //there is 14 vehicle component slots in gta (0-13)
     
    forward LoadMtaMap(file[]);
    public LoadMtaMap(file[])
    {
            if (!fexist(file)) return 0;
            new File:MapFile=fopen(file);
            new n, string[400];
            new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz;
            new modelid, paintjob, interior, world;
            while(fread(MapFile, string))
            {
                if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
                {
                    n++;
                    //modelid x y z rx ry rz interior world
                    ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
                }
                else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, interior, world, x, y, z, rz))
                {
                    n++;
                   
                    new col1, col2, colors[20];
                    sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
                    sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
                    new mods[80], mod[MAX_MODS];
                    sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
                    sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", mod);
                   
                    //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
                            new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
                            for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (mod) AddVehicleComponent(vehicleid, mod);
                ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
                LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
                SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
                }
            }
            fclose(MapFile);
            printf(\"%d items loaded from \'%s\'\", n, file);
            return n;
    }
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return false; //Admin commands
            new command[32], param[64];
            if (sscanf(cmdtext[1], \"s[32]S()[64]\", command, param)) return false;
            if (!strcmp(command, \"loadmtamap\"))
            {
                if (!param[0]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Usage: /LoadMtaMap [file path]\");
                new msg[128];
                new n = LoadMtaMap(param);
                format(msg, 128, \"%d items loaded from %s\", n, param);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
                return 1;
            }
            else if (!strcmp(command, \"deletevehicles\"))
            {
                for (new i=1; i < MAX_VEHICLES; i++) DestroyVehicle(i);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"All vehices have been destroyed!\");
                return 1;
            }
            else if (!strcmp(command, \"deleteobjects\"))
            {
                for (new i=1; i < MAX_CREATED_OBJECTS; i++) DELETE_OBJECT(i);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"All objects have been deleted!\");
                return 1;
            }
            return 0;
    }

 
Az a baj, hogy nem tudom, hogy hogy kell használni, aki tudja, kérem írja le!
Heló: Havasi

78
SA-MP: Szerverfejlesztés / WallRide Map
« Dátum: 2013. július 27. - 16:06:24 »
Tetszik, ment a +

79
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ASD
« Dátum: 2013. július 27. - 11:05:42 »
Ez olyan zsírkirály szkript, hogy adok rá egy -t!  :thumbsdown:

80
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scriptert/mappert keresek!
« Dátum: 2013. július 27. - 10:26:12 »
Idézetet írta: scripter date=1374905074\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40490\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csá all.
Havasi01...
Figyelj, sztem ird le minek mentünk el mellõled, fõleg én...
Szivesen csináltam a módod, de .................(ezt kiihagyom, majd elmondja õ)........... amiért olyan voltál eljöttem.
És ezt mindenkinek tudnia kellene, nehogy abba a hibába essenek mint én, és a maperjeid.
És ne sajnáltasd itt magad, tudod te miért.
Na ennyit akartam.
Csá all.
 
Hallod, most jelenleg megvagyunk, meg fogom én írni a modot! ÉS te azért mentél el, aznap, amikor ott menõztél a haverodnak, aki melletted ült!
És te akkor mentél el!
Már elõtte is idegesített, hogy visszaéltél az adminoddal:
-levetted a playerek score-ját
-osztogattad az adminokat!
Ne is próbáld letagadni, láttam az adminrendszerbe, meg a szerver.log-ba is! És még petyka is mondta!
Röviden ennyi!
És amit adok a scriternek:
10-es admin
rcon jelszó

81
Munkaerő keresése / Scriptert/mappert keresek!
« Dátum: 2013. július 26. - 15:38:36 »
Üdv fórum!

Eddig megvoltunk a szerveremmel, voltak mappereim, volt scripterem, de minden rosszra fordult, egyedül maradtunk nagyon jó mapperemmel, ezért keresek új mapppert/scriptert.
  :\'( Sajnos nem nagyon tudok scriptelni, mappolni, és úgy látszik hogy a szerverem ba**hatom :( Nagy szükség lenne a segítségre, skype-on kérlek szépen titeket, jelöljetek, vagy írjatok PM-ben! Elérhetõségeket pm-ben írok!
Üdv: havasi2001

82
Tanuljunk PAWN nyelvet / Objectek Berakása más módszerrel!
« Dátum: 2013. július 23. - 07:38:39 »
Már minden módszerrel próbáltam megcsinálni az objectbetöltõt! Kérem aki tud segíteni jelöljön skype-on: havasi01!

83
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármû lekérõ név szerint [ZCMD]
« Dátum: 2013. július 23. - 06:18:12 »
Jó lett, ment a pluaz.

84
Segítségkérés / Objectbetöltõ
« Dátum: 2013. július 22. - 14:46:32 »
Idézetet írta: capriii date=1374496799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40256\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
minden pluginod megvan?(sscanf.so streamer.so)
 
jaa

85
Segítségkérés / Objectbetöltõ
« Dátum: 2013. július 22. - 14:36:06 »
Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy van egy rendes modom, és egyik pillanatban felismerte, átírtam, visszaírtam, és aztán azt írta ki hogy Unknown! Ez csak a mellék hiba, a másik, hogy mindenhogy megpróbáltuk az objectbetöltõt, de sehogy sem sikerült! Nem tölt 1 db objectet sem!

86
SA-MP: Szerverfejlesztés / House DM by: [O.L]Bence
« Dátum: 2013. július 22. - 11:50:57 »
Szerintem jó lett, felhasználom a szerómba, dm-ek úgy is jól jönnek! Adok rá egy +t! 

87
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Modhiba
« Dátum: 2013. július 21. - 14:14:01 »
Heló all!
Már megoldottam :D

88
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2013. július 21. - 07:31:34 »
Heló all!
Hogy tudok egy olyan textdraw-ot írni, ami kiírja a képenyõ aljára, hogy Havasi Stunt Szerver???

89
Módolás / minecraft skin
« Dátum: 2013. július 20. - 14:05:39 »
Minecraft skint szeretnék a szerómba rakni! Meg lehet csinálni?

90
Munkaerő keresése / <MEGOLDVA!!!>Scriptert Keresek
« Dátum: 2013. július 19. - 14:41:56 »
Heló!
Na...
Milyen szerverrõl lenne szó?
Egy stunt,parkour,dm,jump,drift szerver lenne, a mappolás része már megvan, nem is ez lenne a lényeg! Scriptert keresek a szerverre, olyat aki nagyon-nagyon ért ehhez az egészhez, mert egyedül nem megyek semmire a kezdõ tudásommal...
Mi a jutalmad?
A szerveren 10-es admin+rcon!
Mit kéne scriptelni?
-Házrendszer
-Egy egyedi gamemod
-Saját ötleteid
Ha ezt soknak tartod, kérlek ne írj negatíviumot!
UI.:ZyZu! Ezt nem tudom jobban bõvíteni

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal