Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Red-Eye

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
76
Szkript kérések / Felírat a fej fölött
« Dátum: 2013. április 13. - 21:52:18 »
Hmm nem teszteltem lehet totál hülyeség stb. stb. de tessék egy próbát megér
 

#include <a_samp>
new tulaj[MAX_PLAYERS];
new Text3D:tulajt[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Nem tesztelt Tulaj Tag szkript by RedDev (founded by Red-Eye)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS;i++)
{
Delete3DTextLabel(tulajt);
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
tulaj[playerid] = 0;
Delete3DTextLabel(tulajt[playerid]);
return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(tulaj[playerid] == 0)
    {
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
        tulaj[playerid] = 1;
tulajt[playerid] = Create3DTextLabel(\"Tulaj\",0xFFFFF,0,0,0,30,0);
Attach3DTextLabelToPlayer(tulajt[playerid],playerid,0,0,2.2);
}
}
return 1;
}

77
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NewLifeRPG
« Dátum: 2013. április 13. - 16:06:44 »
SeeRPG mod! FuckYeah, am jah másik szeró nevét lopni nem kellene xD

78
Segítségkérés / Szerver idõ lekérdezés
« Dátum: 2013. április 13. - 15:44:57 »
Jogos de az se 100%-osan müxik mert hát ha valaki nem csinál semmit épp akkor...mondjuk az valószínûleg kevesebb rendszerigényt követel mert nem számol folyton xD

79
Segítségkérés / Szerver idõ lekérdezés
« Dátum: 2013. április 13. - 15:26:04 »

forward idozitett();
public idozitett()
{
new ora,perc,mperc;
gettime(ora,perc,mperc);
printf(\"ora:%i perc:%i mperc:%i\",ora,perc,mperc);
if(ora == 15 && perc == 0)
{
print(\"SikeeeeR\");
}
}

 
Amit meghív a timer és
 

SetTimer(\"idozitett\",60000,true);

 
maga a timer, de óvatosan mivel percenként csúszik 6-7 másodpercet ergó ha szerencsétlenül jön ki akkor kihagyja az adott idõpontot. na be happy byebi  :smokin:
u.i.: átírod ahogy neked szimpatikus de így teszteltem mennyit csúszik és müxik e na de csak ügyesen!

80
Segítségkérés / Szerver idõ lekérdezés
« Dátum: 2013. április 13. - 14:21:02 »
Egy timerre gondolnék de mivel csúszhatnak a dolgok ezért kicsit khmm az egész, ha van globális ismétlõdõ 1 perces timered akkor abba tegyél egy feltételt miszerint ha 15:00 van akkor írja ki a szöveged(azoknak akik szerint, \'Minek 1 perces bõven jó 10 perces 30 perces timer is\' stb. igen biztos jó de ha pl. nem egészkor vagy félkor indítják a szervert akkor soha az életbe nem fog 15:00-kor végrehajtódni ergó semmi értelme)
szóval csak adj hozzá pár sort de rögtön megnézem a gettime milyen formátumot dob vissza és írok konkrétumot

81
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taskak(befejezetlen)
« Dátum: 2013. április 13. - 14:14:16 »
Na látod ha egy ilyen pü-t kaptam volna ide már tutira nem raktam volna ki, egy kis kommunikáció senkinek se árt vagy tévedek? de hogy idézzek
 
Idézetet írta: Zharko date=1364979792\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36115\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A \'Szkripter Liga 2013\' feladatait a napokban (vagy ma, vagy holnap) el fogjuk küldeni mindenkinek. Határidõket mindig csatolni fogjuk, de általában 2-3 nap határidõtök lesz egy-egy feladat elvégzésére, elkészítésére. A feladatokat csak a jelentkezõk kapják meg. Amint beadta mindenki a feladatát, kirakjuk ide mi volt az aktuális feladat amíg mi ellenõrizzük/teszteljük a beadott kódokat.
 
az utolsó 2 mondat ugye? az hogy mocsok módon kirakom igen nem szép de mivel itt konkrétan le van írva hogy csak akkor van kirakva a feladat ha már megkaptátok a dolgokat és ellenõrzitek, ebbõl én úgy véltem miért is ne? na még1x sry érte de ilyen kedvemben voltam legközelebb ha problémátok van vele kérlek titeket hogy a törlése mellé vagy egy kommit mint most Scream (ezért köszönet hogy legalább fáradtál vele hogy írtál) vagy egy pü-t hogy \'bocsi de nem kéne kirakni ezért töröltük\' meglehet írni úgy gondolom.

82
Segítségkérés / Help ZCMD->STRCMP
« Dátum: 2013. április 13. - 13:32:44 »
Hmm.. nem teszteltem de ötletem a következõ:
létrehozol valami külön változót amibe beletudod bakolni magát a \"/asd\" parancsot mondjuk
legyen ez most
new asd[20]; no meg mondjuk számot kérünk be
new szam;
if(sscanf(cmdtext,\"s[20]i\",asd,szam)............
próbáld ki ha olyanom lesz letesztelem csak most ebédelni készülök épp.

83
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taskak(befejezetlen)
« Dátum: 2013. április 13. - 12:59:31 »
Üdv, unatkoztam és úgy döntöttem felrakom közösbe egyik kisebb szkriptem had ócsároljanak.
Jelenleg ez egy alap táska szkript nem mellõztem hozzá semmiféle interiort találni fogtok benne egy \"/asd\" nevû parancsot ez arra a helyre visz ahol tudsz venni táskákat (igen egy farmon nem intiben, ha lesz kedvem majd megcsinálom arra is de ez inkább olyanoknak jó akik nem tudják hogyan kezdjenek bele)
A táskába tudsz pénzt tárolni, illetve a táskát hurcolni egyik helyrõl másikra majd lerakni ahogy egy táskát is.
Remélem nem túl rossz nálam mûködött.
Link:
http://pastebin.com/zYsxgu8Z
Megj.: adok egy amx-et is mivel különféle include-okat használtam és ha leakarjátok fordítani azokat kérlek szerezzétek be magatoknak.
AMX LETÖLTÉS
Textdraw Chat kivéve moderátori kérésre.
további szép napot

84
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kérdések
« Dátum: 2013. április 13. - 01:04:20 »
Hmm vajon mennyire lenne szabály ellenes ide rakni egy kezdetleges 2. fordulás megoldást  :hmmm:
Hát na mind1 legfeljebb kapok a fejemre de azért nem eszik forrón a kását
http://pastebin.com/Qnt?GDHe
a link hibás a ? jelet helyettesíteni a következõ képlet megoldásával tudod:
 A-10+9=? (segítek nem feltétlen 1 számrendszer béli számok és elég kezdetleges dolog szal sokra úgyse mentek majd vele meg lehet addigra le is veszik xD bár szabályzat ezt nem tilja ha jól emlékszem  :whistle:
bár elviekben csak akkor rakják ki a feladatot ha már mindenkitõl megkapták a megoldást szal nem aggódom xD)

85
Archívum / Az MTA San Andreas [SEGÍTSÉG KÉRÉS]
« Dátum: 2013. április 12. - 22:28:06 »
1. ezer meg 1 oka lehet kicsit konkrétabb adatokat adj meg pls (pl.: milyen op rendszer, hány bites stb.)
2. tudtommal nincs (vagy legalábbis mikor legutoljára foglalkoztam vele még nem volt)  Map Editor-al lehet az ilyeneket kivenni

86
Segítségkérés / Poz, cmd
« Dátum: 2013. április 08. - 20:14:00 »
töltsd le újra a zcmd-d majd másold be újra a dolgokat a helyére, am meg nem értem miért mindenki alapból zcmd-vel ír megoldást  :confused:
megj.: ha zcmd-t használsz akkor OnPlayerCommandText-es részt töröld ki és olyan tipusú parancsokat ne használj csak a CMD:parans(playerid,params[]) -os parancsokat hozz létre különben lehetnek \'apró\' hibácskák

87
Megint kezd átmenni ez az egész kicsit személyeskedésbe szóval szerintem itt állj és kész, meg nem kell túlragozni hogy így nagy szerver úgy nagy szerver meg a többi dicsõ nagy emberi méltóság nem vagyunk költõk se semmik hogy itt most nagy dolgokról beszéljünk, GeGe továbbra nem szeretné a nevét illetve leírását adni a szerverhez ennyi történt tömören ha nem így lenne maradhatna ott ahol van és pont.  :confused:

88
Segítségkérés / sscanf2.ic és fixhchars.h >segítség<
« Dátum: 2013. április 07. - 01:06:44 »
Egyszerûsítem van a sscanf2.inc és a fixchars.inc a pawno includes mappájában na azok tartalmát másold ide <--- kéri ZyZy majsztrónk

89
Hmm..szóval szerverre csatlakozáskor átírja a fájlocskáimban az értékeket stb. utána ha lejövök visszaírja? Érdekesen hangzik remélem nem fog hadba szállni a Windows zseniális fájlok védelmével a Program Files-on belül, de minden esetre ötletesen hangzik  :smokin:

90
Segítségkérés / Segítségkérés-Kapu
« Dátum: 2013. március 22. - 20:29:52 »
Leteszteltem müxik rendesen csupán ha nem tudod kinyitni a kaput akkor nem ír vissza semmit tesztelni úgy tudod hogy a beleírt /telekap parancsal oda mész az adott kapuhoz beírod hogy /pmember1 akkor ad hozzá jogot hogy kinyisd majd /nyit a kapu közelében

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal